• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
(jarig!)
Hallo,

Ik heb mijn TV verplaatst en eigenlijk wil ik om gemakkelijk dingen om te kunnen wisselen de digitale decoder elders plaatsen. We hebben het hier over een afstand van ongeveer 5 meter. HDMI kabels heb je in allerlei smaken en vormen, van 5 tot 500 euro.

Ik kijk voornamelijk gewoon TV, en dan niet de full-HD kanalen. Zo af en toe gooi ik de kabel om om een HD film film (max 10GB) te kijken vanaf de laptop. Mijn vraag is dus eigenlijk, kan ik het af met bijvoorbeeld deze kabel? Of moet ik het echt gaan zoeken in de wat duurdere klasse.

Alvast bedankt :)

Jorijn

PSN: Jorijnn

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-02 16:40
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2

Stel je vraag daar nog eens zou ik zeggen... Alleen al met het lezen van enkele reacties daar weet je genoeg volgens mij.

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
(jarig!)
Heb het topic doorgelezen. Ben uiteindelijk voor een vergulde kabel van 5 meter gegaan voor 9,95 bij kabeltje.com. Samen met de verzendkosten van 2.95 maakt dit een mooie prijs. Ben benieuwd :-)

PSN: Jorijnn

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:34

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jorijn schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:48:
Heb het topic doorgelezen. Ben uiteindelijk voor een vergulde kabel van 5 meter gegaan voor 9,95 bij kabeltje.com. Samen met de verzendkosten van 2.95 maakt dit een mooie prijs. Ben benieuwd :-)
Heb er hier ook zo een liggen (zelfde winkel) en ook eentje van 10 meter. Werken perfect tussen hdmi-switch/bluray naar beamer

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A