low_n_slow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:52:
Helaas ondervind ik dit probleem dus ook! Zowel met de 3G als met de 4.
Stel netjes mijn wekker in (soms meerdere wekkers) en hij gaat gewoon niet af. Krijg wel de melding of ik wil snoozen en die blijft staat, maar geen geluid. helemaal niets.
En het gekke is dat het dus niet elke keer gebeurd. Dus het is een grote gok

en nu al een paar keer voorgekomen
Vandaag dus weer dik verslapen!

Binnenkort maar even een echte wekker kopen

Precies dit had ik gisteren ook! Op mijn 3G. Ik zet altijd meerdere wekkers. Nooit herhalend maar altijd gewoon savonds voor ik ga slapen een aantal uit het lijstje aanzetten. Ik gebruikte dezelfde wekkers als de dag ervoor en toen gingen ze wel af....
Kwart voor 7 moet ik opstaan. Gister werd ik om kwart voor 9 wakker gebeld door werk. Kijk na t bellen op me Iphone en zie "Wekker" in beeld staan met de opties snooze en ok. Na drukken op OK kwam dat dus nog 4x maar geen geluid...
Lekker weer dit, het stomme is dat ik in januari en oktober er geen last van had, dat waren toen dagen dat ik niet werkte, en ik ging er van uit dat dat toen kwam door
-wintertijd
-2011 tijdens een week die nog week 52 was zeg maar.
Dacht dus dat het gefixt was, thanx apple
Vanochtend deden ze het overigens allemaal weer. Ik heb ze niet eens verwijderd. Dezelfde wekkers die het gister niet deden, deden het vanochtend wel.... schiet mij maar lek
Kep nu een back-up wekker van zolder gehaald a la hierboven
EDIT: over het mute verhaal, mijn telefoon staat snachts
altijd op mute en dat heeft geen invloed op wekkers... wat wel invloed heeft is als je volume op 0 staat.... Maar mute op zichzelf niet
[
Voor 14% gewijzigd door
KingKoning op 17-02-2011 16:10
]