Sponsors zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 8.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 10:49

Serendipity

"No fear, I is here"

Topicstarter
Goedenavond mannen (en eventueel vrouwen)!

Binnenkort wil ik mijn eigen casemod project beginnen, alleen zit ik met een klein probleem. Voor mijn ideeën heb ik redelijk wat geld nodig, en aangezien ik maar een arme student ben zat ik te denken aan sponsoring.

Sommige projecten hier krijgen van Coolermaster of HighFlow (om de 2 bekendste maar eens te noemen) spullen ter sponsoring. Hoe vraag je zoiets aan, en wat zijn de criteria die er aan verbonden zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 11:32
Tja een goed plan is als eerste vereist, uitgewerkt daarna contact opnemen met verschillende mensen die bereid tot sponsoring zouden kunnen zijn met wat je gesponsored zou willen hebben.
Zeg maar als je waterkoeling spullen wilt dan moet je daar zeg maar iemand voor benaderen die dat kan leveren ed.
Maar de grootste vraag is wat heb jij hun te bieden speciale mod of speciale mod skills of wat dan ook wat mensen aantrekt zodat jij voor hun waarde kan geven.
En je zult hun product moeten aanprijzen dus niet alleen op 1 forumpje een log bij houden nee je zult reclame moeten maken overal waar mogelijk.

denk niet dat deze mensen even een belletje naar een leverancier sturen en dan even een verhaaltje vertellen en dan gelijk diverse hardware ontvangen nee deze mensen die een sponsoring hebben ontvangen hebben er degelijk wat werk voor gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZNMarc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10-2020
Probeer eerst cooler master, ik vroeg of zij mij konden sponsoren voor een school project, en ja hoor, ik kreeg tegen mijn verwachtingen in een Haf X gesponsord. Ik had toen nog vrijwel niks uitgewerkt. Je moet een goede reden hebben en echt interesse tonen in je mod.

Stuur ze gewoon een mailtje, niet geschoten is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:30

Zuurstok

Passionately curious

Jij bent een bedrijf welke hardware maakt.
Een reguliere student wilt graag dat jij hem sponsort, door middel van hardware.

Wat zou jij daar graag tegenover willen zien? ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZNMarc schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:28:
Probeer eerst cooler master, ik vroeg of zij mij konden sponsoren voor een school project, en ja hoor, ik kreeg tegen mijn verwachtingen in een Haf X gesponsord. Ik had toen nog vrijwel niks uitgewerkt. Je moet een goede reden hebben en echt interesse tonen in je mod.

Stuur ze gewoon een mailtje, niet geschoten is altijd mis!
waar mail je dan heen ? klantendienst ? support ?

ik ben namelijk beginnend leerkracht informatica/burotica en ben begonnen met een cursus casemodding voor men leerlingen ...

nu als leerkracht zijnde is het budget = 0€ en mocht ik de antieke p3 pc's die stonden te rotten in de kelder gebruiken als donors ...

dus 3 lessen verder weet iedereen wel hoe hij een raampje moet dremelen en beginnen er meer leerlingen interesse te tonen en zoeken ook op het internet naar ideeën maarja echt veel speciaals kan ik hen niet tonen, heel zwaar modwerk is niet mogelijk wegens tijd/budget/materiaal gebrek

nu wil ik bv coolermaster mailen ivm met men probleem in de hoop zelfs maar een oude ruftige behuizing te kunnen scoren om men leerlingen tog iets werkbaars te bieden zodat ze tegen de opendeurdag kunnen laten zien dat creatief zijn niet alleen met muziek, literatuur of kunst te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:43:
waar mail je dan heen ? klantendienst ? support ?

ik ben namelijk beginnend leerkracht informatica/burotica en ben begonnen met een cursus casemodding voor men leerlingen ...

nu als leerkracht zijnde is het budget = 0€ en mocht ik de antieke p3 pc's die stonden te rotten in de kelder gebruiken als donors ...

dus 3 lessen verder weet iedereen wel hoe hij een raampje moet dremelen en beginnen er meer leerlingen interesse te tonen en zoeken ook op het internet naar ideeën maarja echt veel speciaals kan ik hen niet tonen, heel zwaar modwerk is niet mogelijk wegens tijd/budget/materiaal gebrek

nu wil ik bv coolermaster mailen ivm met men probleem in de hoop zelfs maar een oude ruftige behuizing te kunnen scoren om men leerlingen tog iets werkbaars te bieden zodat ze tegen de opendeurdag kunnen laten zien dat creatief zijn niet alleen met muziek, literatuur of kunst te maken heeft :)
Er zijn genoeg bedrijven of instellingen die hun oude hardware wellicht (al is het voor een prikkie) van de hand doen, is dat misschien geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZNMarc
Ik had naar info@coolermaster.nl gemaild. Ik kreeg vrij snel antwoord, je moet gewoon vertellen waar je het voor nodig hebt, waarom ze je zouden moeten sponsoren en wat je tegenprestatie is (noemen in worklog/presentatie, etc). Dan moet het wel lukken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je de kinderen niet iets leren waar ze ook daadwerkelijk iets aan hebben?

Modden is heel leuk enzo, maar meer dan fun is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:56:

Het zou zomaar je baan kunnen worden...

Ik ga dit topic trouwens ook heel goed volgen. Met mijn oog anderhalf jaar verder zou ik ook best wel wat goeie tips kunnen gebruiken. Degene met de beste tip (en beste uitgewerkt enzo ;) ) krijgt een koekje van me! :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door Fid3lity op 14-02-2011 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:57:
[...]

Het zou zomaar je baan kunnen worden...

Ik ga dit topic trouwens ook heel goed volgen. Met mijn oog anderhalf jaar verder zou ik ook best wel wat goeie tips kunnen gebruiken. Degene met de beste tip (en beste uitgewerkt enzo ;) ) krijgt een koekje van me! :Y)
Er zijn maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig mensen die daadwerkelijk van casemodden kunnen leven. Vaak zie je dat commerciele mods gedaan worden door bureau's die special effects verzorgen, dat is een iets meer praktische toepassing van dezelfde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:00:
[...]

Er zijn maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig mensen die daadwerkelijk van casemodden kunnen leven. Vaak zie je dat commerciele mods gedaan worden door bureau's die special effects verzorgen, dat is een iets meer praktische toepassing van dezelfde skills.
Ik dacht zelf meer richting het ontwerpen van cases zelf. Die dingen gaan in massaproductie, moet je best van kunnen leven lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:56:

is dan ook maar een woensdagnamiddag activiteit he ;) er is keuze uit verschillende sporten/toneel/film/bijles/boekenclub/schaken/ .... en nu sinds dit jaar casemodding ... de leerlingen zelf mogen jaarlijks een nieuwe activiteit stemmen en als we de mogelijkheid hebben dan bieden we ze ;)

je wil niet weten hoe gemotiveerd leerlingen zijn na een middagje knutselen .... en er komt meer bij kijken dan wat modden he, ze krijgen informatie over hardware, luchtkoeling, waterkoeling, metaalbewerking, veiligheid, elektriciteit ....

enigste waar ik nog me zit is dat ik onlangs een boze moeder op bezoek kreeg omdat zoonlief de dremel in hun medion pc had gezet .... heb het resultaat gezien en ik snap nog altijd niet waarom die moeder klaagde, de pc zag er een pak beter uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:06:
[...]
enigste waar ik nog me zit is dat ik onlangs een boze moeder op bezoek kreeg omdat zoonlief de dremel in hun medion pc had gezet .... heb het resultaat gezien en ik snap nog altijd niet waarom die moeder klaagde, de pc zag er een pak beter uit :P
Ghehehe, warranty is a bitch! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:08:
[...]

Ghehehe, warranty is a bitch! :9
bwa eigenlijk zelfs niet van toepassing ... pc was 7j oud, passief gekoeld en dus even stil met als zonder zijpaneel ... heb het gat dan maar zelf even afgewerkt (beetje bijgevijld) een een mooi stukje mesh in bevestigd.
Die pc is nu een pak koeler en nog steeds even stil. Maarja leg dat maar eens uit een een furieuze moeder :P

ontopic: ik ga morgen eens rondmailen, alsook naar bedrijven :) materiaal moet niet top notch zijn, er gaat hier vaak al eens iets mis ..... "Meneer ! Meneeeeeeeeeeeer ! Boris heeft mijn kast in 2 geslepen ! En nu is hij boos omdat ik de zijne voorzien heb van extra gaten (lees VEEL gaten)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:16:
[...]

ontopic: ik ga morgen eens rondmailen, alsook naar bedrijven :) materiaal moet niet top notch zijn, er gaat hier vaak al eens iets mis ..... "Meneer ! Meneeeeeeeeeeeer ! Boris heeft mijn kast in 2 geslepen ! En nu is hij boos omdat ik de zijne voorzien heb van extra gaten (lees VEEL gaten)"
Probeer Thermaltake eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gebrek aan slaperigheid toch maar al begonnen met rondmailen ^^ en verdorie ik moet binnen 4u men bed uit om te gaan werken :(

Ik ga dit topic toch even blijven volgen ... best interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 08-10 11:29
meeste bedrijven hebben bij contact wel iets staan over sponsoring.

je verteld gewoon je verhaal van hoe en wat, laat ze misschien ideeen zien, tekeningen, verteld ze op welke site(s) je werklog(s) komen, en hun vragen misschien nog meer info, of ze zeggen gewoon helaas

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Goed, de vraag is inmiddels beantwoord, verder is dit ook iets waarvan binnen de casemod community min of meer wordt verwacht "dat je het lekker zelf uitzoekt". Sponsors verdien je in de meeste gevallen, en als je contact met ze opneemt zullen zij vanzelf wel met verzoeken komen om de deal te maken.
Hier trouwens een guide, wel in het engels, op bit-tech: http://www.bit-tech.net/m...uide_to_mod_sponsorship/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wat research gedaan en dit zijn de grote namen die zelfs een speciale tab sponsoring hebben bij contact dus daar kan je zowiezo al wel terecht met je verhaal:
- Antec
- Zalman
- Thermaltake
- OCZ
- Corsair
- XFX
- Cooler Master
- Xilence
- Be Quiet
- Noctua
- Nexus
- Scythe
- Arctic Cooling
- Prolimatech
- ASRock
- ACRyan
- Fractal Design
- Point Of View
- Revoltec
- NVidia
- EVGA
- Club3D
- Gainward

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 23:25
Mooi als schoolvak, casemodden. Leer je metaalbewerken, design en computertechniek in 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:25:
Mooi als schoolvak, casemodden. Leer je metaalbewerken, design en computertechniek in 1!
vergeet houtbewerking en elektriciteit/elektronica ook maar niet ;) ik had nooit verwacht om met deze activiteit zo'n grote verantwoordelijkheid te krijgen, ik communiceer nu continue met alle praktijkleerkrachten en zoek ondertussen ook nog overal naar bruikbaar donormateriaal ....

Momenteel is het zo erg dat ik 15cm "keukenkast" tl verlichting heb moeten gebruiken om een kast van een lampje te voorzien ... voor elke case ccfl's of ledstrips in huis halen is onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:14:
Vandaag wat research gedaan en dit zijn de grote namen die zelfs een speciale tab sponsoring hebben bij contact dus daar kan je zowiezo al wel terecht met je verhaal:
ASRock wel, ASUS niet? ;) En je zou ook een poging kunnen wagen bij merken als AC Ryan, die die CCFL's maken. Ze bieden ook fangills en dat soort dingen aan. Zie maar wat je ermee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:17:
[...]

ASRock wel, ASUS niet? ;) En je zou ook een poging kunnen wagen bij merken als AC Ryan, die die CCFL's maken. Ze bieden ook fangills en dat soort dingen aan. Zie maar wat je ermee kan!
Heb heel de website van Asus afgezocht ... meermaals, maar vind nergens een mailadres om naar te mailen :s
Net zoals bij MSI ... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vergeet Fractal Design ook niet in het lijstje. Ik ben nu zelf met hun in 'onderhandeling' om mij te sponsoren met mijn casemod.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZNMarc
Inderdaad, ik heb zelf ook al bij asus zitten zoeken, volledig zonder succes :(, MSI inderdaad precies hetzelfde... Lijkt erop dat de grootste merken niet aan sponsoren doen, jammer, want zij leveren echt top spul.

Ik had zelf ook niet gedacht dat het zoeken naar sponsors (voor een casemod) zo moeilijk was, en dan moet jij dat nog voor een hele klas doen.

Veel succes met zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja als ik niets vind is het deze maand lekker verder doen met wood cases hoor :D ben al door heel men voorraad rotte pc's ^^

als leerkracht leer je flexibel zijn, dat is echt het 1e dat ze ons leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZNMarc
Laat ze ook eens een keer een mobo tray maken uit een aluminiun plaat, simpel, en ze zijn weer even bezig. Of een fangrill, wat moeilijker, en je hebt gelijk een indruk van hoe creatief ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

ZNMarc schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:44:
Laat ze ook eens een keer een mobo tray maken uit een aluminiun plaat, simpel, en ze zijn weer even bezig. Of een fangrill, wat moeilijker, en je hebt gelijk een indruk van hoe creatief ze zijn.
Zou wel een gaaf project zijn met groepjes van paar kinderen een case ontwerpen die ook nog aan de ATX eisen voldoet. :P Ik wou dat ik casemodding als vak had op mijn opleiding. >:)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZNMarc
Xenomorphh schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:52:
[...]

Zou wel een gaaf project zijn met groepjes van paar kinderen een case ontwerpen die ook nog aan de ATX eisen voldoet. :P Ik wou dat ik casemodding als vak had op mijn opleiding. >:)
Of zelfs al als keuze van op de middelbare school, had ik er nu ook wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickM89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik vraag me dan toch af hoe iemand zijn geld kan verdienen met casemodding ?

Hmmmm misschien bij een bedrijf als Coolermaster / ThermalTake , Geen gek idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
MDPC is een bedrijf wat wel degelijk doekoes lijkt te verdienen met casemodden
Puur Casemodden op verzoek lijkt me nog een moeilijke markt om er een volledig inkomen uit te genereren.
De meeste vinden het dan ook leuk om het modden zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mail gehad van coolermaster, noctua en nexus :)

CM sponsort een Sileo500, noctua stuurt een promopakje met koelpasta (echt heel handig !) en nexus stuurt wat voedingen die na RMA niet meer teruggestuurd of verkocht konden worden :)

Men leerlingen kunnen al niet meer wachten ^^ kga ze vandaag maar wat met SketchUp laten spelen ^^

Ook sturen ze allemaal posters op ^^ kan ik eindelijk die ouwe VB, Win98 en office2003 posters vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
the boiler schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:47:
MDPC is een bedrijf wat wel degelijk doekoes lijkt te verdienen met casemodden
Puur Casemodden op verzoek lijkt me nog een moeilijke markt om er een volledig inkomen uit te genereren.
De meeste vinden het dan ook leuk om het modden zelf te doen.
Ik ben druk bezig een casemoddingbedrijf op te zetten. De klanten beginnen nu een beetje te komen, maar of ik er ooit van kan leven kan ik nu nog niet zeggen ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
brinkdinges schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
[...]

Ik ben druk bezig een casemoddingbedrijf op te zetten. De klanten beginnen nu een beetje te komen, maar of ik er ooit van kan leven kan ik nu nog niet zeggen ;)
Precies ik denk dat het een leuke bijverdienste kan worden maar om echt continu pc's te kunnen modden op verzoek a pimp my ride of de OCC choppers dat denk ik niet.
Alhoewel onderdelen zoals jij dus ook maakt is natuurlijk altijd interessant en heeft een markt zou alleen niet durven inschatten hoe groot dat is.

Maar @Rav3n89 misschien kun je wel een topic openen van de mods gemaakt door je leerlingen ??
Lijkt me wel grappig om te zien waar die pubers op komen en hoe ze het verkloten kunnen we ook nog advies geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:01

Rick-Jan

always connected

Corsair sponsort voorlopig niet meer lieten zij mij weten.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 08-10 11:29
Rick-Jan schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:26:
Corsair sponsort voorlopig niet meer lieten zij mij weten.
vast te druk met hun SSD's :P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffrraannkk11
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:29
Asus sponsort wel, maar doet dat volgens mij alleen bij grote projecten die veel aandacht trekken.
Bijvoorbeeld bij de mod van l3p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fractal design heeft geen sponsor budget ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:51:
Vandaag mail gehad van coolermaster, noctua en nexus :)

CM sponsort een Sileo500, noctua stuurt een promopakje met koelpasta (echt heel handig !) en nexus stuurt wat voedingen die na RMA niet meer teruggestuurd of verkocht konden worden :)

Men leerlingen kunnen al niet meer wachten ^^ kga ze vandaag maar wat met SketchUp laten spelen ^^

Ook sturen ze allemaal posters op ^^ kan ik eindelijk die ouwe VB, Win98 en office2003 posters vervangen.
ben benieuwd naar jou lokaal, en helemaal als je alles binnen hebt. ik heb ooit is met een docent een peer uit mijn case gehaald @GLA omdat hij zijn dremel niet wilde uitlenen.. iig daarna heeft die peer nog jaren aan de zijkant van een kast gepopnageld gezeten..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:
Fractal design heeft geen sponsor budget ;)
Ze vroegen wel naar wat ik al heb gedaan aan CM's en waar ik ze wil gaan plaatsen. Nu is het afwachten.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.

Taiwanezen (het grootste gedeelte van de markt) zijn wispelturig. Het ene jaar heeft bedrijf A heel veel budget voor sponsoring, het jaar erop gaat de kraan weer dicht. het is dus niet zo zeer zaak om onmiddellijk om van alles te vragen, maar contact op te bouwen zodat jij de eerste bent waar aan gedacht wordt als er iets beschikbaar is.

Als je serieus bent over sponsoring, zorg je dat je eerst wat hebt om te laten zien. Neem L3p als voorbeeld, die is eerst zelf zijn buro gaan bouwen, en vraagt nu pas links en rechts om sponsoring.

Maak in je contact met mogelijke sponsors ook heel duidelijk wat je wil. Wil je een vieokaart, een case, of alleen een paar mooie stickers? Maak NOG duidelijker wat je bereid bent er tegenover te stellen. Ga je voor exposure zorgen in worklogs, nu en in de toekomst, ga je LANs bezoeken, heb je een website, stel je je PC beschikbaar als demobak voor beurzen, alles kan in reclameland.

• Asphiax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04-2024

Asphiax

" Will I Dream ... "

Hey Rav3n89
Ik heb op de IT afdeling nog wel een stuk of 5 oude pc's staan. kunnen je leerlingen weer wat verzagen !
Moet je ze alleen op komen halen in boxtel (omg Den Bosch)
Grt
ASPHIAX

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:01

Rick-Jan

always connected

bah, dan was mijn idee niet goed genoeg, kunnen ze dat niet normaal zeggen.
Ben wel met fractal design in overleg, heb verschillende mailtjes verstuurd, maar alleen fractal design reageerde.

[ Voor 36% gewijzigd door Rick-Jan op 18-02-2011 09:59 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Bij de grotere bedrijven is het wel moeilijker.
Eigenlijk is het gewoon een zakelijke overeenkomst.
Je vraagt aan een bedrijf of ze je willen sponsoren.
De eerste keer niet gelijk te hoog grijpen, maar gewoon om evt. korting vragen.
Bij deze mail laat je je plannen van je build zien, wat sketches of foto's erbij.
En uiteraard waar je dit allemaal gaat laten zien.
Zoveel mogelijk buildlogs bijhouden dus, het draait hun puur om views en sales

Een klein voorbeeldje.
Dat ik net begon met mijn build kon ik bij EKWB maximaal een korting van 30% krijgen.
Nu dat ik 12 buildlogs bijhoud, en eerste werd bij een MOTM etc, kan ik ineens bijna alles krijgen wat ik wil.
Het is voor hun gewoon zo, voor elk blok van 100 euro dat ze mij sponsoren moeten ze er, door mijn buildlogs, wel een stuk of 20 verkopen voordat ze mijn blok terug verdiend hebben.

Ik heb tegenwoordig meer werk aan het bijhouden van buildlogs, reviewen en mailen dan het daadwerkelijke modden :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat er best geld te verdienen valt in casemodden
je zult wel een startkapitaal nodig hebben om wat (dure) machines aan te schaffen,
-waterstraler
-zetbank
-freesbank (cnc)
maar stel jij hebt een casemod gemaakt, en je kunt vervolgens de benodigde onderdelen voor die mod achter mekaar van de machine af laten rollen, zodat mensen casemod-kits bij jou kunnen kopen valt er met relatief weinig werk toch een hoop te verkopen!
als je het helemaal goed aanpakt, kun je natuurlijk ook mensen hun eigen kits samen laten stellen, zodat men zelf een combinatie kan maken van casemod a en casemod c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:33:
je zult wel een startkapitaal nodig hebben om wat (dure) machines aan te schaffen,
-waterstraler
-zetbank
-freesbank (cnc)
maar stel jij hebt een casemod gemaakt, en je kunt vervolgens de benodigde onderdelen voor die mod achter mekaar van de machine af laten rollen, zodat mensen casemod-kits bij jou kunnen kopen valt er met relatief weinig werk toch een hoop te verkopen!
als je het helemaal goed aanpakt, kun je natuurlijk ook mensen hun eigen kits samen laten stellen, zodat men zelf een combinatie kan maken van casemod a en casemod c
nog een goede duidelijke tutorial met plaatjes erbij, klaar :)

Maar... Ik ben van plan sponsors te zoeken voor mijn Casemod, hebben mensen ervaring bij Antec? Want ik heb daar wel iets van nodig, anders ga ik sowieso zoeken bij Cooler Master...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:33:
-waterstraler
-zetbank
-freesbank (cnc)
Alleen kun je dan beter onderdelen voor auto's gaan maken OID. kun je veel meer mee verdienen. Eer dat je die freesbank terug hebt verdiend met het uitsnijden van fangrills en koelblokjes....

Verwijderd

Alleen kun je dan beter onderdelen voor auto's gaan maken OID. kun je veel meer mee verdienen. Eer dat je die freesbank terug hebt verdiend met het uitsnijden van fangrills en koelblokjes....
je kan het ook combineren en gewoon huis tuin en keukenmods maken
-auto
-pc's
-tv's
-radio's
-keukenapparatuur
-bedenk het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 01:30:
[...]

je kan het ook combineren en gewoon huis tuin en keukenmods maken
-auto
-pc's
-tv's
-radio's
-keukenapparatuur
-bedenk het maar!
rofl ja een gemodde blender |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

the boiler schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:44:
[...]

UV-blender. Vette shakes kun je dan maken joh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:31
WAT EEN KANS! nemen, meteen doen! zo'n eerste kans krijg je nimmer weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Geweldig ! _/-\o_

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Nu ben ik toch wel benieuwd wat hierboven stond :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
iemand die wel wou sponsoren ;)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eventjes een reactie op heel dit sponsor topic want sommige mensen snappen het concept niet ...

Ik verkoop ccfl's en led fans hier op tweakers omdat ik voor school een laptop nodig heb en dan krijg ik nu de onbeschaamde vraag of ik sponsor wil zijn ... Logica ?

Dus aub, mail de grote multinationals maar laat een arme student met gerust ... Ik ben het leger des heils niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Ehm ja ok 8)7

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens op zoek naar een sponsor voor mijn G5 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:10:
Ik ga ook maar eens op zoek naar een sponsor voor mijn G5 mod.
G5 is het mooiste orgineel aan de buitenkant, maar verbouwd aan de binnenkant xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Rav3n89, allereerst props voor educatief casemodden: 'toegepaste kunst' met een technisch oogmerk ;) op scholen is en blijft een must!

Wij hebben op ons devkantoor in het 'serverhok' ik denk nog zo'n 15 á 20 deprecated systemen, losse voedingen, koeling en diverse hardware liggen.... het moet eigenlijk allemaal weg, ik zal eens voor je vragen of het opgehaald kan. Is wel in Amsterdam, bij de Westerdoksdijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wat echt belangrijk is om te bedenken is het feit dat je reclame voor ze maakt. In tegenstelling tot de kosten die zij moeten maken voor het adverteren op diverse sites, moet wel te bedenken zijn wat ze zouden kunnen leveren. Zo geldt voor een internationale log (lees: 8 worklogs op verschillende sites) wel dat ze een stukkie meer bereid zijn lijkt me. Wat ik me afvraag is, wat kost adverteren normaal voor de grote merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
adverteren kost inderdaad een stuk meer dan een moederbordje, maar daar bereik je ook een stuk meer pageviews mee. Bedenk even wat een banner op de site aan extra views oplevert ten opzichte van een paar fotootjes op pagina 8 van een worklog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Xtrafris schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:08:
adverteren kost inderdaad een stuk meer dan een moederbordje, maar daar bereik je ook een stuk meer pageviews mee. Bedenk even wat een banner op de site aan extra views oplevert ten opzichte van een paar fotootjes op pagina 8 van een worklog.
Een werkende banner welteverstaan :9

Maar zeker, met banners kom je ergens. Zeker als je ze elke post terug kan laten komen maar dan iets smaller, bijvoorbeeld. Het gaat mij erom dat je dat een beetje kunt vertalen naar mogelijke kosten voor advertentieruimte als ze er sites enzo voor betalen, dat weegt ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:44:
[...]

Waarom niet? Gigantisch veel mensen ergeren zich aan de lelijkheid van veel gebruikte alledaagse spullen zoals ook keukenapparatuur. Er zullen vast wel mensen zijn die bereid zijn voor design te betalen, net als met PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

leuke topic om te lezen, de reacties ;)
l3p schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:56:
Eigenlijk is het gewoon een zakelijke overeenkomst.
idd
Bij deze mail laat je je plannen van je build zien, wat sketches of foto's erbij.
En uiteraard waar je dit allemaal gaat laten zien.
Zoveel mogelijk buildlogs bijhouden dus, het draait hun puur om views en sales
K heb +40 buildlogs overal verspreid.
reclame maken en hun artikelen aanprijzen is een van de zaken,
op Cebit staan met je pc, lan-party's enz...
Nu dat ik 12 buildlogs bijhoud, en eerste werd bij een MOTM etc,
ETC , wat heb jij dan al behaald met je bureau ?
MOTM wat is dat? is dat die asus dinges ?
Ik heb tegenwoordig meer werk aan het bijhouden van buildlogs, reviewen en mailen dan het daadwerkelijke modden :)
Kruipt idd veel werk in om alle buildlogs bij te houden, en op reacties te antwoorden en reageren.

[ Voor 94% gewijzigd door vapo_chiller op 16-03-2011 14:24 ]

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffrraannkk11
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:29
MOTM is mod of the month.
Dat is een maandelijkse verkiezing van www.bit-tech.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
... waarvoor nu ook weer een tweaker een goede kans maakt op de hoofdprijs!

Stemt allen op de EURISKO :)

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=204963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

ffrraannkk11 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:33:
MOTM is mod of the month.
Dat is een maandelijkse verkiezing van www.bit-tech.net
Vind ik niet veel,
ben t op andere forums/sites ook geweest, maar vind dat niet het vermelden waard. Mijn mening.

Maar als dat het enige wat je behaald hebt is, kan k geloven dat je dat wilt vermelden.
Xtrafris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:23:
... waarvoor nu ook weer een tweaker een goede kans maakt op de hoofdprijs!

Stemt allen op de EURISKO :)

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=204963
eens kijken, is dat ene bekende ofzo ?

[ Voor 28% gewijzigd door vapo_chiller op 16-03-2011 17:28 ]

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

[b]vapo_chiller schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:57
ETC , wat heb jij dan al behaald met je bureau ?
MOTM wat is dat? is dat die asus dinges ?

Vind ik niet veel,
ben t op andere forums/sites ook geweest, maar vind dat niet het vermelden waard. Mijn mening.

Maar als dat het enige wat je behaald hebt is, kan k geloven dat je dat wilt vermelden.
We weten dat bij jou alles beter is Chiller :)

Ik vraag me dan wel af wat jij wel al behaald hebt met je level11 wat zoveel beter is dan bijv MOTM

[ Voor 46% gewijzigd door l3p op 16-03-2011 17:33 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

vapo_chiller schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:27:
[...]
Moet dat dan altijd weer met zo'n ondertoon? Ik heb al genoeg builds op XS ook gezien die MOTM werden en dat ook allemaal vermeldden, is toch leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

l3p schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:29:
[...]
We weten dat bij jou alles beter is Chiller :)

Ik vraag me dan wel af wat jij wel al behaald hebt met je level11 wat zoveel beter is dan bijv MOTM
Don't rage, k geef gewoon mijn mening, een echte wedstrijd winnen vind k leuker dan mod of the month, das al. :P

En ja k heb er al gewonnen terwijl hij zelfs nog niet klaar is :P

trug ontopic dan : al reactie gehad van iemand die je wilt sponsorren ?

[ Voor 11% gewijzigd door vapo_chiller op 16-03-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
chiller, met het risico om de modjes boos te maken: FUCK OFF met je ego, jij denigrerende, kleinerende, arrogante, pompeuze zak hooi!
MOTM is een zeer prestigieuze, al jarenlang lopende wedstrijd die een hele lijst met winnaars heeft voortgebracht waar ieder van ons zeer trots zou kunnen zijn om tussen te mogen staan.

Zo, dat moest me even van het hart, normal service will resume in 3...2...1...

[ Voor 30% gewijzigd door Xtrafris op 16-03-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Ik ken je al langer dan vandaag, en mij zal je niet horen ragen :+

Maar voordat je hier op tweakers de modders naar beneden haalt die gewoon erg trots zijn als ze bijv bij Bit-tech MOTM worden....
Wat zijn dan de "echte" wedstrijden volgens jou?

En zou je misschien willen zeggen wat jij allemaal al bereikt hebt waardoor jij sponsoring krijgt?
Dit zodat we er ook wat aan hebben in dit topic.

[ Voor 13% gewijzigd door l3p op 16-03-2011 17:58 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 17:34
Ik dacht toch echt dat dit topic ging over sponsors zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Xtrafris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:55:
Zo, dat moest me even van het hart, normal service will resume in 3...2...1...
... emergency shutdown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:31
Hmhm, GING het ook...

OT guyz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
whaha, ja idd. maar je moet van je hart ook geen moordkuil maken.
iets meer ontopic, dit soort negativiteit is er wel de reden van dat veel sponsoren huiverig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55
Sommigen zijn beter in het verliezen van sponsors dan van het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

allemaal HF reacties lol, rage.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55
Heuh? Ik had het over mezelf, vandaar ook het sarcasme erin...

Maar gelukkig, ben niet de enige zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

hoe ? heb jij er dan een verloren ?

@ Sigelarity : wie niet waagt en vraagt, wie niet weet he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Echt geweldig dit soort discussies..

Plaats een Pol/wedstrijd, what ever.. L3P Desk VS Level 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Nah niet nodig, maar hij moet niet steeds iedereen en alles gaan afzeiken.

Trouwens dit is bijvoorbeeld een Mod/Rig/PC of the month contest (jij deed er zelf ook in mee onder de naam Chiller met de Level 11.)

Als je hiermee wint helpt dat alleen maar om eventuele sponsors te kunnen overtuigen.

[ Voor 11% gewijzigd door l3p op 16-03-2011 18:56 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:20
Je kunt beide mods op verschillende manieren bekijken. In Chiller's case zit natuurlijk heel veel geld in en is ook gemod, maar l3p zit volgensmij minder geld in maar is ook veel aan gemod. Ik vind naar mijn mening l3p desk meer mijn smaak, maarja, das mijn mening.

[ Voor 189% gewijzigd door Bas. op 16-03-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:53
@ Poll hierboven, ik heb pergongeluk gestemt op de bovenste terwijl ik de mods niet heb gezien, ik weet niet of je mijn stem nog kut verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Laten we maar weer ontopic gaan.
Het helpt in ieder geval om sponsors binnen te halen dmv dat soort wedstrijden te winnen

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:20
Precies. Sponsoren krijg je niet zomaar. Je zult eerst altijd wat van jezelf moeten laten zien. Iedereen kan wel een aantal buildlogs aanmaken en zeggen, ja ik ga dit en dat doen, maar dan zul je never nooit gelijk dure stuff mee krijgen. Verder had ik net een poll daar neergezet, maar toch maar weggehaald! :P

Daarbij moet ik zeggen l3p: ik heb heel veel respect voor je mod. Die dikke hardware heb je niet zomaar gesponsord gekregen. Je hebt natuurlijk al knappe staaltjes werk laten zien!

[ Voor 22% gewijzigd door Bas. op 16-03-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Klaar.

Als motivatie; het meeste is toch al besproken, en dan wordt het lastig om on-topic te blijven voor bepaalde mensen.

[ Voor 90% gewijzigd door _ferry_ op 16-03-2011 19:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.