Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

stackhash_0a9e error, niet te fixen.

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Alles draait, behalve enkele oude games. Te weten: RA1 (netwerk-werkt-editie) en de Portable CS 1.6.

Beide games krijg ik een stackhash_0a9e teruggekopt op Win7 x64. Na het e.e.a. aan repairs (CCleaner en registers, 200+ fouten) nav aanwijzigingen op internet en het feit dat ik op m'n desktop opstartonderdelen en de overige meuk uit heb gezet (Clean Boot, fyi)... blijft het probleem nog steeds.

Nou zit ik wel met een quadcore, AMD, ATi-kaart, Realtek HD Audio onboard... maar alle drivers zijn up to date. RA1 schijnt wel es over z'n nek te gaan als het ding draait op meer dan 1 core, affiniteitedit heeft ook geen zin. Geen overklok overigens en HDD is quickscanned ook in orde met HDTunePro.

Compatibility-dingetjes, admin, 640x480, 256 kleuren, het werkt allemaal niet aan truukjes. En... now my solution pit is empty. You come fill it?

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:35

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Hm misschien in een virtual machine draaien, hoewel ik daar zelf geen ervaring mee heb :) of is dit een foutje en heb je ipv reply op een bestaand topic, op nieuw topic geklikt?

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Nope, gewoon een nieuwe :)

Geen ervaring met VM's trouwens.

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-11 21:14
probleem al opgelost? heb namelijk een soort gelijk probleem

gr

Modbreak:Dubbelposten is niet toegestaan, je eigen topic is wel voldoende.

[Win7] Stackhash error bij diverse applicaties*

[ Voor 54% gewijzigd door Question Mark op 07-10-2014 13:14 ]