Pricewatch filter voor Monitor Eigenschappen moet AND zijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspilker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2022
Als ik een monitor zoek met EN een webcam EN speakers EN een microfoon kan dat niet op de pricewatch door deze aan te vinken. Ik krijg dan namelijk alle monitoren die OF een webcam OF speakers OF een microfoon hebben. Voor de meeste filters is dat inderdaad het gewenste gedrag, bijvoorbeeld voor resoluties. Maar bij Monitor Eigenschappen is dat totaal zinloos. Kan daar geen AND van gemaakt worden?

Alternatief: maak bij elke categorie een optie "Eén van de aangegeven eigenschappen" en "Alle aangegeven eigenschappen". Ik kan me namelijk ook voorstellen dat mensen een monitor willen hebben met EN Composite EN hdmi, maar ook kan ik me voorstellen dat ze willen zoeken naar OF dvi OF display port.

Een derde mogelijkheid is dat de vinkjes resulteren in een leesbare filterregel die door de gebruiker aangepast kan worden om zo het filter te finetunen. Dan geef je de powerusers een tool om heel gericht te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspilker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2022
Sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een veelvoorkomende ergenis, het laatste topic hierover: Selecties maken in pricewatch, AND of OR ?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.