Ik probeer mijn router een magic packet te laten doorsturen naar mijn pc, maar daar gaat iets niet helemaal goed. Binnen mijn locale netwerk krijg in mijn pc gemakkelijk aan via WOL, maar zodra ik buiten de mijn router ga lukt het dus niet.
Ik heb statische DHCP's ingesteld in mijn router dus hij heeft het MAC adres van mijn PC gekoppeld aan een intern IP adres (al weet ik niet of dit heel nuttig is als mijn PC uit staat).
Mijn settings op mijn pc lijken mij goed (aangezien deze reageerd op LAN verzonden magic packets)
Ik heb port 9 geforward en verschillende programmas/websites geprobeerd maar er komt waarschijnlijk niet het goede signaal aan bij mijn PC.
Ik heb een Linksys WRT120N (firmware v1.0.0.5)
Heeft iemand een id wat ik kan doen?
P.s ik kan geen ARP tabellen toevoegen/editten. Wordt niet ondersteund.
Ik heb statische DHCP's ingesteld in mijn router dus hij heeft het MAC adres van mijn PC gekoppeld aan een intern IP adres (al weet ik niet of dit heel nuttig is als mijn PC uit staat).
Mijn settings op mijn pc lijken mij goed (aangezien deze reageerd op LAN verzonden magic packets)
Ik heb port 9 geforward en verschillende programmas/websites geprobeerd maar er komt waarschijnlijk niet het goede signaal aan bij mijn PC.
Ik heb een Linksys WRT120N (firmware v1.0.0.5)
Heeft iemand een id wat ik kan doen?
P.s ik kan geen ARP tabellen toevoegen/editten. Wordt niet ondersteund.