Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Misschien kan ik je dit topic aanraden: Videokaart BGG topic
en behalve dat, zijn de overige specificaties handig om tot een keuze te komen, want het is ook belangrijk om naar de "bottleneck" in je systeen te kijken
en behalve dat, zijn de overige specificaties handig om tot een keuze te komen, want het is ook belangrijk om naar de "bottleneck" in je systeen te kijken
Ja er zat nog een oude pentium IIII in haha.
maar daar voor in de plaats zit nu een Dual Core.
2.8 Ghz.
en heb er 3GB RAM inzitten, mijn moederboard kan maximaal 1024MB Videogeheugen hebben
maar daar voor in de plaats zit nu een Dual Core.
2.8 Ghz.
en heb er 3GB RAM inzitten, mijn moederboard kan maximaal 1024MB Videogeheugen hebben
http://twk.rs/cN/aj
Zo heel veel zijn er niet meer, dus je keuze is beperkt.
Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door en leg die naast de beschikbare kaarten en je hebt vrij snel een keuze
Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door en leg die naast de beschikbare kaarten en je hebt vrij snel een keuze
persoonlijk zou ik er dan een 4670/4650 in drukken, die kan de meeste spellen nog wel op medium aan
Welke kaart zit er nu in? Heb je een dual core P4 of Celeron?
Ja, want andere factoren kunnen nooit de bottleneck vormen. Je kunt kaarten erin stoppen wat je wilt, als je CPU niet sneller wilt dan houdt het ook op.windwarrior schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:06:
persoonlijk zou ik er dan een 4670/4650 in drukken, die kan de meeste spellen nog wel op medium aan
[ Voor 75% gewijzigd door Exorcist op 25-01-2011 23:28 ]
ff snel nog een vraagje.
Had net System info voor windows en zag dit staan.
System Slots 4 PCI, 1 AGP
Betekend dat er ook een PCI slot in zit?
thanx
Had net System info voor windows en zag dit staan.
System Slots 4 PCI, 1 AGP
Betekend dat er ook een PCI slot in zit?
thanx
4 PCI sloten ja. Iets heel anders dan PCI-e (xpress) waar jij ws op doelt.
Ja, dan heb je ook PCI (dat kun je ook zien als je gewoon naar 't mobo kijkt). Maar daarop nog een videokaart zoeken lijkt me helemaal niet praktisch meer.
Er zit inderdaad een PCI slot in, maar helaas geen PCI-e
, dus je zou ook nog naar een PCI kaart kunnen kijken, maar AGP heeft standaard meer bandbreedte dan PCI geloof ik.
Edit: ik typ niet snel genoeg geloof ik
Edit: ik typ niet snel genoeg geloof ik
[ Voor 11% gewijzigd door windwarrior op 25-01-2011 23:29 ]
Vergeet ook niet de 2e hands kaarten te bekijken, nieuwe AGP kaarten zijn erg duur voor de prestaties en bovendien is de meerwaarde gezien leeftijd van de rest van het systeem twijfelachtig.Terw_Dan schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:57:
http://twk.rs/cN/aj
Maar goed, moge duidelijk zijn dat er nog zat eigen uitzoekwerk te doen is. Begin daar eens mee.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()