Toon posts:

Topicstarts worden oud, topics lopen door.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand TopicStarts in de titel alsjeblieft veranderen naar Topicstarts alsjeblieft? En bedankt ;)

Hoi :+

Ja dat dus eigenlijk. Kijk bijvoorbeeld naar:

\[PC/PS3/X360] Medal of Honor

Vast een hele mooie TS, in 2009 :+ Nog steeds wel mooi in 2011 trouwens, maar inhoudelijk nou niet meer echt boeiend.

Ik wilde eigenlijk vandaag Medal of Honor gaan kopen en bedacht me: "Laat ik eens het topic, dat er vast en zeker is in Spielerij, even doorneuzen". Dat ik in de TS dan alleen maar een pre-release filmpje vind uit 2009 is dan natuurlijk nogal jammer.

Het probleem wat ik schets lijkt me een vrij logisch gevolg van het "opheffen" van het sluiten van topics. Of het in ieder geval veel later sluiten ervan. Op deze manier krijg de startpost niet meer 1x in de zoveel tijd een refresh.

Ik snap dat het voor de Die-Hard MoH fans totaal niet boeit, maar voor een nieuwe binnenkomer is het best een domper.

Dit topic als voorbeeld. Ik kom het natuurlijk veel vaker tegen en haal meestal mijn schouders op. Maarja, het is zondag en het waait.

Omdat ik geen doorsnee hollander wil nadoen hier, in plaats van alleen gezeik ook een paar mogelijke oplossingen :P

TS'ers aansporen het kreng te updaten :+
Wel weer slotjes op langlopende topics, met als gevolg een vaak deels gereviseerde OP
Makkelijker andere mensen de OP laten updaten dat de orginele TS'ers?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:04:
Kan iemand TopicStarts in de titel alsjeblieft veranderen naar Topicstarts alsjeblieft? En bedankt ;)
offtopic:
Er zit een TR-knopje hoor ;)
Vast een hele mooie TS, in 2009 :+ Nog steeds wel mooi in 2011 trouwens, maar inhoudelijk nou niet meer echt boeiend.

TS'ers aansporen het kreng te updaten :+
Wel weer slotjes op langlopende topics, met als gevolg een vaak deels gereviseerde OP
Makkelijker andere mensen de OP laten updaten dat de orginele TS'ers?
Stuur een DM naar de topicstarter(s) Er zijn er in het topic wat je aanhaalt al 2 Als je zelf een voorstel hebt mbt het reviseren van de TS dan ben je zo mede-auteur gemaakt...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:10:
[...]

offtopic:
Er zit een TR-knopje hoor ;)

[...]

Stuur een DM naar de topicstarter(s) Er zijn er in het topic wat je aanhaalt al 2 Als je zelf een voorstel hebt mbt het reviseren van de TS dan ben je zo mede-auteur gemaakt...
offtopic:
Crap ja, da's van voor mijn tijd

Als ik ook maar enigszins iets zou kunnen met / me interesseren voor / zou willen leren om bezig te zijn met, markup language en aanverwanten zal ik dat ooit zeker overwegen :+ Inhoudelijk af en toe wat doen is geen punt, maar 9 van de tien keer is dat allemaal copy paste werk :P

Verder denk ik dat als een OP al 2 jaar niet meer geupdatet is er een kleine kans is dat de TS nog door een mede-user te enthousiasmeren is voor het updaten ervan?
Ja zoiets inderdaad :P Tegenwoordig ben ik een wat meer lezende / gebruikende user geworden, en op de een of andere manier vallen dit soort dingen dan altijd meer (negatief) op dan wanneer je dagelijks op het forum bezig bent.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:04:
Het probleem wat ik schets lijkt me een vrij logisch gevolg van het "opheffen" van het sluiten van topics. Of het in ieder geval veel later sluiten ervan. Op deze manier krijg de startpost niet meer 1x in de zoveel tijd een refresh.
In de tijd dat het nog een gewoonte was om na zo'n 1000 reacties een nieuw deel te plaatsen, kwam het vaak genoeg voor dat het nieuwe topicdeel niet meer dan een kopie was van de vorige topicstart. Ik denk dan ook dat het probleem niet zozeer veroorzaakt wordt doordat topics langer door lopen, maar meer doordat er niet zoveel mensen zijn die geïnteresseerd zijn in het plaatsen en onderhouden van een topicstart. Zie ook FireBladeX in "\[PC/PS3/X360] Medal of Honor" en Verwijderd in "Topicstarters hebben meer incentives nodig". Op zulke vragen wordt nauwelijks tot niet gereageerd.
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:14:
Inhoudelijk af en toe wat doen is geen punt
Een simpele layout is nou ook niet zo ingewikkeld te maken en anders kun je altijd op zoek gaan naar iemand die het layoutwerk wil doen :). Ikzelf heb voor diverse topicstarts hoofdzakelijk de layout verzorgd, waarbij een ander voor de inhoud zorgde en zo zijn er vast wel meer die op een dergelijke manier mee willen helpen met een topicstart.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 06-02-2011 18:53 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Het klopt dat een TS eigenlijk verantwoordelijk moet zijn voor het onderhouden van de TS. Met het mede-auteurs functie is dit alleen maar makkelijker geworden want niet iedereen heeft even veel tijd en zin om in een TS te steken (betekent mijn inziens niet dat zo een iemand geen TS zou mogen starten). Zoals een aantal al hebben gezegd is een DM naar de huidige topicstarter(s) of anders een TR zo gemaakt/ verstuurd.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
En mocht een TS nou geen DM's willen ontvangen of niet reageren dan is uw geliefde forumcrew altijd bereid om te helpen. Wij kunnen een TS een PM sturen, we kunnen je toevoegen aan de TS en desnoods maken we in overleg gewoon een nieuw topic. We helpen je graag dus schroom vooral niet om een mod aan te schieten hierover. :)
Pagina: 1