Nieuw met iPhone

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb sinds oktober een iPhone 4. Ik ben totaal nieuw in de wereld van Apple. Heb al jaren een iPod mini en sinds afgelopen zomer een iMac.

Nu lees en hoor ik regelmatig jailbreaken. Ik weet dat je dmv Cydia bijvoorbeeld betaalde spelletjes gratis kunt downloaden en spelen. Ook lees ik dat je iTunes wel kunt gebruiken maar niet moet synchroniseren met je gejailbreakte iPhone, van vrienden (met 3GS) hoor ik anders.

Ik lees veel en zie veel bomen maar het bos heb ik nog niet gevonden.
Welke jailbreak zou handig zijn voor mijn iPhone 4? Ik heb hem nog maar kort.

Ik mis bijvoorbeeld op mijn iPhone (wat mijn HTC wel heeft) de agendapunten voor die dag. Met een jailbreak en het juiste programma is dat mogelijk.
Alle jailbreaks voor de iPhone 4 zijn thethered? Als ik het goed begreep houdt dat in dat ik de iPhone 4 via mijn mac moet opstarten?
Ook hoor ik dat de iPhone slomer draait, is dat zo en zo ja erg vervelend? Ik heb nu alles origineel Apple en altijd alles netjes geupdate.

Als iemand mij wilt helpen graag en ja ik weet dat het overal beschreven staat maar echt centraal staat het niet en ik hoop dat ik dat wel kan zien dmv dit topic.

Alvast bedankt voor jullie hulp. Ondertussen blijf ik zelf ook rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25
[iOS] Jailbreaken - Deel 6. Redelijk centraal toch? ;)

Maar begin maar best niet meer over die gratis spelletjes en zo :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 30-01-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Fire69 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:13:
[iOS] Jailbreaken - Deel 6. Redelijk centraal toch? ;)

Maar begin maar best niet meer over die gratis spelletjes en zo :P
Thnx helemaal overheen gekeken. Deze post heb ik namelijk gekopieerd aangezien hij op iphoneclub verwijderd werd. Als noob zocht ik mijzelf rot.

En waarom niet reppen over games? thnx voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25
De games zijn het probleemn niet, het 'gratis'-gedeelte wel, dat mag hier niet besproken worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Kom kom... een beetje inzet mag wel hoor. Het is geen helpdesk hier. En we gaan het uiteraard ook niet hebben over het (uit niet legale bron) verkrijgen van software/games.

Deze gaat dus dicht. Alle nodige informatie over de jailbreak is te vinden in [iOS] Jailbreaken - Deel 6

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.