[Win7] Stackhash error bij diverse applicaties*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Sinds kort zit ik met een probleem ik krijg bij battlefield stackhash error de ene x bij het laden van het spel al en andere x duurt het wel een uur. Nu dacht ik zelf dat het mischien aan het spel kon liggen maar norton 360 begon er ook al mee op een clean install windows 7

Spec's

Maximus extreme vi
I5 4460
12gb geheugen
asus gtx 780
850 watt voeding wel goedkope variant

Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen wat dit probleem kan zijn

heb niks overgeclockt

[ Voor 6% gewijzigd door marcelmaria op 05-10-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Beste Keur0000 de pc hangt niet krijg appcrach met stackhash error verder loopt de pc niet vast na de melding kan ik de pc gewoon weer gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Wat zegt Google over je probleem?

offtopic:
gebruik eens interpunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik zou eerst eens aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en waarom dit niet geholpen heeft. Zie ook het algemeen beleid over de zaken die we eigenlijk terug willen zien in een topicstart.

Verder is het zogenaamde "kicken" van een topic (binnen 24 uur weer reageren in een topic waar je zelf als laatste gereageerd hebt), ook niet gewenst. Houdt daar even rekening mee.

Verder heb ik de topictitel even aangepast zodat het screeuwerige "help" eruit gehaald is en deze wat informatiever is:

stackhash error HELP Please -> [Win7] Stackhash error bij diverse applicaties.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Op Google gezocht weinig over kunnen vinden

Norton 360 reinstall
Bf4 reinstall
Drivers gecontroleerd waren up to date
Windows update up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik kom op Google nog wel wat zelfde ervaringen tegen die opgelost zouden zijn met een andere driver voor de videokaart. Je zou eens een keer een oudere versie van deze driver kunnen proberen.

Verder kan het heel goed mogelijk zijn dat het een hardware issue is, test dus ook deze even (met name memory en voeding). Hoe je dit moet testen staat vermeld in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, die keur0000 al eerder gepost had.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Kan het ook zijn geweest dat bf4 3D vision niet lekker werkt met elkaar ? Want heb gister bf4 uitgespeeld zonder steakhash error. Norton blijft het ook goed doen zou bf4 dan iets gerromelt kunnen hebben met norton ? Hardware matig is alles bijna nieuw steakhash komt dat bijna altijd voor bij hardware mem of voeding ? Want dan stuur ik de geheugen terug en voor de zekerheid een nieuwe goede voeding want als ik een spel start blaast de voeding ook gelijk al

Gr Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Test eerst de hardware eens voordat je dit terug gaat sturen, dat iets nieuw is wil niet zeggen dat er geen problemen mee kunnen zijn.

Op de site van Asus is ook een lijst te vinden met compatible memorymodules voor je moederbord. Heb je al gecontorleerd of het door jouw gebruikte geheugen op die lijst staat?

En voor de rest... Let op je interpunctie. Je post blinken al niet uit vanwege het ontbreken van eigen inzet. Taaltechnisch zijn ze ook al nauwelijks leesbaar.

Pagina: 1