Toon posts:

L1-bruggetjes met zilverkleurige verf ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis nog een potje met zilverkleurige verf staan. Omdat ik m'n L1-bruggetjes met iets duurzamer dan potloodgrafiet wil verbinden dacht ik hieraan. Nu heb ik wel geen flauw idee of in zulke verf ook echt metaal verwerkt zit, of zoiets m.a.w. wel geleidt. Ervaring iemand ?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Hier staat ook het 1 en ander... Misschien heb je daar wat aan..

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Als het echt duurzaam moet zijn neem dan geleidende lijm van bison.

verf geleid niet denk ik want het bevat geen metaaldelen

succes,

ik heb zelf gisteren gewoon met een potloodje ff die bruggies verbonden om te testen, ik ga zelf wel die lijm gebruiken want potlood blijft niet lang zitten

Verwijderd

ga hier maar eens heen:
http://www.pcnut.com/
En bestel daar de Arctic Silver Thermal Paste ja ik dacht dat het dat was.

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Ik heb mijn potloodstreepjes er al maanden op zitten, geen problemen.

Verwijderd

Ik heb ook zilververf gebruikt om de L1 te verbinden en ik draai al een maand of 3 stabiel :)

Verwijderd

K heb ook van die zilver troep gebruikt. Werkt toppie. *D

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat jullie't over van dat pokkedure zilververf-spul hebben, of van die bisonkit-zilverlijm. Ik heb gewoon een super-cheap potje zilverkleurige verf, zoals weleens op een auto gespoten wordt om hem een metallicschijn te geven. Zal wel niks geleiden zeker ?

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 16:38 schreef eddy_merckx het volgende:
Ik denk dat jullie't over van dat pokkedure zilververf-spul hebben, of van die bisonkit-zilverlijm. Ik heb gewoon een super-cheap potje zilverkleurige verf, zoals weleens op een auto gespoten wordt om hem een metallicschijn te geven. Zal wel niks geleiden zeker ?
K denk idd niet dat die gaat geleiden..

Je zou het op een stuk hout of zo kunnen proberen. Als het droog is, ff de multimeter d'r op en je ziet het meteen.
Pagina: 1