Selecties maken in pricewatch, AND of OR ?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Goedemorgen Tweakers,

Wat mij is opgevallen bij pricewatch voor bijvoorbeeld moederborden, is dat er voor sommige criteria niet een "and" wordt uitgevoerd maar een "if" "or".
Voor mij is het maken van een selectie voornamelijk een "and" gebeuren.

Ik zoek een moederbord die :

Optie 1
and
Optie 2
and
Optie 3
and
etc
heeft.

Maar op dit moment wordt je keuze af en toe verkl*&t door een "if" "or" statement dus boem, 25 moederborden erbij die voorgaande zoekcriteria niet hebben.

Ik zou jullie dan ook willen vragen om alle criteria na te lopen, helaas voor jullie is dit issue niet beperkt tot de moederborden selectie. Processoren heeft er meen ik ook last van, zoek het vooral in de uitgebreide zoekcriteria.

Ik begrijp dat mijn bug/issue erg algemeen gesteld is, dat komt door het tijdstip :z
Alvast bedankt voor het vele werk van het nalopen van jullie zoekcriteria voor alle producten onder priceswatch of een goede verklaring voor de "if" "or" (die ik ongeloofelijk irrie vind).

Best of luck,

Gubyan O-)

ps. er zijn ook criteria die helemaal geen effect sorteren, zoals bij fans onderop, Luchtstroom (CFM).

pps. en bij processor koelers: socket 478 krijg je meer dan je lief is ;) wanneer je dit combineert met AM3

[ Voor 9% gewijzigd door gubyan op 16-02-2011 09:04 . Reden: fans Luchtstroom (CFM) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Reptile209

- gers -

Omdat het nog zo vroeg is (of al zo laat), neem ik aan dat je "OR" bedoelt, en niet "IF"? ;)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Reptile209 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 06:47:
Omdat het nog zo vroeg is (of al zo laat), neem ik aan dat je "OR" bedoelt, en niet "IF"? ;)
Doh! Je hebt helemaal gelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De 'klassieke' filters bieden die mogelijkheid wel. We zijn nog aan het kijken hoe we die optie ook beschikbaar kunnen maken in de grafische filters :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En dat laatste is zojuist gerealiseerd :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.