_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zou het probleem niet kunnen liggen aan de RAM? Heb je al met Memtest86 gekeken of je ram in orde is?
Daarnaast zou ik een bios-update overwegen. Is je computer trouwens geaard aangesloten op het stopcontact?
Succes en hopen dat het probleem snel verholpen is
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De reden is namelijk dat ik niet verder kom dan onderstaand scherm....

Ergo ik kan nergens iets booten of wat dan ook. Ook het biosmenu kom ik niet in omdat hij daaraan pas begint NADAT hij alle checks heeft uitgevoerd
zou dus met alle plezier memtest willen draaien maar kan het niet
[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 09-02-2011 11:53 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als hij verder echt niet meer boot, dan denk ik dat het bord gewoon dood was.
Straks eens ram switchen en verder controleren....
Ben stiekem wel benieuwd mocht het moederbord dood zijn waardoor dat is gekomen
[ Voor 64% gewijzigd door TZT op 13-02-2011 16:37 ]
Andere videokaart proberen.
Zonder videokaart moet normaal de moederbord gaan piepen(indien je een luid spreker aangesloten hebt).
Andere voeding proberen.
Zoek op moederbord of er meer mensen problemen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door jan99999 op 13-02-2011 16:51 ]
Opstarten met een floppy of cd waar een bios rom op staat.
Weet niet of dat bij jouw bordje ook kan, kun je even checken in de manual.
Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip