Waarom wordt e-apostrof etc niet weergegeven.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als ik een E met een streepje in mijn reply wil hebben, dan zie ik hem niet staan in mijn reply.

Ik heb het over woorden als cafe, he, he (met het streepje de andere kant op), logee, eenmaal (met nadruk op 1) etc.

Ik heb het niet getest met andere tekens maar ik neem aan dat mijn teergeliefde e-met-accentjes niet het enige teken is wat niet wordt weergegeven.

P.S. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik tover die tekens op mijn scherm d.m.v. de ascii-codes die zijn blijven hangen uit mijn Basic-tijdperk.

P.P.S. Misschien dom, maar hieronder ga ik even al die woorden van hierboven opschrijven, en pogen de e-met-accentjes te gebruiken, en kijken wat er gebeurt:
Ik heb het over woorden als caf, h, h (met het streepje de andere kant op), loge, nmaal (met nadruk op 1) etc.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk dat bedoel ik nou. |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mr. B.
  • Niet online
[topic=143884]

't is al laat... :z

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

loopt al een draadje over. zie hierboven :)

Dit topic is gesloten.