• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Om een beetje meer leven te blazen in dit topic en een discussie op gang te krijgen ben ik eigenlijk benieuwd hoe jullie ontwikkelaars het ontwikkelen ervaren? Is het nog wel interessant om verder te werken aan jullie apps?

Maken jullie ook gebruik van de nieuwste Silverlight Toolkit? Mooi overzichtje wat je er allemaal mee kan. De reden waarom ik dit vraag is dat het mij opvalt dat er niet zoveel gebruikt wordt gemaakt van bepaalde elementen die je app toch net ff dat sleek gevoel meegeven en een look welke meer bij het OS past.

http://www.windowsphonege...rview-and-Getting-Started

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 10-11-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As iemand nog een onderwerp voor een eigen app zoekt dat wordt het soms wel eenvoudig aangereikt:

nieuws: Rijksmuseum geeft toegang tot collectie via api

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn werk moet ik voor noodgevallen mij beschikbaar stellen. Heb twee telefoonnummers waar niemand op antwoord, eentje voor beschikbaar en eentje niet beschikbaar eenmaal laten rinkelen en dan ben ik al of niet beschikbaar. Nu heb ik twee snelkoppelingen op mijn scherm beschikbaar of niet beschikbaar, kan ik de knop die ik het laatst gebruikt heb van kleur laten veranderen zodat ik steeds mijn status kan zien.
Kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zelf zit ik er aan te denken om een app voor Windows Phone te maken. Ik kan echter niet exact vinden wat ik nu precies nodig heb. Welke software, welke licenties, welke subscriptions etc. Aangezien hier enige app developers zitten moeten jullie het me vast kunnen vertellen.

Ik kwam wel dit tegen: https://www.dreamspark.co...Product.aspx?ProductId=28
Ik ben echter geen student dus weet niet of deze vlieger helemaal op gaat. Aangezien ik het in eerste instantie voornamelijk doe voor de lol ben ik dus niet van plan een vermogen uit te geven aan software en licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timo002 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:08:
Zelf zit ik er aan te denken om een app voor Windows Phone te maken. Ik kan echter niet exact vinden wat ik nu precies nodig heb. Welke software, welke licenties, welke subscriptions etc. Aangezien hier enige app developers zitten moeten jullie het me vast kunnen vertellen.
De ontwikkelsoftware is gratis.

Een licentie voor een developer account waarmee je je telefoon kunt unlocken en waarmee je apps kunt submitten in de marketplace kost 99 euro maar die heb je niet nodig om al te kunne beginnen met ontwikkelen.
.
Begin hier:
http://create.msdn.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:14:
[...]

De ontwikkelsoftware is gratis.

Een licentie voor een developer account waarmee je je telefoon kunt unlocken en waarmee je apps kunt submitten in de marketplace kost 99 euro maar die heb je niet nodig om al te kunne beginnen met ontwikkelen.
.
Begin hier:
http://create.msdn.com/
Tnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09-2023
Hebben anderen ook problemen met App Hub + FireFox? Krijg altijd een crash tijdens het laden van app control panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Zijn er hier mensen die add-supported apps in de WP marketplace hebben? Zo ja, wat voor ad platform gebruiken jullie? En wat voor inkomsten kun je daar ongeveer uit verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:06
Naj_Geetsrev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:06:
Zijn er hier mensen die add-supported apps in de WP marketplace hebben? Zo ja, wat voor ad platform gebruiken jullie? En wat voor inkomsten kun je daar ongeveer uit verwachten?
Daar kun je geen generiek antwoord op geven. Hangt af van je app, je market etc. pubcenter ads zijn interessant omdat die per impresse betalen, maar de targetten niet de hele wereld. Daarnaast kun je bv admob gebruiken maar dat is weer niet interessant in China. Dus je hebt genoeg keuze en je zult ook wat moeten experimenteren. US, UK en Duitsland targeten met pubcenter is wel interessant. Afhankelijk van hoeveel impressies je krijgt (dus hoe populair is je app) hoelang de ads in beeld staan etc maakt dat je eCPM omhoog gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
Naj_Geetsrev schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:06:
Pubcenter werkt het makkelijkst, maar dat is inderdaad niet in alle landen zoals Matthijs Hoekstra zegt. Daarnaast merk ik ook problemen bij het gebruiken van 300x50 size banners. Het beste is naar mijn mening adMob, maar dan mag je app niet XNA-only zijn.

Voor wat redelijke inkomsten moet je minimaal rekenen op tienduizenden impressies.

[ Voor 6% gewijzigd door BigBossJamie op 11-01-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Besloten toch maar weer verder te klussen aan IOU.

Heb nagenoeg alles herschreven en geoptimaliseerd. De karige XML parser die ik geschreven had vervangen met de Local Database (SQL CE) die sinds Mango beschikbaar is, een datatemplate aangemaakt voor de pivots op het hoofdscherm (in plaats van drie keer nagenoeg dezelfde code), meer helpermethods aangemaakt, enzovoorts.

Mis alleen nog een deel van de functionaliteit. Zo kan je bijvoorbeeld nog geen IOU's toevoegen :+

Grootste deel daarvan is gelukkig klaar, aangezien ik dat nodig had om sample data te kunnen laden, maar moet nog even een pagina toevoegen met de nodige inputvelden.

Denk wel dat ik, voor ik hem in de marketplace zet, in elk geval nog wat nieuwe functionaliteit toevoeg (history pivot of iets in die trant) en maar eens advertenties toe ga voegen. Kan dan ook nog wel even duren voordat het weer zover is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Leuk topic dit. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de voorkennis is van de ontwikkelaars is hier.

- Was je al bekend met programeren van applicaties op het WIndows platform of andere platformen zoals IOS of Android.
- Wat is de leercurve om applicaties te maken. Moet je bv eerst kennis hebben van X voor dat je kunt beginnen met het maken van een applicatie ?

Ik heb namelijk wel een idee voor een applicatie, maar ben een complete n00b op het gebied van programmeren. Ben wel MS gecertificeerd (vooral op Windows Server gebied) en dus een IT achtergrond, maar heb nog nooit wat gedaan met programmeren op Windows gebied en zou het eigenlijk wel graag willen leren. Ik heb 's avonds wel enkele uren over om er in te steken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
MRELynx schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:02:
[...]- Wat is de leercurve om applicaties te maken. Moet je bv eerst kennis hebben van X voor dat je kunt beginnen met het maken van een applicatie ?[...]
Kennis van C# oid is wel handig, maar niet echt noodzakelijk. Wat wel belangrijk is dat je dit lijstje even doorneemt: MSDN: Getting Started with Windows Phone Development en dat je de UX Design Guidelines leest.
Wellicht als je echt niet kan programmeren dat dit ook handig is: http://create.msdn.com/en-us/education/quickstarts.
Daarna zal het voornamelijk aan je inzet liggen, want ontwikkelen voor WP7 is echt niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik vond het erg makkelijk om op te pakken. Hiervoor had ik nog nul kennis van SilverLight / C#, maar wél een redelijke ervaring met xHTML/PHP/MySQL.

Er is een uitstekende set videotutorials beschikbaar, die letterlijk begint bij het downloaden van de tools en dan langzaam maar zeker opbouwt. Alles wat je nodig hebt voor een normale app wordt daar eigenlijk wel in behandeld. Die kun je hier vinden.
Wel is het zo dat deze de nieuwe features van Mango (zoals b.v. een local database) niet behandeld.

Verder is de documentatie op MSDN heel erg goed, inclusief voorbeelden en dergelijke. Mocht je vast komen te zitten, is dat eigenlijk altijd de eerste stap.
Daarnaast zijn er heel veel mensen op het internet wél bekend met SL/C#, dus als je een probleem hebt kom je vaak een oplossing tegen na je eerste Google actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Volgens mij ben ik wel zo'n beetje klaar. Alle bugs zijn er uit (waar ik van op de hoogte ben, natuurlijk), en alle functionaliteit zit er in.

Belangrijkste nieuwe dingen zijn archiveren, deadlines, live tile (laat eerstvolgende en totaal aantal deadlines zien), en de mogelijkheid een tile te pinnen om direct een nieuwe IOU toe te voegen.

Schaamteloze copy-paste van XDA thread:
Some of the new features:

The first is archiving IOU’s: instead of deleting an IOU completely, you can now archive them for future reference. It’ll also save the date on which you archived it, in case you want to look it up.

The second is adding return dates: when adding a loan you can now add a return date. Next to the three current pages (‘Overview’, ‘I owe’, ‘They owe’) a fourth one shows only loans with a deadline.

The third is a live tile: IOU is a Windows Phone 7-exclusive app, and Live Tiles are a Windows Phone-exclusive feature. Makes sense to implement it, right? The back of the live tile now shows you your upcoming deadline plus how many deadlines you have in total.

The fourth is pinning a secondary tile: tapping the secondary tile on your start screen, immediately brings you to the ‘New IOU’-page.

Screenshots of the new version van be found here:
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/a.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/b.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/c.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/d.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/e.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/f.PNG
http://dl.dropbox.com/u/12455989/IOU%20screenshots/2.0/g.PNG
Iemand zin om te betatesten?

[ Voor 78% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 29-01-2012 16:42 . Reden: faal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
Goede app, cPT.cAPSLOCK. Ben een groot voorstander van simpele interface apps. Nieuwe screenshots werken alleen niet :)

Weet iemand of het mogelijk is te linken vanuit je app naar de marketplace via de standaard link (windowsphone.com/s?appid=APPID)? Ik heb alleen via de emulator kunnen testen en daar is geen marketplace beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Vreemd dat de screenshots niet werken - bij mij doen ze het wel. Ook als ik ze via mijn telefoon benader.

In emulator zit de marketplace volledig functioneel ingebouwd, maar verstopt.
Als je bijvoorbeeld op een advertentie klikt in je eigen app, kan die gewoon de marketplace openen (bijvoorbeeld adduplex).

Als ik naar windowsphone.com/s?appid=<appid> ga, opent de marketplace met de correcte app op de telefoon. Ook in de emulator.

windowsphone.com/en-US/apps/<appid> werkt NIET - dan kom je op de webmarketplace terecht, net als op je PC.
Hopelijk is dat alles wat je nodig had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:22:
Vreemd dat de screenshots niet werken - bij mij doen ze het wel. Ook als ik ze via mijn telefoon benader.
[...]
Je hebt niet de public urls geplaatst. maar private volgens mij... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 29-01-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Caelorum schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:08:
[...]

Je hebt niet de public urls geplaatst. maar private volgens mij... :)
Fixed. Geen commentaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Rvrn snel commentaar vanuit de screenshots. Ik zou bij het Add new load scherm de tekst aanpassen naast de bulletopetie ding "I owe ... ..." -> "I owe <naam> <itemmonry>" en "... owes me" -> "<naam> owes me <item/money>
Dat maakt het toch net iets makkelijker te begrijpen/lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Terug naar hoe het was dus.

Moet bekennen dat ik dat uit luiheid achterwege gelaten had, was er wel weer even klaar mee na een volledige rewrite (stomme XML gezeik afgelopen, nu eindelijk een beetje degelijke linq to sql queries).

Goed, doen we dat toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBossJamie
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:22:

In emulator zit de marketplace volledig functioneel ingebouwd, maar verstopt.
Als je bijvoorbeeld op een advertentie klikt in je eigen app, kan die gewoon de marketplace openen (bijvoorbeeld adduplex).

Als ik naar windowsphone.com/s?appid=<appid> ga, opent de marketplace met de correcte app op de telefoon. Ook in de emulator.

windowsphone.com/en-US/apps/<appid> werkt NIET - dan kom je op de webmarketplace terecht, net als op je PC.
Hopelijk is dat alles wat je nodig had ;)
Nu je het zegt, ik kopieerde de link vanuit m'n adresbar maar dan krijg je automatisch de NL link. Thanks :)

Vanavond even testen, wel grappig dat de marketplace er toch in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:18:
Terug naar hoe het was dus.

Moet bekennen dat ik dat uit luiheid achterwege gelaten had, was er wel weer even klaar mee na een volledige rewrite (stomme XML gezeik afgelopen, nu eindelijk een beetje degelijke linq to sql queries).

Goed, doen we dat toch weer.
Ik wil wel betatesten
Ik kan je vertellen dat ik die app heel veel ga gebruiken! (A)

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 29-01-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
DM me even je live id (die aan je telefoon gekoppeld is), zodat ik je uit kan nodigen voor de betatest.

Dat geldt overigens ook voor andere geïnteresseerden :)

@Caelorum: heb het weer zoals het in de oorspronkelijke was (dus geen ...'s meer), heb het screenshot ook geüpdatet.

[ Voor 32% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 29-01-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:28:
[...] @Caelorum: heb het weer zoals het in de oorspronkelijke was (dus geen ...'s meer), heb het screenshot ook geüpdatet.
Stukken beter zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan een remake/port/clone van het klassieke ZX Spectrum spel Maziacs uit '83. Dit was een van de eerste spellen die ik ooit heb gespeeld bij mijn oom op zijn ZX Spectrum en ook de enige die is blijven hangen.

Ben in december begonnen met het 'leren' van C# / .NET / XNA en dit is wat er van gekomen is. In het verleden heb ik wel met Python (LottaNZB voor de geïnteresseerden) en PHP gewerkt maar dit bevalt mij tot nu toe zeer goed. _/-\o_

De game is ad supported maar daar zul je in Nederland waarschijnlijk de eerste tijd niets van merken... :(

Maziacs

MaziacsThe classic ZX Spectrum game Maziacs for Windows Phone!

Maziacs takes place in a huge randomly generated maze containing prisoners, swords, food, monsters and a treasure. The goal of Maziacs is to find that treasure and return it to the start.

The monsters, called ‘Maziacs’, will try everything to stop you from finding the treasure. A sword can only kill one monster after which you will have to find a new sword. Fighting a monster without a sword will most likely result in death.

To find the treasure you can ask the prisoners who will show you the route for a small number of moves. Once you have found the treasure they will show you the way back to the start. Prisoners can only be asked once.

You also need to collect food or you will starve to death.

Original game by dk'tronics.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/38551057/Maziacs/5_small.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/38551057/Maziacs/6_small.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/38551057/Maziacs/7_small.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/38551057/Maziacs/Download-EN-Med.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Inmiddels na de feedback van de eerste IOU beta twee bugfixes doorgevoerd.
Beta 2 komt er zo meteen aan voor de huidige testers - ik verwacht dat daar geen fouten meer in gevonden worden :)
Ik heb hem dan ook al naar de marketplace gesubmit, zodat hij sneller gepublished kan worden als mijn vermoeden klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:38:
Inmiddels na de feedback van de eerste IOU beta twee bugfixes doorgevoerd. [...]
ARG! Dat was ik vergeten! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Maakt niet. Je krijgt straks een nieuwe kans, zodra de nieuwe beta beschikbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Even een update hier, IOU is een briljante app.
Oke dat was m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:35

neevedr

Dat was ik niet!

Vandaag heb ik een update van de Tweakers.net voor Windows Phone 7 applicatie gesubmit (v0.4). Deze update bevat onder andere een Pricewatch scanner en het scrollen heb ik verbeterd. Als je de update binnen hebt gekregen, laat maar even weten wat je er van vindt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.robertdeveen.com/scanner.png

http://www.windowsphone.c...54-e011-854c-00237de2db9e

Vandaag (15-2) heb ik het bericht ontvangen dat de update is goedgekeurd dus binnenkort bij iedereen op de telefoon.

[ Voor 22% gewijzigd door neevedr op 15-02-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Mijn app is eindelijk na twee keer afgekeurd te worden goedgekeurd. Maar hoe lang kan het ongeveer duren voordat hij zichtbaar wordt in de marketplace?

Edit: nvm. Volgens de FAQ kan het 24 uur duren voordat wijzigingen zijn doorgevoerd in de marketplaces. :).

[ Voor 26% gewijzigd door Naj_Geetsrev op 15-02-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
IOU is nu weer beschikbaar in de marketplace!

Binnen 24 uur kun je hem hier vinden:
http://windowsphone.com/s...b8-4fd4-a0e2-9a9387fb47e1

• Naj_Geetsrev
Na een paar hindernissen is mijn app eindelijk goedgekeurd en staat hij in de marketplace!

MetroJournaal

Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/apps/b3fb3015-98a9-4d74-92d1-54797442e72d/primaryImage?width=240&height=240&resize=true Browse met deze app door een enorme hoeveelheid video's van de NOS website. Bekijk het laatste journaal en zie wat er vandaag in de wereld speelt.

Probeer deze app zonder functionele beperkingen! (Je mag 10 video's bekijken)

Download hem hier: http://www.windowsphone.c...a9-4d74-92d1-54797442e72d

Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/0e7da941-6369-4e9a-abf4-0d05555b4164?width=150&height=150&resize=trueAfbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/05c045bb-3259-404e-aa6f-bc53c96e74d2?width=150&height=150&resize=trueAfbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/5333c048-eb48-494c-be94-1b1561c6c91f?width=150&height=150&resize=trueAfbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/d462e84a-72bb-4257-aa1a-0c69eedb20ad?width=150&height=150&resize=trueAfbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/e131202a-abf4-4eea-856a-1610f84f5661?width=150&height=150&resize=trueAfbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/image/28711db8-dd12-4f75-945c-5b80044a9807?width=150&height=150&resize=true

Verwijderd

Ik zal dan ook maar even posten, Dit is mijn tweede App.
Een verzameling van handige features op je telefoon.
- snel bellen d.m.v zoek queries die zoeken binnen de aangevinkte filters (telefoonnummer, email, bedrijfsnaam, notities, adres en naam). Nummers pasten en bellen ook mogelijk
- Daarnaast wat quick links om snel bij je connectiviteitsinstellingen te komen binnen de app (wifi, gsm, bluetooth en flight mode)
- Clipboard manager zodat je makkelijk dingen kunt copy pasten en herstellen naar clipboard, of versturen via de mail of sms.

Beschikbaar in de Marketplace:

Video Demo: (Wel op de emulator, want anders moest ik mijn eigen telefoonboek gebruiken)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ej3nwBw5TbY]

QR Code:
[img=282,282]http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=6&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-US%2Fapps%2F1806c5a1-62ce-469f-b4cb-7151b2fbd83c"[/img]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naj_Geetsrev schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:37:
Na een paar hindernissen is mijn app eindelijk goedgekeurd en staat hij in de marketplace!
Voortaan wel even je framerate counters uitzetten voor je in de emulator screenshots neemt.
Dit staat zo slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:10
neevedr schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:12:
Vandaag heb ik een update van de Tweakers.net voor Windows Phone 7 applicatie gesubmit (v0.4). Deze update bevat onder andere een Pricewatch scanner en het scrollen heb ik verbeterd. Als je de update binnen hebt gekregen, laat maar even weten wat je er van vindt.

[afbeelding]

http://www.windowsphone.c...54-e011-854c-00237de2db9e

Vandaag (15-2) heb ik het bericht ontvangen dat de update is goedgekeurd dus binnenkort bij iedereen op de telefoon.
Hij probeert op mijn Omnia 7 constant de flitser aan te zetten/houden waardoor ik dus geen barcodes kan scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:35

neevedr

Dat was ik niet!

Nokia heeft een Online Marketing Toolkit gebouwd waarmee je zelf een eigen banner kan maken van je eigen applicaties in de Nokia style.

Afbeeldingslocatie: http://snac.nokia.com/hosted/a7/c4/-nokia-lumia-800-10-e76d.jpg

cpt.skydiver schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:40:
Hij probeert op mijn Omnia 7 constant de flitser aan te zetten/houden waardoor ik dus geen barcodes kan scannen.
Probeer eens in de gewonde camera app je flitser uit te zetten. Deze instelling wordt schijnbaar overgenomen.
Zie je de woordspeling?

[ Voor 35% gewijzigd door neevedr op 02-03-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
neevedr schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:09:
Nokia heeft een Online Marketing Toolkit gebouwd waarmee je zelf een eigen banner kan maken van je eigen applicaties in de Nokia style.

[afbeelding]

[...]

Probeer eens in de gewonde camera app je flitser uit te zetten. Deze instelling wordt schijnbaar overgenomen.
Zie je de woordspeling?
Ah dat ziet er netjes uit :), ik heb zelf (nog) geen Windows Phone, maar ik heb jouw app geprobeerd op meerdere Windows Phone toestellen (waaronder de Lumia 800) en ik vindt het echt goed werken, ook de live tile is leuk (dat die van kleur veranderd op basis van het laatste nieuws artikel).
Alleen soms loopt de nieuws feed een beetje achter, maar dat is niet zo erg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
neevedr schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:09:

[...]

Zie je de woordspeling?
Helaas ook dan nog hetzelfde probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Nieuwe versie MetroJournaal staat in de marketplace! Bugfixes, onbeperkte trial met ads en een pricedrop! http://www.windowsphone.c...a9-4d74-92d1-54797442e72d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Concurrentie voor de OV-info app uit de market!

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/861/screencapturef.jpg

Nog lang niet klaar, maar ik begin net :)

[ Voor 15% gewijzigd door thefal op 09-03-2012 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zet alstublieft de aankomst als default ipv vertrek. 99% van de tijd wil ik weten hoe laat ik moet vertrekken om ergens op tijd te zijn. Die paar keer dat ik dan te laat vertrek en het andersom moet weten zet ik die slider wel om. Wordt helemaal gek van zo die apps en websites die vertrek als default hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik zal proberen het zo te maken dat de app opslaat wat je het laatst gebruikt hebt. Ik gebruik namelijk bijna alleen maar Vertrek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
thefal schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:25:
Concurrentie voor de OV-info app uit de market!

[afbeelding]

Nog lang niet klaar, maar ik begin net :)
Lekker cleane interface. Dat staat mij wel aan. Maar denk wel even aan je uitlijning. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je datum formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Datum formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
Misschien bedoelt ie streepjes ipv slashes. Of de maanden in woorden of afkortingen ipv getallen (dus 'apr' ipv '04'), is duidelijker.
Wat ik mis (of jammer vind) bij de mobiele website van 9292.nl (als in, zou top zijn voor mij als je dit erin krijgt) is dat ie geen reizen kan bewaren (wat natuurlijk logisch is), dus dat je als het ware (net als bij Spoorboekje) een standaard reis kan aanklikken die hij dan direct invult.
En dat de tijd die hij zelf als default heeft, ongeveer 10 minuten geleden is. 5 minuten in de toekomst lijkt me een stuk handiger.

Een verbeterpunt voor de website trouwens (en wat ook Caelorum's probleem oplost) is om van de Aankomst/Vertrek knoppen meteen de submit te maken van het hele formulier. Scheelt weer die ergenis als je idd alleen maar aankomst gebruikt. Heeft natuurlijk niets met dit topic te maken, maar als iemand die daar overgaat van de 'samenwerkende vervoersbedrijven' toevallig hier langskomt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Het datumveld is een standaard datumveld, dit kan je zelf veranderen door naar settings>region+language>short date te gaan. Reizen opslaan is een van de redenen waarom ik hiermee begonnen ben, samen met een vreemde manier van tijd invoeren op de site. Als ik dat erin krijg zal ik dat zeker doen ;) Ik ben echter net 2 dagen bezig met programmeren dus het kan allemaal wel even duren :P Er is volgens mij ook geen 9292 API beschikbaar, dus ik zit helaas wel vast aan de mobiele site. Het invoeren zou iig een stuk beter moeten kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Nieuwe verbetering: Locaties opslaan!

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/1060/ovai.jpg

Druk op de advies-pagina op een van de 2 knoppen en die bestemming wordt aan je favorieten toegevoegd. De volgende keer dat je gaat plannen druk je op het F-knopje en dan krijg je een lijst met je favorieten. Wil uiteindelijk wel een stericoon van dat F-je maken maar dat komt nog :) Het enige wat nu echt nog dringend moet is zorgen dat de app niet vanzelf stopt als je telefoon lockt of als je even naar een andere pagina gaat.
Daarna wil ik beginnen aan een pagina waarin de Tweets van 9292 staan, een pagina met de storingsmeldingen heb ik al (die staat onder het vraagteken-knopje).

EDIT: Oh en individuele reizen opslaan natuurlijk! Maar dat wordt denk ik het lastigst.

[ Voor 11% gewijzigd door thefal op 10-03-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Klinkt goed! Vergeet niet de applicatie ook op de overige markten te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik heb mijn app gesubmit. Fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:22:
Ik heb mijn app gesubmit. Fingers crossed...
Misschien kun je dat F'je voor favorieten beter vervangen door een ster symbool zoals bij browserfavorieten

p.s. Waren trouwens de 23 nieuwe marketplaces al beschikbaar om apps in te submitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Al gedaan idd, er is al best veel veranderd sinds ik die plaatjes hier liet zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31

NRC nieuws

Afbeeldingslocatie: http://snac.nokia.com/2/assets/temp/ebbbe6b5992062b51414db3a607e591a.jpg

:P

Marketplace link: http://www.windowsphone.c...e5-45f7-bfeb-3fac4eddca19

Is slechts een eerste versie van de app, hij is nog niet zo denderend. Hoop verbeterpunten op de agenda staan echter, met name op het gebied van performance, artikelen tonen IN de app en comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024

InstantRimshot

Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/apps/6a39d1ae-c4d6-41f4-b337-3dca5d39ba3d/primaryImage?width=240&height=240&resize=true

Marketplace link: http://www.windowsphone.c...d6-41f4-b337-3dca5d39ba3d

Niet erg origineel appje om eerste stappen te maken in de Windows Phone development, tweede staat op dit moment in de pijplijn en betreft een remote voor de Boxee software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
jfversluis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:04:

InstantRimshot

[afbeelding]

Marketplace link: http://www.windowsphone.c...d6-41f4-b337-3dca5d39ba3d

Niet erg origineel appje om eerste stappen te maken in de Windows Phone development, tweede staat op dit moment in de pijplijn en betreft een remote voor de Boxee software :)
Haha nice, is dat hetzelfde geluid als van http://instantrimshot.com/ ? Want daar zijn inmiddels ook meerdere dochtersites van die ook elk hun eigen geluid hebben. Misschien leuk om toe te voegen, voor als je nog uitbreidingen zoekt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Martinspire schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:24:
[...]

Haha nice, is dat hetzelfde geluid als van http://instantrimshot.com/ ? Want daar zijn inmiddels ook meerdere dochtersites van die ook elk hun eigen geluid hebben. Misschien leuk om toe te voegen, voor als je nog uitbreidingen zoekt.
InstantRimshot.nl met teller en statistieken en al O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Mijn tweede app staat in de marketplace!

De Fok! News Reader: http://www.windowsphone.c...96-41ab-8209-3e92cee0ab68

p.s. ik wil graag even benadrukken dat dit om een onofficiele app gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Naj_Geetsrev op 22-03-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Naj_Geetsrev schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:03:
Mijn tweede app staat in de marketplace!

De Fok! News Reader: http://www.windowsphone.c...96-41ab-8209-3e92cee0ab68

p.s. ik wil graag even benadrukken dat dit om een onofficiele app gaat.
Hulde!
Ziet er leuk uit!

Niet om vervelend te doen maar... Ik weet niet of je contact met FOK! hebt gehad? Ik weet namelijk dat ze een tijd geleden met een iPhone app 'moeilijk' hebben gedaan en verzocht hebben aan de maker om hem uit de App Store te halen..

Mijn update voor bovenstaande app was afgekeurd omdat hij niet goed 'werkte' met de Light theme!
Dat was in de eerste versie ook al zo, maar toen is het blijkbaar niet getest, weer iets om rekening mee te houden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
App niet goedgekeurd :( Opnieuw ingediend met verbeteringen maar in de tussentijd hier het xap bestand voor wie het vast wilt uitproberen:

Ovay,een interface voor de mobiele website van 9292.

Features:
Locaties opslaan. Druk in het Browserscherm op 1 van de 2 knoppen bovenaan om de locaties op te slaan.
Direct toegang tot vertragingen .
Direct toegang tot de Twitter van 9292 (al lijkt dit niet helemaal lekker te werken)

http://dl.dropbox.com/u/8794305/Ovay03.23.xap

PM for Bugs/Feature requests ;)

[ Voor 39% gewijzigd door thefal op 23-03-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
jfversluis schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Hulde!
Ziet er leuk uit!

Niet om vervelend te doen maar... Ik weet niet of je contact met FOK! hebt gehad? Ik weet namelijk dat ze een tijd geleden met een iPhone app 'moeilijk' hebben gedaan en verzocht hebben aan de maker om hem uit de App Store te halen..

Mijn update voor bovenstaande app was afgekeurd omdat hij niet goed 'werkte' met de Light theme!
Dat was in de eerste versie ook al zo, maar toen is het blijkbaar niet getest, weer iets om rekening mee te houden! :)
Ze deden inderdaad weer moeilijk. Heb de naam aangepast naar "Foque NewsReader". Maar ben nog steeds met hun in gesprek. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
thefal schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:22:
App niet goedgekeurd :( Opnieuw ingediend met verbeteringen maar in de tussentijd hier het xap bestand voor wie het vast wilt uitproberen:

Ovay,een interface voor de mobiele website van 9292.

Features:
Locaties opslaan. Druk in het Browserscherm op 1 van de 2 knoppen bovenaan om de locaties op te slaan.
Direct toegang tot vertragingen .
Direct toegang tot de Twitter van 9292 (al lijkt dit niet helemaal lekker te werken)

http://dl.dropbox.com/u/8794305/Ovay03.23.xap

PM for Bugs/Feature requests ;)
Waarop is hij afgekeurd? App ziet er op oude screens al erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Er zat een bug in die ik niet kan reproduceren :S Als je nog geen favorieten hebt en je drukt op het sterretje (op het screenshot nog de F-knop) en je drukt direct terug op je toestel, dan zou de app crashen. Bij mij doet ie dat echter niet, maar ik heb ht nu maar zo gebouwd dat je direct een messagebox krijgt met de tekst "Je hebt nog geen favorieten", zodat de lege lijst niet wordt laten zien, dan kan die ook niet meer crashen :P

Daarom heb ik het xap bestand ook hier gezet, hoe meer mensen het gebruiken hoe meer bugs ik kan fixen voor ik de app (ongetwijfeld) een 3e keer moet submitten.

[ Voor 15% gewijzigd door thefal op 27-03-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Weet iemand hoe je de automatische verlenging uit kan zetten voor je Developers account ? Heb voor 75 euro een Dev account gekocht/aangemaakt maar er staat bij dat het account automatisch verlengt wordt voor de prijs die dan van toepassing is. Daar ben ik niet zo blij mee. Voor het zelfde geld verdubbelen ze volgend jaar de prijs.

Als ik inlog op create.msdn.com en naar de billing opties ga, staat daar geen mogelijkheid om auto renewal uit te schakelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
MRELynx schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:27:
Weet iemand hoe je de automatische verlenging uit kan zetten voor je Developers account ? Heb voor 75 euro een Dev account gekocht/aangemaakt maar er staat bij dat het account automatisch verlengt wordt voor de prijs die dan van toepassing is. Daar ben ik niet zo blij mee. Voor het zelfde geld verdubbelen ze volgend jaar de prijs.

Als ik inlog op create.msdn.com en naar de billing opties ga, staat daar geen mogelijkheid om auto renewal uit te schakelen.
Kan het zo ook niet vinden! Hoewel ik me er niet zo druk om maak want ik verwacht niet dat ze zomaar de prijs verdubbelen (ook niet zonder al te veel weerstand ;)) maar het is natuurlijk je goed recht dat niet te willen!

Wat ik me wel afvroeg; wat gebeurd er met je apps (en eventuele inkomsten) als jij besluit je developer account op te zeggen? (heb eerlijk gezegd ook nog niet gezocht hoor, maar als iemand het toevallig weet?)

Ook nog een nieuwe app gepublished:

DagAanbiedingen

Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/apps/5d688392-ff46-407d-824e-0d01d2ea3ff9/primaryImage?width=240&height=240&resize=true

Marketplace link: http://windowsphone.com/s...46-407d-824e-0d01d2ea3ff9 (wordt vandaag beschikbaar) Staat erop!

Voor een overzicht van veel dagaanbiedingen sites in Nederland en gelijk doorklikken naar desbetreffende website. Er zit nog een klein 'bugje' in dat het scrollen op een gegeven moment niet altijd helemaal lekker gaat. Daar moet ik nog even naar kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Link doet het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Sorry voor de onduidelijkheid, hij is (voor ons) vannacht goedgekeurd dus hij wordt binnen 24 uur beschikbaar.
Vandaar dat ik erachter had gezet wordt vandaag beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ah, mijn fout dus :p.
Ga hem zeker proberen overigens, thanks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
spNk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:06:
Ah, mijn fout dus :p.
Ga hem zeker proberen overigens, thanks :).
Mooi bedankt! Verwacht er (nog) niet teveel van ;)
Tips, tops, op- en of aanmerkingen hoor ik natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
jfversluis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:25:
[...]

Wat ik me wel afvroeg; wat gebeurd er met je apps (en eventuele inkomsten) als jij besluit je developer account op te zeggen? (heb eerlijk gezegd ook nog niet gezocht hoor, maar als iemand het toevallig weet?)
Wat er normal gebeurd is dat je apps uit de store verdwijnen als je account disabled wordt. Op dit moment gebeurd dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:35:
[...]

Wat er normal gebeurd is dat je apps uit de store verdwijnen als je account disabled wordt. Op dit moment gebeurd dat nog niet.
Maar je inkomsten uit advertenties lopen dan nog wel door, toch? Die accounts staan namelijk los van je dev account en kosten geen geld. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
WingsOfFury schreef op woensdag 04 april 2012 @ 04:47:
[...]

Maar je inkomsten uit advertenties lopen dan nog wel door, toch? Die accounts staan namelijk los van je dev account en kosten geen geld. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Maar als je apps uit de market verdwijnen zal dat ook gauw ophouden ;)

Dagaanbiedingen staat erin! En eerste update is weer gesubmit!

Nu verder met de film overzicht op TV app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis

BoxeeRemote

Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/nl-NL/apps/2f7ad691-433f-4aa4-98f2-6609450ee44c/primaryImage?width=240&height=240&resize=true

Marketplace link: http://windowsphone.com/s...3f-4aa4-98f2-6609450ee44c (wordt vandaag beschikbaar)

Kleine app voor het bedienen van je Boxee Box (en Boxee software op je (HT)PC, werkt waarschijnlijk ook voor XBMC), kan automatisch je servers detecteren of je kunt er een handmatig toevoegen (je kunt er één tegelijk bedienen).
Voor op- en of aanmerkingen sta ik natuurlijk zoals altijd open!

En voor meer informatie over deze en andere apps kun je kijken op http://apps.geraldversluis.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

jfversluis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:30:

BoxeeRemote

[afbeelding]

Marketplace link: http://windowsphone.com/s...3f-4aa4-98f2-6609450ee44c (wordt vandaag beschikbaar)

Kleine app voor het bedienen van je Boxee Box (en Boxee software op je (HT)PC, werkt waarschijnlijk ook voor XBMC), kan automatisch je servers detecteren of je kunt er een handmatig toevoegen (je kunt er één tegelijk bedienen).
Voor op- en of aanmerkingen sta ik natuurlijk zoals altijd open!

En voor meer informatie over deze en andere apps kun je kijken op http://apps.geraldversluis.nl :)
Die ga ik eens proberen, heb een XBMC HTPC waar ik nog een goede app voor zoek :) (mis ik wel tov mijn Android foon) Wat moet ie gaan kosten ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Tomba schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:52:
[...]

Die ga ik eens proberen, heb een XBMC HTPC waar ik nog een goede app voor zoek :) (mis ik wel tov mijn Android foon) Wat moet ie gaan kosten ?
Zoals al mijn apps tot nog toe helemaal graties! Donaties zijn natuurlijk altijd welkom :P

Tot nog toe is het vrij basis hoor, je kunt zien wat er op dat moment wordt afgespeeld, door het menu navigeren, play/pause en het volume regelen.
Voor XBMC heb ik helaas nog geen manier kunnen vinden om die via UDP oid te kunnen detecteren? Deze zul je dus wel handmatig moeten instellen helaas..

Overige wensen of verbeteringen mag je me sturen via DM of mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

jfversluis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:10:
[...]

Zoals al mijn apps tot nog toe helemaal graties! Donaties zijn natuurlijk altijd welkom :P

Tot nog toe is het vrij basis hoor, je kunt zien wat er op dat moment wordt afgespeeld, door het menu navigeren, play/pause en het volume regelen.
Voor XBMC heb ik helaas nog geen manier kunnen vinden om die via UDP oid te kunnen detecteren? Deze zul je dus wel handmatig moeten instellen helaas..

Overige wensen of verbeteringen mag je me sturen via DM of mail :)
Wow, dat zijn de beste apps (gratis), de verhouding gratis-betaald mag wel wat meer richting Android nivo dus shappo :)

Ah ok, gewoon basic besturing. Op mijn vorige foon (Android) had ik de officiele XBMC Remote en daarmee kun je echt door je libraries browsen (dus incl. coverart, score op IMDB, synopsis, acteurs, 'gekeken status', etc) dus dat zou voor mij alvast een wish zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Tomba schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:52:
[...]

Voor XBMC is toch al een prima app voor WP7?

http://www.windowsphone.com/nl-NL/search?q=xbmc

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik zie er 13 inderdaad waarvan slechts 1 gratis die niet compatible is met Eden en al sinds juli vorig jaar niet is bijgewerkt :P NB de (officiele) XBMC remote op Android is gewoon gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Eindelijk is mijn app goedgekeurd! Ovay 0.7 staat in de Market!

http://www.windowsphone.c...cc-4643-b2f5-2f8e0c373d19

Het maakt gebruik van de mobiele site van 9292 maar geeft je de mogelijkheid om locaties op te slaan. Ook is het invoeren van gegevens iets makkelijker, want er wordt gebruik gemaakt van de datumpicker en timepicker. Voor het opslaan druk je op de browserpagina op 1 van de knoppen,daarna zijn die in de hoofdpagina te raadplegen.

Naar mijn mening ook een stuk beter dan de Openbaar Vervoer app die al in de Marketplace stond :)

Hier nogmaals wat pics (Al zijn deze wel van een oudere versie)
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/1060/ovai.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door thefal op 07-04-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Cool, ga em gelijk proberen, maar wel meteen een tip/vraag. Op Windows Phone 7 is het icoontje voor de favorieten doorgaans het sterretje, had je een goede reden om hiervan af te wijken?

*edit*: laat maar, hij staat alleen in de Nederlandse marketplace :/

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Caelorum schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:16:
[...]

Cool, ga em gelijk proberen, maar wel meteen een tip/vraag. Op Windows Phone 7 is het icoontje voor de favorieten doorgaans het sterretje, had je een goede reden om hiervan af te wijken?

*edit*: laat maar, hij staat alleen in de Nederlandse marketplace :/
Het is in de final versie ook een sterretje ;)
Uit welke Marketplace haal jij je apps dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
thefal schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:27:
[...]
Het is in de final versie ook een sterretje ;)
Uit welke Marketplace haal jij je apps dan? ;)
US, omdat de Nederlandse marketplace nog niet bestond toen ik mijn 1e WP7 telefoon 'kreeg'. Ik ben wel van plan om binnenkort mijn andere liveid te gebruiken, maar denk dat zowiezo nog best veel WP7 gebruikers uit Nederland op UK/US zitten. (iig van de early adopters)

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Kan je een Nederlandsetalige app gewoon wereldwijd publishen? Dan ga ik dat namelijk direct doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
Dat kan, je moet dan ergens aanvinken dat je je app ook in de markets van andere landen wil hebben. Geen idee waar, want ik ontwikkel niet.
En je weet dat er binnenkort ook een 9292 app van 9292 zelf uitkomt he? (toch? eerst voor nokia telefoons en daarna voor de rest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
thefal schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:33:
Kan je een Nederlandsetalige app gewoon wereldwijd publishen? Dan ga ik dat namelijk direct doen ;)
Ja, moet je wel in de beschrijving bovenaan zetten dat de content geheel in het Nederlands is. Iig dat is wat de meeste anderstalige apps doen in de US marketplace.

@onder: dank je voor het proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
OK, veranderd, we gaan het zien., eerst weer een week wachten op goedkeuring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
@thefal.

Ga je nog de optie invoegen dat hij via (a)gps je positie herkent en van daaruit een route kan berekenen?
Dan zou het echt geniaal zijn....
App werkt verder prima.

Sorry, Caelorum... Is hersteld....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 14:02 . Reden: Verkeerde poster aangesproken.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
thefal is de maker ;)

@onder: Ik neem aan dat je de lijst nu opbouwt aan de hand van een lijst waar ook ergens het huidige dichtsbijzijnde station/plaats in staat. Misschien dat je gewoon simpelweg de Selected property kan aanpassen? Anders vooraf via google geocoding api een reverse gps opvragen, dan krijg je het addres waar de persoon staat, en dit invullen bij vanaf...

[ Voor 54% gewijzigd door Caelorum op 07-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Zodra ik weet hoe wil ik een functie maken waar je huidige locatie bovenaan de lijst met je favorieten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:15:
Zodra ik weet hoe wil ik een functie maken waar je huidige locatie bovenaan de lijst met je favorieten staat.
Cool! Ik hou het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

thefal schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:15:
Kwam je app opeens tegen bij het browsen in de 'new' lijst gisteren, goed bezig, werkt prima, leuk alternatief voor de 9292 site, hopen voor jou dat de app nog even op zich laat wachten!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Caelorum schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:44:
[...]

Ja, moet je wel in de beschrijving bovenaan zetten dat de content geheel in het Nederlands is. Iig dat is wat de meeste anderstalige apps doen in de US marketplace.

@onder: dank je voor het proberen :)
Nope dit hoeft niet. Als je default locale NL-NL is kun je je omschrijving 100% NL laten zijn. je kunt je app in alle markets publiceren zonder aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar Microsoft heeft een hele uitgebreide training kit uitgebracht om Windows Phone applicaties te ontwikkelen!
linkje: MSDN: Windows Phone SDK 7.1 Training Course

Zijn er hier trouwens mensen met een developer account die heel toevallig zo aardig willen zijn om mijn app te publiceren? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Timons106 op 08-04-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Timons106 schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:55:
Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar Microsoft heeft een hele uitgebreide training kit uitgebracht om Windows Phone applicaties te ontwikkelen!
linkje: MSDN: Windows Phone SDK 7.1 Training Course

Zijn er hier trouwens mensen met een developer account die heel toevallig zo aardig willen zijn om mijn app te publiceren? :)
Als je bij Slim/Surfspot kan kopen via je school kan je een gratis dreamspark account maken. Daarmee kun je dan een gratis developer account krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
cpt.skydiver schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:26:
[...]

Als je bij Slim/Surfspot kan kopen via je school kan je een gratis dreamspark account maken. Daarmee kun je dan een gratis developer account krijgen.
Had ik al geprobeerd, maar mijn school staat er niet tussen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Timons106 schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:36:
[...]

Had ik al geprobeerd, maar mijn school staat er niet tussen :'(.
Maakt niet uit, je kan rechtstreeks bij dreamspark een account aanmaken op https://www.dreamspark.com/Account/CreateAccount.aspx
Ik heb iig zonder isic code of activation code (van surfspot) een account kunnen regelen. Kost wel iets meer tijd. Bij surfspot is voor de UT iig geen dreamspark code te regelen, dus het moest wel rechtstreeks. Zorg er wel voor dat je het emailadres van je instelling gebruikt. Het liefst 1 met @student.instelling.nl/be, dan gaat het denk ik wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Caelorum schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:55:
[...]

Maakt niet uit, je kan rechtstreeks bij dreamspark een account aanmaken op https://www.dreamspark.com/Account/CreateAccount.aspx
Ik heb iig zonder isic code of activation code (van surfspot) een account kunnen regelen. Kost wel iets meer tijd. Bij surfspot is voor de UT iig geen dreamspark code te regelen, dus het moest wel rechtstreeks. Zorg er wel voor dat je het emailadres van je instelling gebruikt. Het liefst 1 met @student.instelling.nl/be, dan gaat het denk ik wat sneller.
Wow, ik kon me gewoon aanmelden door mijn CJP pas nummer in te vullen!
Ik kon me namelijk nog herinneren dat er een ISIC logo op de CJP pas stond, en dat klopte dus ook :D.

Edit:
Beetje jammer, je moet 18 jaar of ouder zijn om toegang te krijgen tot Apphub |:(.

Edit 2:
Ik heb mijn leeftijd kunnen veranderen op http://account.live.com/summarypage.aspx :).

[ Voor 10% gewijzigd door Timons106 op 09-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Caelorum schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:55:
[...]

Werkte voor mij prima bij UTwente? :P
Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.