Upgrade naar i7

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12 22:03
Beste Tweakers,

Op dit moment heb ik een core2duo E8400. Ik ben opzoek naar een i7 met moederbord / ram. Ik heb de volgende samenstelling: wenslijst: Upgrade dec.

Nu is mijn vraag: hebben jullie op/aanmerkingen op deze lijst? Is er iets wat ik beter niet kan aanschaffen en denk je dat ik met een ander product beter weg kom?

Alvast bedankt!
Gerwim

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dit hoort in het BBG topic :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 13:15
Kijk even in de BBG (best buy guide) topics, en het upgrade BBG topic. Als ik jou was zou ik even wachten tot de levering van socket 1155 moederborden weer hervat wordt. Tenzij je een specifieke rede hebt om voor 1366 te gaan?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is GoT, we verwachten dat je zelf enige moeite doet je vraag te beantwoorden, niet dat je zomaar een (link naar een) lijst zonder toelichting waarom je deze of gene gekozen hebt hier neerplempt.

Sowieso zou je met een beetje zoekwerk dit gevonden hebben:
[UG Aanschaf] Gamesysteem

Move PMG -> CSL en dicht.

Verder dringend advies om je te verdiepen in wat je ermee wilt, of als je dat al gedaan hebt het met ons te delen in dat topic. Of een Core i7 de beste upgradeoptie is vanaf een E8400 hangt sterk af van wat je ermee wilt en wat je budgettaire afwegingen zijn. Zonder die info zou iemand net zo goed een Atom aan kunnen raden :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.