Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Matched: flytouch
Ik heb mijn tablet ook succesvol ontvangen via DHL, binnen 7 dagen na bestelling!
Via deze reseller/leverancier besteld:
http://www.aliexpress.com...2-Tablet-wholesalers.html

Op de site staat alleen "FlyTouch3", maar op de doos stond alleen "SuperPad 3".
Volgens mij bestaat de SuperPad 3 officieel niet, hoe kan ik controleren wat het echt is?

Hij werkt verder prima, alleen de accu wil maar tot 57% opladen. Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Geen matches
RobertowNL schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:57:
[...]

Nog geen enkel probleem gehad met de ''klonen'' dus waarsschijnlijk gewoon veel geluk gehad met het kiezen van de leverancier.

Heb jij het zelfde probleem als eerder met je tablet? dat er maar 1 batterij in zit?
nee er zitten wel gewoon 2 batterijen in heel vreemd, maar heb andwoord terug, ze sturen me nieuwe op, en ook een gps muis, dus maar weer afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Geen matches
Enkele tips:

Probleem: Niet alle apps zijn zichtbaar in de Market
Oplossing:
- Ga naar "Instellingen" -> "Applicaties" -> "Toepassingen beheren".
- Open tabblad "Alles".
- Selecteer "Google Services Framework".
- Druk op "Nu Stoppen" en vervolgens op "Gegevens wissen".
- Reboot de tablet.
- Open Market (mogelijk geeft hij de eerste keer een fout, start dan Market nogmaals)

Probleem: Google Maps geeft aan dat ik in Shanghai ben
Oplossing:
- Zet GPS aan.
- Zet WiFi aan.
- Download de app "GPS Status" (GPS Status & Toolbox).
- Zorg ervoor dat de GPS antenne is aangesloten en ga buiten staan (of dicht bij het raam).
- Open deze app.
- Selecteer de menu-item "Tools"
- Selecteer "A-GPS-statusbeheer".
- Druk op "Reset" en vervolgens op "Downloaden".
- Wacht vervolgens totdat je een Fix heb met minimaal 3 satellieten.
- Start Google Maps opnieuw en druk op het menu-item "Mijn locatie".

[ Voor 42% gewijzigd door basst85 op 03-08-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Geen matches
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Skype "video call" te laten werken?

Zoo te zien werkt het niet met alle Android devices: "Video calling supported on the following handsets: Samsung Google Nexus S, HTC Desire S, Sony Ericsson Xperia neo, Sony Ericsson Xperia pro"

Mogelijk is er toch een work-around beschikbaar?

edit:

Dat is toevallig:
"Skype 2.1 for Android enables video on majority of Android devices"
http://blogs.skype.com/en/2011/08/skype_21_for_android.html

Vanavond even testen op de tablet :)

edit:

Helaas, videocall werkt nog niet.

Waarschijnlijk de oorzaak:
"your tablet's CPU can't run skype video libraries, because they're built and using neon instruction set, which your CPU does not support."

[ Voor 41% gewijzigd door basst85 op 05-08-2011 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt irritant dat het gewoon niet allemaal echte zijn ipv van die clonen...

Ik denk dat ik deze ga bestellen : http://www.aliexpress.com...flytouch-wholesalers.html

100% garantie dat het een echte is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
agaam schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:20:
[...]

nee er zitten wel gewoon 2 batterijen in heel vreemd, maar heb andwoord terug, ze sturen me nieuwe op, en ook een gps muis, dus maar weer afwachten
Als ze je een nieuwe opsturen. Moet jij de vorige ook terug sturen ? (en hoeveel kost dat dan wel niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Als ze je een nieuwe opsturen. Moet jij de vorige ook terug sturen ? (en hoeveel kost dat dan wel niet?)
nou ze sturen me nieuwe batterijen op en gps muis geen nieuwe tablet, maar de echte tablet is deze toch echt iBex Flytouch3 http://chinagrabber.com/1...blet-pc---flash-10-1.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs zijn Baas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 12:34
Wie kan mij helpen om de SuperPad II weer benaderbaar te maken.
Na een Recovery via het indrukken van menu + home + aan bleef de SuperPad hangen in het opening scherm, net voor dat je iets kon kiezen.
Vervolgens geprobeerd via SD kaart een software update te doen maar geen resultaat.
Uiteindelijk via een USB kabel en het software pakket IUW.exe er flash10.1-android2.2 op gezet.
Met als resultaat dat hij nu helemaal niet meer opstart en alleen maar blijft brommen.
Via USB kan ik nog steeds de SuperPad benaderen en zoek nu de originele software voor deze SuperPad.
Wie kan mij helpen om de SuperPad weer benaderbaar te maken.

Model SuperPad 2 Flytouch 4
http://www.pandawill.com/catalogsearch/result/?q=10247

Pandawill SKU 10247
CPU Infotmic IMAPX210, 1GHz
Operation System Android 2.2
RAM 512MB ROM 2GB Memory Nand Flash
Een SD kaart sleuf
De lader is 5V 3A
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.a.h.hartlief/Afbeelding/image_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdfan
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-10-2022
Geen matches
Bij mij blijft ie trillen als de accu leeg is. Heb je hem al een tijdje aan de lader gehangen?
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs zijn Baas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 12:34
Geen matches
Ja helemaal opgeladen en hij blijft trillen tot dat de accu leeg is of na een reset via gaatje aan zijkant.

Verwijderd

Geen matches
Gijs zijn Baas schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:19:
Ja helemaal opgeladen en hij blijft trillen tot dat de accu leeg is of na een reset via gaatje aan zijkant.
Heb net zo'n probleem: bij mij verschijnt alleen het groene Android robotje en verder doet 'ie niks, is alleen uit te zetten met resetknopje onderaan, is pas 1 dag oud ! Al contact gehad met leverancier (Quotar) en wacht op retouradvies want enige oplossing zie ik niet ! ;(

EDIT 27 augustus :

Probleem onoplosbaar, ook flash met tim05 werkte niet en dan ben je blij met een betrouwbare NL leverancier (Quotar) die ervoor zorgt dat je een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt incl. compensatie retour zenden ! >:)

Probleem komt wel eens meer voor (zie vorige threads !) en is dan meestel niet te verhelpen noch met factory reset, noch met firmware upgrade. ;w Als je dan via eoa. chinees had gekocht moet je maar zien dat de zaak wordt opgelost !! 8)7

Ben dus erg blij met de oplossing van mijn leverancier ! _/-\o_

Kan deze leverancier bij eenieder aanbevelen mede vanwege productkennis, tel. Support en goede garantie incl. actie !! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 16:43 ]

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 12:26
Geen matches
Ik heb een SAWEE ft 2, nu staat heb ik hier de laatste versie van Android 2.2 opgezet maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de market goed aan de praat te krijgen, ook niet de oplossingen die op xda-developers staan. Heeft iemand als een oplossing hiervoor?

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snarfie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:58:
Ik heb een SAWEE ft 2, nu staat heb ik hier de laatste versie van Android 2.2 opgezet maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de market goed aan de praat te krijgen, ook niet de oplossingen die op xda-developers staan. Heeft iemand als een oplossing hiervoor?
Wat gaat er exact mis met de market en welke oplossing heb je al geprobeerd?

Bepaalde applicaties zijn hier in Europe (zoals de music app, etc) helaas niet te downloaden en andere zijn dan weer niet geschikt voor de Flytouch 3.

//off-topic

Ik heb btw mijn Flytouch 3 te koop staan voor de geintresseerde tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 12:26
Geen matches
Als ik de market open dan kan ik bijvoorbeeld al niet eens Angry birds vanuit de market binnen halen. De oplossing die ik al geprobeerd heb is: inloggen op je market, dan de back button en dan google frameworks leeg gooien.
Hmm, ft3 ook leuk..

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn wowpad flytouch android 2.1 begin dit jaar aangeschaft disassembled, en zowaar succesvol weer gemonteerd. Daar ik op het forum en ook op Engelstalige forums geen volledige handleiding kon vinden hoe dat 'veilig' te doen hier enkele aanwijzingen:

In principe bestaat de flytouch superpad I uit een backplate (zilverkleurig) en een coverplate (zwarte rand), waaronder een display. De coverplate zit vastgelijmd op het display en het display zelf zit geklickt op de backcover. Er zijn geen schroefverbindingen. De coverplate kan relatief eenvoudig verwijderd worden. M.b.v. een plastic tool (bv een documentbinder of plectrum) de rand voorzichting ‘losschuiven’ door aan een zijde een opening te maken tussen de cover en achterwand en clockwise te werken. De verlijming is na het verwijderen nogmaals te gebruiken. Mits je het voorzichtig doet kan de coverplate zonder beschadiging teruggeplaatst worden. Het display wordt langzaam zichtbaar en de smalle zijden laten al speling toe (deze zitten niet geklickt. De lange zijden wel en deze kunnen door buigen en trekken losgemaakt worden. Wanneer eenmaal het display los komt van de backcover maken de verbindingen van de twee speakertjes het moeilijk het display volledig te verwijderen. De rechter speaker is te demonteren door het bevestigingsplaatje los te wippen. Vervolgens de flexikabels (er zijn er twee) losmaken, de smalle flexikabel heeft een clip en deze kan door naar voren schuiven verwijderd worden. De brede flexikabel gewoon losgeschuiven.
Hè hè,

Rechts Twee accu’s in dit geval 3800 mAh, 4 volt. Deze zitten vastgelijmd en zijn met een mini-connector verbonden met de primaire print (Main).

Links De primaire pintplaat, bevestigd met een viertal kruiskopschroefjes.
Daaronder een secundaire printplaatje, eveneens vastgelijmd en een printplaatje voor de externe GPS-connector.

Op de primaire print: WWE101 MAIN Ver 3.3 2010/9/19

CPU Infotmic IMPAX 210 / passed/
Nand Flash Hynix H27 UAG8T2ATR Nand Flash
Cmos Flash MX T103419
Ethernet Realtek RTL8201cp 10/100mbps, IEEE 802.3
HDMI Silicon Image SII9022
HDMI 1.2 DVI 1.0
Digital video
Digtal audio 2 channel 192 Khz, 8 channel 96 Khz S/PDIF
LAN Txcom TRC41604nl 10/100M PC Card Lan
RAM Samsung K4T1G1640E HCE6 (64Mb, DDR2-667 tweemaal)
Panel interface Thine THC63LVDM83D

De chipset bevat hoogwaardige componenten (zonder problemen terug te vinden en van recente datum / low power profile0.

Resultaat:
Ram is niet te vervangen
Camera zit op de print gesoldeerd
Het microfoontje is verbazingwekkend genoeg in de verkeerde richting, d.w.z. dwars op de opening in de backplate bevestigd! (eventueel aanpassen en over 90° draaien, ook kan vervangen door een beter exemplaar of door een connector voor een externe microfoon).
Het opstarten gaat gepaard met een buzz, veroorzaakt door een resonerende micromodule die door de backplate wordt versterkt . Door het plaatsen van isolatiemateriaal (piepschuim of anderszins) is dat aanzienlijk te reduceren.
De interne GPS ontvanger zit eveneens op de print bevestigd.

Verwijderd

Flash tim5a

Heeft iemand hier ervaring mee, vragen die ik heb:

-wordt de Flytouch 3 hiermee sneller ?
-welke evt. nadelen ?
-kan je weer terug naar originele 'oude' situatie ?
-zo ja: hoe ?

Alvast bedankt voor info !

EDIT dd. 14 sept.

Inmiddels stoute schoenen aangetrokken en geflasht: prima verlopen allen GEEN marketfix uitvoeren, dan werkt market niet meer volledig maar WEL camerafix uitvoeren.

Tim5a maakt tablet sneller en beter zelf instelbaar, enige minpuntje: Market tocg minder compleet want ik kan bijv. nergens de originele Ey-Fi app voor WiFi SD cards downloaden terwijl dat voor het flashen -dwz. met originele firmware- wel kon !

Iemand ervaring hiermee ? Alle response is welkom ! :Y

tnx en groet, Leen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 11:18 ]

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Ok...ik ben nu al een tijdje alles aan het doorlezen en tablets aan het opzoeken echter er zijn nu zoveel keuzes dat ik niet meer weet wat nou de beste keus is..

Ik heb de volgende opties gevonden:

-Flytouch 5 / Superpad3 Cortex A9 4GB
-Flytouch 3
-Zenithlink C91 Cortex A9 8GB
-Hannspad
-8 inch Ainol NOVO8 A9 MID multi-touch

Veel "eisen" heb ik niet ..als die maar soepel loopt en geschikt is voor de android 3.0,, volgens mij komen deze dus allemaal wel in aanmerking , maar ze hebben allemaal positieve en negatieve reviews dus dat helpt ook niet echt met een keuze maken. Dus kan iemand zeggen wat van dit lijstje nou op dit moment de "beste" keuze is ...(ook qua upgraden dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 23:44
eXistenz schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:07:
Ok...ik ben nu al een tijdje alles aan het doorlezen en tablets aan het opzoeken echter er zijn nu zoveel keuzes dat ik niet meer weet wat nou de beste keus is..

Ik heb de volgende opties gevonden:

-Flytouch 5 / Superpad3 Cortex A9 4GB
-Flytouch 3
-Zenithlink C91 Cortex A9 8GB
-Hannspad
-8 inch Ainol NOVO8 A9 MID multi-touch

Veel "eisen" heb ik niet ..als die maar soepel loopt en geschikt is voor de android 3.0,, volgens mij komen deze dus allemaal wel in aanmerking , maar ze hebben allemaal positieve en negatieve reviews dus dat helpt ook niet echt met een keuze maken. Dus kan iemand zeggen wat van dit lijstje nou op dit moment de "beste" keuze is ...(ook qua upgraden dus)
Veel van de bovenstaande tablets voldoen juist net niet aan de eis dat ze geschikt zijn voor android 3.0. Alleen de Hannspad voldoet aan deze eis, op die tablet is een honeycomb rom te flashen. De andere tablets vallen dus al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flytouch4
http://www.efox-shop.com/...r-gps-navigation-p-229506

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit maar jammer dat nog steeds Android 2.2 wordt gebruikt ! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:28:
[...]

Ziet er goed uit maar jammer dat nog steeds Android 2.2 wordt gebruikt ! :'(
system update! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat met mijn Flytouch III ook kunnen, tot nu toe niet verder gekomen dan tim5a, draait goed maar blijft Android 2.2. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Geen matches
Ik heb een Zenithink ZT-180 in mijn handen gedrukt gekregen met de boodschap 'hij doet het niet meer, kan je ff kijken of je hem kan fiksen?'.

Nouja, ik ben een tweaker en weet zo'n beetje alles wel van het flashen/tweaken van een SGS dus dit moet wel lukken dacht ik.

Think again...

Hij doet vrij weinig. Als je opstart krijg je het ePad logo (met de IE 'e' ;) ), dan komt tux even langs en komt "Android" (met een knipperende cursor) in beeld. Dat is het wel zo'n beetje.

Ik heb geprobeerd om in de recovery te komen door Menu + Power, Menu + Vol Down + Power en Vol Down + Power ingedrukt te houden, maar dan komt er ook niets. Ik heb via

http://epadshop.nl/news/2...daten-hoe-doe-je-dat.aspx

geprobeerd om in de recovery te komen om de burntool te kunnen gebruiken, maar dat faalt ook. Ik beschik helaas niet over een kaartlezer voor deze kaart, dus flashen vanaf de TF card gaat niet lukken (niet dat ik in de recoverymode kom, maartoch).

Iemand tips of aanknopingspunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Geen matches
iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
* Al opgelost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 16:46
Geen matches
Ik heb een Superpad en heb er netjes de laatste update 1623 opgezet en alles werkt behalve de market niet.

Zodra ik de Market open is de lijst met toepassingen, games en downloads leeg.

Iemand enig idee of dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*knip* Spam.

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 22:02
Even een reactie op een oude forumpost. ik heb nog een superpad/flytouch II liggen die ik aan aan mn neefje wil geven, maar ben de adapter kwijt. Ik heb het vermoeden dat ik een 9V , 2.5A adapter moet hebben, maar weet niet of het nu AC of DC moet zijn en wat de polariteit is. Kan iemand me aan informatie helpen of een scherpe foto geven van de achterkant van de adapter?

Bij voorbaat dank!

-- Pete

Pagina: 1 2 3 Laatste