Feli hoor, succes
Ja, dat heeft die schilder inderdaad gedaanCarpento schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:32:
Heeft die schilder met de roze verf er nu ook even twee hoofdletters bijgeklust ?
Feli hoor, succes

Klik ze op al je nieuwe knopjes.
ARME AOW’er
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Ja, want die zijn ergsteMoby schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:48:
Welkom ook hierzo. Je zal een zware kluif hebben aan al het FG tuig
mompelt iets over het gajus in HK
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Ik bedoel: geniet van je nieuwe kleurtje, je knopjes, je verantwoording en de verongelijkte topics als je ergens een slotje/mod-break plaatst
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Signature
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat denk ik ook, het FG mod team is echt tuig van de onderste richel.... pfffMoby schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:48:
Welkom ook hierzo. Je zal een zware kluif hebben aan al het FG mod team tuig
[ Voor 4% gewijzigd door LinkinTED op 19-01-2011 14:36 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Nou eerlijk is eerlijk je hebt het verdient, uitmuntende user imho.
Fijn om weer een leuke FG'er erbij te hebben die het mod-team komt versterken ( en een Canon gebruiker
Iets anders dan een canon gebruiker is ook nooit overwogen. Je moet een bepaalde standaard hanteren, anders komt het nooit goed met FG.sapphire schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:44:
Vandaar dat je roze was:)
Nou eerlijk is eerlijk je hebt het verdient, uitmuntende user imho.
Fijn om weer een leuke FG'er erbij te hebben die het mod-team komt versterken ( en een Canon gebruiker)
Jij bent ook overgestapt met het vooruitzicht admin te kunnen wordenNomad schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:57:
[...]
Iets anders dan een canon gebruiker is ook nooit overwogen. Je moet een bepaalde standaard hanteren, anders komt het nooit goed met FG.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Haha, standaard dingen die je bij Canon sneller weet dan bij Nikon bijvoorbeeld?Makkelijk schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:11:
[...]
Jij bent ook overgestapt met het vooruitzicht admin te kunnen worden
Verwijderd
Tja, Nikongebruikers weten zich tenminste te gedragenNomad schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:57:
[...]
Iets anders dan een canon gebruiker is ook nooit overwogen. Je moet een bepaalde standaard hanteren, anders komt het nooit goed met FG.
Feli UC

Verwijderd
Nee, Nikon gebruikers hebben een rolmodel nodigVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:46:
[...]
Tja, Nikongebruikers weten zich tenminste te gedragen
Dat valt vies tegen hoor. Het is niet zo dat het een leuk baantje is oidFeli UC

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Succes!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Modjes zijn toch rood? maar, je bent welkom hoor
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ook van mij via deze weg een succes gewenst. Welkom in het team in ieder geval, tof dat je ja hebt gezegd
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Succes
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik had het al in het communitytopic gezegd, maar: gefeliciteerd. Ik ben blij dat er in FG zulke fijne mods rondlopen (dat meen ik echt). Als de mods redelijk zijn en er een beetje tegen ze op wordt gekeken gedragen mensen zich beter dan als de mod zelf een vechtersbaasje is.
thank youmux schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:13:
Je bent iig al rood. Dat is een begin.
Ik had het al in het communitytopic gezegd, maar: gefeliciteerd. Ik ben blij dat er in FG zulke fijne mods rondlopen (dat meen ik echt). Als de mods redelijk zijn en er een beetje tegen ze op wordt gekeken gedragen mensen zich beter dan als de mod zelf een vechtersbaasje is.
Maar UC heeft ook gelijk Fotografie is wel één van de gezelligere delen van GoT.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Overal is het gezellig als je om de rotte appels (en puristen) heen kijkt!Maar UC heeft ook gelijk Fotografie is wel één van de gezelligere delen van GoT.
* D-rez kruipt weer onder zijn steen....
Verwijderd
Ook met een warm onthaal?Universal Creations schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:16:
...Nog even en ieder crewlid heeft mij persoonlijk bedankt.
Oh wait, ik wil het eigenlijk niet weten ook

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar