Welke laptop moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
hallo mensen,

ik moet voor school een degelijke laptop kopen (ik doe applicatie ontwikkeling) en ik had er 2 van asus in gedachte die bijna identiek aan elkaar zijn:

http://www.bol.com/nl/p/c...GOT0020219000000010691565

Of

pricewatch: Asus N53JQ-SX085V

de enige 2 verschillen die ik heb opgemerkt is dat de eerste een Full-hd scherm heeft en de 2e niet, en dat de tweede 6gb ram heeft en 640gb harde schijf en de eerste maar 4gb ram en 500gb harde schijf, prijzen zijn bijna gelijk aan elkaar dus daar hoef je niet naar te kijken hoef alleen te weten welke jullie zouden kiezen en waarom.

alvast bedankt:D

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
mobstaa schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:44:
hallo mensen,

ik moet voor school een degelijke laptop kopen (ik doe applicatie ontwikkeling) en ik had er 2 van asus in gedachte die bijna identiek aan elkaar zijn:

http://www.bol.com/nl/p/c...GOT0020219000000010691565

Of

pricewatch: Asus N53JQ-SX085V

de enige 2 verschillen die ik heb opgemerkt is dat de eerste een Full-hd scherm heeft en de 2e niet, en dat de tweede 6gb ram heeft en 640gb harde schijf en de eerste maar 4gb ram en 500gb harde schijf, prijzen zijn bijna gelijk aan elkaar dus daar hoef je niet naar te kijken hoef alleen te weten welke jullie zouden kiezen en waarom.

alvast bedankt:D
Die eerste heeft geen fullhd scherm. Beide schermen hebben een resolutie van 1366x768. Voor de rest zijn de laptops vrijwel gelijk. Ik zou persoonlijk voor de Asus gaan, meer geheugen en meer opslagruimte ;) Processor en videokaart zijn precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
sorry de 1e link klopt niet dit is de goede, http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications hier heeft hij wel full hd.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:47:
[...]

Die eerste heeft geen fullhd scherm. Beide schermen hebben een resolutie van 1366x768. Voor de rest zijn de laptops vrijwel gelijk. Ik zou persoonlijk voor de Asus gaan, meer geheugen en meer opslagruimte ;) Processor en videokaart zijn precies hetzelfde :)
Hij heeft wel een full-hd scherm, de helft van de shops heeft echter onjuiste info (iets wat 3 maanden geleden ook al het geval was).

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
In dit geval past jouw vraag het beste in [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook december. 2010

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.