WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Anoniem: 401376 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:37:
Bedankt, Bld!

Een vraag was ik vergeten:

- Staat FT3/Android 2.2 toe dat meerdere programma's tegelijkertijd open staan en je gemakkelijk ertussen kunt switchen (misschien een domme vraag, maar ik heb er geen ervaring mee)?
Oftewel, is android multitasking.. Ja dat is android,en met 512 ram kan dit zeker.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401376

Vandaag zag ik bij Mediamarkt een FT2 onder het merk Q-media, voor 249 euro. Helaas kon ik deze niet werkend te zien krijgen. Hoe dan ook lijkt een FT3, die op een SD slot na op alle fronten betere specs heeft voor 140 euro geen slechte keuze.

Nog één vraag (1 dwaas kan meer vragen dan 7 wijzen kunnen beantwoorden): heeft iemand ervaring met applicaties voor handgeschreven aantekeningen op FT3/Android (vergelijk OneNote, Xournal). Welke Android applicaties zijn er, werkt handschrift goed op een FT3-scherm?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 401376 op 30-03-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patki
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09-2022
Hallo, ik denk er aan om de FT3 aan te schaffen.

Nu lees ik hier dat jullie hem soms rebooten, wat houdt dat in? Ik heb er zoals jullie zien niet veel verstand van (nog) :+

thanx

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Ik zag gister ook een FT3 met 8GB ruimte ipv 4GB

http://www.aliexpress.com...ablet-pc-wholesalers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Zoek voor mijn dochters een goedkoop tablet. Weet iemand toevallig of je op zo'n FT3 bijvoorbeeld Eccky (spel op Hyves) , spelletjes op spele.nl en bijvoorbeeld moviestarplanet kan spelen.
Ik vermoed dat deze online games op flash draaien maar zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400931

heeft iemand al een werkende update voor de ft3?
Ik wil flash werkend hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 400931 op 01-04-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Anoniem: 400931 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:11:
heeft iemand al een werkende update voor de ft3?
Ik wil flash werkend hebben.
Vooral niet 6 posts naar boven lezen, gewoon meteen posten joh..

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Ik heb mijn Flytouch2 inmiddels te koop staan. Mijn Herotab heeft uiteindelijk toch gewonnen :D

Aangezien ik die van mij dus binnenkort kwijt ben, wilde ik graag de TS / het topic overdragen.
Zijn er nog fanatieke liefhebbers die hem over willen nemen ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patki
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09-2022
Righteye schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:18:
Ik heb mijn Flytouch2 inmiddels te koop staan. Mijn Herotab heeft uiteindelijk toch gewonnen :D
Hi, ik ben op zoek naar een goede tablet. Waarom gekozen voor de Herotab?

bedankt
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
- Kleiner en een stuk lichter (lees beter mee-neembaar)
- GPS heb ik eigenlijk niet nodig
- Een stuk vlotter en dan bedoel ik gevoelsmatig 2 x zo snel.
- openschroefbaarheid (voor de interne SD kaart).

Ik zou overigens wel absoluut voor de rubberized version gaan, die heeft een volume slider aan de zijkant.
Ik heb er 2 en ben er super tevreden mee !

Voor meer vragen over de MID816 kun je terecht in Herotab MID816 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Righteye op 05-04-2011 08:50 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@All,

Een daar is de eerste FroYo NAND release :) van Stratulus op XDA.
Het is een aangepaste Flytouch 3 release draaiende op Flytouch 2.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=831178

Simple (WinHEX) procedure om het uit te voeren, dus dat mag de pret niet drukken.

Groeten,
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@All,

Even een kleine review van de nieuwe FroYo firmware van Stratulus op onze FlyTouch 2/Superpad.

- Het gereedmaken van de SD card en het daadwerkelijke firmware flash process is een eenvoudig klusje voor zelfs beginnende tweakers. Punt van aandacht is wel dat je in WinHex de SD card onder Physical Media selecteert (dus uit onderste deel waar alle drives nogmaals staan weergeven). Even wat feiten op een rijtje:

- Alle hardware werkt goed (m.u.v bovenste SD card, maar dat komt doordat de Flytouch3/Superpad2 geen bovenste SD card kent en dus ook niet is opgenomen in die FroYo firmware!)
- Alle voorgeinstalleerde applicaties werken goed op de Youtube app na.
- De Android markt geeft nu wel alle applicaties weer
- Calibratie is gezet en kan niet opnieuw gedaan worden.
- De firmware versie is gelijk al geroot, dus geen Zroot of andere actie meer nodig.

Waarschijnlijk zal YouTube wel opgelost worden en komt er nog een Flash versie.
Al met al een hele verbetering die ik jullie allemaal wil aanraden!

Groeten en succes met flashen :)!
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvlie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:08
Anoniem: 400651 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:38:
Ik heb mijn FT3 hier besteld
http://www.efox-shop.com/...graded-tablet-pc-p-131936

139 euro en gratis verzending in 20-25 dagen
Iemand al een flytouch3 van e-fox-shop.com binnen?
Werkt flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
JD_1971 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:10:
@All,

Een daar is de eerste FroYo NAND release :) van Stratulus op XDA.
Het is een aangepaste Flytouch 3 release draaiende op Flytouch 2.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=831178

Simple (WinHEX) procedure om het uit te voeren, dus dat mag de pret niet drukken.

Groeten,
JD1971
Gisteren ook deze update geinstalleerd en de Flytouch start sneller op, en de eigen launcher is veel sneller.
Maar ik heb nu een probleem met mijn MicroSd. Tijdens het maken van het image is mijn geheugenkaart van 4Gb naar 700Mb gegaan. Hoe kan ik er weer voor zorgen dat mijn kaart naar de originele grootte gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@H92!, Ik heb dat gedaan door de 700Mb partitie op SD kaart te verwijderen via Disk Management (XP Prof, Control Panel - Administrative Tools, Computer management -> Disk management). Of anders via verschillende harddisk tools van Hiren's bootcd (CD vol met hack en tools welke op internet goed te vinden als ISO) en daarmee opnieuw partitie aanmaken en formateren. Succes JD_1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin_jong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01-2024
ah, hier was dus iemand die wat bij efox-shop had besteld. Ik heb em al binnen maar de tablet is geen echte flytouch3. zie ook deze post: erwin_jong in "superpad 2 flytouch 3 aangeschaft..."

ik heb ze een e-mail gestuurd en schakel vanavond paypal in als ik niets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 14:05
Gister mijn flytouch 3 gekregen van efox-shop.
Ik had hem besteld op 28 maart. Ging een paar dagen overheen om het geld van de bank naar paypal te sturen.
Ruim 3 weken levertijd dus.
Pakketje was goed beschermd en ingepakt. Ik hoefde geen extra douane kosten te betalen, omdat ze op de achterkant hadden geschreven dat het een "gift" was. (ik had ook gevraagd of ze dit wilden doen).

De tablet bevalt super! Kwaliteit van het apparaat is erg goed, lekker stevig en voelt niet als prul aan.
Daarnaast zat er gewoon een redelijk boekje (Engels) met tablet/android uitleg in, had ik echt niet verwacht van china :) Niet dat ik het nodig had, maar wel goed dat het erbij zit.

In het begin had ik problemen met wifi, ik kon niet op mijn router connecten omdat hij geen broadcast uitzond.
Dit heb ik aangezet en toen kon ik opeens wel connecten. (bekend probleem?)

Overige issue's:

- Ook vind ik niet alle android apps in de market. Met applanet kom ik wel wat verder, maar dat lukt ook niet altijd?
- Helaas heb ik wel problemen met wat apps om deze te starten, zoals tweetdeck.
Deze crashed nadat ik een twitter bericht wil openen. Iemand hier al een fix voor?
(Ik heb ondertussen een variant erop gevonden (Plume), maar tweetdeck blijft fijner.)
- Voor youtube heb ik ook een variant gevonden die uitstekend werkt: Youtube RolleMod
- Ik heb mijn gmail gesynced, maar de agenda blijft leeg, hoe kan ik deze syncen?

Verder draait alles erg lekker, hier en daar wel wat min puntjes, maar voor 140 euro kijk ik daar echt overheen:
- speakers zijn slecht (wist ik van te voren, geen major issue)
- inkijkhoek is niet super (wist ik ook van te voren, niet zo erg)
- foto's verkleuren in de gallery, weet niet of daar al een fix voor is?

Al met al, erg tevreden over deze goedkope tablet!
Ik weet nog niet of ik hem ga flashen naar een custom rom, want tot nu toe draait hij goed.
Eens kijken wat de verbeteringen zijn.

(oh en games werken ook aardig; angry birds, paper toss, air control)
markvlie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:10:
[...]

Iemand al een flytouch3 van e-fox-shop.com binnen?
Werkt flash?
Flash werkt!

[EDIT]
Ik kom net deze firmware update tegen (via http://androidforums.com/...-official-releases-2.html ):
http://www.davepallot.com/update_firmware/

Heeft iemand deze al geprobeerd en is dit safe?
Copied from another url:
Credit goes to Tim.

This seems to be an official firmware update from a vender selling Flytouch 3 Superpad 2.

Flytouch 3 firmware update page.

Thank you for purchasing your tablet PC from me. I am please to be able to offer this update service which will dramatically improve the performance and useability of your flytouch 3 (it was good anyway - now it is awesome!)

You will get :-

Brighter screen

louder speakers

updated market

much faster general performance

better wi-fi performance

better flash performance - (i even got bbc i-player working!)

Youtube - full screen HD - perfect

correct operation of Skype, facebook, Google Maps, Youtube

The list goes on......

Download and save this file to your computer CLICK HERE: http://www.davepallot.com/update_firmware/20110410_Tim2b.zip

[ Voor 30% gewijzigd door Bld- op 16-04-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

@Bld- Tim heeft inmiddels versie 2e van zijn firmware uitgebracht, de versie waar jij naar linkt is 2b.

Download en discussie topic hier.

Tim's firmware is wel een aanrader, er zitten een paar mooie Linux tweaks in die sommige dingen toch net even wat sneller en efficienter maken en daarnaast krijg je een hele hoop fixes (omgedraaide kleuren) en verbeteringen (helder scherm, beter geluid, nieuwere market, youtube, etc).

Ik heb er geen enkel probleem mee gehad maar dit kan per gebruiker verschillen.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 237382 op 16-04-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Anoniem: 237382 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:52:
@Bld- Tim heeft inmiddels versie 2e van zijn firmware uitgebracht, de versie waar jij naar linkt is 2b.

Download en discussie topic hier.

Tim's firmware is wel een aanrader, er zitten een paar mooie Linux tweaks in die sommige dingen toch net even wat sneller en efficienter maken en daarnaast krijg je een hele hoop fixes (omgedraaide kleuren) en verbeteringen (helder scherm, beter geluid, nieuwere market, youtube, etc).

Ik heb er geen enkel probleem mee gehad maar dit kan per gebruiker verschillen.
Ah super, thx.
Ik zie dat er ook een fix bij staat voor de market, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Eigelijk zijn we al bij 3a :P

Hier een mooi overzicht van alle firmwares/roms.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 15:30
Bld- schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:15:
Ik had hem besteld op 28 maart. Ging een paar dagen overheen om het geld van de bank naar paypal te sturen.
Pakketje was goed beschermd en ingepakt. Ik hoefde geen extra douane kosten te betalen, omdat ze op de achterkant hadden geschreven dat het een "gift" was. (ik had ook gevraagd of ze dit wilden doen).

De tablet bevalt super! Kwaliteit van het apparaat is erg goed, lekker stevig en voelt niet als prul aan.
Daarnaast zat er gewoon een redelijk boekje (Engels) met tablet/android uitleg in, had ik echt niet verwacht van china :) Niet dat ik het nodig had, maar wel goed dat het erbij zit.

In het begin had ik problemen met wifi, ik kon niet op mijn router connecten omdat hij geen broadcast uitzond.

Overige issue's:

- Ook vind ik niet alle android apps in de market. Met applanet kom ik wel wat verder, maar dat lukt ook niet altijd?
Deze crashed nadat ik een twitter bericht wil openen. Iemand hier al een fix voor?
(Ik heb ondertussen een variant erop gevonden (Plume), maar tweetdeck blijft fijner.)
- Voor youtube heb ik ook een variant gevonden die uitstekend werkt: Youtube RolleMod
- Ik heb mijn gmail gesynced, maar de agenda blijft leeg, hoe kan ik deze syncen?

Verder draait alles erg lekker, hier en daar wel wat min puntjes, maar voor 140 euro kijk ik daar echt overheen:

Ik weet nog niet of ik hem ga flashen naar een custom rom, want tot nu toe draait hij goed.

[...]

Flash werkt!

[EDIT]
Ik kom net deze firmware update tegen (via http://androidforums.com/...-official-releases-2.html ):

[...]
Heb je misschien een link? ik wil hem ook bestellen.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@slabetje Dit is de nieuwste versie met 8 GB intern geheugen en een 8000 mAh batterij.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 237382 op 17-04-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 15:30
Bld- schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:15:

Overige issue's:

[...]

Flash werkt!

[EDIT]

[...]
Beste Bld-,

Hoe is uw ervaring met de Efox-Shop?
ik zit er aan te denken om ook een Flytouch 3 aan te schaffen.
Ik lees niet echt zulke goeie dingen op internet over deze webwinkel.

Heeft u misschien een link naar uw bestelde product (flytouch 3)

Groeten Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Hier de directe link: http://www.efox-shop.com/...graded-tablet-pc-p-131936
Verder geen problemen gehad met de shop.

Vandaag voor een hoes gekeken bij verschillende winkels (mediamarkt, dixons, dynabite), kostte 40 euro :/ uiteindelijk maar een op ebay gevonden: http://cgi.ebay.nl/10-2-F...aders&hash=item336540f308
13 euro incl screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-04 06:50
Ik ben toch wel benieuwd hoe handzaam de tablet voelt, ik zie dat op de achterkant een soort bolling zit is dit bevoordelijk voor het vasthouden? Loopt het menu smoother dan de video's in de TS door de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmergenc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10-2021
k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:45:
Eigelijk zijn we al bij 3a :P

Hier een mooi overzicht van alle firmwares/roms.
Het updaten met die firmware lukt mij niet. Wie kan mij helpen?

De situatie is als volgt:
Ik ben in het bezit van een SD card, die ‘Wintex- behandeld’ is. De volgende stappen heb ik daarvoor gevolgd:

(citaat)
!Make Boot sector to SD Card! *Caution, This is the only place you can screw up and your sd card should result in a 700mb storage device, if not you failed.
~Run WinHex.exe
1. on the toolbar click... tools, disk tools, clone disk
2. choose file (aben.start sector.001) its the first file in the recovery folder you made, thee important one.
3. Choose the sd card as your destination, whether its in an sd card adapter or usb adapter.
4. Checklist...source: raw image should be chosen as your sector.001 file, destination medium is going to be your sd card, start sector (destination) Fill in 0 (zero) and click ok. if you recieve any temp. file locator errors, ignore them unless its concerning your preporation setup or this process wont work.
5. After finish it finishes, take out the card, close your windows and put it back in.
6. your result of the card should be 700mb after you format the card to Fat32, if not you screwed up and restart the process to editing your sd card.

Op dat geheugenkaart, waar geen andere bestanden op staan, zet ik vervolgens de twee bestanden firmware2 en firmware-discovery (uiteraard op de root van mijn sd kaart). Wanneer ik vervolgens boot, dan pakt mijn flytouch 2 die bestanden niet.

Wat doe ik verkeerd? Heb ik een andere voorbehandeling nodig? Of moet ik de bestanden met een bepaald programma op mijn geheugenkaart zetten?

Ik zal jullie dankbaar zijn voor jullie hulp, want ik ben nu in de war na 4 uren proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Bld- schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:28:
Hier de directe link: http://www.efox-shop.com/...graded-tablet-pc-p-131936
Verder geen problemen gehad met de shop.

Vandaag voor een hoes gekeken bij verschillende winkels (mediamarkt, dixons, dynabite), kostte 40 euro :/ uiteindelijk maar een op ebay gevonden: http://cgi.ebay.nl/10-2-F...aders&hash=item336540f308
13 euro incl screen protector.
Vandaag de "hoes" gekregen incl. screen protector. Erg snel en goedkoop.
Kwaliteit is ook super voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
ben nu gericht aan kijken voor dit model. vele namen zelfde hardware. vraag alleen is de processor ZT180 dezelfde als de x220? ze worden nogal in 1 adem genoemd. welke van de twee is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lutj schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:42:
ben nu gericht aan kijken voor dit model. vele namen zelfde hardware. vraag alleen is de processor ZT180 dezelfde als de x220? ze worden nogal in 1 adem genoemd. welke van de twee is beter?
Beide zijn hetzelfde ;) Ze draaien ook nog beide op 800 Mhz ipv 1 Ghz.

Op Linpack scoor je 9.3 wat ongeveer 3x zo snel is als een HTC Hero. In grafische intensieve programma's is die nog wel wat sloomer maar kwa web browsen enzo is het meer als snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
Anoniem: 237382 schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:37:
[...]

Beide zijn hetzelfde ;) Ze draaien ook nog beide op 800 Mhz ipv 1 Ghz.

Op Linpack scoor je 9.3 wat ongeveer 3x zo snel is als een HTC Hero. In grafische intensieve programma's is die nog wel wat sloomer maar kwa web browsen enzo is het meer als snel genoeg.
Oke goed om te weten. je ziet zoveel dezelfde hardware maar net een andere naam. Maar hoe kan het dan dat die op 800 Mhz draait ipv 1Ghz? Kan je dat ook nog tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lutj schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:02:
[...]

Oke goed om te weten. je ziet zoveel dezelfde hardware maar net een andere naam. Maar hoe kan het dan dat die op 800 Mhz draait ipv 1Ghz? Kan je dat ook nog tweaken?
Op 1 Ghz gebruikt die meer stroom en gaat de batterij minder lang mee.

De fabrikant will dynamic clock scaling eerst werkend hebben (zodat de processor op minder Mhz draait als je er minder mee doet en meer als die nodig is) voordat ze die 1 Ghz kan gebruiken.

Op dit moment draait de Flytouch ook in standby op 800 Mhz, als ze dat veranderen naar 1 Ghz word je standby waarschijnlijk tijd wel erg laag.

Dus met de volgende update heb je hopelijk een snellere FlyTouch en een langere standby tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153602

Wie heeft er een HUAWEI G3 module aan de praat op het tablet met Android 2.1 update 2.3#3529.

Er zijn al wat beschrijvingen langsgekomen:
http://forum.xda-develope...read.php?t=831178&page=96
http://www.android-hilfe....f-10-flytouch-2-a-38.html

Geen enkele beschrijving kan echter worden toegepast in de eerder genoemde update.
De laatste lijkt er nog het meest op, maar deze "/system/etc/ppp/umts-ppp-on-dialer" bestaat niet eens.
En "/system/etc/init.gprs-pppd" wijkt af van het voorbeeld.

Ik heb een HUAWEI K3765 en deze met het AT commando aangepast.
Als ik hem in het tablet stop wordt hij herkend als een HUAWEI MU509:20404.
Die 20404 kan aardig kloppen, want dat zijn de MCC en MNC gegevens van Vodafone Nederland.
En in de de dongel zit een simkaart van Vodafone Nederland.

Dus op de één of andere manier wordt de G3 dongel herkend.
Alleen krijg ik de G3 verbinding niet aan de praat.

Heeft iemand de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Nou ik dacht een superpad 2 of flytouch 3 in ontvangst te nemen, staat er op de doos "Superpad 3".
Na een dag gebruiken laadt de tablet niet meer op, vervolgens de adapter laten meten, en daar kwam gewoon netjes 9 volt uit. Blijkt dus te tablet kapot te zijn.

Vervolgens contact opgenomen met "efox-shop" en daar spreken ze dus geen engels. Vervolgens opnieuw contact opgenomen in het duits. Heb mijn verhaal uitgelegd dat de tablet niet opgeladen kan worden. En dat ik ik hem wil terug sturen voor garantie. Ik kreeg toen een mailtje terug dat ze beweerden dat de goederen niet defect kunnen zijn. Vervolgens weer een bericht gestuurd, en nu al een week geen antwoord meer gehad van hun.

Nooit meer efox-shop voor mij.... garantie doen ze volgens mij niet aan.

Kan ik hierover ook contact opnemen met paypal?
Ten eerste had ik een flytouch 2/Superpad 2 besteld en vervolgens krijg ik een "Superpad 3" na wat research op het internet las ik dat deze fake zijn en ten tweede is de tablet gewoon stuk.

Voel me eigenlijk gewoon opgelicht iemand een idee als ik hier een zaak van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 13:56

Knud

Sandvich

Als je via PayPal betaald heb, kun je een "dispute" aanmaken. Je moet dan aangeven wat er mis is met je product. Indien de verkoper dan geen antwoord (of bevredigend) antwoord geeft, zal PayPal het proberen op te lossen en er is dan een grote kans dat je je geld terug krijgt.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
Klopt het dat je eigenlijk elke rom erop kan flashen of kan je zo'n apparaat ook echt stuk maken? Mij lijkt dat het apparaat dan niet werkt en bij het flashen van een werkende rom het wel weer gewoon werkt. Klopt die redenatie?

[ Voor 15% gewijzigd door lutj op 18-05-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395783

Ik zag net deze, is met 8 GB.
190 Euro. met verzendkosten 197 Euro of ophalen kan ook in Oss.

http://yourtablet.nl/superpad-flytouch-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 08:59

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Anoniem: 395783 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:28:
Ik zag net deze, is met 8 GB.
190 Euro. met verzendkosten 197 Euro of ophalen kan ook in Oss.

http://yourtablet.nl/superpad-flytouch-3
Heb je aandelen :?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395783

Dit begrijp ik niet, heb ik iets verkeerd geschreven?
In dat geval mijn excuses.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-03 18:59

agaam

dit is mijn huisdier

ik wil dit topic graag weer in leven hebben, wie heeft de flytouch 3? en hoe bevalt hij, ben ik heel benieuwd naar, zit namelijk zelf te denken om deze aan te schaffen, mede door het mooi groot scherm zijn prijs en gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utreg88
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 19:07
Hoi,
Heb mijn FT3 sinds woensdag. Out of the box vond ik het niet echt geweldig allemaal.
Nu een custom rom (TIM - 4e) gevonden en hij draait nu redelijk goed.
Ben nog aan het experimenteren met alles, maar voor het geld vind ik het een prima ding.
Jammer dat er geen CAPA scherm op zit, want dat mis ik aangezien ik dit gewend ben op mn HD2.

Beetje druk nu, dus wordt vervolgd.... Hoop dat er meer mensen gaan posten met tips etc...

Misschien is het moglijk een FT3 topic te starten. Heb het gevoel dat er best wat mensen in het bezit zijn van dit apparaatje....

grs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411339

Graag een FT3 topic zal handig zijn. Ik wil er ook nog één kopen maar zoek een juiste website daarvoor. 'goedkoop' maar wel een echte uiteraard. Er zijn zoveel verhalen over nepperds.
Hebben jullie ervaring met die efox site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411359

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door RobIII op 26-12-2011 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Anoniem: 411359 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:06:
ik heb geen ervaring mit efox maar met [spam]

Heeft 5 daagen geduurt tot het bij mij thuis angekomen is met Autokabel voor onderweg ideal, zonder dat ik het extra heb bestellt, Deze zijn ook iets goedkoper dan Efox.
ga zeker overwegen hem daar te kopen, daar kost hij inderdaad niet veel, en dit is wel de echte? geen namaak Flytouch 3?.
ik ben nog een beetje aan het zoeken gegaan maar de echte Flytouch 2 en 3 zitten in deze doos, dus vraag ernaar als je hem besteld, dit heb ik via het vertrouwde forum van Flytouch
Afbeeldingslocatie: http://www.chinagrabber.com/images/products/detail/ibex_FlyTouch3_3.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door dusty op 26-12-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
De Ibex Flytouch 3 Superpad 2 bij Chinagrabber.com schijnt origineel te zijn. Ik heb er een besteld.. en nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:55:
De Ibex Flytouch 3 Superpad 2 bij Chinagrabber.com schijnt origineel te zijn. Ik heb er een besteld.. en nu afwachten.
ja klopt maar er is een flytouch 3 bij hun en de update versie, en die heb ik besteld deze,
De invoering van de FacePad - de nieuwste revolutionaire 10-inch Android 2.2 Froyo GPS Tablet PC met Flash 10.1 Support!
Dit is een monster van een pad. Vergeet de Zenithink, ZT-180-2, of Flytouch2.
Het verbeteren van de de Flytouch3 succes, de Facepad voegt Flash 10.1 ondersteuning en Nieuwe iPhone-stijl 4 schuine / randen en nog veel meer responsieve touchscreen.

Afbeeldingslocatie: http://chinagrabber.com/images/products/detail/facepadsuperpad2flytouch3flash10.1gpstabletpc07.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
De facepad heeft 6400mah batterij. De nieuwe ibex flytouch 3 heeft er 8000mah. Bovendien is de facepad iets duurder. Voor de rest zie ik weinig verschil tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:11:
De facepad heeft 6400mah batterij. De nieuwe ibex flytouch 3 heeft er 8000mah. Bovendien is de facepad iets duurder. Voor de rest zie ik weinig verschil tussen die twee.
ja klopt je hebt gelijk, heb je hem trouwens met 16 gig of 32 gekocht, en laten versturen met dhl of china post, ben namelijk benieuwd hoe lang het duurt dat we hem hebben?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Ik heb de 8GB versie. Moet voldoende zijn icm SD kaart. Ik heb gewoon standaard levering gedaan. De trackung code werkt met Honk Kong Post alleen. ik hb donderdag besteld, zaterdag was t bij douan en zondag stond er dat het verzonden is naar Nederland. Pakketjes uit Hong Kong duurt meestal rond 10 dagen.

Ik ben met name benieuwd hoe lang de batterij vol houdt en of dat 8000mah echt is of weer een " Chinese magic number". Met name op Ebay zijn er veel neppe batterijen te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:44:
Ik heb de 8GB versie. Moet voldoende zijn icm SD kaart. Ik heb gewoon standaard levering gedaan. De trackung code werkt met Honk Kong Post alleen. ik hb donderdag besteld, zaterdag was t bij douan en zondag stond er dat het verzonden is naar Nederland. Pakketjes uit Hong Kong duurt meestal rond 10 dagen.

Ik ben met name benieuwd hoe lang de batterij vol houdt en of dat 8000mah echt is of weer een " Chinese magic number". Met name op Ebay zijn er veel neppe batterijen te koop.
ja ik heb ook met Honkong post gedaan, ben benieuwd of er echt verschil tussen de 2 tablets is, zoniet heb ik pech en jij mazzel, ik heb de 16 GB versie gedaan, we houden mekaar op de hoogte ben benieuwd, ik heb hem zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:03

RobertowNL

For your gear!

Vandaag ook een flytouch 3 tablet besteld, niet in de doos hier even terug staat. Zal het veel uitmaken?
Het grote probleem met chinese tablets is dat ze en gekloond worden, en daarnaast onder 3 namen rebranded uitgebracht worden. (zie bijvoorbeeld haipad 7, herotab c8, dropad a8). Daardoor kun je door de bomen het bos niet meer zien.

Verder zag ik de flytouch 3 vandaag ook nog dat de flytouch 3 die ik heb besteld een zwarte achterkant heeft: YouTube: ‪SuperPad 2 black tablet PC android 2.2 GPS WIFI camera‬‏
D!ablo schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:55:
Verder meende ik mij van mijn 1e flytouch te herinderen dat hij gemaakt werd door GNOME en niet door IBEX. Maar het zou best het zelfde bedrijf kunnen zijn :P

[ Voor 69% gewijzigd door RobertowNL op 28-06-2011 20:16 . Reden: Extra vraag/opmerking ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Ja, klopt maar Gnome maakt geen flytouch 3. Ik geloof dat Ibex de eerste was met Flytouch 3 maar ik kan het vergissen. Wat ik verder bedoel met origineel is dat je krijgt wat je voor betaald. In de meeste clones zittten vaak andere hardware dan er wordt gadverteerd op de site waar je m koop. Daarnaast zijn de spullen die erin zitten van veel minder kwaliteit zoals bv de batterijen die amper 2-3 volhouden. Ik las iig op een andere forum dat Ibex via chinagrabber geen clone is. Maar goed je weet het nooit met die chinezen, nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ik las op een blog weer net andersom, dat die van ibex kloon is maar wel een goede kloon :P
Laat maar, verkeerd gelezen. heb dus een kloon gekocht, nu maar hopen dat het wat is.
Overigens ben ik er achter dat GNOME een winkelketen is die die tablets van IBEX verkocht (dus flytouch 2)

Edit 2: Het is zelfs een facepad kloon (zelfde looks als facepad) 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door RobertowNL op 29-06-2011 14:10 . Reden: Facepad ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Kijk maar naar het model nummer. Als het een DISCO10 is, is er niet veel aan de hand. Tim's 4e custom rom schijnt veel problemen op te lossen. De clones met model nummer SAWEE zijn de slechtere clones. Ze werken bv niet of nauwelijks met de custom roms. Ik geloof dat de SAWEE modellen een 9v adapter hebben omdat de batterij op 7.4v draait. De DSICO10 modellen hebben een 5v adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verkoper zegt dat hij een 5 volt adapter heeft :) dus dat zou mooi zijn. Volgende week zal ik wat meer vertellen.

Waar staat de Tim 4 rom :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

RobertowNL schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:47:
Verkoper zegt dat hij een 5 volt adapter heeft :) dus dat zou mooi zijn. Volgende week zal ik wat meer vertellen.

Waar staat de Tim 4 rom :)?
hier staat alles over de flytouch & facepad
http://www.apad.tv/apadfo...281c9922bc3b90800db4d6ec0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Ik heb de flytouch 3 al enkele dagen in bezit. Alles werkt prima maar de batterij valt zeer tegen. Rond de 2 uur met wifi na 10 uur opladen, en dat met een 8000mah batterij. Jammer, ik zal kijken wat Chinagrabber te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:39:
Ik heb de flytouch 3 al enkele dagen in bezit. Alles werkt prima maar de batterij valt zeer tegen. Rond de 2 uur met wifi na 10 uur opladen, en dat met een 8000mah batterij. Jammer, ik zal kijken wat Chinagrabber te zeggen heeft.
mmm ja dat valt mij ook tegen, maar ja je kan hem in de nacht opladen en dan in de auto lader op de houder. och dan maakt het niet zoveel uit. ga hem toch gebruiken voor films, navigatie, enz enz
oja directe link naar Hybrid ROM
http://www.apad.tv/apadfo...?416-Hybrid-ROM-%28rooted

[ Voor 8% gewijzigd door agaam op 07-07-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Heb je een speciale houder in the auto? hoe kun je m anders voor navigatie gebruiken. Ik heb al een android tel, dat is vldoende voor mij.

Ik heb gisteren x aantal apps deinstaleerd en met wifi uit en beldscherm op zn laagst 5 uur kunnen ebook lezen. Ik heb er toch noog hoop. Ik heb m immers gekocht voor ebook lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:51:
Heb je een speciale houder in the auto? hoe kun je m anders voor navigatie gebruiken. Ik heb al een android tel, dat is vldoende voor mij.

Ik heb gisteren x aantal apps deinstaleerd en met wifi uit en beldscherm op zn laagst 5 uur kunnen ebook lezen. Ik heb er toch noog hoop. Ik heb m immers gekocht voor ebook lezen.
ja ik heb deze houder ervoor in de auto http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/19/!CEgNHRw!2k~$(KGrHqJ,!hgE0fnpVpE0BNSF5twPMQ~~_12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

nou ik kreeg vandaag een brief van tnt post inklarings brief, dus die van mij is aangehouden, moet ik alles op invullen wat er in de verpaking zit en wat hij kost, inclusief aankoopbewijs. chit kost me geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Had je je flytouch nog niet ontvangen? De mijne was door douane opengemaakt en netjes weer dicht met douane labal. Ik hoefde niets te betalen. Ze hadden als invoerverklaing "dvd voor 22 dollar" staan, terwijl rechtsboven bij de postzegel een label was met 186 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

D!ablo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:31:
Had je je flytouch nog niet ontvangen? De mijne was door douane opengemaakt en netjes weer dicht met douane labal. Ik hoefde niets te betalen. Ze hadden als invoerverklaing "dvd voor 22 dollar" staan, terwijl rechtsboven bij de postzegel een label was met 186 dollar.
nee ik had een brief van Postnl dat ze het pakket niet kunnen bepalen wat het kost, en daarom moet ik nu een heel formulier invullen, inclusief aankoop bewijs.........

SuperPad2 Flytouch3 Hybrid Tim Rom

Tim 5a http://public.timduru.org/Android/Flytouch3/

[ Voor 8% gewijzigd door agaam op 15-07-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Chinagrabber had me een nieuwebatterij opgestuurd aangezien die mijne niet goed was. Heb het vandaag vervangen, en wat blijkt, mijn 2de batterij in de tablet was een stukje karton..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3lBZf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2CjWC.jpg

Ik heb hier verder uitgelegd hoe je de batterij kan vervangen: http://www.apad.tv/apadfo...d-battery-was-a-cardboard!

[ Voor 27% gewijzigd door D!ablo op 16-07-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topic is daar alweer gesloten?

Wel appart dat zelfs het ''echte'' merk zulk soort dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Ja, de admin heeft de topic gesloten, gezien hun connecties met Chinagrabber, zou dit natuurlijk potentiele klanten afschrikken. Ook mijn andere posts zijn verwijderd.

Ik ben wel tevreden met Chinagrabber, daar niets van.. Ze hebben netjes nieuwe batterij opgestuurd voordat ik zelfs de oude heb terugestuurd. Ook de tablet bevalt me nu oged. Hij houdt nu wel 5+ uur vol met contrast op zijn hoogst en wifi aan en ik vermoed rond de 12 uur met wifi uit en contrast op zijn laagst (nog prima te lezen). Maar mensen moeten weten wat ze kunnen verwachten, of het nou een Ibex flytouch is of een andere clone.

Als je geluk hebt dat je batterij in orde is zou ik deze tablet wel aanraden. Voor de prijs die je betaaltt +- 130 euro kun je geen betere 10 inch tablets verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

ik hoop dat ik meer mazzel heb, en dat er bij mij wel 2 accu,s inzitten, maar fijn om te horen dat hij goed werkt verder, zal nog even laten weten wat ik bij moet betalen voor duane. brief is onderweg naar hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Vandaag 3 stuks binnen via DHL.

Betaal +- 105 euro stuk ex btw.

1e pakje (1 tablet) = 24 euro BTW
2e pakje (2 tablets) = 32 euro BTW deze was als test, om te kijken wat de douane doet met 2 in 1 pakje, pakte goed uit dus :)

Geen ibex, maar zeker een goede kloon! de batterij weet ik zo niet :P zal er vanavond eens 1 proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door RobertowNL op 18-07-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

RobertowNL schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:25:
Vandaag 3 stuks binnen via DHL.

Betaal +- 105 euro stuk ex btw.

1e pakje (1 tablet) = 24 euro BTW
2e pakje (2 tablets) = 32 euro BTW deze was als test, om te kijken wat de douane doet met 2 in 1 pakje, pakte goed uit dus :)

Geen ibex, maar zeker een goede kloon! de batterij weet ik zo niet :P zal er vanavond eens 1 proberen.
en waar heb je die gekocht dan als ik vragen mag, maar die van mij komt zeggen ze nog duane kosten bij, en nog aan de post betalen voor het verzenden, dus ja dat wordt denk ik meer, dat heb ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Aliexpress, ik heb een afspraak met de verkoper (regelmatige ''grote'' afnames).

http://www.aliexpress.com...d-4-16GB-wholesalers.html

Eerst haalde ik tablets van Buyincoins, maar aangezien daar de coupons codes niet meer op tablets werken ben ik dus verder gaan zoeken (en vond deze verkoper op Aliexpress). Deze heeft voor ongeveer de zelfde prijs een 512 MB tablet en dan verzonden via DHL (buyincoins via Chinapost).

Aangezien naar mijn idee de pakkans bij de TNT voor tablets redelijk groot is geworden vind ik de btw betalen via DHL niet zo vervelend. DHL heeft veel voordelen tegenover TNT/China post:

- Verzendtijd DHL 4 dagen (TNT +-11 dagen)
- Douane DHL 15 minuten (TNT tussen de 15 en 30 dagen bovenop de 11 dagen)
- TNT 80% kans op aanslag (DHL 100% zeker aanslag)
- DHL geen administratiekosten bij aanslag (TNT €12.50)

Laatst had ik na 35 dagen mijn pakketje binnen (nog via TNT), met een aanlslag BTW van 18 euro + 12.50. Dan maar iets minder marge per tablet, maar in ieder geval geen tijd kwijt zijn aan bellen met de TNT.

Vandaag was het zelfs helemaal super, DHL zwolle belde mij van te voren op om het bedrag klaar te leggen! (hebben ze wss wel eerder gedaan maar onbekend op werk = niet opnemen).
En het pakketje van mijn huisadres hebben ze ipv thuis ook op het werk achtergelaten! Veel beter dan een kwartier in de rij bij de TNT voordat je een standaard antwoord krijgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

nou die van mij is vandaag binnen gekomen, moest 42 euro bij betalen, dus ja viel nog mee. maar jammer is het wel. welke programma,s hebben jullie op de flytouch geinstaleerd? video player b.v browser, enz enz.
ben er namelijk nog niet zo in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

mijn ervaring met het aparaat, accu leeg in 1 uur, gps muis stuk doet het niet meer open gehad gebroken kabel, dus gaat lekker met een echte IBEX. had ze al een mail gestuurd nog geen andwoord. dus conclusie, maakt niet uit of je nu een echte of een clone koopt, geen van beiden is wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

agaam schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:26:
mijn ervaring met het aparaat, accu leeg in 1 uur, gps muis stuk doet het niet meer open gehad gebroken kabel, dus gaat lekker met een echte IBEX. had ze al een mail gestuurd nog geen andwoord. dus conclusie, maakt niet uit of je nu een echte of een clone koopt, geen van beiden is wat.
Nog geen enkel probleem gehad met de ''klonen'' dus waarsschijnlijk gewoon veel geluk gehad met het kiezen van de leverancier.

Heb jij het zelfde probleem als eerder met je tablet? dat er maar 1 batterij in zit?

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 02-08-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb mijn tablet ook succesvol ontvangen via DHL, binnen 7 dagen na bestelling!
Via deze reseller/leverancier besteld:
http://www.aliexpress.com...2-Tablet-wholesalers.html

Op de site staat alleen "FlyTouch3", maar op de doos stond alleen "SuperPad 3".
Volgens mij bestaat de SuperPad 3 officieel niet, hoe kan ik controleren wat het echt is?

Hij werkt verder prima, alleen de accu wil maar tot 57% opladen. Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

RobertowNL schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:57:
[...]

Nog geen enkel probleem gehad met de ''klonen'' dus waarsschijnlijk gewoon veel geluk gehad met het kiezen van de leverancier.

Heb jij het zelfde probleem als eerder met je tablet? dat er maar 1 batterij in zit?
nee er zitten wel gewoon 2 batterijen in heel vreemd, maar heb andwoord terug, ze sturen me nieuwe op, en ook een gps muis, dus maar weer afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Enkele tips:

Probleem: Niet alle apps zijn zichtbaar in de Market
Oplossing:
- Ga naar "Instellingen" -> "Applicaties" -> "Toepassingen beheren".
- Open tabblad "Alles".
- Selecteer "Google Services Framework".
- Druk op "Nu Stoppen" en vervolgens op "Gegevens wissen".
- Reboot de tablet.
- Open Market (mogelijk geeft hij de eerste keer een fout, start dan Market nogmaals)

Probleem: Google Maps geeft aan dat ik in Shanghai ben
Oplossing:
- Zet GPS aan.
- Zet WiFi aan.
- Download de app "GPS Status" (GPS Status & Toolbox).
- Zorg ervoor dat de GPS antenne is aangesloten en ga buiten staan (of dicht bij het raam).
- Open deze app.
- Selecteer de menu-item "Tools"
- Selecteer "A-GPS-statusbeheer".
- Druk op "Reset" en vervolgens op "Downloaden".
- Wacht vervolgens totdat je een Fix heb met minimaal 3 satellieten.
- Start Google Maps opnieuw en druk op het menu-item "Mijn locatie".

[ Voor 42% gewijzigd door basst85 op 03-08-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Skype "video call" te laten werken?

Zoo te zien werkt het niet met alle Android devices: "Video calling supported on the following handsets: Samsung Google Nexus S, HTC Desire S, Sony Ericsson Xperia neo, Sony Ericsson Xperia pro"

Mogelijk is er toch een work-around beschikbaar?

edit:

Dat is toevallig:
"Skype 2.1 for Android enables video on majority of Android devices"
http://blogs.skype.com/en/2011/08/skype_21_for_android.html

Vanavond even testen op de tablet :)

edit:

Helaas, videocall werkt nog niet.

Waarschijnlijk de oorzaak:
"your tablet's CPU can't run skype video libraries, because they're built and using neon instruction set, which your CPU does not support."

[ Voor 41% gewijzigd door basst85 op 05-08-2011 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401352

Echt irritant dat het gewoon niet allemaal echte zijn ipv van die clonen...

Ik denk dat ik deze ga bestellen : http://www.aliexpress.com...flytouch-wholesalers.html

100% garantie dat het een echte is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401352

agaam schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:20:
[...]

nee er zitten wel gewoon 2 batterijen in heel vreemd, maar heb andwoord terug, ze sturen me nieuwe op, en ook een gps muis, dus maar weer afwachten
Als ze je een nieuwe opsturen. Moet jij de vorige ook terug sturen ? (en hoeveel kost dat dan wel niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Anoniem: 401352 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Als ze je een nieuwe opsturen. Moet jij de vorige ook terug sturen ? (en hoeveel kost dat dan wel niet?)
nou ze sturen me nieuwe batterijen op en gps muis geen nieuwe tablet, maar de echte tablet is deze toch echt iBex Flytouch3 http://chinagrabber.com/1...blet-pc---flash-10-1.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs zijn Baas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 13:30
Wie kan mij helpen om de SuperPad II weer benaderbaar te maken.
Na een Recovery via het indrukken van menu + home + aan bleef de SuperPad hangen in het opening scherm, net voor dat je iets kon kiezen.
Vervolgens geprobeerd via SD kaart een software update te doen maar geen resultaat.
Uiteindelijk via een USB kabel en het software pakket IUW.exe er flash10.1-android2.2 op gezet.
Met als resultaat dat hij nu helemaal niet meer opstart en alleen maar blijft brommen.
Via USB kan ik nog steeds de SuperPad benaderen en zoek nu de originele software voor deze SuperPad.
Wie kan mij helpen om de SuperPad weer benaderbaar te maken.

Model SuperPad 2 Flytouch 4
http://www.pandawill.com/catalogsearch/result/?q=10247

Pandawill SKU 10247
CPU Infotmic IMAPX210, 1GHz
Operation System Android 2.2
RAM 512MB ROM 2GB Memory Nand Flash
Een SD kaart sleuf
De lader is 5V 3A
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdfan
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-10-2022
Bij mij blijft ie trillen als de accu leeg is. Heb je hem al een tijdje aan de lader gehangen?
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs zijn Baas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 13:30
Ja helemaal opgeladen en hij blijft trillen tot dat de accu leeg is of na een reset via gaatje aan zijkant.

Anoniem: 350471

Gijs zijn Baas schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:19:
Ja helemaal opgeladen en hij blijft trillen tot dat de accu leeg is of na een reset via gaatje aan zijkant.
Heb net zo'n probleem: bij mij verschijnt alleen het groene Android robotje en verder doet 'ie niks, is alleen uit te zetten met resetknopje onderaan, is pas 1 dag oud ! Al contact gehad met leverancier (Quotar) en wacht op retouradvies want enige oplossing zie ik niet ! ;(

EDIT 27 augustus :

Probleem onoplosbaar, ook flash met tim05 werkte niet en dan ben je blij met een betrouwbare NL leverancier (Quotar) die ervoor zorgt dat je een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt incl. compensatie retour zenden ! >:)

Probleem komt wel eens meer voor (zie vorige threads !) en is dan meestel niet te verhelpen noch met factory reset, noch met firmware upgrade. ;w Als je dan via eoa. chinees had gekocht moet je maar zien dat de zaak wordt opgelost !! 8)7

Ben dus erg blij met de oplossing van mijn leverancier ! _/-\o_

Kan deze leverancier bij eenieder aanbevelen mede vanwege productkennis, tel. Support en goede garantie incl. actie !! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 350471 op 27-08-2011 16:43 ]

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04 08:38
Ik heb een SAWEE ft 2, nu staat heb ik hier de laatste versie van Android 2.2 opgezet maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de market goed aan de praat te krijgen, ook niet de oplossingen die op xda-developers staan. Heeft iemand als een oplossing hiervoor?

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snarfie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:58:
Ik heb een SAWEE ft 2, nu staat heb ik hier de laatste versie van Android 2.2 opgezet maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de market goed aan de praat te krijgen, ook niet de oplossingen die op xda-developers staan. Heeft iemand als een oplossing hiervoor?
Wat gaat er exact mis met de market en welke oplossing heb je al geprobeerd?

Bepaalde applicaties zijn hier in Europe (zoals de music app, etc) helaas niet te downloaden en andere zijn dan weer niet geschikt voor de Flytouch 3.

//off-topic

Ik heb btw mijn Flytouch 3 te koop staan voor de geintresseerde tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04 08:38
Als ik de market open dan kan ik bijvoorbeeld al niet eens Angry birds vanuit de market binnen halen. De oplossing die ik al geprobeerd heb is: inloggen op je market, dan de back button en dan google frameworks leeg gooien.
Hmm, ft3 ook leuk..

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422011

Zojuist mijn wowpad flytouch android 2.1 begin dit jaar aangeschaft disassembled, en zowaar succesvol weer gemonteerd. Daar ik op het forum en ook op Engelstalige forums geen volledige handleiding kon vinden hoe dat 'veilig' te doen hier enkele aanwijzingen:

In principe bestaat de flytouch superpad I uit een backplate (zilverkleurig) en een coverplate (zwarte rand), waaronder een display. De coverplate zit vastgelijmd op het display en het display zelf zit geklickt op de backcover. Er zijn geen schroefverbindingen. De coverplate kan relatief eenvoudig verwijderd worden. M.b.v. een plastic tool (bv een documentbinder of plectrum) de rand voorzichting ‘losschuiven’ door aan een zijde een opening te maken tussen de cover en achterwand en clockwise te werken. De verlijming is na het verwijderen nogmaals te gebruiken. Mits je het voorzichtig doet kan de coverplate zonder beschadiging teruggeplaatst worden. Het display wordt langzaam zichtbaar en de smalle zijden laten al speling toe (deze zitten niet geklickt. De lange zijden wel en deze kunnen door buigen en trekken losgemaakt worden. Wanneer eenmaal het display los komt van de backcover maken de verbindingen van de twee speakertjes het moeilijk het display volledig te verwijderen. De rechter speaker is te demonteren door het bevestigingsplaatje los te wippen. Vervolgens de flexikabels (er zijn er twee) losmaken, de smalle flexikabel heeft een clip en deze kan door naar voren schuiven verwijderd worden. De brede flexikabel gewoon losgeschuiven.
Hè hè,

Rechts Twee accu’s in dit geval 3800 mAh, 4 volt. Deze zitten vastgelijmd en zijn met een mini-connector verbonden met de primaire print (Main).

Links De primaire pintplaat, bevestigd met een viertal kruiskopschroefjes.
Daaronder een secundaire printplaatje, eveneens vastgelijmd en een printplaatje voor de externe GPS-connector.

Op de primaire print: WWE101 MAIN Ver 3.3 2010/9/19

CPU Infotmic IMPAX 210 / passed/
Nand Flash Hynix H27 UAG8T2ATR Nand Flash
Cmos Flash MX T103419
Ethernet Realtek RTL8201cp 10/100mbps, IEEE 802.3
HDMI Silicon Image SII9022
HDMI 1.2 DVI 1.0
Digital video
Digtal audio 2 channel 192 Khz, 8 channel 96 Khz S/PDIF
LAN Txcom TRC41604nl 10/100M PC Card Lan
RAM Samsung K4T1G1640E HCE6 (64Mb, DDR2-667 tweemaal)
Panel interface Thine THC63LVDM83D

De chipset bevat hoogwaardige componenten (zonder problemen terug te vinden en van recente datum / low power profile0.

Resultaat:
Ram is niet te vervangen
Camera zit op de print gesoldeerd
Het microfoontje is verbazingwekkend genoeg in de verkeerde richting, d.w.z. dwars op de opening in de backplate bevestigd! (eventueel aanpassen en over 90° draaien, ook kan vervangen door een beter exemplaar of door een connector voor een externe microfoon).
Het opstarten gaat gepaard met een buzz, veroorzaakt door een resonerende micromodule die door de backplate wordt versterkt . Door het plaatsen van isolatiemateriaal (piepschuim of anderszins) is dat aanzienlijk te reduceren.
De interne GPS ontvanger zit eveneens op de print bevestigd.

Flash tim5a

Heeft iemand hier ervaring mee, vragen die ik heb:

-wordt de Flytouch 3 hiermee sneller ?
-welke evt. nadelen ?
-kan je weer terug naar originele 'oude' situatie ?
-zo ja: hoe ?

Alvast bedankt voor info !

EDIT dd. 14 sept.

Inmiddels stoute schoenen aangetrokken en geflasht: prima verlopen allen GEEN marketfix uitvoeren, dan werkt market niet meer volledig maar WEL camerafix uitvoeren.

Tim5a maakt tablet sneller en beter zelf instelbaar, enige minpuntje: Market tocg minder compleet want ik kan bijv. nergens de originele Ey-Fi app voor WiFi SD cards downloaden terwijl dat voor het flashen -dwz. met originele firmware- wel kon !

Iemand ervaring hiermee ? Alle response is welkom ! :Y

tnx en groet, Leen.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 350471 op 14-09-2011 11:18 ]

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
Ok...ik ben nu al een tijdje alles aan het doorlezen en tablets aan het opzoeken echter er zijn nu zoveel keuzes dat ik niet meer weet wat nou de beste keus is..

Ik heb de volgende opties gevonden:

-Flytouch 5 / Superpad3 Cortex A9 4GB
-Flytouch 3
-Zenithlink C91 Cortex A9 8GB
-Hannspad
-8 inch Ainol NOVO8 A9 MID multi-touch

Veel "eisen" heb ik niet ..als die maar soepel loopt en geschikt is voor de android 3.0,, volgens mij komen deze dus allemaal wel in aanmerking , maar ze hebben allemaal positieve en negatieve reviews dus dat helpt ook niet echt met een keuze maken. Dus kan iemand zeggen wat van dit lijstje nou op dit moment de "beste" keuze is ...(ook qua upgraden dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39
eXistenz schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:07:
Ok...ik ben nu al een tijdje alles aan het doorlezen en tablets aan het opzoeken echter er zijn nu zoveel keuzes dat ik niet meer weet wat nou de beste keus is..

Ik heb de volgende opties gevonden:

-Flytouch 5 / Superpad3 Cortex A9 4GB
-Flytouch 3
-Zenithlink C91 Cortex A9 8GB
-Hannspad
-8 inch Ainol NOVO8 A9 MID multi-touch

Veel "eisen" heb ik niet ..als die maar soepel loopt en geschikt is voor de android 3.0,, volgens mij komen deze dus allemaal wel in aanmerking , maar ze hebben allemaal positieve en negatieve reviews dus dat helpt ook niet echt met een keuze maken. Dus kan iemand zeggen wat van dit lijstje nou op dit moment de "beste" keuze is ...(ook qua upgraden dus)
Veel van de bovenstaande tablets voldoen juist net niet aan de eis dat ze geschikt zijn voor android 3.0. Alleen de Hannspad voldoet aan deze eis, op die tablet is een honeycomb rom te flashen. De andere tablets vallen dus al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427235

Flytouch4
http://www.efox-shop.com/...r-gps-navigation-p-229506

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 427235 op 21-10-2011 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er goed uit maar jammer dat nog steeds Android 2.2 wordt gebruikt ! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427235

Anoniem: 350471 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Ziet er goed uit maar jammer dat nog steeds Android 2.2 wordt gebruikt ! :'(
system update! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou dat met mijn Flytouch III ook kunnen, tot nu toe niet verder gekomen dan tim5a, draait goed maar blijft Android 2.2. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:08
Ik heb een Zenithink ZT-180 in mijn handen gedrukt gekregen met de boodschap 'hij doet het niet meer, kan je ff kijken of je hem kan fiksen?'.

Nouja, ik ben een tweaker en weet zo'n beetje alles wel van het flashen/tweaken van een SGS dus dit moet wel lukken dacht ik.

Think again...

Hij doet vrij weinig. Als je opstart krijg je het ePad logo (met de IE 'e' ;) ), dan komt tux even langs en komt "Android" (met een knipperende cursor) in beeld. Dat is het wel zo'n beetje.

Ik heb geprobeerd om in de recovery te komen door Menu + Power, Menu + Vol Down + Power en Vol Down + Power ingedrukt te houden, maar dan komt er ook niets. Ik heb via

http://epadshop.nl/news/2...daten-hoe-doe-je-dat.aspx

geprobeerd om in de recovery te komen om de burntool te kunnen gebruiken, maar dat faalt ook. Ik beschik helaas niet over een kaartlezer voor deze kaart, dus flashen vanaf de TF card gaat niet lukken (niet dat ik in de recoverymode kom, maartoch).

Iemand tips of aanknopingspunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:08
iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435611

* Al opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 435611 op 16-12-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik heb een Superpad en heb er netjes de laatste update 1623 opgezet en alles werkt behalve de market niet.

Zodra ik de Market open is de lijst met toepassingen, games en downloads leeg.

Iemand enig idee of dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504068

*knip* Spam.

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 22:02
Even een reactie op een oude forumpost. ik heb nog een superpad/flytouch II liggen die ik aan aan mn neefje wil geven, maar ben de adapter kwijt. Ik heb het vermoeden dat ik een 9V , 2.5A adapter moet hebben, maar weet niet of het nu AC of DC moet zijn en wat de polariteit is. Kan iemand me aan informatie helpen of een scherpe foto geven van de achterkant van de adapter?

Bij voorbaat dank!

-- Pete

Pagina: 1 2 3 Laatste