Z5500: mogelijkheid profielen instellen

Pagina: 1
Acties:

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo,

Ik vraag me af of er bij de Logitech Z5500 een optie in zit om per profiel of output in te stellen welke locatie hebben. Ik wil de Z5500 aansluiten aan m'n PS3 en aan m'n PC maar achter deze apparaten zit ik niet in dezelfde richting dus de front boxen zijn niet bij beide situaties de front boxen.

Als ik aan m'n PS3 zit wil ik dat box 1 & 2 de front left en right boxen zijn maar als ik aan mn PC zit moeten box 1 & 2 de back left en right boxen zijn.

Ik kan het op de logitech website niet vinden en reviews zijn vrij sumier meestal.

Verwijderd

Nee kan niet, z5500 is vrij straight forward

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:34
Sluit de xbox digitaal aan en de pc analoog, en voor de pc doe je de kabels andersom.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• BFmango
ShittyOldMan schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:53:
Sluit de xbox digitaal aan en de pc analoog, en voor de pc doe je de kabels andersom.
Heh? Wat bedoel je? Welke kabels zou ik dan andersom doen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

BFmango schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:28:
[...]

Heh? Wat bedoel je? Welke kabels zou ik dan andersom doen?
Als je de pc analoog aansluit (dus met drie maal 3,5mm jack) dan zijn de aansluitingen als volgt:
Groen - front left en right
Zwart - rear left en right
Oranje - center en subwoofer

Dus als je bij het aansluiten van de PC dan de groene stekker in de zwarte ingang van de Logitech-set doet dan zijn die kanalen omgedraaid. Redelijk basic, maar het werkt wel. Alleen moet je dan dus analoog aansluiten, digitaal gaat niet. Plus dat je nog met een center zit die dan niet meer front is maar rear.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• BFmango
Oh okee op die fiets, bedankt! Dat gaat in mijn geval niet werken omdat de setup 90 graden gedraaid is en niet zoals ik in mijn voorbeeld aangaf 180 graden. Ik moet dus even goed nadenken of het loont om de Z5500 aan te kopen voor alleen de PS3/TV.
Pagina: 1