Toon posts:

computer valt na enkele minuten uit

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb een probleem met mijn pc. Sinds gisteren valt mijn pc na enkele minuten steeds weer uit (2 a 3 min). Vervolgens duurt het een kleine tien minuten voordat hij weer aan wil (hij wordt waarschijnlijk dus te warm), en dan valt hij weer na 2 a 3 minuten uit. Voor de rest heb ik alle randapparatuur van de pc losgekoppeld, alleen de voedingskabel zit er nog in. Verder heb ik alles stofvrij gemaakt en de systeemkast er omweg gehaalt, maar het probleem blijft zich voor doen. Ook is er onlangs geen nieuwe soft en hardware geïnstalleerd.

Ook na ontkoppeling van cd/dvd speler, videokaart en harde schijf blijft het probleem zich voordoen

Heeft iemand een idee waar het probleem kan zitten? Ben ik toe aan een nieuwe pc?

Alvast vriendelijk bedankt voor de eventuele reacties.

Vriendelijke groet,
Rigo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 17:37 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55

D4NG3R

kiwi

:)

Welke PC?

:+....

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55

D4NG3R

kiwi

:)

Precies zoals ik het zeg: Welke PC, welke onderdelen? Processor, Geheugen, Videokaart, Voeding, Moederbord ect ect..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je belt naar een garage en zegt van mijn auto start niet meer en verteld niet welk merk auto je hebt en welke motor erin zit. Vat je de hint ?

Neem eerst eens CSL beleid door voor dat je gaat posten en zorg dat je topicpost compleet is want niemand kan hier iets van maken.

Verwijderd

Topicstarter
Oke sorry, topic mag verwijdert worden. Ik zal hem compleet her posten.

Verwijderd

Wij verwijderen geen topics tenzij het beleid dik word overschreven. Dit soort probleemtopics zijn handig naslagwerk voor google en dergelijken.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 15:57
En loop dan ook meteen deze even door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:41:
Oke sorry, topic mag verwijdert worden. Ik zal hem compleet her posten.
Je kan ook op het Edit knopje van je eerste post drukken en alsnog je systeemspecificaties erbij zetten zodat je post wel compleet word.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.