MW2 op PC lobby probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_L
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 12:07
Ik heb een probleem met het vinden van games op MW2 op de pc. Toen ik nog niet het stimulus package gekocht had had ik denk ik steeds zo'n 19 available games.
Nu ik hem gekocht heb zijn er hier steeds zo'n 5 van over. Dit leek mij erg weinig, als je het vergelijkt met hoeveel mensen er online zijn.
NB mijn nat is OPEN.

Weet iemand wat hier de oorzaak voor kan zijn? Of is dit aantal games gewoon normaal?

Jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

kijk eens in filter opties ^^ (voor wat voor matches je zoekt)
en als dat het probleem niet is zou het kunnen zijn dat sommige servers niet geupdate zijn voor de map pack die je hebt (wat bijv ook een probleem was in cod mw) maar daar kan je denk ik niks aan doen.
of meschien is dit probleem ook behandeld in algemene cod mw2 probleem topic.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1377937

hoop dat dit een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:50:
kijk eens in filter opties ^^ (voor wat voor matches je zoekt)
en als dat het probleem niet is zou het kunnen zijn dat sommige servers niet geupdate zijn voor de map pack die je hebt (wat bijv ook een probleem was in cod mw) maar daar kan je denk ik niks aan doen.
of meschien is dit probleem ook behandeld in algemene cod mw2 probleem topic.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1377937

hoop dat dit een beetje helpt.
Wait wut. :X
filters heb je niet in MW2, net als dedi servers dus dat kan het allebij niet zijn ;)

Denk dat het probleem gewoon is dat er relatief weinig mappacks zijn verkocht voor MW2 op de PC (iig, dat is het algemene geluid wat ik online tegen ben gekomen)

Tevens wordt de markt van MW2 door de mappacks enorm gesegmenteerd. Je heb namelijk 4 groepen
1: Geen mappacks
2: alleen MP1
3: alleen MP2
4: Alle MP's

Deze groepen kunnen niet met elkaar spelen / bij elkaar in een lobby komen via IWnet

Nu is wat mij betreft de vibe online dat de grootste groep = groep 1. Ik ben op diverse fora (steam o.a.) ook requests tegen gekomen van mensen hoe de mappacks weer gedeactiveerd kunnen worden zodat ze weer meer games kunnen vinden.

samenvattend, denk dat dit normaal is

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:47:
Wait wut. :X
filters heb je niet in MW2, net als dedi servers dus dat kan het allebij niet zijn ;)

Denk dat het probleem gewoon is dat er relatief weinig mappacks zijn verkocht voor MW2 op de PC (iig, dat is het algemene geluid wat ik online tegen ben gekomen)

Tevens wordt de markt van MW2 door de mappacks enorm gesegmenteerd. Je heb namelijk 4 groepen
1: Geen mappacks
2: alleen MP1
3: alleen MP2
4: Alle MP's

Deze groepen kunnen niet met elkaar spelen / bij elkaar in een lobby komen via IWnet

Nu is wat mij betreft de vibe online dat de grootste groep = groep 1. Ik ben op diverse fora (steam o.a.) ook requests tegen gekomen van mensen hoe de mappacks weer gedeactiveerd kunnen worden zodat ze weer meer games kunnen vinden.

samenvattend, denk dat dit normaal is
sorry :p is al een aardig tijdje dat ik cod mw2 heb gespeeld (speel liever black ops / mw) dus dat was mijn fout :p

idd wat jij zegt over map packs bedoelde ik over patches (in cod mw als je patch 1.8 hebt kan je niet een server met 1.3 joinen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Ik geloof dat iedereen dit probleem heeft.
Zelf kan ik ook geen 1 lobby meer joinen ( heb pack 1 ) .
Moet dan eerst een 'friend joinen' wat al amper lukt ... misschien van de 100 dat 1 friend een keertje joinable is.
En dan kan ik zo'n beetje alleen de Team Deathmatch lobby joinen.
Vage shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_L
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 12:07
Maar wat super raar dan. als ik mijn MW2 multiplayer start geeft hij aan dat er zo'n 8.000 spelen/wachten om te spelen. daarvan zullen er vast wel 1000 MP1 hebben, en toch heb ik 5 games. 1000 man over 5 games lijkt me erg veel.

Maar bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoezo zie je uberhaupt games ?
Ik zeg gewoon bv "free for all" en dan word het meteen "looking for players"

Overigens is dat waardeloze gamehost systeem ook meteen de rede waarom ik het niet zoveel online gespeeld heb, wel jammer want de MP opzich is prima !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1