Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
GoTopo is een AIR-app, bedoeld om de topografiekennis van de mensheid te vergroten en bij te houden.
GoTopo!

Heb het zelf ook al meerdere keren gehad. Zulke figuren kunnen niet eens een rondje van een vierkant onderscheiden en het heeft geen zin om met ze in discussie te gaan.
Wat je wel kan doen is de opmerking beoordelen als slecht of spam (als de druiloor ook je andere apps is langsgegaan met dezelfde onzin - dat gebeurt ook ja..). Als je meer ratings krijgt zal je zien dat andere mensen dit ook voor je doen omdat dit soort opmerkingen vaak snel naar beneden worden geplaatst.
Dat zit wel Schnorr.
Edit: beetje vage gram., maar ik kan niet goed denken en tikken tegelijk op mijn smartphone hehe, sorry.
[ Voor 21% gewijzigd door dfader op 31-03-2013 19:03 ]
Dat jij nu blijkbaar bij de paar hoort die het wel mogen... dat noemt men geluk
Die nieuwe Add New Awesome Application-knop is trouwens wel erg tof
Dat zit wel Schnorr.
Ja haha ze zijn nu voor mij met zijn alle een enorm coole app aan het maken, ik wacht op een telefoontjeStukfruit schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:39:
Nee, je kan standaard niet reageren. Alleen een select aantal mensen kan dat. Nog steeds.
Er komen wel steeds meer bij. Ik zelf heb ook al de optie om te reageren en op G+ zag ik ook al een aantal mensen die reactie opties hebben gekregen. Wanneer je het krijgt is alleen niet echt duidelijk. Ik heb geen enorm aantal gebruikers dus daar zal het niet aan liggen. Misschien heeft het te maken met wanneer je over bent gestapt naar de beta versie van de nieuwe developer console.Stukfruit schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:39:
Nee, je kan standaard niet reageren. Alleen een select aantal mensen kan dat. Nog steeds.
Beetje rare manier van ontwikkelaars selecteren. Misschien gebruiken ze die duiven van de vorige 1 april-grap weer om te kiezen?
Dat zit wel Schnorr.
Een volledige uitleg van de nieuwe opties is te vinden op mijn blog:
http://martin.cubeactive....test-update-for-note-lst/

Change log v2.7:
- Added: New special folder High priority notes.
- Added: Archive folders.
- Added: Three new folder icons.
- Changed: Backup manger.
Download links zijn te vinden in de orginele post:
martin_v_z in "Post hier je eigen Android App!"
(Niet alleen voor Martin, maar denk bijvoorbeeld ook aan het uploaden van save state in je game en die downloaden/importeren op het nieuwe apparaat van de gebruiker via Drive)
Ik zag hem inderdaad vanochtend al voorbij komen in G+.Py. schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:35:
Interessante nieuwe functionaliteit: http://googleappsdevelope...ps-to-write-to-drive.html![]()
(Niet alleen voor Martin, maar denk bijvoorbeeld ook aan het uploaden van save state in je game en die downloaden/importeren op het nieuwe apparaat van de gebruiker via Drive)
Al weet ik nog niet geheel de voordelen ten opzichte van de api die er nu al is. Ik was mij net aan het verdiepen in de Drive api, zo ver ik zag kon je al gewoon bestanden uploaden. Misschien dat het grote verschil nu is dat de bestanden afgeschermd worden voor de gebruiker en dat het wellicht makkelijker is om een backup van de app bestanden te maken.
Wel interessant allemaal om eens verder in te gaan verdiepen.
Enkele screenshots:
Ik twijfel nog om het standaard aantal speler wat via multiplayer tegen elkaar kan spelen te verhogen van 2 naar 4. Wat me tegenhoud is dat ik niet helemaal goed in kan schatten hoe goed een simpele android telefoon als "server" voor 3 clients kan dienen. Comments/ervaringen hierop zijn meer dan welkom!
De app is hier te downloaden.
Heeft het iets te maken met die nieuwe lelijke interface voor de Play Store waarin door grotere iconen minder te vinden is? (leuk als je eerst op een eerste pagina stond en nu niet meer)
* Stukfruit is !amused door deze stap van de grote G...

Dat zit wel Schnorr.
Heeft dat niet te maken dat ze nu tellen hoeveel accounts er aan gekoppeld zijn ipv het aantal geinstalleerde apparaten?Stukfruit schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:40:
Zien jullie ook dat sinds vandaag het aantal downloads voor apps bijna gehalveerd is?
Ik heb zelf 3 apparaten, telefoon, 7 inch tablet en een Asus transformer waar ik dezelfde apps op geinstalleerd heb, die telde hij eerst als 3 en nu als 1???
* Stukfruit heeft zulke "minder goede" ervaringen met veranderingen van de kant van Google dat hij hen al snel de schuld geeft
Ik vond het ook al zo raar.. normaal duurt het wel een paar dagen tot zelfs maanden voordat zulke veranderingen echt invloed hebben.
Dat zit wel Schnorr.
Tevens grote verbetering in response
v1.3 (14-04-2013)
- New design
- Better task priority for screen on/off (much faster reaction)
- Removed help (you can check XDA forum or Play Store)
Je kunt in de PlayStore zoeken naar SmartLock (Michel-T) of in deze post
[ Voor 15% gewijzigd door TheGrillmeister op 15-04-2013 00:20 ]
Maar mijn app Wish l!st heeft ook weer een update gekregen.
Dit keer is het uiterlijk flink aangepast. En een advertentie banner verwijderd.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Google Play: Wish l!st | Verlanglijst

De app is te vinden op:
Google Play: SimCity Server Monitor
Ben ik de enige of werkt het bij niemand?
Verwijderd
Dat lijkt me meer een vraag voor [Ervaringen] Android SDKHakkow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:17:
Ik kan sinds vanmorgen niet meer in de developer console inloggen.. "This webpage has a redirect loop"
Lijkt mij weinig met de SDK te maken te hebben.. Ik gebruik de SDK niet eens.. De SDK is een set van software dat op de client draait.. De developer console is een website waar je download statistieken op staanVerwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:27:
[...]
Dat lijkt me meer een vraag voor [Ervaringen] Android SDK

Even je cookies weg gooien voor play.google.com. Dan kan je er weer bij. Ik had het ook.Hakkow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:17:
Ik kan sinds vanmorgen niet meer in de developer console inloggen.. "This webpage has a redirect loop"
In deze update is de optie om foto's toe te voegen aan objecten in de verlanglijst toegevoegd.
Change log voor versie 1.9
- Added You can now add photos to your items
- Fixed When selecting 0 stars as priority showed the wrong color
- Fixed The comment edit in the edit item screen was only showing 3 lines of the comment
- Changed The priority indicators are now in flat color.
- Changed The comment field will now automatically capitalize the first word of a sentence.
- Changed Modified the layout of the view item, item list, splash screen and about screen.
- Reduced the app size.
- Minimum Android version is now 2.2
Link naar de app in Google Play en screenshot zijn te vinden in mijn vorige post:
En terzijde, hebben jullie ook mailtjes ontvangen van Chillingo om je spellen over te zetten naar Samsung ivm. 100% indie?
Een andere terzijde, is er nog geen Google I/O 2013 topic? Kon er met de search geen vinden.
Verwijderd
Ik ken het verschil tussen de SDK en de Developer Console hoor, ik werk er elke dag meeHakkow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:34:
[...]
Lijkt mij weinig met de SDK te maken te hebben.. Ik gebruik de SDK niet eens.. De SDK is een set van software dat op de client draait.. De developer console is een website waar je download statistieken op staan
Net even geinstalleerd op een Galaxy S2. Geen groot succes ben ik bang...even wat op/aanmerkingen :Murphy schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:20:
GoTopo is een AIR-app, bedoeld om de topografiekennis van de mensheid te vergroten en bij te houden.
- Veel te veel klikjes om bij een spelletje te komen wat mij betreft (Dat kan echt veel efficienter)
- Menu interface / buttons zijn héél erg 1995
- T' is een ramp om steden te selecteren. Je hebt allerlei puntjes vlak bij elkaar, en je vinger blokkeert ook nog eens precies het stuk waar je al met veel moeite moet gaan zitten piele-peuteren. Echt rampzalig.
Dit viel me iig op binnen een paar minuten spelen, heb t' meteen gedeinstalleerd. Het concept is best leuk, maar uitvoering...daar zit nog wel heel erg veel werk in denk ik.
Je kunt je hoofdtaal en je andere talen instellen via http://accounts.google.com. Vanaf dan worden deze talen niet meer vertaald.
Originele bericht:https://plus.google.com/+ElliePowers/posts/XUWxV322oe8
Wow, natuurlijk! Ik heb me hier echt aan zitten ergeren, maar nooit beseft dat als je meerdere talen instelt, dat ze dan niet meer automatisch vertaald worden, thanks[b][message=40251464,noline]Je kunt je hoofdtaal en je andere talen instellen via http://accounts.google.com. Vanaf dan worden deze talen niet meer vertaald.
http://apps.samsung.com/v...as?productId=000000598359
Orginele post met screenshots en link naar Google Play
Dat is interessant. kan je al iets zeggen over de populariteit van die store? Ik merk bijvoorbeeld dat bijna 90% van mijn downloads uit 2 van de 7 stores komen. Vooral SlideMe en Play zijn populair, de rest is met 2 of 3% van de totale downloads bijna verspilde moeite om elke keer de boel te uploaden beschrijvingen bijwerken etc.martin_v_z schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:58:
Mijn Notitie app is sinds kort ook via Samsung apps te downloaden.
http://apps.samsung.com/v...as?productId=000000598359
Orginele post met screenshots en link naar Google Play
Het is nog wat vroeg om te zeggen wat de lange termijn cijfers zullen gaan zijn.Hakkow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:37:
[...]
Dat is interessant. kan je al iets zeggen over de populariteit van die store? Ik merk bijvoorbeeld dat bijna 90% van mijn downloads uit 2 van de 7 stores komen. Vooral SlideMe en Play zijn populair, de rest is met 2 of 3% van de totale downloads bijna verspilde moeite om elke keer de boel te uploaden beschrijvingen bijwerken etc.
Ik stond de eerste 2 dagen op nummer 12 van de top nieuwe apps. Dus net niet op de voorpagina. Dat leverde tussen de 650 en 700 downloads per dag op. Daarna verdween mijn app natuurlijk uit die lijst en zakte het naar ongeveer 100/110 downloads per dag. Maar daarbij moet ik vermelden dat ik nog steeds in de eerste pagina van nieuwe apps binnen de categorie sta. Zodra er weer nieuwe apps binnen de categorie komen komt mijn app natuurlijk steeds verder te staan in die lijst.
Al met al is het voor mij wel een grote boost. Want op Google Play haal ik gemiddeld tussen de 60 en 100 downloads per dag. Op SlideMe haal ik maar ongeveer 10/15 downloads per dag met die app. Dus voorlopig haalt de Samsung app store het hoogste aantal downloads per dag. Totaal heb ik nu in de laatste 8 dagen 2.169 downloads bij Samsung gehad.
Op dit moment is mijn andere app in het certificatie process bij Samsung, ik ben benieuwd wat daar de cijfers van gaan worden.
Wel moet ik zeggen dat Samsung net weer wat lastig is met het uploaden van screenshots en banners. De formaten wijken net iets af van wat bij Google Play en SlideMe wordt gebruikt waardoor je alles moet aanpassen. De screenshot van mijn app zijn ook belabberd gescaled bij Samsung, daardoor lijkt het wel of de app heel lelijk is, maar ik heb toch echt goede formaat screenshots in goede kwaliteit geupload. Bij mijn andere app heb ik een nog hogere resolutie geupload dus kijken of dat helpt. Als laatste punt duurt het vrij lang voordat je app beschikbaar is, het certificatie process duurt ongeveer een week. Ik weet nog niet of updates sneller gaan dan nieuwe apps.
Anyhoe; Vandaag komt er ook weer een nieuwe versie van de GP Weather & News apps!
De F1 Weather & News app is hernoemt naar GP News & Weather vanwege een prachtige mail die ik ontvangen heb van de advocaten van de FIA. De combinatie van F en 1 ('F1') is als trademark geregistreerd door hun, en mag dus niet gebruikt worden zonder licentie..
De nieuwe features zijn onder andere 2 compleet nieuwe schermen; Results en Weather History.
Het results gedeelte verzorgt de resultaten van alle sessies, en de Weather History toont grafieken van het weer van de afgelopen races.
Ook is het nu mogelijk om het menu te personaliseren, en zijn er weer een hoop bugs opgelost

beide apps kunnen gevonden worden in de Play Store en andere Android app stores
Amber-Alert is bezig met en oproep op zoveel mogelijk mensen actief te krijgen (1 op de 10 is het streven wat al behaald is) en ze zijn bezig met een Android app, hiervoor zoeken ze nog mensen die mee kunnen helpen om deze app zo snel mogelijk klaar te stomen en te verbeteren.
Leek me wel interessant voor hier aangezien er vaak wel wat ophef is over apps van overheidsinstanties en dergelijke met betrekking tot gebruiksvriendelijkheid enzo.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Misschien handig om even te vermelden waar de mensen die interesse hebben om mee te helpen zichzelf kunnen aanmelden?Rubman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:10:
Weet niet of het gewenst is om het hier te plaatsen, maar hoorde het vanochtend op de radio in het kader van de dag van het vermiste kind.
Amber-Alert is bezig met en oproep op zoveel mogelijk mensen actief te krijgen (1 op de 10 is het streven wat al behaald is) en ze zijn bezig met een Android app, hiervoor zoeken ze nog mensen die mee kunnen helpen om deze app zo snel mogelijk klaar te stomen en te verbeteren.
Leek me wel interessant voor hier aangezien er vaak wel wat ophef is over apps van overheidsinstanties en dergelijke met betrekking tot gebruiksvriendelijkheid enzo.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Volgens Giel gewoon bij info@amberalertnederland.nl.rockhopper schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:57:
[...]
Misschien handig om even te vermelden waar de mensen die interesse hebben om mee te helpen zichzelf kunnen aanmelden?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je kunt de app uit de Play Store downloaden.
Aangezien ik nogal wat uurtjes had zitten in het spelen van verschillende 'flow style' games, en altijd nog 3D wilde leren programmeren leek het me leuk beide dingen te combineren. Zie het resultaat hieronder

Reacties en opmerkingen zijn meer dan welkom!
Mark
Verwijderd
Hoe kan het toch dat vrijwel alle apps zoveel mogen? Een simpele app als "wallpaper downloader" oid ( ik download dat soort zooi niet wees gerust) mag bijvoorbeeld al je SMS-inbox lezen en je phone-id. Games mogen je contacten lezen en je phone-status bekijken. Nou heb ik MIUI, dus zet ik al die dingen lekker uit, geen enkele app heeft iets ermee te maken waar ik ben, of wat ik sms.
Maar heel veel mensen weten dat allemaal niet. Is dat niet een enorm veiligheidslek? Waarom laat Google dat toe? Of snap ik het helemaal verkeerd?
Ik zou toch graag eens willen weten hoe dat dan in elkaar zit.
dbhuis
In het kort: ze 'mogen' veel door slordig programmeren en net zo belangrijk "gratis" is nooit gratis. Ze verzamelen data over je en informatie = macht = geld enzo. Niet om nou meteen te zeggen dat ze je hele leven hacken, maar er wordt natuurlijk gekeken naar wat je kijkt en wat je doet en daar wordt vaak handig gebruik van gemaakt.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:29:
Ik zie hier allemaal mensen zitten die behoorlijk verstand hebben van apps op Android (duh) en ik heb een vraag. Ik weet er zelf niet enorm veel van af, dus als ik dom overkom, sorry
Hoe kan het toch dat vrijwel alle apps zoveel mogen? Een simpele app als "wallpaper downloader" oid ( ik download dat soort zooi niet wees gerust) mag bijvoorbeeld al je SMS-inbox lezen en je phone-id. Games mogen je contacten lezen en je phone-status bekijken. Nou heb ik MIUI, dus zet ik al die dingen lekker uit, geen enkele app heeft iets ermee te maken waar ik ben, of wat ik sms.
Maar heel veel mensen weten dat allemaal niet. Is dat niet een enorm veiligheidslek? Waarom laat Google dat toe? Of snap ik het helemaal verkeerd?
Ik zou toch graag eens willen weten hoe dat dan in elkaar zit.
dbhuis
Ik zou dit niet zozeer als een veiligheidslek willen noemen, er wordt niet per se kwaadaardig met je info omgegaan. Bovendien worden de rechten wel helder verwoord en is het dus (in feite) een bewuste keuze van de gebruiker om een app te installeren.
Dan is er nog het punt dat sommige apps de rechten wel helder uitleggen. De beschrijving van google over een recht is nogal ruim. Het kan zijn dat een app bijvoorbeeld toestemming vraagt over het lezen van contacten maar in feite een klein onderdeel hiervan maar gebruikt. Het klinkt erger dan dat het is, echter kan natuurlijk bij een volgende update er breder gebruik gemaakt worden van een al bestaande toestemming. Het blijft dus zaak om na te gaan of je een app inderdaad die toestemming wilt geven of niet. Je contact list bij games wordt vaak gebruikt om te kijken of je vrienden ook spelen, bij bijvoorbeeld wordfeud kan je mensen uitnodigen via 'insert 2e app / contact list / email / facebook / twitter' en dat gaat vaak via de contact list.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Waarom vragen al die apps rechten die ze niet nodig hebben? Spyware, voor een groot deel. Je adresboek bevat al je Gmail-contacten, dat zijn al aardig wat mailadressen. Dat soort dingen doen ze gewoon. Waarom doet Google er niks aan? Omdat er apps zijn die er wél legitieme dingen mee doen, ze kunnen daar onmogelijk op gaan filteren zonder het à la Apple aan te pakken en dat is voor devs ook niet geweldig.
Het is eigenlijk aan de gebruiker om daar rekening mee te houden.
Verwijderd
Ja, voor reclamebedrijven zal dat idd leuke informatie zijn, om zelf te gebruiken of om door te verkopen. Het is natuurlijk wel een bewuste keuze maar goed, we weten allemaal dat de meeste mensen daar niet naar kijken. Ik ook niet, ik kijk wel in de permissions app wat ze mogen en dan zet ik dat uit. Aan de andere kant is het idd zo dat het je eigen keuze is of je een app download of niet, je kan ten slotte zien wat ze mogen.rockhopper schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:02:
[...]
In het kort: ze 'mogen' veel door slordig programmeren en net zo belangrijk "gratis" is nooit gratis. Ze verzamelen data over je en informatie = macht = geld enzo. Niet om nou meteen te zeggen dat ze je hele leven hacken, maar er wordt natuurlijk gekeken naar wat je kijkt en wat je doet en daar wordt vaak handig gebruik van gemaakt.
Ik zou dit niet zozeer als een veiligheidslek willen noemen, er wordt niet per se kwaadaardig met je info omgegaan. Bovendien worden de rechten wel helder verwoord en is het dus (in feite) een bewuste keuze van de gebruiker om een app te installeren.
Dan is er nog het punt dat sommige apps de rechten wel helder uitleggen. De beschrijving van google over een recht is nogal ruim. Het kan zijn dat een app bijvoorbeeld toestemming vraagt over het lezen van contacten maar in feite een klein onderdeel hiervan maar gebruikt. Het klinkt erger dan dat het is, echter kan natuurlijk bij een volgende update er breder gebruik gemaakt worden van een al bestaande toestemming. Het blijft dus zaak om na te gaan of je een app inderdaad die toestemming wilt geven of niet. Je contact list bij games wordt vaak gebruikt om te kijken of je vrienden ook spelen, bij bijvoorbeeld wordfeud kan je mensen uitnodigen via 'insert 2e app / contact list / email / facebook / twitter' en dat gaat vaak via de contact list.
Ik vind het wel apart dat daar geen strakkere controle op is,maar ik snap wel dat dat niet te doen is omdat Android nou eenmaal opensource is. Tja, een beetje een afweging tussen twee kwaden: closed-source of iets onveiliger.AmbroosV schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:02:
Wanneer je een app maakt geef je aan in een XML welke 'rechten' je app allemaal nodig heeft, die zie je dan ook op de Play Store. Als je app iets probeert te doen waarvoor hij geen rechten heeft dan gaat dat niet.
Waarom vragen al die apps rechten die ze niet nodig hebben? Spyware, voor een groot deel. Je adresboek bevat al je Gmail-contacten, dat zijn al aardig wat mailadressen. Dat soort dingen doen ze gewoon. Waarom doet Google er niks aan? Omdat er apps zijn die er wél legitieme dingen mee doen, ze kunnen daar onmogelijk op gaan filteren zonder het à la Apple aan te pakken en dat is voor devs ook niet geweldig.
Het is eigenlijk aan de gebruiker om daar rekening mee te houden.
Bedankt voor de uitleg allebei! Zo is het voor mij weer wat duidelijker
Is al vaker uitgelegd, maar here goes: die laatste permissie (uitlezen van ID van je telefoon) wordt om verschillende redenen toegevoegd:Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:29:
Hoe kan het toch dat vrijwel alle apps zoveel mogen? Een simpele app als "wallpaper downloader" oid ( ik download dat soort zooi niet wees gerust) mag bijvoorbeeld al je SMS-inbox lezen en je phone-id.
• Per ongeluk omdat de Android SDK dit doet onder sommige omstandigheden (ivm compatibility)
• Het wordt vereist door sommige advertentienetwerken die meer geld opleveren
• Doordat makers van "sociale score"-netwerken dit vereisen (makkelijker om iemand te identificeren en misbruik te voorkomen)
De wallpaper downloader waar jij het over hebt maakt waarschijnlijk gebruik van optie #2. Vaak zijn dit apps van zgn "app farmers", hele nare figuren die alleen geld willen verdienen maar niet doorhebben dat je met 1 of 2 hele goede apps nog veel meer kan verdienen en de play store volzetten met allerlei onzin onder verschillende accounts. Ze zijn hierdoor op zoek naar advertentienetwerken die het meest uitbetalen (zoals die voor push-ads en icon-ads) en die vereisen bijna altijd de ID-permissie.
Je moet deze apps niet downloaden omdat ze onzinnig zijn, maar vooral omdat de makers zich bezighouden met het vervuilen van de store om er zelf een spreekwoordelijk dubbeltje mee te verdienen. Je kan zulke accounts vooral ontdekken door even de andere apps van de maker te bekijken. Heeft de auteur 9 pagina's of meer vol onzinapps online staan, dan is het bijna zeker een "farmer".
Mocht je dan toch lekker bezig zijn, laat Google dan ook even weten dat deze maker illegaal bezig is volgens de voorwaarden van de Play Store.
Contacten uitlezen wordt vooral vaak gedaan bij sommige advertentienetwerken (waarbij je overigens zelf toestemming moet geven voor daadwerkelijk gebruik van de gegevens) en door sociale apps en libraries.Games mogen je contacten lezen en je phone-status bekijken. Nou heb ik MIUI, dus zet ik al die dingen lekker uit, geen enkele app heeft iets ermee te maken waar ik ben, of wat ik sms.
Tja, soms overlappen dingen elkaar enorm. Als je 1 klein maar toch belangrijk extra dingetje wil doen met je app moet je vaak toch een permissie toevoegen die nog veel meer toelaat.Maar heel veel mensen weten dat allemaal niet. Is dat niet een enorm veiligheidslek? Waarom laat Google dat toe? Of snap ik het helemaal verkeerd?
Wat Google eigenlijk zou moeten doen is wat meer permissies toevoegen zodat je niet voor het opvragen van het mailadres van de gebruiker zelf ook gelijk alle andere adressen in het adresboek erbij cadeau krijgt.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Tot nu toe is de enige app die echt per se mijn telefoon ID wil weten Whatsapp. Als ik het uitzet doet hij het niet, wat te begrijpen is omdat je anders niet kan controleren wie het bericht stuurt. Ik had idd al het idee dat die onzin apps vooral voor het verkopen van jouw gegevens waren. Erg jammer dat door dit soort mensen de reputatie van de Play Store onderuit gaat.Stukfruit schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:13:
[...]
Is al vaker uitgelegd, maar here goes: die laatste permissie (uitlezen van ID van je telefoon) wordt om verschillende redenen toegevoegd:
• Per ongeluk omdat de Android SDK dit doet onder sommige omstandigheden (ivm compatibility)
• Het wordt vereist door sommige advertentienetwerken die meer geld opleveren
• Doordat makers van "sociale score"-netwerken dit vereisen (makkelijker om iemand te identificeren en misbruik te voorkomen)
De wallpaper downloader waar jij het over hebt maakt waarschijnlijk gebruik van optie #2. Vaak zijn dit apps van zgn "app farmers", hele nare figuren die alleen geld willen verdienen maar niet doorhebben dat je met 1 of 2 hele goede apps nog veel meer kan verdienen en de play store volzetten met allerlei onzin onder verschillende accounts. Ze zijn hierdoor op zoek naar advertentienetwerken die het meest uitbetalen (zoals die voor push-ads en icon-ads) en die vereisen bijna altijd de ID-permissie.
Je moet deze apps niet downloaden omdat ze onzinnig zijn, maar vooral omdat de makers zich bezighouden met het vervuilen van de store om er zelf een spreekwoordelijk dubbeltje mee te verdienen. Je kan zulke accounts vooral ontdekken door even de andere apps van de maker te bekijken. Heeft de auteur 9 pagina's of meer vol onzinapps online staan, dan is het bijna zeker een "farmer".
Mocht je dan toch lekker bezig zijn, laat Google dan ook even weten dat deze maker illegaal bezig is volgens de voorwaarden van de Play Store.
[...]
Contacten uitlezen wordt vooral vaak gedaan bij sommige advertentienetwerken (waarbij je overigens zelf toestemming moet geven voor daadwerkelijk gebruik van de gegevens) en door sociale apps en libraries.
[...]
Tja, soms overlappen dingen elkaar enorm. Als je 1 klein maar toch belangrijk extra dingetje wil doen met je app moet je vaak toch een permissie toevoegen die nog veel meer toelaat.
Wat Google eigenlijk zou moeten doen is wat meer permissies toevoegen zodat je niet voor het opvragen van het mailadres van de gebruiker zelf ook gelijk alle andere adressen in het adresboek erbij cadeau krijgt.
Feitelijk zou Google dit dus best kunnen oplossen door de permissies specifieker te maken? Beetje lui dat ze dat niet doen, dan. Het lijkt me ook dat ze zich hiermee in hun eigen vingers snijden: minder mensen zullen een Android-toestel kopen als ze weten dat het relatief onveilig is. Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer zo dat als ze alles dicht timmeren dat Android voor een hoop bedrijven minder interessant word, en dat willen ze ook niet hebben.
Wederom bedankt voor de verheldering
En die id wordt vooral gebruikt om statistieken op te bouwen. Het is dan ook niet per definitie waar dat elke ontwikkelaar die de device-id wil uitlezen een userfarmer is en zoveel mogelijk wil spammen. Als je bijvoorbeeld gericht wil adverteren heb je de device-id nodig om een callback te maken naar de server en aan te geven dat device x jouw app heeft geinstalleerd.
Dat er nog veel meer gegevens kan worden uitgelezen is natuurlijk een hele andere zaak. En ja er zijn ontwikkelaars die het echt geen bal kan schelen of de privicy van de gebruiker wordt gebroken. Dit zijn ontwikkelaars die zoveel mogelijk apps publiceren en zodra hun account wordt gebanned gewoon een nieuwe aanmaken. Sommige hebben wel 20 of meer accounts. Daarom moeten push ads bijvoorbeeld nu ook een opt in tonen. Google heeft al veel opgeschoond.
Maar goed, je kan dus niet per definitie zeggen of een ontwikkelaar jouw gegevens daadwerkelijk gaat doorverkopen. Zie je de permissie read phone state staan dan gaat het meestal om de device id. Op zich kunnen ze daar nog niet zoveel mee. Maar zie je dingen staan als read contacts of make phone calls enz dan moet je je goed gaan afvragen of de app dit echt nodig heeft. Logisch voor een app als skype, maar voor een wallpaper natuurlijk totaal niet.
Als laatste moet je gewoon kijken naar de reviews. Staan daar veel reacties tussen met commentaar als spam of ads notifications. Dan gebruikt de app waarschijnlijk push ads. Je kan zelf bepalen of je wel of niet push ads wil ontvangen, die keus heb je zelf door de app wel of niet te installeren.
Feit blijft dat Google een zeer open Play store heeft gemaakt waar developers met een lage drempel hun apps op kunnen publiceren. Dit zal altijd goede ontwikkelaars aantrekken als ontwikkelaars die mindere kwaliteit leveren.
Daarom zei ik ook: "mensen die 9 pagina's vol met onzinapps online hebben staan"martin_v_z schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:54:
Het is dan ook niet per definitie waar dat elke ontwikkelaar die de device-id wil uitlezen een userfarmer is en zoveel mogelijk wil spammen.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 30-05-2013 23:41 ]
Dat zit wel Schnorr.
Oei dan kan ik best de F1 toets van mijn toetsenbord eraf halenHakkow schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:06:
Dat is nog aardig veel inderdaad! Misschien ga ik het ook maar eens overwegen om mijn apps daar aan te bieden.. Jammer dat het proces zo traag is. Dat is een van de redenen dat ik bij Amazon gestopt ben. De downloads waren dramatisch laag en stonden totaal niet in verhouding met de moeite die je moet doen om de apps gepubliceerd te krijgen.
Anyhoe; Vandaag komt er ook weer een nieuwe versie van de GP Weather & News apps!
De F1 Weather & News app is hernoemt naar GP News & Weather vanwege een prachtige mail die ik ontvangen heb van de advocaten van de FIA. De combinatie van F en 1 ('F1') is als trademark geregistreerd door hun, en mag dus niet gebruikt worden zonder licentie..
De nieuwe features zijn onder andere 2 compleet nieuwe schermen; Results en Weather History.
Het results gedeelte verzorgt de resultaten van alle sessies, en de Weather History toont grafieken van het weer van de afgelopen races.
Ook is het nu mogelijk om het menu te personaliseren, en zijn er weer een hoop bugs opgelost
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
beide apps kunnen gevonden worden in de Play Store en andere Android app stores
Ja of duizend en 1 variaties op exact dezelfde app.Stukfruit schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:40:
[...]
Daarom zei ik ook: "mensen die 9 pagina's vol met onzinapps online hebben staan"
http://apps.samsung.com/v...as?productId=000000605970

Ja natuurlijk zijn er meer apps met flitsers of files. Deze app gaat iets verder.
Ik heb de app ontwikkeld vanuit eigen perspectief: ik zit veel op de weg. Dan wil ik natuurlijk geen bon, wie wel? Maar ik wil ook weten of de korte stop die ik wilde houden wordt verpest door regen. Waar ik goedkoop kan tanken. Een hapje eten, een pinautomaat, waar het station is. Nu kan ik daar wel een aantal losse apps voor installeren, of zelf een ontwikkelen die dit alles in zich heeft. Dat laatste heb ik dus gedaan, waarom makkelijk doen
Als php/js developer was het wel even wennen aan de strictheid van java. Waarom java en geen cross-platform? Omdat het een goede vingeroefening is, omdat native sneller is, omdat mijn ervaring is (correct me if im wrong) dat een hello world dan al 1 mB is.
Ik ben benieuwd of jullie de toegevoegde waarde zien, wat je mist, wat er niet goed gaat, wat er beter kan. Mis je in de 18 zoek-categorieen nog iets?
Goed werk ! Maar is er ergens ook nog iets in te stellen, zoals update-frequentie, etc ?dioneo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:11:
[afbeelding] Dit weekend heb ik mijn eerste android app live gezet : Onderweg, de gratis app voor forensen.
[....]
Ik ben benieuwd of jullie de toegevoegde waarde zien, wat je mist, wat er niet goed gaat, wat er beter kan. Mis je in de 18 zoek-categorieen nog iets?
Ik heb een HTC One, en die heeft geen (hardware) menu knop, maakt dat nog uit ?
En ik lijk een plaatje te missen:

Lijkt me verder zeer handige app !
Edit:
-Bij het overzicht van de zoekcategorien ziet het icoon voor hotels er wat vreemd uit omdat de kleur meer gelig is, niet wit.
- Apotheken hier in de buurt worden niet gevonden, dichtstbij is 8km ver weg, hier in Hilversum lijkt er geeneen gevonden te worden. Edit2: dit geldt ook voor ziekenhuizen, politie, autowasserette, busstation.
[ Voor 15% gewijzigd door u_nix_we_all op 03-06-2013 14:59 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
De update frequentie is vijf minuten, misschien kan ik die tijdsafhankelijk maken (in de spits vaker dan daarbuiten).
Ik zal zsm naar de missende/verkleurde plaatjes kijken, en qua zoek-categorieen ben ik een beetje afhankelijk van andere providers. Geen excuus, meer een verklaring. Maar ik zal kijken of ik dat ook kan verbeteren, dank iig voor je reactie!
Lees deze pagina eens:dioneo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:33:
Ja het menu op de One is inderdaad een issue, werk ik nog aan. In het menu kun je waarschuwingen instellen, geen zaken die de app echt veranderen maar alleen finetunen.
De update frequentie is vijf minuten, misschien kan ik die tijdsafhankelijk maken (in de spits vaker dan daarbuiten).
Ik zal zsm naar de missende/verkleurde plaatjes kijken, en qua zoek-categorieen ben ik een beetje afhankelijk van andere providers. Geen excuus, meer een verklaring. Maar ik zal kijken of ik dat ook kan verbeteren, dank iig voor je reactie!
http://developer.android.com/design/patterns/actionbar.html, hier staan wat tips over waar je de onscreen menu button hoort te plaatsten.
en kijk een naar bv Whish list hierboven, zo hoort een android app eruit te zien.
Ga ik doornemen, dank voor de tip!Prulleman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:52:
[...]
Lees deze pagina eens:
http://developer.android.com/design/patterns/actionbar.html, hier staan wat tips over waar je de onscreen menu button hoort te plaatsten.
HTC One S, AOSP Android 4.2.2
Wat uiterlijk betreft: Naar mijn mening hoeft een app niet per se Holo te zijn. Ik heb er inmiddels zoveel gezien dat alles op elkaar begint te lijken.
Kijk bijvoorbeeld naar solid file explorer, geen Holo maar ze hebben toch bepaalde zaken uit Holo meegepakt en het is nu de beste File Explorer die er is!
Als je app maar logisch in elkaar zit en enigszins past bij het Android platform, zal de app ongetwijfeld slagen!
Als laatste: Ik zie dat de app GPS gebruikt, maar om een of andere reden denkt de app dat ik in Den Haag ben, terwijl ik in Utrecht zit. Ik was vanochtend in Den Haag maar toen had ik de app nog niet eens...
Oh en ik zie mijn notificatiebalk niet als ik de app zit...
Zo heb ik eigenljnlijk nog wel wat kleine dingetjes maar ik hou mijn mond maar verder
De app ziet er aardig uit, de functionaliteit is goed (er vanuit gaande dat het werkt) en ik zie wel een toekomst voor deze app. Voor een eerste versie is hetgene wat er nu staat prima. De komende maand blijft deze sowieso op mijn telefoon staan, goed werk!
[ Voor 20% gewijzigd door thefal op 07-06-2013 09:26 ]
Wanneer ik de applicatie probeer te openen via de apps op m'n homescreen krijg ik de melding "Applicatie niet geïnstalleerd". Openen vanaf de play store gaat wel goed. Heb de applicatie al opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Enig idee hoe dit komt? Het gaat hier om een Galaxy S2.
Ziet er goed uit, welke engine(s) heb je gebruikt om het te maken?Maniacs schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:01:
Sinds gisteren is Flow 3D in de google app store te downloaden.
Aangezien ik nogal wat uurtjes had zitten in het spelen van verschillende 'flow style' games, en altijd nog 3D wilde leren programmeren leek het me leuk beide dingen te combineren. Zie het resultaat hieronder
[afbeelding]
Reacties en opmerkingen zijn meer dan welkom!
Mark

Doel van het spel is om de blokken weg te werken door ze met elkaar te verbinden via lege velden. Door het hele veld leeg te werken speel je de achtergronden vrij die je later op je gemak kunt bekijken.
Verbeteringen in deze versie 2.0 zijn o.a. het compleet op de schop gaan van de interface om elementen beter te grouperen binnen een holo-'achtige' look en rond de 100 bugfixjes en optimalisaties. Het spel zou op de meeste telefoons en tablets op 60 fps moeten draaien en is vanaf nu zowel in het Nederlands als engels speelbaar.
Interesse? Je kunt hier op Google Play de gratis (zonder reclame!) versie downloaden of onderstaande QR code inscannen:

We zijn benieuwd naar jullie mening (zowel over de verbeteringen als het spel zelf)
Maar het is dus niet het van TV bekende "Get the picture", waarbij je de afbeelding moet raden. Je moet enkel de blokken wegspelen?Py. schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:16:
Sinds gisteren staat Get the Picture! in Google Play wat een remake is van ons eerdere spel Blocks:
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

De zoek pagina zou moeten werken, hoewel het soms traag is, ik ben met een oplossing daarvoor bezig.thefal schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:17:
Klopt het dat op de pagina Zoek nog niks werkt? Ik kan wel op de links drukken maar er gebeurt vervolgens niks.
Bij mijn fyieke toestellen (htc sensation, sony xperia tipo, htc one) werkt locatie bepaling heel goed, zowel netwerk als gps.
Ik ben de app aan het verbeteren, zal hier laten weten dat er een nieuwe versie staat, en wat er veranderd is.
Met deze optie krijg je de mogelijkheid om de widgets transparant te maken, ideaal voor minimalistische home screens.

Speciaal voor deze release heb ik ook een vijf daagse korting actie. De app kost tijdelijk 0,99 volgende week gaat de prijs weer terug naar 1,50.
Google Play: Linear Clock Pro Widget
Change log:
- Added: Transparent light and dark colors for widgets (Pro version only)
- Changed: Removed glass color from full screen app config (glass effect could not be seen fullscreen)
- Visual tweaks
- Performance optimization
Pixel Puzzle - The puzzle game for Android!
Volg Pixel Puzzle op facebook:
Facebook - Pixel Puzzle
http://www.pixelpuzzle.nl

Jump into a colorful puzzle adventure with the Pixel Parrot. Fly around the world to find his friends. You’re his only hope!
In Pixel Puzzle you puzzle yourself around the world. You travel across 25 different countries and make 100 unique puzzles. The more puzzles you complete, the better you help the Pixel Parrot!
Pixel Puzzle
- is really addictive,
- trains your brain,
- contains 100 fantastic puzzles in 25 countries,
- lets you find 5 pixel pals,
- has a unique soundtrack
- and many more things to discover!
Pixel Puzzle is not a standard puzzle game, you change the colors of the pixels by tapping them. But watch out, when you tap to fast, you end up with the wrong color. If you forget the picture you can surely watch it again, but it will cost you some time!
OUR CREATIONS
Pixel Puzzle is a production by Our Creations. Our Creations is an initiative which creates webcreations. We will ensure that our productions will be qualitative and that they will be substantiated. We're six students with various backgrounds in areas such as computer science, construction, graphic design and communication. This is why we can offer a range of specialties in our creations.

Bedankt!NeutraleGast schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:11:
[...]
Ziet er goed uit, welke engine(s) heb je gebruikt om het te maken?
Voor flow 3d heb ik libgdx gebruikt. Er zijn verder geen andere frameworks aan te pas gekomen. Aangezien ik de basics van 3D ontwikkelen wilde begrijpen heb ik verder ook niet van een tool gebruik gemaakt om de 3D objecten te genereren. Alles wordt old-skool berekend
Groeten,
Mark
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-06-2013 12:19 ]
Dat zit wel Schnorr.
1) Niks dat met het internet in verbinding staat is 100% veilig.
2) Geen computer programma zo fijn of het bevat wel een foutje.
Daarbij lijkt me optie 2 (bug dus) de meest voor de hand liggende.
Er is misschien ook nog een optie waarbij je internet signaal via-via op een tussenstation ergens in munchen terecht komt en dat hij daar uitgelezen wordt. Of anderen dit ook meemaken moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Hiervan heb ik een appje in elkaar geknutseld, zie Google Play: Ultimate Tic-Tac-Toe. Beta testen voor social functies (Game Services) kan in de Google+ community op https://plus.google.com/communities/116215480076346805468.
Echt een leuk idee! Maar ik denk dat je voor succes wel echt multi-player nodig hebt. En dan zou ik het aanpakken zoals Wordfeud en Razzle dat hebben gedaan, zodat je niet tegelijk online hoeft te zijn. Zou denk ik best groot kunnen worden!Niekfct schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:16:
Misschien hebben jullie het wel meegekregen, er circuleerde een aantal dagen geleden een post rond over Ultimate Tic-Tac-Toe. Boter-kaas-en-eieren dus, maar dan leuk.
Hiervan heb ik een appje in elkaar geknutseld, zie Google Play: Ultimate Tic-Tac-Toe. Beta testen voor social functies (Game Services) kan in de Google+ community op https://plus.google.com/communities/116215480076346805468.
[afbeelding]
Op dit moment staat het helaas niet op de eerste pagina van zoekresultaten. Ik heb jullie hulp dus hard nodig:
Hier kan je het downloaden
Edit: Heb net ontdekt dat het op hoge resolutie schermen crasht, ik heb dat opgelost en geüpdatet. Zo zie je maar dat ik het bij lange na niet goed getest heb, als jullie nog bugs ontdekken, dan hoor ik het graag!

[ Voor 52% gewijzigd door ObiTewodros op 29-06-2013 16:29 ]
Dat ziet er leuk uit!Niekfct schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:16:
Misschien hebben jullie het wel meegekregen, er circuleerde een aantal dagen geleden een post rond over Ultimate Tic-Tac-Toe. Boter-kaas-en-eieren dus, maar dan leuk.
[afbeelding]

Hier Downloaden
Het is gemaakt met flixel-gdx (flixel game engine + libgdx framework).
Waarom is het 28MB?kawingchin schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:01:
Sinds paar dagen geleden heb ik Gimme Gems gepubliceerd. Deze is te downloaden in de Goole Play Store.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier Downloaden
Het is gemaakt met flixel-gdx (flixel game engine + libgdx framework).
- Music
- Sounds
- Atlas
- Atlas low quality
In deze versie is er een Spaanse vertaling toegevoegd, tevens worden nu urls, email adressen en telefoonnummers automatisch omgezet naar links.
Download link staat in de orginele post:
Change log v2.8:
- Fixed: Line breaks in credits dialog.
- Fixed: Selecting the icon in the edit folder screen did not respond when touching the background of the icon.
- Added: Spanish translation.
- Added: Web links, email addresses and phone numbers will now be automatically changed to links in the note view screen.
- Added: Confirmation dialog for canceling edits to a note.
- Changed: Layout of the about screen.

Bepaalde pieken kan ik soms terug herleiden naar een blog post ergens. Kijk eens of het toevallig veel gebruikers uit 1 specifiek land zijn.Murphy schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:49:
Ik heb ineens een relatief grote piek in mijn downloads (ook iOS). Dikke prima, maar ik heb géén idee hoe dat kan. Enigszins frustrerend!
Wel jammer dat de stijgende lijn niet doorzet, vandaag alweer minder downloads
http://forums.makingmoney...unching-some-numbers.html
Verwijderd
Een puzzel die je vaardigheden test om kleuren te rangschikken en kleurverschillen te zien.
De levels varieren van erg makkelijk tot behoorlijk lastig, maar in alle gevallen geldt dat als je alles netjes geordend hebt, het resultaat er fantastisch uitziet.
Bovendien, als je high score hoog genoeg is dan kun je een van de meer dan 100 verschillende bonus games winnen, die de puzzel nog even eengraadje lastiger maken.
Om Color Slide te spelen moet je kunnen vertrouwen op zowel intuitie als analyse. Download hem gratis vanaf Google Play.

Play Store: https://play.google.com/s...ndroidappetizers.whatstat
Feedback is meer dan welkom.
Het ziet er in ieder geval erg mooi uit. Ik zou het graag testen, maar heb op dit moment niet echt de tijd hiervoor. Ik ga het testen zodra ik er tijd voor heb.MichielPH schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:06:
M'n allereerste app! Als je nerd bent en toch veel WhatsAppt, kan je met deze app het één en ander bekijken.
Play Store: Google Play: WhatStat
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Super leuk app! Werkt goed ookMichielPH schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:06:
M'n allereerste app! Als je nerd bent en toch veel WhatsAppt, kan je met deze app het één en ander bekijken.
Play Store: Google Play: WhatStat
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Yes, ik gebruik de "geëncrypte" backup die WhatsApp elke nacht op de SD-kaart zet. De encryptiesleutel daarvan is gepubliceerd in een paper, dus dat is vrij makkelijk te lezen.DennusB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:46:
[...]
Super leuk app! Werkt goed ookLeuk om die statistieken ook eens te zien. Haal je het gewoon uit de Whatsapp db?
Chapeau! Ik heb een linkje in de Holo Community op Google+ geplaatst
https://plus.google.com/1...4343451/posts/dELtopcfdGE
Als dat ooit nog kan syncen met Google Keep of Tasks, dan zou dat wel super zijn, hij ziet er mooi uit maar ik heb er niets aan als ik mijn notes niet op al mijn devices heb...martin_v_z schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:26:
Ik heb gisteren weer een nieuwe update voor mijn app "Note l!st" uitgebracht.
"Toevallig een aantal" Ik heb ze allemaal minstens 2x bekekenNiekfct schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:49:
Ziet er goed uit! Toevallig een aantal Android Design in Action video's gekeken?
Chapeau! Ik heb een linkje in de Holo Community op Google+ geplaatst
https://plus.google.com/1...4343451/posts/dELtopcfdGE
En super bedankt!
Jep ik begrijp het. Dat is voor meerdere momenteel een reden om de app nog niet te gebruiken. Ik moet alleen de tijd vinden om een goede synchronisatie te bouwen. Ik lees bij veel apps dat hun synchronisatie niet goed werkt en dat wil ik voorkomen. Ik het meeste al op papier uitgewerkt, maar het bouwen gaat wel een tijdje kosten. Voorlopig is het dus meer een app voor mensen die met 1 device werken.maarud schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:25:
[...]
Als dat ooit nog kan syncen met Google Keep of Tasks, dan zou dat wel super zijn, hij ziet er mooi uit maar ik heb er niets aan als ik mijn notes niet op al mijn devices heb...
Voor die mensen is het misschien interessant om te weten dat de App momenteel 50% korting heeft op in app upgrade voor het uitschakelen van de advertentie banners. (Aanbieding is tot 6-jul-2013)
Haha, dat is te zien! Goed man, en 42 5-sterren binnen één dag is ook niet mis!MichielPH schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:52:
[...]
"Toevallig een aantal" Ik heb ze allemaal minstens 2x bekeken
En super bedankt!
True, ik begrijp het. Wat dat betreft vind ik Taskos de allebretse, die synct echt ontzettend goed en ook heeeeel snel. Misschien kan je daar ook naar kijken?martin_v_z schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:31:
[...]
Jep ik begrijp het. Dat is voor meerdere momenteel een reden om de app nog niet te gebruiken. Ik moet alleen de tijd vinden om een goede synchronisatie te bouwen. Ik lees bij veel apps dat hun synchronisatie niet goed werkt en dat wil ik voorkomen. Ik het meeste al op papier uitgewerkt, maar het bouwen gaat wel een tijdje kosten. Voorlopig is het dus meer een app voor mensen die met 1 device werken.
Voor die mensen is het misschien interessant om te weten dat de App momenteel 50% korting heeft op in app upgrade voor het uitschakelen van de advertentie banners. (Aanbieding is tot 6-jul-2013)
Nu heb ik het opgelost, maar houden mensen zich hieraan?
Je kan toch tegenwoordig als ontwikkelaar reacties geven op reacties? Dan krijgt de persoon die de reactie achterliet een mailtje, waarna hij/zij meer sterren kan geven. Of is dat nog niet voor alle ontwikkelaars beschikbaar?MichielPH schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:36:
In hoeverre passen mensen hun review aan? Ik heb een hele stomme fout gemaakt door een regel weg te commenten die de gegevens vernieuwde. Nu enkele slechte reviews met daarin de belofte meer sterren te geven als dit opgelost wordt.
Nu heb ik het opgelost, maar houden mensen zich hieraan?
Heb ook al gereageerd, maar volgens mij heeft niemand het nog aangepast. Blegh, daardoor 8x 1 ster.localjoost.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:49:
[...]
Je kan toch tegenwoordig als ontwikkelaar reacties geven op reacties? Dan krijgt de persoon die de reactie achterliet een mailtje, waarna hij/zij meer sterren kan geven. Of is dat nog niet voor alle ontwikkelaars beschikbaar?
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.