Ik dacht ik ga mijn kast eens even verbouwen.
Ik ging wat na denken en ik begon te kijken naar mijn kast. Ik vondt hem persoonlijk erg saai worden dus ik besloot om sowieso de standaard blauwe fans te veranderen.. Alleen wist ik nog geen kleur voor de mensen die niet weten hoe een CM690II Advanced er uit ziet hier onder pic's

Absoluut not bad looking.. Maar na een tijdje ben je er flauw van en wil je toch wat anders. Om mij zelf wat geld te besparen heb ik besloten om zelf maar eens aan de slag te gaan.. Dit is tevens mij eerste mod en ik vindt hem zelf aardig gelukt hier onder wat foto's
In het donker ziet het er aardig leuk uit en pas goed bij mijn backlight en muis

De bovenkant heb de standaard fan vervangen door 2 Revoltec 120mm Fans

Pc hoe die er nu bij staat ipv standaard

Binnenkant van de pc ziet er leuk uit met die cvl verlichting

Een beter beeld van de HDD brackets.

Dus dit was mijn kleine mod. Ik hoop op wat positieve reactie's
Ik zoek trouwens nog ideeën voor het zijpaneel ik zelf zat te denken aan XFX over de gehele zijpaneel waar de HDD bracket's zitten. Dit omdat ik gek ben van XFX.
Ik hoor het wel.!
Stephan
Ik ging wat na denken en ik begon te kijken naar mijn kast. Ik vondt hem persoonlijk erg saai worden dus ik besloot om sowieso de standaard blauwe fans te veranderen.. Alleen wist ik nog geen kleur voor de mensen die niet weten hoe een CM690II Advanced er uit ziet hier onder pic's

Absoluut not bad looking.. Maar na een tijdje ben je er flauw van en wil je toch wat anders. Om mij zelf wat geld te besparen heb ik besloten om zelf maar eens aan de slag te gaan.. Dit is tevens mij eerste mod en ik vindt hem zelf aardig gelukt hier onder wat foto's
In het donker ziet het er aardig leuk uit en pas goed bij mijn backlight en muis

De bovenkant heb de standaard fan vervangen door 2 Revoltec 120mm Fans

Pc hoe die er nu bij staat ipv standaard

Binnenkant van de pc ziet er leuk uit met die cvl verlichting

Een beter beeld van de HDD brackets.

Dus dit was mijn kleine mod. Ik hoop op wat positieve reactie's
Ik hoor het wel.!
Stephan