[Pricewatch] suggestie nieuwe kolom:tijdstip introductie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:55

slb

Bwoah......

Topicstarter
Ik weet dat de ruimte beperkt is, maar het lijkt mij praktisch om een kolom met het aantal maanden sinds toevoeging aan pricewatch of het jaar van introductie van het produkt.

Dit is vooral handig om in een keer te kunnen zien of het een vernieuwd produkt/laatste model is.

Als deze waarde bijvoorbeeld in maanden sinds toevoeging aan pricewatch zou zijn, komt dit veld zelden boven de 99 (100 maanden=8 jaar) uit, en vergt dus weinig ruimte.

prompt $p $g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Open de gedetailleerde prijslijst van een product en kijk naar de prijsontwikkelingsgrafiek onderaan. Deze begint bij de introductie van het product in de PW.
Dit gegeven zou eventueel ook in de productdetails kunnen worden opgenomen, maar in het overzicht vind ik het nogal overbodig, zo vaak hoef ik in ieder geval niet te weten hoe oud een product is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dirk schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:08:
Open de gedetailleerde prijslijst van een product en kijk naar de prijsontwikkelingsgrafiek onderaan. Deze begint bij de introductie van het product in de PW.
Vrij letterlijk genomen is het eigenlijk de datum waarop er voor het eerst prijzen aan het product gekoppeld waren. Dit kan soms een heel andere datum zijn dan wanneer wij het invoerde :).

Op dit moment is er alleen voor televisies een specificatie voor introductiejaar. De datum waarop er prijzen verschenen is echter voor elk product bekend. Lijkt me helemaal geen slecht idee om dit bij het specificatie tabblad terug te laten komen. Op de index van een categorie lijkt het me echter wel wat vergezocht.

Ik heb een ontwikkelverzoekje ingediend :).

http://twitter.com/randalpeelen