[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Zo dus: test
The devil is in the details.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met FF 3.x en IE 7~9 geeft het weglaten van de dubbele coma's geen invloed, beetje raar dat de nieuwe FF 4 de regels stikter volgt dan welke andere brauser dan ook, maar bedankt, zal voortaan dubbele coma's gebruikenHahn schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:02:
Probeer het eens met aanhalingstekens?
Zo dus: test
Maar op de T-net uitleg over ABBR word het ook niet gebruikt Overzicht van UBB-codes #tag_abbr
Natuurlijk, maar zou nog steeds een fout kunnen zijn van t-net, en in principe is het ook een uitleg of vertaal fout van t-net als ik het goed begrijpNMe schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:04:
Heb je die grote vermelding "beta" gezien bij die browser die je gebruikt?
Als ik het goed begrijp eist FF 4 dat je [ ABBR="test" ]test[ /ABBR ] gebruikt ipv [ ABBR=test ]test[ /ABBR ] zo als er bij de forum uitleg van ABBR staat.De abbr-tag
Syntax: [ abbr=title] afkorting [/abbr]
Attributen:
* title: tekst - afkorting uitgeschreven
Gebruik: uitleg geven over een afkorting. Deze uitleg zal in de meeste browsers als tooltip verschijnen bij de afkorting
Note: wanneer een afkorting als eigennaam kan worden gezien dient de acronym-tag gebruikt te worden
Note: Internet Explorer tot en met versie 6 herkent de ABBR HTML-tag niet; gebruikers van deze browsers zullen de uitleg dus niet kunnen zien
Dus t-net moet tekst aan passen of [ ABBR=test ]test[ /ABBR ] vertalen naar <abbr title="test">test</abbr> ipv <abbr title=test>test</abbr>.
Of loop ik nou over iets te lullen waar ik echt nog minder vertand van heb dan ik al dacht
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
dat ja...player-x schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:29:
[...]
Met FF 3.x en IE 7~9 geeft het weglaten van de dubbele coma's geen invloed, beetje raar dat de nieuwe FF 4 de regels stikter volgt dan welke andere brauser dan ook, maar bedankt, zal voortaan dubbele coma's gebruiken
Maar op de T-net uitleg over ABBR word het ook niet gebruikt Overzicht van UBB-codes #tag_abbr
[...]
Natuurlijk, maar zou nog steeds een fout kunnen zijn van t-net, en in principe is het ook een uitleg of vertaal fout van t-net als ik het goed begrijp
[...]
Als ik het goed begrijp eist FF 4 dat je [ ABBR="test" ]test[ /ABBR ] gebruikt ipv [ ABBR=test ]test[ /ABBR ] zo als er bij de forum uitleg van ABBR staat.
Dus t-net moet tekst aan passen of [ ABBR=test ]test[ /ABBR ] vertalen naar <abbr title="test">test</abbr> ipv <abbr title=test>test</abbr>.
Of loop ik nou over iets te lullen waar ik echt nog minder vertand van heb dan ik al dacht
in html moeten attributen altijd met "". (of zit ik nu ook verkeerd)
edit: BTW, jouw test met ubb zonder "" werkt hier in FF4.0b10 ook gewoon hoor...
edit2: In de HTML staat keurig met "", het wordt wel goed vertaald, rare FF heb jij...
[ Voor 6% gewijzigd door F.West98 op 06-02-2011 17:11 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Je zit verkeerd.F.West98 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:09:
in html moeten attributen altijd met "". (of zit ik nu ook verkeerd)
rest lijkt me wel goed
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Voor iets dat letterlijk vertaalt van [abbr=titel]tekst[/abbr] naar <abbr title="titel">tekst</abbr> lijkt me niet dat er veel is dat Tweakers.net mis kan doen.player-x schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:29:
[...]
Natuurlijk, maar zou nog steeds een fout kunnen zijn van t-net, en in principe is het ook een uitleg of vertaal fout van t-net als ik het goed begrijp
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()