Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 20:32
Hoi iedereen,

Zoals sommige gistere misschien al hebben gemerkt heb ik een WD Live Hub 1TB gekocht.

Het probleem met het netwerk is nog niet opgelost maar er word aan gemerkt, ondertussen heb ik al een 2e probleem.

De WD bezit 2 usb poorten en ik dacht dat het mogelijk was om vanaf een usb, HD of andere usb media films enzo af te spelen via de WD.

Echter als ik de HD of USB aansluit dan vraagt hij om te sync. maar dan kopieert hij alles naar de interne schijf en dat wil ik nu net niet. Dus ik druk op cancel als hij wil sync.

Dan begint hij met "Compiling media library", dit duurt enkele minuten (schijf van 1,5TB die word uitgelezen op films / foto's / muziek). Als dit dan gedaan is zie ik dat hij 1132 films heeft gevonden, een 100 foto's en nog wat muziek. Maar als ik dan in 1 van de menu's ga staat er geen enkele film / foto / muziek.

Enkel de sample map staat daar terwijl in het hoofdmenu staat dat er 1132 New Items zijn (bij films dan).

Ik heb de handleiding al gelezen maar daar word niet echt veel over gezegd. Ik ben er dan ook achter gekomen dat de WD enkel WD HD's wil lezen, wat ik al een groot nadeel vind want hier word nergens over gesproken en als dit echt zo is moet ik andere externe HD's kopen.

"De media center heeft twee USB-poorten dat het afspelen vanaf WD USB-externe schijven ondersteunt.*

* Voor een lijst van ondersteunde WD externe schijven, zie Artikel #5688 in onze kennisbank op http://support.wdc.com.
"

Maar ik heb de HD van mijn broer, een WD Elements Desktop 2TB geprobeerd maar dat geeft net hetzelfde effect.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Alvast bedankt

Toon Van Assche

(laatste firmware is geinstaleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
We hebben een verzamel topic voor de WD Live Tv Hub.
Die kan je hier vinden: [Mediaplayer] WD TV Live Hub

Maargoed op je probleem op te lossen heb ik misschien wel iets.

Ga in het menu naar Setup en kies hierna voor Operations.
Hier zie je de optie Sync from USB Storage, jij wilt dit niet dus zet dit op: OFF

Verder heb je als je weer terug gaat naar het hoofmenu en dan naar videos, dan kan je op je afstandsbediening een bepaalde source kiezen. Je doet dit doormiddel van de Rode [ B ] knop. Je kan hierna kiezen voor de bepaalde content source die jij wil en als het goed is staat je usb disk erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door apexia0087 op 03-02-2011 19:46 ]

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Ik raad je inderdaad aan dit in het WD topic te posten, dan kan iedereen met hetzelfde probleem de oplossing makkelijk terugvinden.

Ik denk dat jou probleem is dat de Media Library wel is aangevuld met nieuwe info, maar dat je contentsource niet goed staat. Zoals in de reactie hierboven al staat moet je de rode knop op de afstandbediening gebruiken om een bron te selecteren. Om preciezer te zijn kies je dan 'Local Storage' en dan kies je voor iets in de richting van 'All Local Storage' en niet de optie 'Internal storage'.

Als het dat niet is heb ik geen idee.