Alleen produkten tonen die door meer winkels worden verkocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Is er een mogelijkheid om in de pricewatch alleen produkten te tonen die in bijv. meer dan 1 of 2 winkels voorkomen? Vaak is een bepaald (verouderd) produkt inmiddels uit de handel maar wordt het nog aangeboden door slechts enkele (vaak 1) winkel. Het is soms handig om die uit de selectie te halen, maar ik zie even geen mogelijkheid hoe. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zie geen voordelen?

De laatste winkel kan misschien dan wel de hoofdprijs vragen voor een EOL-produkt maar zolang het verkrijgbaar is, zie ik geen probleem.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Bij een selectie staan onder de prijzen het aantal winkels. Net als Max3400 begrijp ik niet zo goed waarom het handig is de producten met slechts één prijs hieruit te filteren.

Als ik de relevantie van zo'n functionaliteit afzet tegen de tijd om zo'n filter te maken èn de nadelen van een extra (onduidelijk) filter in de layout, dan is mijn keuze vlug gemaakt.

Terzijde; het is regelmatig zo dat de producten met nog 1 prijs verkocht worden bij een winkel die dit nog op voorraad heeft. Dat wordt normaal gesproken als groot voordeel gezien.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Als je op laptops zoekt, is het fijn om alleen de (relatief) recentere modellen in de lijst over te houden ipv 5 paginas met laptops die voldoen aan de eisen die je in het rechtervak hebt aangegeven (bijv. schermdiameter en prijs). Dat lijkt mij wel degelijk een voordeel, het gaat niet om een enkel specifiek produkt, dan heb je volkomen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
In de categorie LCD-televisie is er de mogelijkheid om te filteren op introductiejaar.
Misschien dat dat filter breder doorgevoerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Er komt binnenkort een filter waarmee op datum van toevoeging en/of eerste prijsmelding gefilterd kan worden.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:55

slb

Bwoah......

Ook ik zie het nut van een aantal winkel- cq aantal prijzenfilter.
Als je een specifiek EOL-produkt zoekt heeft zo'n filter inderdaad weinig zin.

Maar wanneer ik bijvoorbeeld een harddisk, geheugen of een behuizing zoek, dan staat de lijst vol met produkten die maar in 1 winkel te krijgen zou zijn. Helaas blijkt het produkt dan meestal niet meer te verkrijgen, of zit er een lange levertijd op. De laatste tijd kom ik weer veel '1 winkel'-produkten bij Max ICT BV tegen, dan weet ik dat ik weer verder moet zoeken.

Dan wordt hier -o.a. door de mods- de suggestie gegeven dat je op datum eerste prijsvermelding kunt sorteren (overigens een geweldige optie), maar daarmee filter je weer resultaten weg die wèl relevant kunnen zijn.

En zo'n filter hoeft totaal het geheel niet onoverzichtelijk te maken, zeker niet wanneer deze op een vaste verborgen plek, bijv onder het datum eerste prijsvermelding-filter, komt te staan.

prompt $p $g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:55

slb

Bwoah......

Oh ja, 3 jaar geleden had ik al eens gesuggereerd dat het handig zou kunnen zijn om de datum van introductie van een product toe te voegen aan PW.

Ben blij dat dat begin dit jaar is opgepakt, nu maar weer even 2 jaar geduld hebben voor de implementatie van een aantal prijzen/aantal winkel filter :z >:)

Ondertussen kan ik bij de hardware.info prijsvergelijker wel 'verkrijgbaar' en/of 'op voorraad' aanvinken, geen kat, maar een constatering. Op het ontbreken van een aantal filters na, biedt Tnet-PW imo een veel praktischer lay out dan HW info.

prompt $p $g

Pagina: 1