[Prestashop]Half-lege pagina na wijziging regels

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Onderwerpen

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik heb een kennis die Prestashop heeft geinstalleerd bij Joomla. Nou is het volgende gebeurd

Op de voorpagina stond een menu van

-Newest Products
-Best Sales
-Prices Drop
-Manufacturer
-Supplier.

Deze kennis wou geen Manufacturer en Supplier op zijn voorpagina hebben en heeft gekeken in het bestand sitemap.tpl.
Daarin stond een stuk van de volgende code

code:
1
2
3
4
5
6
7
        <ul>
            <li><a href="{$base_dir}new-products.php">{l s='New products'}</a></li>
            <li><a href="{$base_dir}best-sales.php">{l s='Top sellers'}</a></li>
            <li><a href="{$base_dir}prices-drop.php">{l s='Specials'}</a></li>
            <li><a href="{$base_dir}manufacturer.php">{l s='Manufacturers'}</a></li>
            <li><a href="{$base_dir}supplier.php">{l s='Suppliers'}</a></li>
        </ul>

Nou heeft deze kennis de volgende 2 regels weggehaald.
<li><a href="{$base_dir}manufacturer.php">{l s='Manufacturers'}</a></li>
<li><a href="{$base_dir}supplier.php">{l s='Suppliers'}</a></li>

Hij heeft deze pagina geupload maar nu is het hele menu weg. Deze kennis heeft dus de 2 regels weer toevoegd en weer geupload maar het menu is nog steeds weg. Ik heb even gezocht op google en de presta community of er een oplossing/tip is om het menu weer te laten verschijnen maar helaas heeft dit niks opgeleverd. Dus mijn vraag is : Hoe krijg ik dit menu weer terug. Het lijkt me sterk dat er door die 2 regels te verwijderen het hele menu weg is .
Alvast bedankt :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Even de glazen bol erbij pakken hoor! Momentje.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat zij zeggen. We hebben (behalve "het doet niets") geen enkele informatie om iets mee te kunnen; het kan een rechtenprobleem zijn, een 'beschadigd' bestand waar hij/zij misschien meer heeft verwijderd/aangepast dan wat de bedoeling was etc. etc. Zonder relevante foutmeldingen (debuggen! Debuggen: Hoe doe ik dat?) kunnen we hier niets mee.

Los daarvan is het een 3rd party supportvraag; in de Devschuur hebben we het over zélf maken/programmeren/etc. In dat geval klop je best aan bij de 3rd party in kwestie ;)

Tot slot: Waar hoort mijn topic? (je topic hoort niet in WEB) en bekijk onze code tags eens goed zodat je voortaan meteen syntax-highlighting inschakelt door [code=php] te gebruiken :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 10-02-2011 15:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.