Vertex2 2,5" 180GB SSD op iBood voor 249,95!

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pb Pomper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 16:24
Ik wou even de mensen tippen die nog op zoek zijn naar een mooie SSD. iBood heeft vandaag een OCZ Vertex2 2,5 inch 180 GB SSD in de aanbieding. Hij staat erop voor 249,95. Je kan er max 4 bestellen volgens mij :) Op de pricewatch staat wel een vertex2 van 180GB, maar dat is een 3,5 inch en hij is 293 euro.

Anyway, ik heb er zelf even geen geld voor. Maar ik dacht: "Laat ik mijn medetweakers even tippen." :)

Voor degenen die niet bekend zijn met het iBood principe. Deze aanbieding is alleen vandaag geldig.

Link: http://www.ibood.com/stat...ig_maar_vooral_supersnel/

[ Voor 8% gewijzigd door Pb Pomper op 01-02-2011 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant, als je nu geen SSD nodig hebt zou ik nog een paar maandjes wachten tot de nieuwe serie C400, SF2000 en Intel G3 eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pb Pomper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 16:24
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:42:
Aan de andere kant, als je nu geen SSD nodig hebt zou ik nog een paar maandjes wachten tot de nieuwe serie C400, SF2000 en Intel G3 eraan komt.
Wellicht. Maar je hebt een SSD nooit ECHT nodig natuurlijk. Daarbij kan je ook blijven wachten. Helemaal gezien het tempo van de ontwikkelingen op het gebied van SSDs. En de prijzen zullen ook wel niet mals zijn voor die nieuwe SSDs. Verder vraag ik me ook af hoeveel profijt je nog gaat hebben van die nieuwe controllers. We zitten al bijna aan de 300MB/s SATAII limiet met deze SSD. Het gaat natuurlijk vooral om de random access tijden, die bij deze SSD al gewoon een enorme verbetering zijn tov HDDs. De kleinere verbeteringen die er nu steeds worden doorgevoerd zal je lang niet zoveel van merken. En als je echt een hoge transferrate wil kan je waarschijnlijk beter 2 huidige generatie SSDs in raid draaiien dan 1 nieuwe generatie snelle SSD te kopen voor meer geld.

Dit is mijn mening, maar er zullen vast mensen zijn die er anders over denken en dat is prima.

Het is op dit moment (bij de huidige stand van zaken) gewoon een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Was ook al gemeld in Het grote SSD topic ~ Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
http://www.mycom.nl/Produ...tm_campaign=tweakersclick

Nu bij Mycom ook 249,99

[ Voor 7% gewijzigd door NoepZor op 01-02-2011 11:24 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mycome website.

||||| binnenkort beschikbaar
Wanneer heb ik het? 3 weken of langer
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Heren (mogelijk ook dames), ervaringen over SSD's in de ervaringtopics en levertijden isseus in het shopping forum, dank u. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 01-02-2011 12:01 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.