Hallo,
Dit is mijn eerst simpel programma die ik vandaag aan het coderen was. Het een aantal tutorials gevolgd en ik kreeg een idee om iets simpels te maken.
Als ik op button volgende klik moet er bijvoorbeeld een andere plaatje verschijnen oke dat werkt goed nu wou ik vervolgens een andere knop die zegt terug dat het dan terug gaat naar de plaatje er voor.
Ik heb de volgende code maar ik kom er zelf niet uit kan iemand mij helpen alvast bedankt.
Dit is mijn eerst simpel programma die ik vandaag aan het coderen was. Het een aantal tutorials gevolgd en ik kreeg een idee om iets simpels te maken.
Als ik op button volgende klik moet er bijvoorbeeld een andere plaatje verschijnen oke dat werkt goed nu wou ik vervolgens een andere knop die zegt terug dat het dan terug gaat naar de plaatje er voor.
Ik heb de volgende code maar ik kom er zelf niet uit kan iemand mij helpen alvast bedankt.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Public Class Form1 Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click Dim i As Integer = 0 For i = 0 To 2 If i = 0 Then PictureBox1.Show() End If If i = 1 Then PictureBox2.Show() End If Next End Sub Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click PictureBox2.Show() End Sub End Class |
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 10-02-2011 16:10 . Reden: Syntax highlighting FTW \O/ ]