BTO/Alternate 18M30U Extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop.

Ik ga er Autodesk Inventor 2011 op draaien, tezamen met nog wat applicaties. Moet dus een redelijke laptop worden.

Liefst groter dan 15 inch, dat vind ik eigenlijk te klein. Liefst ook Full HD..........

Als het kan een i7 processor, Sandy bridge zou mooi zijn, maar mn budget is maar rond de 1000 euro..

Ik kwam uit op deze:

http://www.alternate.nl/h...l1=Notebooks&l2=Alternate

pricewatch: Asus N53SV-SZ016V

Heeft iemand suggesties?

Ik ben vaak weg, maar een zware laptop is voor mij niet zo'n probleem.. Ik gebruik eigenlijk de accu ook niet, want inventor kan simpelweg niet draaien op de accu alleen..

Heb nu een 17inch laptop, van Fujitsu Siemens, rampebak, wordt 82 graden op de CPU en loopt altijd vast..
Ding is wel 4 kilo..

Ik hoor het wel. Groeten, Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
De SB processoren hebben overigens last van een productiefout, meer info staat hier: nieuws: Intel staakt levering Sandy Bridge-chipsets wegens ontwerpfout.
Full-HD? dan is ook dit topic interessant: [Ervaringen] laptops met hoge resolutie schermen voor een handig overzicht van alle leverbare kandidaten (exclusief clevo modellen)

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven beschreven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.