Ervaring Directgamekeys.com

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Iemand ervaring met deze site, zijn volgens mij de goedkoopste met een TDU2 key.
http://directgamekeys.com...ve-Unlimited-2-CD%252dKey

En je kan met paypal betalen, dus dan heb toch wel enige bescherming?

---RAWE CEEK!!!---

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Iets minder dan veertig euro bij de goedkoopste shop en de helft van dat bedrag op de site die jij linkt.

Wat denk je zelf? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:23
onlinekeystore.com 19.99. Genoeg besteld nooit problemen gehad.
g2play.net 24.99. Genoeg besteld nooit problemen gehad.

Dat wij in Nederland nou recordbedragen betalen en dat oke vinden kan ik ook niet helpen. Kan namelijk prima. Ook genoeg EA download keys en Steam Keys besteld, dus verhalen dat je geblocked wordt gaan ook niet op.

Nou nog wachten op de Steam versie van het spel. Dan kan ik hem voor een prikkie kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Cardinal op 14-02-2011 19:37 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Cardinal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:34:
onlinekeystore.com 19.99. Genoeg besteld nooit problemen gehad.
g2play.net 24.99. Genoeg besteld nooit problemen gehad.

Dat wij in Nederland nou recordbedragen betalen en dat oke vinden kan ik ook niet helpen. Kan namelijk prima. Ook genoeg EA download keys en Steam Keys besteld, dus verhalen dat je geblocked wordt gaan ook niet op.

Nou nog wachten op de Steam versie van het spel. Dan kan ik hem voor een prikkie kopen.
Met /\/\

Ongeveer de helft van mijn steam spellen komt van g2play af a 50% van wat ze via steam zelf kosten :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:09
Ik lees vaak dat mensen denken beschermd te zin wanneer ze via Paypal betalen, volgens mij kom je echter van een koude kermis thuis als er wel iets misgaat.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 13:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Maar niemand bekent met deze shop zelf, want ander ga ik voor een andere.
Is de onlinekeystore.com wel betrouwbaar?

---RAWE CEEK!!!---

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 16:15

Ryudo

Daily dose~

Ik heb er 1x een spel besteld, niet voor mezelf maar voor iemand anders. Dat zal iets van een half jaar geleden zijn en ik heb diegene nog niet gehoord dat hij problemen heeft met het spel.
Betrouwbaarheid, voor zover je daar van kunt spreken met 1 aankoop, is naar mijn idee gewoon goed.
Je krijgt de betreffende serial ingescand via de mail. Ik heb er nog geen dag op hoeven wachten.

• TijsVdB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb vorig jaar vlak na de release een key voor Medal of Honor aangeschaft, ongeveer 2 uur na betaling via moneybookers heb ik mijn key ontvangen. Deze kon ik zonder problemen activeren met de EA download manager. :-)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 16:20
al eens in onderstaand topic gekeken?

Legale gamekeys online kopen :+

..::System Specs::..

Verwijderd

Met bovenstaande auteur :)

Dit topic is daarmee een beetje overbodig. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.