als het gras van haar is snap ik het best... maar als het haar gras is, snap ik niet dat ze er niet net als de rest van haar grond, daar akkerland van maakt... nu is het echt een stukje nutteloos gras... (nutteloos voor haar, nuttig voor ons

)
volgens mij is dat gras dus ook niet van haar, maar van de gemeente, (of misschien zelfs wel (deels) van schiphol in het kader van de bereikbaarheid van de crashgate en de gate naar de toren e.d.)
en inderdaad Servertje, als iemand over mijn akkerland zou denderen, zou ik dat niet fijn vinden... Turkish Airlines echter zou ik dankbaar zijn, want die heeft de boel aardig omgeploegd... daar had mijn tractor niet tegenop gekund. Echter, in casu is dit geen ingezaaide akker, maar gewoon (zo lijkt het) gemeentelijk gras, wat slechts lijkt te grenzen aan haar akkerland, waar ik niet bij in de buurt kom...
En als de KMAR of buurvrouw hier mee leest, vind ik prima. Dan weten ze hoe we erover denken en misschien dat ze dan beseffen hoe zielig het eigenlijk is als je je hele leven wijdt aan spottertje pesten... Ieder zijn hobby ! Als zij postzegels verzamelt, ga ik toch ook niet iedere keer als ik haar zie lopen achter haar aan rennen en even door haar boekje heen blazen ? Nee dan laat ik haar lekker postzegels verzamelen... Ik heb daar geen last van, ook al ademt ze MIJN zuurstof in...

ofzoiets
o en voor ik het vergeet:
VOLGENDE WEEK KOM IK WEER !!!!! en dan parkeer ik weer braaf mijn auto 1,5 kilometer verderop en wandel ik in doodse stilte uw huisje voorbij en ga ik in alle vrede vliegtuigjes fotograferen, vanaf de straat... want ik heb speciaal een grote telelens gekocht zodat ik niet die anderhalve meter gras hoef te betreden, ik red het zo ook wel
[
Voor 12% gewijzigd door
Gulf_5 op 22-02-2011 20:41
]
iets met foto's...