Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
zilverlijm. Zo hebben ze het bij Eynstein voor mij gedaan.
En waar haal ik dat spul???Op Thursday 15 March 2001 00:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
weet iemand het???? Electronicazaak??
Ik zag laatst Bison Electro bij de Halfords 30 piek voor een miniem potje.
Maar een elctronica zaak zal ook wel iets dergelijks hebben
Maar een elctronica zaak zal ook wel iets dergelijks hebben
Maar zelfs dan is het toch niet permanent?Op Thursday 15 March 2001 00:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Bij een autozaak een potje spul om achterruitverwarming van de auto te herstellen kopen.
Verwijderd
idd, 'Bizon elektro'. Potje van 3 gram. Kosten ongeveer Fl. 30,- gulden. Kun je wel ff vooruit. Permanenter krijg je het volgens mij niet, of je moet idd gaan solderen.
Hoe krijg je dat soort zooi eigenlijk goed op je bruggen? Met potlood had ik al problemen om niet gewoon alle brugen te verbinden. Het is allemaal zo ontzettend klein
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Tja, klink misschien raar, maar gewoon afplakken. Dun penseel, en dan bedoel ik ook DUN! Goed laten drogen, plakstrookjes weghalen en voila*D
Verwijderd
Dat Bison electro is in zowat elke bouwmarkt te koop, wel een beetje duur maar ja...
Het is gewoon onderdeel van het Bison assortiment, en aangezien zowat elke bouwmarkt een bisonstelling heeft..
Let wel ff op dat het nog goed is, het kan nl. "bederven" en hard worden
Het is gewoon onderdeel van het Bison assortiment, en aangezien zowat elke bouwmarkt een bisonstelling heeft..
Let wel ff op dat het nog goed is, het kan nl. "bederven" en hard worden
Je kant het ook aanbrengen met een dun spijkertje of een naald, gewoon in dat potje dopen en dan eroverheen wrijven.
Wel voorzichtig doen
Wel voorzichtig doen
Alle proemn in n drek
Ik heb dat spul bij Conrad besteld, veel goedkoper en geen lijm ... Gewoon iemand vinden die toch al wat moet bestellen ...
Je kan het het beste opbrengen met een tandenstoker of sate-prikker ...
Suc6
Je kan het het beste opbrengen met een tandenstoker of sate-prikker ...
Suc6
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
thanx voor de reacties... ik denk dat het bison elektro gaat worden...
Iemand nog ervaringen ermee, ik heb begrepen dat sommige shops hun CPU's uitleveren met de L1 verbonden met "zilverlijm"...
Iemand nog ervaringen ermee, ik heb begrepen dat sommige shops hun CPU's uitleveren met de L1 verbonden met "zilverlijm"...
ehhh..... garantie tot de deur?Op Friday 16 March 2001 00:09 schreef OMX2000 het volgende:
ik denk dat een potloodstreepje wat verstandiger is. Als je CPU overlijd kun je potlood uitgummen en de cpu terugsturen naar de leverancier. Dat hoef je niet te proberen als er bison electro op zit.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
[tip]Op Thursday 15 March 2001 20:47 schreef Bierkameel het volgende:
Je kant het ook aanbrengen met een dun spijkertje of een naald, gewoon in dat potje dopen en dan eroverheen wrijven.
Een haartje van een afwasborstel doet het ook goed
[/tip]
Pagina: 1