Tones' Overclock Academy: Benelux I

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Mij lijkt het ook wel leuk om hierbij te zijn, maar ik kan niet zo heel veel dagen, dus ik weet het pas zeker als de datum bekend is.
Ik heb een klein beetje ervaring met luchtkoeling, maar ik kan er nog genoeg over leren.
De locatie maakt niet uit, ik heb zelf een auto dus kan overal wel komen.
Ik kan ook wel wat hardware meenemen, nieuw (zie inventaris Game-pc, om iets betere overclock te krijgen) en oud (wat desnoods zover mag worden geclockt dat het stuk gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Beatboxx schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:49:
Blue-Tiger, wees nou eens een beetje aardig;) Maar zo'n meeting brengt heel veel meer met zich mee dan een zaaltje&deelnemer's. Denk aan het regelen van n2(l) (of zoals jullie het noemen: ln2), en misschien wat droogijs, catering, isolatoren, hardware, sponsoren,
Wordt allemaal geregeld, staat ook in de TS. Alles blijft voorlopig nog even achter de schermen zodat we geen valse hoop kunnen wekken en het wordt pas geplaatst als er dingen zeker zijn.

Maak je dus maar geen zorgen, want aan alles wordt gedacht.

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 06-03-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Even een gekke aanbieding: ik ben geen OC'er maar ik vind het wel machtig mooi. Waar ik wel goed in ben is solderen. Dus als het qua datum en plaats mij uitkomt wil ik best langskomen met soldeerbout etc om de overklokkers te assisteren met wat soldeerwerk (ik heb geen schema's of kennis, die moeten jullie zelf meenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
sebastius schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:11:
Even een gekke aanbieding: ik ben geen OC'er maar ik vind het wel machtig mooi. Waar ik wel goed in ben is solderen. Dus als het qua datum en plaats mij uitkomt wil ik best langskomen met soldeerbout etc om de overklokkers te assisteren met wat soldeerwerk (ik heb geen schema's of kennis, die moeten jullie zelf meenemen).
Die hebben de pro's wel. Sowieso ben je ook welkom als toeschouwer en als je kunt assisteren met een staafje heet ijzer kan dat ook nog best wel van pas komen. Zal ik jou dan tussen de toeschouwers zetten? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 06-03-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Nou ja, wat is er al bekend aan datum/tijd/plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
sebastius schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:27:
Nou ja, wat is er al bekend aan datum/tijd/plaats?
Nog niets met zekerheid behalve wat in de TS staat. De locatie wordt aan gewerkt en wat datum betreft wordt het straks waarschijnlijk besloten mbv een poll. Qua locatie richting zit het er iig wel dik in dat het Utrecht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:30
Utrecht moet in de zomervakantie voor mij wel te doen zijn. Vooral als mijn roze pasje uitgebreid wordt met een letter B.
Mijn ervaring: 3x droogijs, 1x LN2. Dus delen jullie me maar in :P
Droogijs kan ik wel regelen trouwens voor ongeveer €1,37 per kilo. Maar dat kan ik dan alleen doen als ik kan komen (eventueel met iemand meerijden vanuit N-Limburg) en jullie die prijs niet te hoog vinden :)
5 processors die gesloopt mogen worden. Wel celerons (347/352) en pentium 4 (630/631)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 09:22
@ blue tiger

Wat houd het toeschouwer zijn nu precies in? Ik heb helemaal geen ervaring met overclocken en wil er graag meer over leren dus is het mogelijk beetje rond te lopen (veiligheid in acht genomen dan) en vragen te stellen aan de pros en evt noobs ? Daarnaast is het natuurlijk ook spectaculair om te zien!

Als dit het geval is count me in als publiek tzt kunnen we wel wat regelen met vervoer voor andere mense ik heb een auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Lars93 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:03:
Utrecht moet in de zomervakantie voor mij wel te doen zijn. Vooral als mijn roze pasje uitgebreid wordt met een letter B.
Mijn ervaring: 3x droogijs, 1x LN2. Dus delen jullie me maar in :P
Droogijs kan ik wel regelen trouwens voor ongeveer €1,37 per kilo. Maar dat kan ik dan alleen doen als ik kan komen (eventueel met iemand meerijden vanuit N-Limburg) en jullie die prijs niet te hoog vinden :)
5 processors die gesloopt mogen worden. Wel celerons (347/352) en pentium 4 (630/631)
Dan zet ik jou onder de pro's. Of we met die hardware aan de slag gaan is een ander verhaal. Architectuur is nou eenmaal ontwikkeld en sinds P4 zijn er (neem ik aan) een hoop dingen veranders. Kortom, het zou een beetje zonde zijn om de kosten voor LN2 en droogijs daaraan op te maken.
invoil schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:17:
@ blue tiger

Wat houd het toeschouwer zijn nu precies in? Ik heb helemaal geen ervaring met overclocken en wil er graag meer over leren dus is het mogelijk beetje rond te lopen (veiligheid in acht genomen dan) en vragen te stellen aan de pros en evt noobs ? Daarnaast is het natuurlijk ook spectaculair om te zien!

Als dit het geval is count me in als publiek tzt kunnen we wel wat regelen met vervoer voor andere mense ik heb een auto ;)
Dat je gewoon kunt rondlopen / meekijken inderdaad. Toeschouwers die wel heel graag willen leren maar het nog niet aandurven om sub-zero te werken. Wat betreft vervoer gaan we ook nog een indeling maken, maar dat komt nog wel. Kunnen we kijken wie er kunnen carpoolen, wie met het OV gaan en wie in Utrecht en omstreken wonen en gewoon lekker sportief de fiets pakken mocht het mogelijk zijn. Dan zet ik je gewoon bij publiek, mocht je nog wat meer mensen kennen die zoiets ook mee willen maken, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Blue-Tiger schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:58:
[...]

Dan zet ik jou onder de pro's. Of we met die hardware aan de slag gaan is een ander verhaal. Architectuur is nou eenmaal ontwikkeld en sinds P4 zijn er (neem ik aan) een hoop dingen veranders. Kortom, het zou een beetje zonde zijn om de kosten voor LN2 en droogijs daaraan op te maken.
nou 1 systeem met een celeron die hij heeft of een p4 is niet verkeerd, is altijd wel leuk voor de mhz-jes

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
rsnubje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:08:
[...]

nou 1 systeem met een celeron die hij heeft of een p4 is niet verkeerd, is altijd wel leuk voor de mhz-jes
Zou ook best wel kunnen... Gaat ook even in overleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

tja, het hangt dr n beetje vanaf of, en hoeveel sponsoring we kunnen krijgen..
als we bijvoorbeeld een aantal (4-10) dezelfde (budget, maar overclockbaar) pc's kunnen krijgen, kunnen we de 'noobs' (evt in groepjes, en met de pro's als coaches) een wedstrijdje laten doen gedurende de dag, hun eigen voltmods kunnen laten verzinnen en solderen, etc. en ondertussen kunnen de pro's natuurlijk hun eigen hardware demonstreren, mini-workshops/uitleg geven, samen met eigenaren allerlei meegebrachte hardware overclocken, etc..

het enige probleem is dan nog: halen we ergens een stapeltje p4 systemen vandaan, of vinden we n sponsor die ons een paar "redelijke" pc's sponsort.. (like: budget dualcore, midrange bordje met OC opties, wat mem, voeding, midrange videokaartje, goedkope(/kleine) hdd...)

ik bedoel, mensen leren overclocken 'to the bleeding edge' is natuurlijk super, maar niet op mn eigen hardware.. (zelfs met "if you break it, you just bought it" heb ik liever niet dat anderen aan mn pc zitten) en je kan niet van alle deelnemers verwachten dat ze zelf een pc meebrengen om (mogenlijk kapot) te clocken, dus ik denk dat 'we' (org/pro's) wat moeten verzinnen om een paar (dezelfde) "expendable" pc's te verzamelen om (potentieel) kapot te laten maken op een zo-veel-mogelijk-mhz-manier :)

/maar das mijn mening ;)
[edit] ik lees net ff stukje terug, blijkt al n paar keer bedacht te zijn :P nja, komt vast goed dus :)

ff een inventarislijstje van mijn OC materiaal:
-soldeerbout
-doos vol donoronderdelen voor voltmods en andere gekke mods.
-piepschuim dice doos, 13kg (kan, indien gewenst, dus gevuld meegenomen worden)
-evt wat (oude) videokaartjes om kapot te clocken
-aantal (oude) hdd's om het OS op te zetten
-wat kneedgum
-redelijk wat LDPE schuim (isoleert goed en is waterdicht
-n paar schermen, toetsenborden en muizen die evt gebruikt kunnen worden, als ze maar weer in dezelfde staat terug naar huis gaan.
-evt mijn gamepc/casemod incl waterkoeling om n beetje mee te demo-en.. :)
-*de* ghettotube (dice/ln2 pot, leuk om mee te beginnen)
-tegen die tijd waarschijnlijk ook nog wel n iets qualitatievere pot (lagere temps = hogere clocks)

[ Voor 23% gewijzigd door AlexanderB op 07-03-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:08
Heel leuk allemaal zo mannen! Ik hoop dat we gewoon leuke systemen gesponsord krijgen (waar ik en blue onze uiterste best voor zullen doen). Zodat we een mooie wedstrijd op kunnen zetten. Daarnaast is het misschien leuk om voor de toeschouwers één of twee simpele systemen (p4-celeron oid.) in mekaar te zetten, en er een Phase-change bovenop te zetten, voor dat beetje sub-zero overclock plezier.
-n paar schermen, toetsenborden en muizen die evt gebruikt kunnen worden, als ze maar weer in dezelfde staat terug naar huis gaan.
Dat is best een goed idee, uiteindelijk zullen we best een zooitje van die spullen nodig hebben. Ik zal ook eens kijken of ik in de kringloop nog een stapeltje kan verzamelen.

@ Lars,

Leuk, dat je mee wilt doen! We zetten je inderdaad bij de pro's omdat je weet hoe je met ln2 en dice om moet gaan, maar dan paren we je wel op met een flink ervaren overclocker (zonder sub-zore ervaring dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Op zich is een minicompetitie voor de noobs met wat donorsysteempjes een erg leuk idee, deel de aanwezigen op in teams met een pro aan de leiding, en ga los met een leuke Celeron D op een DFI bordje. Die dingen willen best goed klokken en zijn betaalbaar, we moeten alleen kijken waar we ze vandaan kunnen plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Leuk idee wat singular1ty daar voorstelt. Misschien handig als iedereen aan gaat geven wat hij heeft (en of dat kapot mag ;) )
Ik zou alle gegevens qua hardware wel even op een rijtje willen zetten. Als de organisatie het goed vindt, dat iedereen dan aan mij doorgeeft welke hardware hij(/zij) beschikbaar stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

je mag mij ook wel als publiek regelen...wil best graag bij leren...ongeacht de locatie..ik ben zelf kok, dus evt handje helpen voor de innerlijke mens qua catering ;) kan ik dan uiteraard ook voor zorgen...in de tussentijd kijk ik natuurlijk goed mee met de overklokkers, zodat ik de opgedane informatie thuis goed kan toepassen...

[ Voor 57% gewijzigd door gumbal696 op 08-03-2011 03:35 ]

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
gumbal696 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 02:48:
je mag mij ook wel als publiek regelen...wil best graag bij leren...ongeacht de locatie..ik ben zelf kok, dus evt handje helpen voor de innerlijke mens qua catering ;) kan ik dan uiteraard ook voor zorgen...in de tussentijd kijk ik natuurlijk goed mee met de overklokkers, zodat ik de opgedane informatie thuis goed kan toepassen...
Leuk, mooi voorstel ook :) Ik zet je sowieso in de lijst en wat de rest betreft moeten we nog even kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een extreme overclocking noob met interesse.
Ben tot nu toe vooral met casemodding en watercooling bezig geweest.

regio Weert

ps. Ik heb ook nog een lading aan oude cpu's liggen (socket 775 pentium D's en 604 Xeon's) Voor die xeon's heb ik ook nog wel 2 mobo's. Misschien ook leuk om in de strijd te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:59:
Ik ben een extreme overclocking noob met interesse.
Ben tot nu toe vooral met casemodding en watercooling bezig geweest.

regio Weert

ps. Ik heb ook nog een lading aan oude cpu's liggen (socket 775 pentium D's en 604 Xeon's) Voor die xeon's heb ik ook nog wel 2 mobo's. Misschien ook leuk om in de strijd te gooien
Ik zet je in het lijstje. Er zijn wel behoorlijk wat gegadigden, lijkt het, die wel een oud systeem zouden willen frituren. Lijkt mij dan ook wel leuk om te zien gebeuren, dus die optie blijft voor ons voorlopig even open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05 15:24
Mocht de party in de omgeving van Utrecht worden gehouden, dan weet ik een onderneming in de buurt die ook aan particulieren droogijs verkoopt. De onderneming heet SDX en is gevestigd in De Meern.

Steam: maartenverheijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:38
Netjes.. Mijn voorkeur zou ook naar utrecht oid gaan. Lekker centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Mwhah. ik zou graag aanwezig zijn hierbij. Alleen heb ik zelf eigenlijk geen (overklokbare) hardware welke ik kwijt kan :X..

Ik heb veel ervaring met OC'en op lucht, een goede hoeveelheid ervaring met Waterkoeling. Maar nog nooit gewerkt met Sub-zero koeling. Hier zou ik dan ook GRAAG ervaring voor opdoen.

Ik kan eigenlijk overal in nederland wel komen, aangezien ik tegen die tijd (als het goed is!) mijn OV studentenkaart heb. Het liefst iets centraals wat goed bereikbaar is met de trein though. Utrecht moet dus ruim volstaan. (Mits er niet weer een verdomde brand komt op het station zoals tijdens het Portal event :') .)

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 09-03-2011 12:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Schizophrenic schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:27:
Mocht de party in de omgeving van Utrecht worden gehouden, dan weet ik een onderneming in de buurt die ook aan particulieren droogijs verkoopt. De onderneming heet SDX en is gevestigd in De Meern.
Leuk, inderdaad in de buurt, maar we gaan nog bezien of we wel met droogijs gaan werken.

@ D4NG3R, Leuk dat je mee wilt doen. Ik heb je erbij gezet.

Tevens heb ik info over LN2 binnen, en die heb ik in de TS gezet.

Helaas nog geen antwoord gehad van zowel Intel als AMD :-( maar we kijken met vreugde uit naar zulke berichten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Ik zou sowieso droogijs wel doen. Juist voor de beginners is het dan een stuk makkelijker om zelf aan de slag te gaan aangezien je geen last hebt van een cb of cbb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Ik zou ook wel bij deze dag willen zijn.
Lijkt me een leuke ervaring voor iedereen die komt.
Wil vooral is kijken voor LN2 en Droogijs,
Ben ook wel bereid men pc mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
sebasss2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:12:
Ik zou ook wel bij deze dag willen zijn.
Lijkt me een leuke ervaring voor iedereen die komt.
Wil vooral is kijken voor LN2 en Droogijs,
Ben ook wel bereid men pc mee te nemen.
Zullen wij je dan tussen de noobs erbij zetten? ;) Er is wat onderhandeling gaande, maar daar is het wel even stil... Zou zonde zijn om nieuwe hardware te riskeren, non?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Is goed. Ja maar het is meer dat ik zelf met men pc OC en dat ik info kan uitwisselen om zo zelf ook nog
beter te worden en te leren.
Of is dit niet de bedoeling(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04

InFamous

excommunicado

Ik ben misschien ook wel bereid om te komen ligt er aan welke datum en locatie en welke hardware aanwezig zal zijn.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
sebasss2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:41:
Is goed. Ja maar het is meer dat ik zelf met men pc OC en dat ik info kan uitwisselen om zo zelf ook nog
beter te worden en te leren.
Of is dit niet de bedoeling(A)
Het is zeker de bedoeling om met name info uit te wisselen, tweaks en trucs bij OC pogingen en dat soort stuff. Daarnaast wordt dit dagje primair georganiseerd voor het werken met subzero en extreme overclocks en koeling, maar daar zal vast nog wel speling in zitten als de animo zo lekker groot wordt.
InFamous schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:44:
Ik ben misschien ook wel bereid om te komen ligt er aan welke datum en locatie en welke hardware aanwezig zal zijn.
Datum is nog niet zeker, daar komt nog een poll voor, en kwa hardware zijn we in onderhandeling. We willen niets beloven dus laten we nog even niets los van de plannen en blijft dat allemaal nog even achter de schermen, maar er wordt zeker mee bezig gegaan en in 2 maanden tijd kunnen we waarschijnlijk wel iets leuks regelen ;) Maar wil je tussen de clockers of het publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Duidelijk clockers dan, kom er niet voor me lol:p nee gekheid wil gewoon lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
InFamous schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:32:
Duidelijk clockers dan, kom er niet voor me lol:p nee gekheid wil gewoon lekker spelen.
Na jouw setup gezien te hebben, snap ik ook wel ;) Mooi systeem man! En je staat tussen de clockers!

Gaat al lekker op weg mensen, we zitten al over de 30 man animo heen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Zal me tube ook meenemen;) Misschien me hele benchtafel wel, leuk oud celeronetje om een paar suicide runs van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Ben ook overclocking n00b, maar zou wel graag willen komen. Overclock nu gewoon met lucht op een TX3, i5 760 op 3.7, niks spectaculairs dus. Zou me wel leuk lijken om wat tips te krijgen van de pro's. Utrecht zou mij goed uitkomen; ik woon in Houten.

[ Voor 11% gewijzigd door ikheetkoen op 11-03-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
ikheetkoen schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:34:
Ben ook overclocking n00b, maar zou wel graag willen komen. Overclock nu gewoon met lucht op een TX3, i5 760 op 3.7, niks spectaculairs dus. Zou me wel leuk lijken om wat tips te krijgen van de pro's. Utrecht zou mij goed uitkomen; ik woon in Houten.
Je staat sowieso in de lijst. Ik moet zelf ook uit Houten komen maar ik ga waarschijnlijk gewoon met de fiets. Wil / moet daar samen met Drucchi ook wat eerder op locatie zijn (als het definitief is besloten). Maar je staat ertussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wil ik me ook graag inschrijven als Noob zijnde. Heb wel wat ervaring met Phase en TEC'jes.
Maar verder wil ik ook is kijken hoe dat het gaat onder LN2.
Volgende hardware beschikbaar:
- Alu Dice tube
- Asrock 890gx Extreme3
- Asus Maximus Extreme
- Intel E2220
- 2x Asus 8800GT 512mb
- XFX 4770
- MSI 3650
- OCZ Gold XTC DDR3- 1800

Verder ligt er nog wel van alles maar niet echt interessant.
Alles mag gemod en gesoldeerd worden en als het niet allemaal heel blijft is het geen probleem!
Je kan mij ook toevoegen onder de naam Eddie, dan weten de OTH leden wel wie ik ben :-)

Verder een goed plan om is te doen, wordt Nederland een groter overclock land van :-)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:53:
Verder een goed plan om is te doen, wordt Nederland een groter overclock land van :-)
Dat is inderdaad de bedoeling van het gebeuren. In Duitsland hebben ze schijnbaar heel vaak dit soort meetings, dus waarom niet eens hier proberen. Leuk Eddie, ik zal je erbij zetten, wat hardware betreft, gaan we misschien nog een lijst maken met wat we nodig hebben, of wat we kunnen gebruiken. Maar eerst (en al een hele tijd) wachten we bericht af van sponsors. In ieder geval een tube meenemen, dat kan nooit kwaad (al weten we nog niet of we nu wel of geen dice gaan halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, nahja als er veel animo is happen de sponsors misschien ook wat makkelijker. En anders maar gewoon zonder sponsors, zal ook best goed komen. Heb er in ieder geval wel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:23:
Oke, nahja als er veel animo is happen de sponsors misschien ook wat makkelijker. En anders maar gewoon zonder sponsors, zal ook best goed komen. Heb er in ieder geval wel zin in!
Dat is vrij logisch he :P We hopen toch wel aan rond de 50 man te komen inclusief leden van OTH en HWI, zodat we wat sponsors zouden kunnen verleiden ;) Leuk dat je mee wilt doen!

We zitten nu op 34 man incl publiek, dat kan dus prima goedkomen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 14-03-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Is er ondertussen al iets meer bekend qua sponsoring? Of hebben jullie nog steeds nergens een reactie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Helaas loopt het op dat gebied nog niet echt storm, maar ik ga me er komende week helemaal voor inzetten om in ieder geval iets toegezegd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:50
zet mij ook maar in het lijsje, tussen de pro's en noobs in,

dice ervaring, voltmods e.d.

cpu ook wel maar niet bijster veel

(onder voorbehoud van datum en afstand :P)

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

doe dat:D goede sponsors zijn eigenlijk een must.... Stuur gewoon een mailtje met daarin waarom zij voordeel hebben aant sponsoren, en je hebt je apparatuur snel hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Ik heb je er maar bij gezet GG, en wel bij de pro's, omdat je inmiddels toch wel weet hoe je met dice aan de slag moet ;)
Sponsors zijn inderdaad erg belangrijk, maar het begint allemaal bij intel/amd, dan pas kunnen we aankloppen bij mobo-fabs... het is gewoon eerst even kijken naar wat we kunnen krijgen, maar we hebben tot nu toe nul (toch blue?) reactie gehad. Ik ga morgen in ieder geval mijn telefoonrekening een beetje ophogen ;) Kijken of ik eindelijk die intel-vent aan de lijn kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Wordt er ook gewoon gegamed? In dat geval lijkt het me ook wel een leuk event om mee te maken, wil ook best aan de workshops meedoen maar dan wil ik wel even hardware vinden die (eventueel) kapot mag ;)

Ik denk sowiezo dat Campzone wel een goed idee is als lokatie/tijdstip. Ik zal er toch al aanwezig zijn, misschien dat je met één van de fieldadmin-teams contact op kan nemen om het onder hun vlag te kunnen doen, zodat je je wat minder zorgen hoeft te maken over zaken als organiseren van tenten, tafels, stoelen, stroom, enz... :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

wtf is campzone? Een kampeerplaats? :S Maareeh moet ik nog 2x Pentium 4 2.8GHz socket 478 meenemen? Anders gaan ze namelijk weg:P Mobo's heb ik wel maar die kunnen niet overklokken;) CPU's dus wel. Maar nogmaals Drucchi en Blue-Tiger, als jullie hulp nodig hebben DM maar;) Ik kan sowieso wel wat sponsoren regelen op horeca gebied, of zeker tegen kortingen. In die sector werkt mn papa namelijk en die kent ±iedereen die belangrijk is in die sector;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Stoney3K schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:59:
Wordt er ook gewoon gegamed? In dat geval lijkt het me ook wel een leuk event om mee te maken, wil ook best aan de workshops meedoen maar dan wil ik wel even hardware vinden die (eventueel) kapot mag ;)
Gewoon gamen zit er wellicht niet in. Dan kunnen we er wel een hele grote party van maken :9

offtopic:
toekomstplan voor volgend jaar Drucchi? ;)
Drucchi schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:44:
Sponsors zijn inderdaad erg belangrijk, maar het begint allemaal bij intel/amd, dan pas kunnen we aankloppen bij mobo-fabs... het is gewoon eerst even kijken naar wat we kunnen krijgen, maar we hebben tot nu toe nul (toch blue?) reactie gehad. Ik ga morgen in ieder geval mijn telefoonrekening een beetje ophogen ;) Kijken of ik eindelijk die intel-vent aan de lijn kan krijgen.
0 nog ja, inderdaad. Wel wat van locatie's maar dat was nog niet positief. Drucchi gaat Intel spammen en ik misschien ook wel, AMD is telefonisch van hem want het emailadres wat we gekregen hebben klopt echt niet :/
Beatboxx schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:09:
Ik kan sowieso wel wat sponsoren regelen op horeca gebied, of zeker tegen kortingen. In die sector werkt mn papa namelijk en die kent ±iedereen die belangrijk is in die sector;)
Hmm, de nodige kantinevoorraad zou wel prettig zijn tegen een beetje korting als we groot in moeten kopen. Van mij mag de nodige Monster Energy ook wel op locatie zijn trouwens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

ik keur campzone zelf af, toen wij er stonden met oth was er weinig intresse en iedereen zat zodoende te gamen dus absoluut niet intressant. ik zou het echt een dagje apart nemen voor overclocken. gamen doe je thuis maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
rsnubje schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:18:
ik keur campzone zelf af, toen wij er stonden met oth was er weinig intresse en iedereen zat zodoende te gamen dus absoluut niet intressant. ik zou het echt een dagje apart nemen voor overclocken. gamen doe je thuis maar
Prima verwoord, gamen blijft achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Beatboxx schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:09:
wtf is campzone? Een kampeerplaats? :S
Google even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

gevonden:D Ik zou zeggen stuur ze een berichtje:P Echter vind ik één dag meer dan voldoende. Na één dag is je hardware meestal ook al wel ontploft denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:17:
Hmm, de nodige kantinevoorraad zou wel prettig zijn tegen een beetje korting als we groot in moeten kopen. Van mij mag de nodige Monster Energy ook wel op locatie zijn trouwens ^^
Monster zou wel heel ideaal zijn. Is misschien ook nog wel geïnteresseerd als sponsor :)
En gamen zou ik er idd niet bij doen, niet echt een combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Afhankelijk van de datum, zou ik graag als toeschouwer langs willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:38:
[...]
Monster zou wel heel ideaal zijn. Is misschien ook nog wel geïnteresseerd als sponsor :)
Ik wil ze komende / volgende week ook even benaderen mhoo LEOP ;) Dus ik ga kijken wat er daar te doen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in bij de N00BS, heb wel ervaring met clocken op lucht (cpu en gpu).
Maar ik heb nog nooit te maken gehad met ln2 en dice, maar ik zou dit erg graag willen leren van een PRO.
Ik heb nog een E2200 en een E6600 liggen die kapoet mogen :P

So count me in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Je staat erbij Mark. En even ter Info, ik heb net Intel gebeld, en vervolgens het plan gemaild... Ik hoop dat de Sales afdeling akkoord gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je exact bij intel als plan ingediend?

Misschien een goed idee om fabrikanten tegen elkaar op te zetten. Je ziet nu tussen AMD en NVIDIA ook dat ze smijten met geld puur om te bepalen wie de snelst vga kaart heeft. Met half overclockend Nederland aanwezig zal niemand nee zeggen. Ook grote shops niet. Desnoods ook nog wat media inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Inderdaad! Je moet sowieso zeggen dat dit van een site is met zo'n 35.000 members, helpt altijd!!! Verder zal het ook wel helpen als dit op de frontpage komt als nieuwsartikel;) Echter is het handig als tegen die tijd data etc bekend is. En kan het niet op Tnet hoofdkantoor?

[ Voor 47% gewijzigd door Beatboxx op 31-03-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Je mag niet zomaar T.net gebruiken he? Pas daar mee op, dan wordt VNU chagerijnig. Als je vanuit T.net iets wilt doen neem dan eerst contact met ze op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:54:
Misschien een goed idee om fabrikanten tegen elkaar op te zetten. Je ziet nu tussen AMD en NVIDIA ook dat ze smijten met geld puur om te bepalen wie de snelst vga kaart heeft. Met half overclockend Nederland aanwezig zal niemand nee zeggen. Ook grote shops niet. Desnoods ook nog wat media inschakelen.
Ik zou zelf best nog wel eens willen kijken welke van de twee nou echt de snelste is, maar dat zal eigenlijk moeten wachten tot nVidia die GTX590's weer op orde heeft, softwarematig óf hardwarematig...

Wat locatie betreft: we hopen tzt wel een eigen locatie te hebben, T.net staat wat dat betreft nog niet tussen de opties. Ook zou het leuk zijn als we hier iig een FP halen, maar dat wil ik niet te hard van de daken gaan schreeuwen ;) Op dit moment ligt het jammerlijk genoeg nog even stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Ik denk dat als je van een grote "community" hulp krijgt, je heel ver komt. Stuur anders eens een berichtje naar Femme ofzo, of die niet wat kan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffrraannkk11
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:34
Zou je de crew van HWI geen mailtje kunnen sturen of ze hiervoor interesse hebben voor dat hwi tv, word volgens mij best wel goed bekeken en zal je kunnen helpen sponsors over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
ffrraannkk11 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:06:
Zou je de crew van HWI geen mailtje kunnen sturen of ze hiervoor interesse hebben voor dat hwi tv, word volgens mij best wel goed bekeken en zal je kunnen helpen sponsors over de streep te trekken.
Daar zeg je nog eens wat. Zijn wel dingen waar we aan kunnen gaan werken, ik ga er iig in het weekend even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.net heeft nu ook een video crew ;)

Wat de locatie betreft, ik denk dat er toch niet veel plaatsen zijn waar ze graag grote tanken ln2 naar binnen zien gaan. Wat dat betreft is campzone nog niet zo verkeerd. In een grote tent heb je dat probleem niet. Maar goed dan hangt er ook een entreekaartje van campzone aan.
Is er niet iemand hier met een grote achtertuin en mooi centraal in nederland woont? Of op dat veldje tegenover Alternate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

ze hadden denk ik al min of meer besloten dat campzone niet zon goed idee is, en daarnaast is er te weinig intresse voor overclocking op dat soort dagen. been there, done that en dr kwam maar heel afentoe iemand kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet niet of er al geheel iets gepland is, maar de voorjaarsvakantie word niks voor mij :/ . De zomervakantie echter wel :D .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Het wordt waarschijnlijk zomer, aangezien we het idee al op de lange baan hadden gezet, en er niet zo'n schot in kwam. Maar we hopen er deze week over uit te komen, anders komen we echt nergens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Drucchi schreef op zondag 03 april 2011 @ 01:37:
Het wordt waarschijnlijk zomer, aangezien we het idee al op de lange baan hadden gezet, en er niet zo'n schot in kwam. Maar we hopen er deze week over uit te komen, anders komen we echt nergens 8)7
Zomervakantie moet het idd pas worden, anders gaat het een beetje krap-aan worden kwa tijd vanaf nu. Dan hebben we een compact maandje om alles te regelen, in tegendeel tot de zomervakantie welke pas in juli begint.

Exacte datum is nog niet zeker, maar wil iedereen die zich heeft aangemeld even bevestigen dat de zomervakantie goed uit gaat komen. Dan blijft de TS in ieder geval garant staan voor wie er gaat komen! :Y)

De TS is al aangepast met gewijzigd plan van datum, en Campz0ne en Maastricht gaan niet lukken. De keuze ligt nu nog tussen Utrecht en Leiden, waarvan Utrecht momenteel de voorkeur geniet ;)

@ Drucchi: bewerk jij dat dan in het HWI topic? :>

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 03-04-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Voor evt droogijssessies... 1,- per kg ex.btw
http://opticare.nl/

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Blue-Tiger, leiden is toch echt beter:D En ik kan wel in de zomervakantie, maar niet elke week ivm kamp, kamperen met vrienden, vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
NIet voor iedereen is leiden beter he.. Ik moet uit zeeland komen, vind utrecht al meer dan ver genoeg.

Zie net op maps.google dat het 5 minuten scheelt.. nvm.

[ Voor 22% gewijzigd door wesjuhdabomb op 03-04-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Beatboxx schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:22:
Blue-Tiger, leiden is toch echt beter:D En ik kan wel in de zomervakantie, maar niet elke week ivm kamp, kamperen met vrienden, vakantie...
Utrecht ligt toch centraler dan Leiden en is voor de meesten onder ons ook beter bereikbaar. Het is nog even de vraag hoe en wat. Ik kan trouwens zelf ook niet van 21 - 31 juli, dus dat zal wss ergens aan het begin óf aan het einde van de zv worden. :Y
wesjuhdabomb schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:34:
NIet voor iedereen is leiden beter he.. Ik moet uit zeeland komen, vind utrecht al meer dan ver genoeg.
Woei dagje OC'en aan het strand :9 Lekker aanklooien met die-hard waterkoeling met een reservoir van miljoenen liters :+

[ Voor 25% gewijzigd door Fid3lity op 03-04-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de datum mij goed uitkomt wil ik zeker komen, Als n00b.

Thierry uit Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Blue-Tiger schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:41:

Woei dagje OC'en aan het strand :9 Lekker aanklooien met die-hard waterkoeling met een reservoir van miljoenen liters :+
jaaaaaa, drop je hardware in de westerschelde kering... :P

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Bullus schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:06:
Voor evt droogijssessies... 1,- per kg ex.btw
http://opticare.nl/
Die zit in mijn woonplaats. Is ook mijn leverancier :)
Echt goedkoop zijn die, maar de organisatie is er nog niet over uit of we met droogijs aan de slag gaan. Ik zou het zelf wel op prijs stellen, maar that's just me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Wil me ook aanmelden als noob, ff kijken of de datum dan uitkomt.

Jazeker goedkoop.
Lijkt me inderdaad ook wat als er ook een demo wordt gegeven met droogijs en LN2.
Voor een beginner lijkt me droogijs idealer (goedkoper)

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 03-04-2011 12:33 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Bullus schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:33:
Wil me ook aanmelden als noob, ff kijken of de datum dan uitkomt.

Jazeker goedkoop.
Lijkt me inderdaad ook wat als er ook een demo wordt gegeven met droogijs en LN2.
Voor een beginner lijkt me droogijs idealer (goedkoper)
Idealer sowieso. In principe heb je geen last van de cb of de cbb. En enkele kilo's zijn genoeg om een paar uurtjes aan de slag te gaan. Maar laten we de organisatie maar beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Die is inderdaad erg goedkoop! Ik denk dat we komende week dan even gaan peilen of, en zo ja, hoeveel droogijs we nodig gaan hebben. Is het dan mogelijk, Lars, voor jou om daar eventueel een lading van mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Heb je al een sponsor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Lijkt me handiger als je dan meerdere 12/24kg boxen haald dan 1 van 100kg box ivm vervoer/verplaatsen en borg voor de 100kg.
Ik wil evt ook wel meehelpen met meenemen met mijn station :)

Misschien dat de organisatie wat kan regelen. Houdbaarboxen moet men nl ook apart erbij kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 03-04-2011 13:27 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
zet mij ook maar op de lijst onder bullus bij noobs.

kan bijdragen in 2 SS units en een alu DICE tube, heb verder nog een celeron E1200 liggen (mag stuk) en een maximus 3 gene met een i7 870 en i3 530 icm dominator GT modules (elpida hyper chips) je kent de set wel jelle ;)

qua boxen voor dice hou ik me aanbevolen voor een 24 KG doos, de doos wil ik zelf houden voor toekomstige doeleinden, dus mocht een deelnemer het meenemen (ik woon er zelf te ver van weg en versturen is absurd duur) dan mag hij voor mij een 24 KG doos vol meenemen.. doos voor mij, DICE voor de benchdag

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Haha Bauke, leuk dat je ook gaat .

Misschien een idee om je forum naam in naamplaat te krijgen als je binnekomt ofzo. Wel leuk zo.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
we moeten iedere kans om het extreme overklokken onder de nederlanders wat op te krikken aangrijpen vind ik.

daarnaast is het ook eens leuk om alle gezichten in het echt eens te zien. en kennis te delen, ik weet onderhand wel wat, maar nog lang niet alles, misschien een idee om een tussen categorie te maken? helemaal onervaren ben ik ook niet, maar pro wil ik mezelf niet noemen...

leuk idee van die plaat, of een ander soort reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Drucchi schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:01:
Die is inderdaad erg goedkoop! Ik denk dat we komende week dan even gaan peilen of, en zo ja, hoeveel droogijs we nodig gaan hebben. Is het dan mogelijk, Lars, voor jou om daar eventueel een lading van mee te nemen?
Is mogelijk ja, vooral als het in de zomervakantie is. Als het goed is, heb ik mijn roze papiertje dan binnen, dus dat moet geen problemen vormen. Ik heb thuis nog een lege box staan. Daar kan ongeveer 12-15 kg in. Die boxen die zijn nog redelijk prijzig. Ik geloof €10,65 dat ze daar waren. Dus dat kan nog wel enigszins zorgen voor een verhoging van de droogijskosten. Of ik moet ergens tempexboxen zien te fixen maar zou zo niet weten waar je die kunt halen voor zulke hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Ik quote mijzelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Ik haal hier droogijs voor 70 cent de kilo incl. btw ;) Maar los van dat @bauke: het is de oosterschelde kering, door de westerschelde varen schepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
ik kan een kilotje of 100 wel regelen voor eurotje of 50 bij www.groothuis-droogijsreiniging.nl omdat ik daar vaker afneem en daar mijn contacten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

maar willen we nu ineens alleen maar dice dan of toch ook ln2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
Bullus schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:43:
Misschien een idee om je forum naam in naamplaat te krijgen als je binnekomt ofzo. Wel leuk zo.
Kan een leuk aandenken worden :P Maar ook dat moet dan wel haalbaar blijven. Het gaat hier wel mee in overleg ;) (Dog-Tag idee)
gekke-gerrit schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:02:
ik kan een kilotje of 100 wel regelen voor eurotje of 50 bij www.groothuis-droogijsreiniging.nl omdat ik daar vaker afneem en daar mijn contacten heb.
Klinkt goed, gaat ook weer mee in overleg om te kijken welke prijzen rendabel genoeg kunnen blijven. Kan jij van de leverancier eventueel ook een aantal DICE-vershoud (tupperware ftw :+ ) boxen regelen denk je?
rsnubje schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:13:
maar willen we nu ineens alleen maar dice dan of toch ook ln2?
Als het kan, beide. Zo kunnen we ook voordelen / nadelen belichten van het gebruik van 1 van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Voor de mensen die willen gaan benchen: Poll over LN2/Dice staat in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
oke, ik heb dus eventjes gestemd op ln2 omdat dit voor mij nieuw is, we kunnen voor de lol wel dice regelen. ik kan een kilootje of 60 mee nemen (2 boxen van 25/30kg) gewoon voor de beginnende overclockers ook dice is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

euhm voordat iedereen ln2 begint te stemmen is het niet makkelijk te vermelden dat diegene ook een tube moet bezitten en als het een " noob" is, hoe die denkt te benchen want tis logisch dat veel pro's zoiezo ln2 kiezen maar als veel noobs ook ln2 kiezen en ook een tube hebben zijn er dus mensen zonder begeleiding en heb je veel te veel ln2...denk ik. ik kon het even niet duidelijker neerzetten maar t idee is duidelijk?

[edit] k heb niet geleest :+

[ Voor 8% gewijzigd door rsnubje op 04-04-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Ja ik snap wat je bedoelt, maar het is inderdaad vooral voor de Pro's bedoeld, want die zullen toch met de skill's op de proppen moeten komen. Maar wel meerdere pro's die aan hebben gegeven graag dice te willen gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

ik kies ook ln2. maar mijn tube is ook het best voor ln2 dus daarom. maar om een goede indruk te krijgen van de hoeveelheid moet je ook weten of er geen of 1 of meerdere videokaarten gekoeld worden met dice/ln2

[ Voor 51% gewijzigd door rsnubje op 04-04-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
Klopt, we zitten nog een beetje met de vraag of we 2D dan wel 3D gaan benchen... Het leukste zou natuurlijk zijn om beide onderdelen te testen, maar als dat niet goed gaat lukken denken we erover om de ene helft 2d, en de andere 3d te gaan laten benchen.
Kortom, we weten het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag 3D gaan benchen.. er liggen hier naar wel wat kaartjes die onder nul mogen..
Ik zal dan wel opzoek moeten gaan naar 2 gpu tubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dopestuff
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 19:14
als de datum mij uitkomt dan wil ik ook graag komen als NOOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
dopestuff schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:33:
als de datum mij uitkomt dan wil ik ook graag komen als NOOB :)
Onder voorbaat sta jij in het rijtje ertussen :Y Op dit moment valt het kwa datum een beetje te kiezen tussen juni of augustus, juli lijkt in ons geval sowieso onmogelijk haalbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Tripiot
  • Laatst online: 14-09 11:03
ik ziet hier wel met hoogseizoen he. dus moet wel ver vooraf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Ik volg(lees) dit topic al een tijdje en afhankelijk van de exacte datum en tijd wil ik ook graag meedoen.

heb nog wel het een en ander aan p55 spul liggen, zal die brakke gts 450 ook meenemen misschien handig voor uitleg/proberen voltmods. gpu dice pot neem ik mee en eentje voor de cpu zal ik nog maken op het ****. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Tripiot
  • Laatst online: 14-09 11:03
ik denk dat ik mijn cascade voor cpu en vapo voor gpu meeneem
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste