Intussen wachten we nog op LG vwb die upgrade naar ICS, maar "why wait?" zal ik wel gedacht hebben. Ik heb CM10 geïnstalleerd, da's gelijk zelfs Jelly Bean.
Werkt het? Ja, in eerste instantie lijkt het wel te werken allemaal. Tenminste: de camera doet het nog niet (of je moet echt per se alles in zwart-wit willen, dan doet ie het best goed) en de GPS lijkt nog niet helemaal mee te werken (maar ik zit binnen dus een fix gaat dan moeilijk). Ik heb met 2.3 echt heel veel geklier gehad met die GPS dus als ie het nu niet goed lijkt te doen is het nog nieteens echt een flinke achteruitgang.
Als je je nou afvraagt "hoe is de performance?", dan zou ik zeggen: dat valt me niet tegen. Soms moet je wachten, maar de interface is behoorlijk soepeltjes eigenlijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1875570
Ik heb het als volgt gedaan, voor het geval je dit wilt proberen en je hebt ClockworkMod op je telefoon:
- Download de zipjes uit het forumtopic hierboven (ook die van Google Apps, ik weet niet precies waarom maar ze zullen het wel om een reden erbij hebben gezet)
- Boot naar CWM
- Maak een volledige backup zodat je terug kunt
- Wipe alles (behalve je SD-kaart

als dat uberhaupt kan), ook de Dalvik cache
- Installeer de zip van de rom (binnen CMW)
- Installeer de zip van Google apps (binnen CWM) en als dat heel snel gaat (binnen een minuut), schrik dan niet net zoals ik

- Reboot (eerste boot duurt lang, zeg 2 minuten ofzo)
- En gaan
Had iemand anders dit toevallig al eens geprobeerd?
In eerste instantie is dit wel heel cool namelijk en voor een telefoon met deze specs loopt ie gewoonweg heel goed, zo lijkt het.