Toon posts:

Foute redactionele keuzes vandaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees Tweakers.net altijd met veel plezier! Maar vandaag is er iets mis: of wel belangrijke nieuwsitems ontbreken of de concurrentie was jullie al voor (Gamer.nl etc)

Ten eerste:

http://www.engadget.com/2...ounces-playstation-suite/

Had een apart nieuwbericht behoren te zijn (nog afgezien van de initiele fout dat het niet PSP maar PsOne games betreft)

Ten tweede
Nintendo Q3 profits down 46 percent, slashes console sales projections
http://www.engadget.com/2...shes-console-sales-proje/

(is groot nieuws vgl. toegenomen populariteit smartphonegames en psp2 zelfde dag)

Ten derde

De nieuwe HTC-flashship Android telefoon:

http://www.engadget.com/2...-flagship-phone-revealed/

(vraag Mark Moons).

Allemaal niet verschenen op de FP..

/edit: de laatste net wel maar zonder wederhoor van Mark.

Overigens is het onvergeeflijk dat de Playstation Framework (o.a. Android) niet een eigen nieuwsbericht heeft gerkregen...en de cijfers van Nintendo nog steeds niet als FP-artikel zijn verschenen...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 12:29 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor jou kan het belangrijk nieuws zijn, dat maakt het niet per definitie voor iedereen belangrijk.
Overigens kom ik gewoon een artikel tegen over de HTC, zoals jij ook al noemt, ik vraag mij echter af, wáárom het gesprek met die Mark in het artikel erbij zou 'moeten'. Als het artikel op de FP linkt naar hun bron en mensen zijn geïnteresseerd, zullen ze vast verder kijken dan hun neus lang is en daardoor dus heus wel dat gesprek met Mark tegenkomen.

Je kunt overigens ook zélf nieuws- en meuktips insturen, zodat de redactie niet zelf het hele internet af hoeft te zoeken naar al het ICT nieuws en meuk. Het is dus jammer dat je T.net iets 'kwalijk' neemt, dat ze iets niet op de FP hebben vermeld, terwijl je zelf het nieuws dus ook kan insturen!

Jij kan het dan wel foute keuzes vinden, er zal vast een reden voor zijn waarom t.net een andere keuze heeft gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2011 12:56 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Misschien is het constructiever als je vraagt waarom deze berichten niet zijn gepubliceerd. Misschien is de redactie hier nog mee bezig of hebben zij een andere keuze gemaakt. Dat jij deze berichten graag had gezien kun je best zeggen, maar gelijk roepen dat er 'foute redactionele keuzes' zijn gemaakt is onzin. Jij hebt geen idee wat de argumenten of beweegredenen zijn van de redactie dus heb je absoluut geen recht om zulke uitspraken te doen. Lekker makkelijk van de zijlijn schreeuwen is het.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het heeft niet zoveel zin Engadget te gaan F5-en en vervolgens hier te gaan roepen: Kijk ze zijn weer sneller!

We doen ons best het voor Tweakers.net-bezoekers relevante nieuws zo snel mogelijk te brengen en maken daarbij onze eigen redactionele afwegingen die van tal van zaken afhangen. Dat onze afweging niet altijd overeenkomt met die van jou of andere bezoekers lijkt me niet zo vreemd. Als we Playstation Android een apart bericht gegeven hadden was die later dan het PSP-bericht online gekomen en dat was volgens jou wss ook niet goed geweest.

Als je tips hebt voor de kwaliteitsverbetering van het nieuws of onderwerpen aan wilt dragen: graag. Aan dit soort klachten hebben we echter niet veel.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57

Herman

FP ProMod
Dit kan ik niet beter verwoorden. :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Om maar op een element terug te komen: reactie vragen aan *iemand* van HTC is complete onzin. Dit soort vage foto's leidt nooit tot een inhoudelijke reactie, vanwege interne nda's en policy om niet over onaangekondigde toestellen te praten. Nu gebeurt dat zo nu en dan off-the-record, maar als dat zo is, ga ik het jou niet aan je neus hangen :P

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
bobwarley, vaak heb je zinnige input en waardeer ik je betrokkenheid. Vandaag is niet zo'n dag. Ik vind dat Olaf en Arnoud nog veel te lief voor je zijn geweest. Als je serieus denkt dat je hier in GR een beetje kunt dicteren over wat missers zijn of niet op basis van jouw persoonlijke voorkeur, dan gaat er iets goed mis.

Het lijkt me zinvoller om je enthousiasme om te zetten in iets constructievers. Heb je een uitnodiging van zeef gehad om op Tweakers.net HQ mee te praten over hoe we het doen en wat we doen? Vanaf de zijlijn meeschreeuwen is kinderspel, maar niet echt zinvol als je niet weet hoe we als organisatie werken of op basis waarvan we keuzes maken.
Pagina: 1