[iPhone] Soms gaat de wekker niet af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Sinds het nieuwe jaar is het 3x voorgekomen dat de wekker niet afgaat. Dan bedoel ik niet de eerste 3 dagen van het jaar maar bijvoorbeeld van morgen en een aantal dagen terug. Dit gebeurt ook als ik meerdere wekkers heb ingesteld. Maar zodra ik wakker word en naar me wekker instellingen kijk schiet opeens de knop on naar off nadat de wekker zou moeten zijn afgegaan.

Is dit een bekend iets? Kon op google zo 123 niet veel erover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is geloof ik iets bekends.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
vraag me dan alleen af of er al neit een fix zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zozo drie keer al. Ik slaap ook wel eens door me wekker heen 8)7 .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:40
Onze Apple fanboy is er ook weer. :P

Zie ook dit topic: [iPhone] Op 1 januari... de wekker marcheert niet

[ Voor 57% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-02-2011 19:58 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
het probleem is alleen dat dit niet echt gerelateerd lijkt te zijn aan het 1 en 2 januari probleem, het treed sporadisch op, De ene keer weet het perfect af te gaan de andere keer gaat het niet af en zie ik de on switches op off gaan als ik de wekker instellingen check. Ik zou me iphone resetten als ik zeker wist dat dit zou helpen maar het is pokkeveel werk om alles er weer op te krijgen (yay voor brakke itunes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
Helaas ondervind ik dit probleem dus ook! Zowel met de 3G als met de 4.
Stel netjes mijn wekker in (soms meerdere wekkers) en hij gaat gewoon niet af. Krijg wel de melding of ik wil snoozen en die blijft staat, maar geen geluid. helemaal niets.
En het gekke is dat het dus niet elke keer gebeurd. Dus het is een grote gok 8)7 en nu al een paar keer voorgekomen ;(

Vandaag dus weer dik verslapen! :( Binnenkort maar even een echte wekker kopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Ik gebruik hem elke dag (zowel met als zonder herhaling), maar ik loop eigenlijk nooit tegen dit probleem aan. Wat voor instellingen gebruiken jullie voor de wekker? Misschien dat een bepaalde instelling buggy is. Of wellicht een jailbreak? Misschien wordt het "wekker" proces afgesloten daardoor.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

MsG

Forumzwerver

Het is volgens mij wel gekoppeld aan je geluidsinstellingen. Ik heb weleens dat ik mijn geluid had gemute, toen had ik ook een geluidsloze wekker. Dat was echter nog wel op OS3.
Donstil schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 19:38:
Zozo drie keer al. Ik slaap ook wel eens door me wekker heen 8)7 .
Ik hoop dat je het verschil zelf in ziet? Je kan door je wekker heen slapen, of je wekker kan helemaal niet gaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
Hoedje schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:03:
Ik gebruik hem elke dag (zowel met als zonder herhaling), maar ik loop eigenlijk nooit tegen dit probleem aan. Wat voor instellingen gebruiken jullie voor de wekker? Misschien dat een bepaalde instelling buggy is. Of wellicht een jailbreak? Misschien wordt het "wekker" proces afgesloten daardoor.
Wat kan je hier in godsnaam verkeerd aan instellen? Ik stel de wekker in en zet hem aan... overigens nu ik er over nadenk. Als het goed is gaat hij staat hij automatisch aan als je de tijd instelt toch? Want ik heb t flauwe vermoede dat hij niet aangaat als ik de tijd instel (af en toe) en als ik hem dan handmatig aanzet hij geen geluid maakt. Lastig testen dat dan weer wel

Overigens is er geen verschil tussen wel of geen jailbraik en mute aan of uit mag ook niet uitmaken. De wekker gaat normaliter ook met mute af.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Afbeeldingslocatie: http://static.cadeaus.in/custom/images/155/newgate-convent-garden-wekker-medium-zwart.jpg

we(r)kt altijd, geen update nodig :lol:

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:28
low_n_slow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:52:
Helaas ondervind ik dit probleem dus ook! Zowel met de 3G als met de 4.
Stel netjes mijn wekker in (soms meerdere wekkers) en hij gaat gewoon niet af. Krijg wel de melding of ik wil snoozen en die blijft staat, maar geen geluid. helemaal niets.
En het gekke is dat het dus niet elke keer gebeurd. Dus het is een grote gok 8)7 en nu al een paar keer voorgekomen ;(

Vandaag dus weer dik verslapen! :( Binnenkort maar even een echte wekker kopen ;w
Precies dit had ik gisteren ook! Op mijn 3G. Ik zet altijd meerdere wekkers. Nooit herhalend maar altijd gewoon savonds voor ik ga slapen een aantal uit het lijstje aanzetten. Ik gebruikte dezelfde wekkers als de dag ervoor en toen gingen ze wel af....

Kwart voor 7 moet ik opstaan. Gister werd ik om kwart voor 9 wakker gebeld door werk. Kijk na t bellen op me Iphone en zie "Wekker" in beeld staan met de opties snooze en ok. Na drukken op OK kwam dat dus nog 4x maar geen geluid...

Lekker weer dit, het stomme is dat ik in januari en oktober er geen last van had, dat waren toen dagen dat ik niet werkte, en ik ging er van uit dat dat toen kwam door
-wintertijd
-2011 tijdens een week die nog week 52 was zeg maar.

Dacht dus dat het gefixt was, thanx apple :(

Vanochtend deden ze het overigens allemaal weer. Ik heb ze niet eens verwijderd. Dezelfde wekkers die het gister niet deden, deden het vanochtend wel.... schiet mij maar lek 8)7

Kep nu een back-up wekker van zolder gehaald a la hierboven :P

EDIT: over het mute verhaal, mijn telefoon staat snachts altijd op mute en dat heeft geen invloed op wekkers... wat wel invloed heeft is als je volume op 0 staat.... Maar mute op zichzelf niet 8)

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 17-02-2011 16:10 ]

Pagina: 1