Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deduction
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-07 09:02
Matched: tab
Help :(

Sinds vorige week maandag heb ik een tab!
Allemaal leuk en aardig totdat ik een SMS je van vodafone kreeg. Ik zou mijn data limiet hebben verbruikt en snelheid werd terug geschroefd tot zeer traag. Met gevolg, youtube laadt voor geen ene meter en downloadsnelheid is traag dikke stront. Ik gelijk met vodafone bellen, het was een misverstand. 2dagenlater probleem nog niet opgelost... ik weer bellen, schijnt alles goed te staan' echter werd wel weer alles gereset. Ondertussen is het probleem nog niet opgelost. Ik heb er ondertussen nieuw fw opgezet(van xda).

Iemand nog een idee?
Ben helaas nog niet inde gelegenheid geweest om het in een andere tab te proberen(de sim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geen matches
Waarom zoek je de oplossing in nieuwe firmwares; terwijl het toch vrij duidelijk is dat de datalimiet (en daardoor teruggeschroefde snelheid) de oorzaak is? Of heb je hetzelfde probleem op Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deduction
Ik hoopte dat er een instelling verkeerd zou staan.
Dus ipv alleen een reset heb ik gelijk nieuwe fw erop gezet.

Ps ik heb een databundel met een fup vanaf 10gb

Iemand ervaring met een defecte sim? Ookal is hij nog geen week oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:14:
[...]

Wat is daar leuk aan? Enne het scherm komt los maar valt het er niet uit.

.
Nou dat scheelde niet erg veel 1/3 van me scherm zat los.
De boven kant en de zijkant, had een kewestie van tijd geweest en hij was helemaal los gegeaan.
Ik had ook samsung nog 2 keer gebeld over het loslaten van het scherm.
Ze durfde gewoon te beweren dat ze er nog niks van gehoord hadden en dat ik de eerste was.
Dat bedoel ik nu met een zeer slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:58:
[...]

De boven kant en de zijkant, had een kewestie van tijd geweest en hij was helemaal los gegeaan.
Ze durfde gewoon te beweren dat ze er nog niks van gehoord hadden en dat ik de eerste was.
Da's balen. En met Samsung bedoel je een helpdesk medewerker van Samsung ;)
En heb je een nieuwe gehaald/teruggebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Wat een leugen, 25 mei is het al gemeld, toen heb ik mijn exemplaar retour gedaan met deze klacht.
De dagen erna melde de ene na de andere klacht zich op diverse fora, zowel met de l.e. als de V versie!
Diverse sites hadden een topic speciaal over dit onderwerp.
Je maakt mij niet wijs dat Samsung er niet van af wist!
Ze zijn bang voor slechte reclame, daarom houden ze het stil denk ik.

Ik vind het zelfs een schande dat ze die dingen nog steeds verkopen, het is een chronisch probleem voor de 10.1 tab.
Nooit meer Samsung voor mij dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 13:01
De review van Anandtech van de Samsung Galaxy Tab 10.1 voor de geïnteresseerden:

http://www.anandtech.com/...ung-galaxy-tab-101-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406188

Anoniem: 344236 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:18:
Is er al iemand die een gerepareerde tab terug heeft ontvangen? Dan is de volgende vraag is het probleem nu opgelost?

Ik heb ook een tab sinds 3 dagen en ik heb de beslissing gemaakt met de wetenschap dat er een scherm probleem was. Ik ben zeer tevreden en eigenlijk wil ik mijn tab ook gewoon houden, maar mijn scherm toont exact de zelfde symptoom op de linkerbovenhoek bij de power button.

Ik heb hem gekocht bij phonehouse en zij hebben de 14 dagen probeer regeling dus misschien ruil ik hem om of ik haal een xoom met tegenzin.
Ik heb dat precies hetzelfde, mijn scherm begint ook een beetje los te raken in de hoek naast de powerknop.

Het is alleen nog vrij minimaal, ergens hoop dat ik dat het erger wordt dan heb ik een goede reden om terug te gaan zonder dat ze zeggen dat ik aan het mierenneuken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409315

reinier666 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:38:
[...]

Wat een leugen, 25 mei is het al gemeld, toen heb ik mijn exemplaar retour gedaan met deze klacht.
De dagen erna melde de ene na de andere klacht zich op diverse fora, zowel met de l.e. als de V versie!
Diverse sites hadden een topic speciaal over dit onderwerp.
Je maakt mij niet wijs dat Samsung er niet van af wist!
Ze zijn bang voor slechte reclame, daarom houden ze het stil denk ik.

Ik vind het zelfs een schande dat ze die dingen nog steeds verkopen, het is een chronisch probleem voor de 10.1 tab.
Nooit meer Samsung voor mij dus!
Ook ik heb een 5tal dagen geleden de Samsung helpdesk contacteerd. Ze ontkennen inderdaad Hardnekkig het probleem. Volgende week gaat Photohall de vertegenwoordiger aanspreken erover. Ben benieuwd.

Ik had vrijdag 3 juni 2 maal een toestel met loskomend scherm mee en terug gebracht in Genk. Een vriend van mij ook 1 toestel in een winkel wat verder op. Achteraf in Maastricht de Belcompany binnen gewandeld en het toestel daar in de etalage had ook een uitpuilend scherm.

Ongelooflijk eigenlijk dat dit kan en blijft door gaan. De eerste berichten over deze fabricage fout dateren inderdaad al van half Mei, dit moet toch wel een alarmbel bij Samsung laten rinkelen.
Ik ga hier geen Apple met peren vergelijken maar voor die 600€ heb je bijvoorbeeld al een degelijke HP laptop waar je misschien de komende 4jaar content mee bent zonder dat er ook maar iets los komt.

Ik geef het in ieder geval nog een kans aangezien de winkel van aankoop ook geen nieuwe batch meer binnen gekregen heeft wat ik als een goed teken zie. Normaal gezien zouden ze vorige week op nieuw geleverd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Ik hoop idd dat Samsung de productie even heeft stilgelegd......
Het probleem lijkt me vrij eenvoudig (lijm of lijmprocedure) en zal ondertussen echt wel verholpen zijn mag ik aannemen. Ik raad alleen echt iedereen af er nu een te kopen totdat er berichten zijn dat je geleverd krijgt van een NIEUWE batch!

Kom maar op met die lijsten met serienummers ;)

Want stiekem wil ik toch ook nog steeds een galaxy tab hebben hahahaha...............ooit
Wie weet ga ik tzt wel voor een 8.9 inch wifi only model, lijkt me meer dan genoeg en wat handzamer dan de 10.1

[ Voor 11% gewijzigd door reinier666 op 13-06-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Geen matches
En toch kan ik niet wachten tot hij hier in de winkels ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoenvisje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:12:
En toch kan ik niet wachten tot hij hier in de winkels ligt!
Same here. Ik hoop gewoon dat Samsung de het-scherm-zit-los shit opgelost heeft met de final 10.1 versie.
De Tab 10.1 is anders gewoon te mooi om waar te zijn.
Het heeft er helaas wel al voor gezorgd dat ik niet gepreordered heb of er een uit de VS heb laten over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:25:
De review van Anandtech van de Samsung Galaxy Tab 10.1 voor de geïnteresseerden:

http://www.anandtech.com/...ung-galaxy-tab-101-review
Het meest opvallende is dat het scherm in vergelijking met de Google I/O versie (weer) beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48

-SaveMe-

-klik-

Geen matches
Als ik het goed begrijp is de 10.1 de dunne gereviseerde versie en de oude dikkere is de 10.1v right?
En de gereviseerde vesrie heeft last van loszittende schermen ?
En hij is nog niet verkrijgbaar ?

Nog iets gemist? Ik zit sterk eraan te denken deze aan te schaffen wanneer dat kan ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:55:
Als ik het goed begrijp is de 10.1 de dunne gereviseerde versie en de oude dikkere is de 10.1v right?

Nog iets gemist? Ik zit sterk eraan te denken deze aan te schaffen wanneer dat kan ...
Klopt.

Nee, beide versies hebben last van loszittende schermen. Daarbij moet wel gezegd worden dat de 10.1 (de dunnere) met de glas problemen tot zover alleen de google I/O editie is.

De 10.1 (de dunnere) is nog niet in Europa verkrijgbaar, wel in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Het is officieel, ik heb mijn tablet terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Ik was ontzettend tevreden met de tab en zodra Samsung dit erkent en actief beleid voeren om dit op te lossen ga ik weer een 10.1v kopen.

Tot dan tot ziens

Edit: ik was vergeten te melden, ook bij mij bij de powerknop begon het scherm los te laten.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 344236 op 14-06-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:54:
Het is officieel, ik heb mijn tablet terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Ik was ontzettend tevreden met de tab en zodra Samsung dit erkent en actief beleid voeren om dit op te lossen ga ik weer een 10.1v kopen.

Tot dan tot ziens

Edit: ik was vergeten te melden, ook bij mij bij de powerknop begon het scherm los te laten.
Kwam het scherm erg los bij jou of was het een kwestie van een halve millimeter? Verschil tussen de linker en rechterkant van het scherm is wel duidelijk aanwezig bij mij.

Ik ga er vanmiddag maar eens mee terug naar Belcompany. Ik hoop dat ik mijn 10.1v ook kan inruilen, mocht dit kunnen dan durf ik niet nog een 10.1v tab te halen. Als ik het internet zo afspeur heeft bijna elke 10.1v tablet dit probleem, of gaat deze krijgen binnen een paar dagen/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Geen matches
Bij aanschaf, een week geleden, was mijn scherm netjes onder de randen. Na 2 dagen begon de linker bovenhoek bij de powerknop een millimeter uit te steken.

Ik had hem gekocht bij phonehouse en daar kan je hem gewoon inruilen voor een nieuwe, maar ik heb gevraagd voor een refund en dat vonden zij niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:46
Ik ga morgen mijn derde tab afhalen... Ben eens benieuwd of die het probleem ook heeft en hoe lang het duurt eer het scherm eventueel weer loskomt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ponzi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:58:
Ik ga morgen mijn derde tab afhalen... Ben eens benieuwd of die het probleem ook heeft en hoe lang het duurt eer het scherm eventueel weer loskomt !
Hoe lang duurde het bij je vorige twee tabs voordat het scherm los kwam?

Ik heb zojuist mijn tweede gehaald |:( , ik heb in de winkel nog gecontroleerd of het scherm er goed in zat en dat is het geval.

Bij mijn eerste tab duurde het ongeveer 5 dagen voordat het scherm los kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Anoniem: 406188 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:40:
[...]

Hoe lang duurde het bij je vorige twee tabs voordat het scherm los kwam?

Ik heb zojuist mijn tweede gehaald |:( , ik heb in de winkel nog gecontroleerd of het scherm er goed in zat en dat is het geval.

Bij mijn eerste tab duurde het ongeveer 5 dagen voordat het scherm los kwam.
De eerste viel het mij op na een dag of vijf. Bij de tweede merkte ik het onmiddellijk toen ik thuis kwam: letterlijk de hele onderkant stak eruit en ik kon er zo met mijn nagel onder. Duimen voor morgen, maar eerlijk gezegd heb ik geen al te goed oog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290315

Geen matches
Ik heb de 10.1v, heb geen last van een los zittendscherm. Ik erger me momenteel alleen aan het feit dat deze versie nog geen update van honeycomb naar 3.1 heeft gehad. Ik kan er totaal geen hoogte van krijgen. Iemand concreet nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Geen matches
Abusimbal (denk ik) had dit eens gevonden: http://community.vodafone...roid-3-1-update/td-p/6487, maar daar staat ook niet meer in. Ik zou het énorm dwaas vinden als we de update niet krijgen !

En hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118951 zegt abusimbal dat hij met Samsung Benelux heeft gebeld. In dezelfde thread maakt iemand de interessante opmerking dat de 10.1v misschien wordt geupdate als de gewone 10.1 3G wordt uitgebracht.

[ Voor 38% gewijzigd door Ponzi op 14-06-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290315

Geen matches
Mja zover was ik ook ongeveer... wel karig dat het speculaties zijn.. hopen op goed nieuws dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-07 23:34
Geen matches
Ik had vorige week naar Samsung Benelux gebeld inderdaad. Persoon aan de lijn zei dat 3.1 naar de 10.1v komt maar op mijn vraag voor een indicatie zei hij "ergens deze zomer".
Ik gok op september, in ieder geval niet voor augustus denk ik.

Maarja, wat is zo'n antwoord waard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Inderdaad, beetje vaag allemaal. Ik hoop alleszins dat we hem krijgen...

Nu ben ik niet zo thuis in heel het custom rom gebeuren, maar de bootloader is open, als ik mij niet vergis. Is het dan theoretisch niet mogelijk om een rom van de gewone 10.1 in te laden op de v, aangezien ze hardwarematig nagenoeg identiek zijn?

Edit: kom net terug van de Belgacomwinkel. De bestelde tab was ook kapot, maar heb nu een ganse meegekregen. Mocht hij ook kapot gaan, dan kan ik hem gaan wisselen :) !

[ Voor 21% gewijzigd door Ponzi op 15-06-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 23:30
http://www.mygalaxytab.ne...ty-available-now/new/#new

Prijs van €549,- voor de 10.1 in Finland(8.9 is €499,-) Zullen dat dezelfde prijzen hier in Nederland zijn? Ik heb een tijd terug gelezen dat het 499 voor de 10.1 zou zijn en 469 voor de 8.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Ik ben mijn 10.1v vandaag gaan halen. Scherm is nog vast, alhoewel als ik op de hoeken druk voel een klein beetje speling van 1mm.

Is nu aan het opladen. Hierover gesproken, wanneer kan ik zien ofdat hij voledig opgeladen is ? Staat niet in hand leiding, ook geen lampjes te zien.

Wil hem van 13u tot 20u laten laden is dan 7uur zou toch voldoende moeten zijn lijkt mij. Vind de USB kabel vrij kort.

Nu een zoektocht naar een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-07 15:40
Verxx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:07:

Prijs van €549,- voor de 10.1 in Finland(8.9 is €499,-) Zullen dat dezelfde prijzen hier in Nederland zijn? Ik heb een tijd terug gelezen dat het 499 voor de 10.1 zou zijn en 469 voor de 8.9.
Waren dat niet de Amerikaanse prijzen? (In dollars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verxx schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:07:

Als je de andere omrekent (16GB wifi) krijg je
- € 496 voor Denemarken
- € 511 voor Noorwegen
- € 481 voor Zweden.
Dat ligt allemaal meer rond de € 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Geen matches
@ abusimbal: ik geloof als je kort op de power knop drukt dat hij dan het batterijniveau laat zien. Als je lang indrukt, start hij op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Inderdaad even op POWER drukken dan laat hij het zien, fantastisch _/-\o_

Dat ze dat niet in een handleiding zetten.

Straks is het playtime, ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-07 21:10
Geen matches
Inmiddels wat meer bekend over de levertijd van de 8.9. Voor Noord-Europa staat deze op september.

Bron: Engadget.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Ik vraag even een bevestiging, want ik kan het niet geloven.
Ik heb mijn 10.1v met mijn FritzBox 7390 draadloos verbonden via 5GHz wifi.

De 10.1v kan dus overweg via 2.4 en 5GHz 802.11n _/-\o_

EDIT dacht altijd dat het met kleine h was 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door abusimbal op 16-06-2011 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Geen matches
Ja hoor de Galaxy S II kan dit overigens ook; overweg met de 2,4 en 5GHz.

Heinrich is overigens niet blij met die kleine h. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Wat is er eigenlijk met het YouTube widget aan de hand? Bij de eerste start van de tablet stond er een 4x3 widget, toen wilde ik eentje toevoegen: 4x2 en nu kan ik enkel 4x1 toevoegen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Ponzi schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:16:
Wat is er eigenlijk met het YouTube widget aan de hand? Bij de eerste start van de tablet stond er een 4x3 widget, toen wilde ik eentje toevoegen: 4x2 en nu kan ik enkel 4x1 toevoegen :) ?
Vanaf 3.1 kun je zelf bepalen hoe groot de widgets zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Geen matches
edwinvanderpale schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:11:
[...]
Vanaf 3.1 kun je zelf bepalen hoe groot de widgets zijn ;-)
Alleen maar indien de betreffende widget daarvoor geprogrammeerd is.
Dat zal op het begin dus nog behoorlijk tegenvallen bij hoeveel widgets je dit kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Ja, ik weet dat dat gaat vanaf 3.1, maar de Galaxy Tab 10.1v draait nog 3.0.1 waarin dat nog niet mogelijk is... Als ik nu een widget wil toevoegen is hij terug 3x2. Slaat echt nergens op !

Ik heb trouwens zitten zoeken om mijn Facebook contactpersonen te synchroniseren met mijn Google contacts, maar blijkbaar laat Google dat niet meer toe op Google Experience Devices... Ben nog geen workaround tegengekomen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Weet iemand toevallig al of de accessoires van de 10.1, die je hier en daar op internet kan vinden, compatible zijn met de 10.1v, dit staat er namelijk niet bij?

Ik heb Samsung gister gebeld maar daar kwam niks nuttigs uit. Ik heb alleen iemand uitgelegd wat nu precies het verschil is tussen de 10.1v en de 10.1...

Die dockconnector is op de 10.1 en 10.1v gewoon hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Geen matches
De connector is hetzelfde (samsung), maar omdat de "V" dikker is, zou het me niets verbazen dat de "V" net niet helemaal lekker in een dock voor de "gewone" past.

Ik zou dat nog lekker even afwachten tot er ervaringen gepost worden hierover.

Reinier

edit: moest jij nou aan Samsung Nederland/Benelux uitleggen wat het verschil was?

[ Voor 14% gewijzigd door reinier666 op 16-06-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:09

Convoy

g44p

Weet niet of het al voorbij gekomen is:

http://www.engadget.com/2...rives-for-the-galaxy-tab/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinier666 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:48:
De connector is hetzelfde (samsung), maar omdat de "V" dikker is, zou het me niets verbazen dat de "V" net niet helemaal lekker in een dock voor de "gewone" past.

Ik zou dat nog lekker even afwachten tot er ervaringen gepost worden hierover.

Reinier

edit: moest jij nou aan Samsung Nederland/Benelux uitleggen wat het verschil was?
Ja ik belde eerst met de gewone klantenservice, die man wist niks zeker over de accessoires en zei dat ik met samsungaccessoires afdeling moest bellen.

Daar begon ik over de accessoires van de galaxy tab 10.1 en of die compatible waren voor de 10.1v, maar die wist niet welk toestel ik nou bedoelde dus kon ik dat gaan uitleggen. Er kwam uiteindelijk uit dat ik maar beter een mail kon gaan sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Geweldig, not. Ik stuurde mail over info update 3.1 krijg ik bericht dat ik moest bellen, bij jou is het andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Geen matches
Gewldig hahhaha, dat ze niet elk detail van elk type tv uit het hoofd weten ok (er zijn honderden tv's van Samsung)
Maar dit is toch raar? Ze snappen hun eigen producten niet eens.
Wellicht kan je een poging wagen met de typenummers? (gt-p7100 "V")
(gt-p7510 limited edition, gt-p7500 nog uit te komen nieuw, plat model)

Reinier

Edit: ik heb ook maar gegoogeld op de modelnummers, dus hang me der niet aan op ;)

[ Voor 24% gewijzigd door reinier666 op 17-06-2011 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reinier666 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 06:47:
Gewldig hahhaha, dat ze niet elk detail van elk type tv uit het hoofd weten ok (er zijn honderden tv's van Samsung)
Maar dit is toch raar? Ze snappen hun eigen producten niet eens.
Wellicht kan je een poging wagen met de typenummers? (gt-p7100 "V")
(gt-p7510 limited edition, gt-p7500 nog uit te komen nieuw, plat model)

Reinier

Edit: ik heb ook maar gegoogeld op de modelnummers, dus hang me der niet aan op ;)
Heb ik al gedaan, maar ze vinden alleen de galaxy tab 1.

Ze kijken op dezelfde site (smacc.nl) als waar wij op kijken, dus als je zelf een beetje googled weet je al meer...

Die mail heb ik afgelopen woensdag gestuurd en vandaag nog niks te horen gekregen, is toch een niet al te moeilijke vraag lijkt me.

Die man van de samsung klantenservice zei, ja ik denk wel dat ze compatible zijn want de dock is denk ik het zelfde...
Tja, denken doe ik zelf wel, ik wil het zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Even mijn ervaringen tot nu toe (2 dagen).

Eerlijk gezegt valt een beetje tegen, Door het wachten te hoge verwachtingen gekregen.

- Scherm begint los te komen aan de hele onderkant. Nog niet erg, maar als je onder drukt voel je flex, (bekend probleem)
- Veel crashes (browser en android.phone), zelfs al een keer dat hij niet meer reageert.
- Vingerafdrukken, vooral een probleem als je licht op je scherm valt.

Positief is het scherm, heb deze in huis op bijna laagste stand staand.
Accutijd valt goed mee (12uur intensief mee gewerkt toen was er nog 5%)
Buiten het scherm wat loskomt is de bouwkwaliteit heel goed, ligt ook goed in de hand.

Nog te doen:
- Screenprotector zoeken
- Case of gepast hoesje (heb nu een netbook neoprene sleeve maar is niet ideaal
- Android 3.1 met flinke bugfixes

Extra geinstalleerde apps:
Adobe reader en flash (niet standaard geinstalleerd)
Angry Birds (hoe kan je ook anders)
Google Body
CNN
Drums HD flex
Synology DS file (om films te streamen vanaf mijn Synology DS1010+ NAS)
File Manager HD
Moboplayer
Pool Master Pro
Hello Proximus (maar werkt niet)
Rockplayer Lite
Samsung Remote
xPiano

Over de apps, geen sectie met tablet apps, zou in VS wel zijn beweerd men.
Overvloed van apps, moeilijk vergelijken of juiste van eerste moment te vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door abusimbal op 17-06-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Geen matches
Bij Dixons staat er volgens mij een versie van de nieuwe platte beschikbaar voor pre-order.
http://dixons.nl/artikel/...t_3G_%2B_Wifi_%28P7500%29
Dit is een 16GB versie met 3G voor € 599.
De foto's zijn van de 'dikke' versie,
maar de beschrijving en typenummer lijken toch op de platte te wijzen. (P7500).
Ook het feit dat er pre-order staat. De dikke is al beschikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 17-06-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 08:44

Erik80

Sinds 1980

M a r c o schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:30:
Bij Dixons staat er volgens mij een versie van de nieuwe platte beschikbaar voor pre-order.
http://dixons.nl/artikel/...t_3G_%2B_Wifi_%28P7500%29
Dit is een 16GB versie met 3G voor € 599.
De foto's zijn van de 'dikke' versie,
maar de beschrijving en typenummer lijken toch op de platte te wijzen. (P7500).
Ook het feit dat er pre-order staat. De dikke is al beschikbaar.
of deze
http://dixons.nl/artikel/...h_tablet_Wifi_%28P7510%29

Nog scherper en mooier beeld door de verbeterde 10.1" hoge resolutie WXGA beeldscherm techniek, nog beter internetten door Flash 10.2 ondersteuning, het ultieme gemak van Google Android 3.0 Honeycomb (het eerste échte besturingssysteem voor tablet-pc's) en beter multitasken door de 1 GHz dual-core Tegra processor.

Natuurlijk is men bij deze Samsung Tab niet vergeten waarom mensen graag een tablet-pc willen gebruiken: de Samsung Tab P7510 weegt maar 595 gram en is onvoorstelbaar plat: 8,6 mm dun!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 12-12-2024
Geen matches
480 is mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268181

Geen matches
toch zien dat het de juiste is op dixons, want de fotos laten de dikke zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 268181 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:58:
toch zien dat het de juiste is op dixons, want de fotos laten de dikke zien
beschrijving en typenummers duiden toch duidelijk op de dunne.
En de prijzen liggen ook ongeveer in de verwachting.
Zelf had ik 499 verwacht voor de wifi. 479 is een goede, maar niet ongeloofwaardige prijs vergeleken met wat ik in de andere Europese landen heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-07 14:26
Geen matches
inderdaad, ze hebben het vooral over de dikte, wat toch het sellingpoint zou zijn van de 10.1 tov de 10.1v, 480 is nog wel wat hoog vergeleken met de vs maar misschien dat we nog wel wat lagere prijzen gaan zien (overigens vind ik 480 nog wel te doen).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-07 08:44

Erik80

Sinds 1980

Gisteren met de 10.1 I/O (die met die poppetjes achterop) gespeeld... Mooi speelgoed hoor!
Wel jammer dat veel apps nog niet klaar zijn voor tablets, maar ik ben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:52
Geen matches
Mijn 10.1v ook teruggebracht naar Vodafone. De rechter onder- en bovenkant begonnen steeds meer los te laten. Gaat 10 dagen duren.

Die man bij Vodafone had nog niet gehoord van deze klacht.

Ik hoop hem snel weer terug te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Ik zou graag de quick controls eens willen uitproberen op mijn 10.1v, maar die blijken niet te werken als ik de tablet in landscape mode houd?

Na wat zoekwerk kwam ik tegen dat dat normaal gezien wel het geval moet zijn: http://cdn.slashgear.com/...roidCommunity-580x362.jpg.

Iemand enig idee hoe dat komt?

Edit: hier nog mensen met hetzelfde probleem, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14831740 . Blijkbaar ondersteunt de gewone 10.1 de quick controls zelfs niet, bizar.

[ Voor 21% gewijzigd door Ponzi op 19-06-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen meldingen van loszittende schermen van de produktie Tab 10.1 op XDA dev.
Het lijkt er op dat Samsung geleerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:54
Geen matches
Zojuist bevestiging gekregen dat ik mijn 10.1 volgende week kan oppikken bij Best Buy in Washington. Ook meteen maar even rondkijken voor hoesje e.d. :9

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Geen matches
Jirnsum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:20:
Zojuist bevestiging gekregen dat ik mijn 10.1 volgende week kan oppikken bij Best Buy in Washington. Ook meteen maar even rondkijken voor hoesje e.d. :9
Welcome to tha club O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Is het normaal dat ik de YouTube app niet terugvind in de market (ik wilde zoeken nar updates omdat ik nogal vaak FC krijg)? Ik dacht dat ik YouTube vorige maand wel terugvond in de market via mijn Desire S, maar nu vind ik de app niet meer met zowel mijn Tab als HTC?

In het Transformer topic las ik zelfs Belgen met een tablet zonder YouTube omwille van Sabam. Zou dat daarmee te maken kunnen hebben?

Via de browser vind ik de app wel terug... even proberen te installeren !
Edit: de browser versie van de market zegt dat het in mijn land (Belgie) niet beschikbaar is?

[ Voor 16% gewijzigd door Ponzi op 19-06-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe bevalt je Tab 10.1? Ik neem aan dat je de dunnere versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411543

Heb sinds 2 weken de 10.1V via Belgacom. Tot nu toe een happy user. Voorlopig geen last van het loskomend scherm en hoop dat dit zo blijft (afkloppen). Geweldig performant toestel, zelfs met verschillende apps open. Missen van een sdkaart lezer is een minpunt maar voorlopig nog geen last van. Foto's staan bij mij allemaal op Picasa, en deze zijn on the fly beschikbaar op je tab. De browser laad niet alle sites even vloeiend maar hij is nog niet gecrashed zoals ik wel eens lees. Via ES file explorer ook geen enkel probleem op de contaceren naar mijn WD Myworld book. Zoek enkel nog een manier om de muziek makkelijk te streamen. Kan nu wel een nr spelen met de ingebouwde speler van de de explorer maar zou bv afspeellijsten willen samen stellen. Iemand suggesties?

Enige "echte" minpunt is voorlopig het gebrek aan apps die geoptimaliseerd zijn voor Honeycomb. De meeste apps werken wel, maar uiteindelijk heb je gewoon een app voor op een smartphone op een 10inch scherm zoals bv Facebook.

De apps die echt geschikt zijn voor HC zijn dan ook echt geweldig. Vooral de games zijn super. Angry birds, Fruit Ninja HD op een tablet is nog 10 x leuker, vraag maar aan mijn zoontje van 4 ;-)

Ben ook nog op zoek naar een cover. Bij Belgacom bieden ze een cover van Samsung zelf aan, deze is wel heel knapr maar kost 85 euro wat ik veel vond. Op Ebay vind ik dan weer van die goedkoop oogende Chinatown brol. Iemand suggesties?

Lijst van mijn geinstalleerde app (buiten de stock apps):

Goggles
Google Vertalen
Soundhound
Seesmic
Flash
Adobe Acrobat reader
Kid Mode
Angry Birds
Angry Birds Rio
Accuweather for Honeycomb
Facebook
HOMERUN BATTLE 3D FREE
Fruit Ninja THD
Bubble Pop HD
Pulse News
News360 for Tablets
Engadget
WeatherBug for Honeycomb
CNN App for Android Tablet
AirAttack HD
Reckless Racing Lite
Glow Hockey 2
xPiano
Happy Vikings FREE
Speedx 3D full&free
Electrum Drum DEMO
Galaxy on Fire 2™ THD
Tiny Flashlight + LED
Album Art Grabber Free
Who Am I for Kids
Cordy
Dungeon Defenders: FW Deluxe
Google Body
Drums HD
Google Earth
Fancy Widget
Evernote
Hello Proximus
Live Holdem Poker Pro
Kinepolis
Google Search
Street View in Google Maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Geen matches
@ wesnat: heb ongeveer dezelfde ervaring als jou. Dat streamen heb ik ook al zitten zoeken, maar voor echt streamen heb je blijkbaar root toegang en cifsmanager nodig. Ik heb gewoon een verzameling van mijn beste muziek eropstaan en via AnySMB kan ik verbinding leggen met mijn NAS om snel bestanden toe te voegen.

Werkt die Hello Proximus app bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ponzi schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:42:
@ wesnat: heb ongeveer dezelfde ervaring als jou. Dat streamen heb ik ook al zitten zoeken, maar voor echt streamen heb je blijkbaar root toegang en cifsmanager nodig. Ik heb gewoon een verzameling van mijn beste muziek eropstaan en via AnySMB kan ik verbinding leggen met mijn NAS om snel bestanden toe te voegen.

Werkt die Hello Proximus app bij jou?
Moet eerlijk zijn dat ik die Proximus app nog niet echt gebruikt heb ;-)

Wat die streaming betreft, wachten op Google Music zeker...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411543 op 19-06-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Opletten met die Hello Proximus, bij mij had deze de apn veranderd. Hij had er .local achtergezet. Zodoende kon ik niet meer op 3G komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 09:19
Geen matches
heb een samsung 10.1 gekocht in de USA op 17 juni. Moest 3 keer terug naar de winkel, op elk scherm zat dode pixels. Heb uiteindelijk het scherm genomen met de minst dode pixels.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:32:
[...]

En hoe bevalt je Tab 10.1? Ik neem aan dat je de dunnere versie hebt?
Vertrek morgen, ga proberen 'm morgenavond op te pikken. Is inderdaad de dunne

@isomis: dat is balen. Hoeveel is "zo min mogelijk"? Ik heb even zitten googlen, maar kom niet echt meer meldingen tegen dat dit voor de 10.1 een veel voorkomend probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 09:19
Jirnsum schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:46:
[...]

Vertrek morgen, ga proberen 'm morgenavond op te pikken. Is inderdaad de dunne

@isomis: dat is balen. Hoeveel is "zo min mogelijk"? Ik heb even zitten googlen, maar kom niet echt meer meldingen tegen dat dit voor de 10.1 een veel voorkomend probleem is...
De eerste had er 3. Deze zie je alleen met daglicht. Je moet wel erg zoeken om ze te vinden.

De tweede had een hele grote dode pixel.

Tenslote, de derde had er ook drie die alleen in daglicht zichtbaar zijn.

Was gelukkig in Amerika en daar is de klant altijd koning. Uiteindelijk ben ik voor de laatste gegaan. Ik vond het niet meer verantwoord om nog een splinternieuwe doos te openen. Ik ga hierover Samsung nog wel mailen. Ben wel zo brutaal geweest om nog een korting te regelen van 25 dollar.

Het is wel heel toevallig dat 3 splinternieuwe tablets allemaal dode pixels hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door isomis op 20-06-2011 17:19 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408856

YouTube: ‪Kanaal van tinhtevideo‬‏

Officiële accessoires voor de tab.

Een dock, hdmi-adapter, geheugenkaart-adapter, hoes en een keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geen matches
Ligt het aan mij, of heb je dan alleen een USB poort? Dus dan moet je er alsnog een usb-microsd adapter op prikken? :X Waarom wordt dat toch zo complex gemaakt, het was voor velen al een breekpunt dat er geen kaartlezer intern zat, maar dit verdient ook geen schoonheidsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 19:57
Geen matches
Roamor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:49:
[...]

Ligt het aan mij, of heb je dan alleen een USB poort? Dus dan moet je er alsnog een usb-microsd adapter op prikken? :X Waarom wordt dat toch zo complex gemaakt, het was voor velen al een breekpunt dat er geen kaartlezer intern zat, maar dit verdient ook geen schoonheidsprijs.
Dat is inderdaad een USB adapter voor randapparatuur. Een kaartlezer zou misschien werken, maar kan zeker niet gezien worden als alternatief voor een intern micro-sd slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het is nou wel allemaal leuk maar waarneer krijgen wij de 10.1V gebruikers nou eens de 3.1 versie acer en asus hebben deze al weer ruim een week.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:23:
Het is nou wel allemaal leuk maar waarneer krijgen wij de 10.1V gebruikers nou eens de 3.1 versie acer en asus hebben deze al weer ruim een week.
Ik hoop ook stilletjes dat de 3.1 update puur Honeycomb blijft zonder Samsung software. Maar eerst mijn Tab 10.1v krijgen...wacht al van 2 Juni,toen heb ik er 2 met een los scherm terug gebracht en sindsdien niets meer gehoord of gezien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Waar ik niet bijkan: iets wat gratis wordt weggegeven op Google IO krijgt meteen 3.1, maar gekochte tablets niet... Samsung kan op z'n minst duidelijker communiceren of en wanneer we de update kunnen verwachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen matches
Waarschijnlijk moeten ze voor de 10.1v kleine aanpassingen doen, terwijl de LE hetzelfde is als die standaard met 3.1 geleverd word.

In het filmpje hierboven wordt trouwens verteld dat er een gewone simkaart in moet, geen microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betreft de compatible accessoires van de 10.1 voor de 10.1v. ik heb samsung onderstaande gemaild met daaronder hun antwoord:
-----
Goededag,

Ik heb een week geleden een Samsung Galaxy Tab 10.1v (vodafone versie) (P7100) gekocht. Nu komt er binnenkort een andere versie van deze tablet uit, namelijk de 10.1 (zonder de v van vodafone) (p7500). Ik wil weten of de accessoires voor de 10.1 compatible zijn met de 10.1v.

De betreffende accessoires waar ik interesse in heb:
- dockinstation;
- kabels.

-------
Antwoord Samsung accessoires:

Beste heer van der ....

De Autoladers, Reisladers, Datakabels en HDTV Kabels zijn hetzelfde voor alle Tabs van Samsung, een dockingstation is er niet voor de Vodafone versie, alleen voor de nieuwe 10.1 inch, namelijk de EDD-D1B1BEGSTD.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

--------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Geen matches
H92! schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:56:
Waarschijnlijk moeten ze voor de 10.1v kleine aanpassingen doen, terwijl de LE hetzelfde is als die standaard met 3.1 geleverd word.

In het filmpje hierboven wordt trouwens verteld dat er een gewone simkaart in moet, geen microsim.
Dan blijft het dwaas dat een nieuw model wél meteen 3.1 kan krijgen en wij maar moeten wachten en niet eens informatie hebben wanneer we een update kunnen verwachten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geluk
  • Laatst online: 01-05-2022
Geen matches
Mijn 10.1v 3 weken terug opgestuurd. Wordt ik net gebeld dat hij niet terug komt. Ook worden er geen nieuwe meer geleverd....

Scherm liet rechtsonder los.

Dan maar wachten op de 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
Geen matches
Dus ze gaan gewoon je geld terugstorten en je krijgt hem niet meer terug? Ik vind dit niet zo positief, ik heb zelf ook een 10.1v waarbij het scherm een beetje loslaat. Dan wacht ik wel met terugbrengen tot de 10.1 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionOne
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

LionOne

There can be only one

Geen matches
geluk schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:02:
Mijn 10.1v 3 weken terug opgestuurd. Wordt ik net gebeld dat hij niet terug komt. Ook worden er geen nieuwe meer geleverd....

Je hebt er geen abo bij afgesloten?

Ik namelijk wel en bij mijn (2de) 10.1v begint het scherm ook rechtsonder los te laten. Ben wel benieuwd hoe ze daar dan mee omgaan.

"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
geluk schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:02:

Ik hoor ook al 3 weken niets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406188 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:02:
Wat betreft de compatible accessoires van de 10.1 voor de 10.1v. ik heb samsung onderstaande gemaild met daaronder hun antwoord:
-----
Goededag,

Ik heb een week geleden een Samsung Galaxy Tab 10.1v (vodafone versie) (P7100) gekocht. Nu komt er binnenkort een andere versie van deze tablet uit, namelijk de 10.1 (zonder de v van vodafone) (p7500). Ik wil weten of de accessoires voor de 10.1 compatible zijn met de 10.1v.

De betreffende accessoires waar ik interesse in heb:
- dockinstation;
- kabels.

-------
Antwoord Samsung accessoires:

Beste heer van der ....

De Autoladers, Reisladers, Datakabels en HDTV Kabels zijn hetzelfde voor alle Tabs van Samsung, een dockingstation is er niet voor de Vodafone versie, alleen voor de nieuwe 10.1 inch, namelijk de EDD-D1B1BEGSTD.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

--------
De V staat trouwens niet voor Vodafone maar voor Vanilla wat terug slaat op het feit dat het over een stock versie van Honeycomb gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geluk
Geen matches
Morgen wordt in gebeld met een oplossing. Ik heb er wel een abo bij afgesloten.
Tot nu toe lijken de opties:
- een ander merk uitzoeken
- wachten op de 10.1
- geld terug

Volgens de leverancier worden ze naar Korea gestuurd en komen ze niet meer terug.

Morgen meer.

btw: is er al een nauwkeurige release datum van de 10.1 in Nederland? tot die tijd betaal ik wel abonnement, maar kan ik het niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluk schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:34:
btw: is er al een nauwkeurige release datum van de 10.1 in Nederland? tot die tijd betaal ik wel abonnement, maar kan ik het niet gebruiken...
Geen nauwkeurige datum. De beste indicatie voor nu is via de Dixons site:
Als ik naar Dixons.nl ga en de Tab 10.1 wil preorderen, dan zie ik als afleverdatum 18 juli staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deduction
Geen matches
geluk schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:34:
Morgen wordt in gebeld met een oplossing. Ik heb er wel een abo bij afgesloten.
Tot nu toe lijken de opties:
- een ander merk uitzoeken
- wachten op de 10.1
- geld terug

Volgens de leverancier worden ze naar Korea gestuurd en komen ze niet meer terug.

Morgen meer.

Waar heb je deze gekocht? Want anders wacht ik tot hij bijna uitkomt! En dan ruil ik m'n. 10.1v in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

Oplossing voor ons met losse scherm :
1. Koop zo iets http://www.amazon.com/gp/product/B0053GJ8IQ
2. Haal je Tab nooit daarna uit. Het scherm zit dan hartstikke vast.

:-) een beetje ironie, maar deze case is zeer solide voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geluk
Geen matches
Ik heb hem bij laptop-online.nl.

Tot 18-juli wachten dan maar... Overigens las ik al dat hij pas in augustus naar Europa komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305310

Heb sinds vandaag de Galaxy Tab 10.1v in bezit.

En tot nog toe heb ik eigenlijk niets negatiefs kunnen ontdekken, sommige dingen zijn wel echt TOTAAL anders dan ik natuurlijk gewent bent van mij Galaxy S op 2.3.4, maargoed dat is naar mijn inziens alleen maar leuk, weer iets om uit te zoeken :)

Beetje jammer dat ik nergens een geschikte hoes kon vinden voor de Tab, alleen voor de 7inch waren er verschillende hoezen.. helaas, maargoed even op internet scoren dan maar ;)

verder echt super blij mee tot zover, en alles werkt ook heerlijk soepel en snel. Honeycomb ziet er overigens prachtig uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
geluk schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:16:
Ik heb hem bij laptop-online.nl.

Tot 18-juli wachten dan maar... Overigens las ik al dat hij pas in augustus naar Europa komt...
Geeft laptop-online.nl ook 18 juli aan als leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santraxx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik heb ook dat het scherm rechts onderin los begint te laten van me tab 10.1v. Contact gehad met samsung en gevraagd of dit probleem al eens eerder bij hun gemeld was. Dit kon ik informeren bij www.gsmreparatie.nl.

Dit is een bedrijfje in rijswijk dat geregistreerd staat als officiele reperateur voor onder andere samsung. Hier konden ze mij vertellen dat ze er al een paar gerepareerd hadden. Hier kan je langs gaan of je tab naar toe sturen en zou hij binnen 5 dagen gerepareerd worden. Het was wel wenselijk om de ankoopbon te kunnen overleggen maar als je deze niet zou hebben was dat ook geen probleem.

Zit er toch aan te denken om hier een keertje langs te gaan aangezien rijswijk redelijk bij mij in de buurt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-07 15:40
Geen matches
Las net dit op Engadget.
Ik vraag me dan toch wel af of hij werkelijk al in Juli in NL te koop zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geluk
Haha,

Wordt ik net gebeld. Is er vandaag een nieuwe Tab 10.1v voor me bezorgd namens Samsung. Ik krijg dus gewoon toch een nieuwe.

Hopen dat het scherm het langer volhoud. Zo niet, heb ik in ieder geval deze tot de nieuwe uit is :)

ps: laptop-online.nl had geen mogelijke leverdatum voor de 10.1 genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305310

Ik merk zojuist dat als ik mijn oordopjes inplug, en ik duw ze helemaal erin, dat het geluid nog gewoon over de speakers gaat, zodra ik hem een fractie terug trek, springt ie wel over op de oordopjes, met meerdere soorten oordopjes getest..

Hebben meer mensen last van dit kwaaltje|?

nevermind..

kom er zojuist achter dat je bij de tab 2x een klik hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 305310 op 24-06-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Geen matches
Enkele dagen geleden mijn 10.1 opgepikt bij Best Buy in Washington DC. Bij mij gelukkig geen problemen met dode pixels (was maar goed ook, want ze waren uitverkocht: mijne was een store pick-up bestelling die ik een paar dagen eerder geplaatst had). De keyboards die eerder gelinkt werden lagen daar trouwens ook al te koop: de USB adapters niet. Er waren twee hoesjes te koop: 1 van leer, 1 light-weight kunststof van Belkin. Beide rond de 50USD.

Ervaring zo ver is prima, al is gebruik nog beperkt (was veelal aan het werk). Swype beta meteen geinstalleerd, want daar bleek ik vanaf Galaxy S toch erg aan gehecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:51
Is er iemand die heel misschien weet of de tab begin of eind juli in NL verkrijgbaar is? Ga de 15e op vakantie,
en wil dat ding mee hebben! Ik zie wel op een paar sites dat er accessoires te verkrijgen zijn of worden. Zit me zelf al 2 weken gek te maken dat ik dat ding moet hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 23:30
Geen matches
Op de website van de Dixons staat 18 juli als bezorg datum als je hem besteld. Een maat van mij heeft hem al besteld. Ga hem zelf na mijn vakantie halen(durf dat ding niet mee te nemen :P), rond 5/6 augustus. Hopen dat ze dan nog op voorraad zijn... :+
Pagina: 1 ... 8 ... 56 Laatste