Toon posts:

Nieuwe videokaart advies

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb jullie advies nodig.

Momenteel ben ik in het bezit van een Evga GTX 260 768mb videokaart.
Deze wil ik graag vervangen, maar wat is nu een logische opvolger? Ik wil er rond de € 150 à €200 voor uit geven.
Nu zie ik bij een computer winkel de MSI 460GTX HAWK editie, wie heef tervaringen met deze videokaart? Zou deze kaart een goede opvolger zijn van de GTX 260?

Mijn systeem:
I7 920
Evga 260 GTX 768mb
6Gb geheugen
650 watt voeding

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 07:42

EoG

BOFH

Heb je hier al gekeken? **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Daarnaast tellen de rest van je specs ook mee!

[ Voor 21% gewijzigd door EoG op 25-01-2011 13:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
@EoG

Ik heb hem al helemaal doorgelezen ja :D

Wat ik er graag mee wil doen:
-Gamen
-Videobewerking
-Photoshoppen
-Multitasken

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pak de VGA chart erbij, kijk welke kaarten interessant zijn en vergelijk die prijzen met jou budget en kies dan de best presterende kaart.

En neem in dit geval als extra mee welke kaarten door Photoshop ondersteund worden en welke door jou videobewerkpakket ondersteund worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 14:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
[BBG aanschaf] Videokaarten

Die ook helemaal doorgelezen? Zo ja zou je zien dat dat de plek is voor vragen als deze. Sowieso vind je op GoT letterlijk honderden ervaringen met de 460GTX, en links naar reviews van de individuele kaarten.

Bedenk daarbij dat het een erg slecht idee is om at-random een kaart te plukken en dan te kijken of dat misschien is wat je nodig hebt. Draai het eens om: stel je functionele eisen vast (niet alleen wat je ermee wilt doen in het algemeen, maar exact welk niveau van performance in welke applicatie), kijk vervolgens wat daar technisch aan voldoet, streep alles weg wat dat niet doet of te duur is en ga dan naar reviews en ervaringen van de individuele kaarten die overblijven kijken.
Als je het zo doet weet je dat je de juiste kaart *voor jou* hebt, dan hoef je andermans hulp niet. En dat zou misschien de genoemde 460GTX kunnen zijn of een andere kaart - maar dat weet je ook prima zo ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.