Diefstalgevoeligheid RNS-510/Columbus?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat plastic is kan afbreken maar ze hadden het op een andere manier moeten doen. Er is altijd een manier om het eruit te breken. Ze hadden misschien op een andere manier lastiger moeten maken maar vergeet niet dat 1 op de 7 auto's hier VW, Seat of Audi is wat hier rondrijdt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:50
Wat ook niet helpt is dat auto's standaard zo kaal mogelijk worden verkocht en alle leuke extra's absurd duur worden gehouden. Een dubbel-DIN gps radio met bluetooth hoeft echt niet zo duur te zijn. Sommigen kopen een hele auto voor dat geld.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsalex schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:26:
Wat plastic is kan afbreken maar ze hadden het op een andere manier moeten doen. Er is altijd een manier om het eruit te breken. Ze hadden misschien op een andere manier lastiger moeten maken maar vergeet niet dat 1 op de 7 auto's hier VW, Seat of Audi is wat hier rondrijdt.
Juist bij zo'n populaire auto moet je als fabrikant al wat meer opletten, want als daarbij een trucje bekend is zal het hard gaan. Lijkt me nu geen goede reclame als je klanten iedere vier maanden een inbraak voor hun kiezen krijgen, hoe prettig je auto's ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Marzman schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Dat 4 schroeven en klaar en dat hij in alle VAG-wagens past is nou net het probleem. Zo'n ding bouw je maar eenmalig in (tenzij hij gestolen wordt), doe het dan met 40 schroeven ofzo, is het boevengilde te lang bezig.
Denk je dat? Ze slaan een gat in het middenconsole (Want dat is niet zo heel stevig bij VW), zetten de koevoet achter de unit en drukken hem er zo uit.

40 schroeven helpt alleen als je een stevig middenconsole hebt, anders trekken ze hem er gewoon uit, met alle schade van dien.

Voor de verzekeringspremies is het heel erg fijn dat die dingen er makkelijk uit te halen zijn; je wilt anders niet weten hoe hoog de premies waren geweest als ze alle vervolgschades ook nog eens moesten vergoeden.

En een activator voor de RNX510 heb je al voor +/- 300 euro. 1 keer een RNS jatten en je hebt hem eruit :) (en dat is de kant en klare oplossing... De niet kant en klare oplossing is nog goedkoper).

Enige oplossing is een activator/deactivator gebruiken zoals Opel dat doet op de bus.

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 10-06-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Ik reageer op een heel oud topic, maar heb onlangs een Passat aangeschaft met een rns 510 en was benieuwd of dit systeem anno 2016 nog steeds populair is onder de boefjes? Ik kan me voorstellen dat het ondertussen wat verouderd is en dus niet interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Zolang er nog veel autos rondrijden waar ze in passen, blijven ze (denk ik) wel gewild.
Denk aan de golf 6, de Polo 6R (1/2 generatie terug, sinds 2 jaar is er een facelift maar al die 1.2TDI'tjes past ie wel in), Transporter T5 + facelift etc.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:51
gebruikershaes schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:58:
Ik reageer op een heel oud topic, maar heb onlangs een Passat aangeschaft met een rns 510 en was benieuwd of dit systeem anno 2016 nog steeds populair is onder de boefjes? Ik kan me voorstellen dat het ondertussen wat verouderd is en dus niet interessant?
Afgelopen week was het bij een kennis van me helaas raak. Ruitje ingetikt, rns 510 weg. Zoals gezegt, er zijn gewoon nog een hoop auto's op de weg waar dit inpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Ah ok, nog uitkijken dus. Ik zag dat ze niet meer duur zijn op marktplaats dus hoopte dat die lompe navilock niet meer nodig zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gebruikershaes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:23:
Ah ok, nog uitkijken dus. Ik zag dat ze niet meer duur zijn op marktplaats dus hoopte dat die lompe navilock niet meer nodig zou zijn...
RaRa waarom zijn ze zo goedkoop op marktplaats? ;)

Check je verzekering goed en koop een ander systeem nadat hij voor het eerst gejat is. :p

Of zie toch van de koop af :+

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 09-05-2016 19:12 ]

Pagina: 1 2 Laatste