Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1xrG.png
Zoals verwacht van K(im?). Holland. Geen rijles nodig, die pakt er in één keer 20 tegelijk :+

[/flauw]

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 23-01-2011 15:33 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
ybastiaans schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:22:
Van het weekend mooi een nieuw wagentje gescoord uit de tweedehands markt: ik had de 190 evo II al, nu heb ik ook de 190 evo II Race Car... Wat een gave kar. Vandaag maar eens mee over de Ring knallen.
Op deze zit ik ook nog te wachten, wat kost ie? Hou ik dat geld apart mocht ik hem tegenkomen :)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Iemand tips mbt tot de wagen die ik zal gebruiken voor mijn A-Spec Indy 500 Endurance... het liefst een premium. Wil niet weer met die FGT rijden... is de 787B een wagen die dit kan winnen? Of 1 van de peugeot le mans wagens (die hebben alleen een stuk minder pk dan de tegenstanders)?

[ Voor 20% gewijzigd door Unbreukable op 23-01-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Stefie2010 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:27:
[...]

Op deze zit ik ook nog te wachten, wat kost ie? Hou ik dat geld apart mocht ik hem tegenkomen :)
Ongeveer 2 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:20:
Iemand tips mbt tot de wagen die ik zal gebruiken voor mijn A-Spec Indy 500 Endurance... het liefst een premium. Wil niet weer met die FGT rijden... is de 787B een wagen die dit kan winnen? Of 1 van de peugeot le mans wagens (die hebben alleen een stuk minder pk dan de tegenstanders)?
Zal er om hangen, 787B heeft wat minder pk's dan de rest van het veld. Weet niet of je er een grotere turbo op kunt schroeven? Je zou natuurlijk gewoon de race kunnen starten en dan t ff een paar rondjes aankijken.

@ybastiaans, ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Kan je met de FGT ook Like the Wind halen?

Geen zin om 5 miljoen uit te geven voor alleen de all star race b-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:19:
Makkie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Gaat inderdaad wel heel makkelijk allemaal :P. En een stuk sneller ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hoe kun je er het beste voor zorgen dat de olie slecht word? Mijn auto heeft 362 terwijl ik 345 BHP moet hebben, maar ik ga er zojuist even mee rijden en nu is het 363 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
FerdiV schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Hoe kun je er het beste voor zorgen dat de olie slecht word? Mijn auto heeft 362 terwijl ik 345 BHP moet hebben, maar ik ga er zojuist even mee rijden en nu is het 363 :S
Nog meer rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Aight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:19:

Geen zin om 5 miljoen uit te geven voor alleen de all star race b-spec :P
Ik vind de lol er eerlijk gezegd wel een beetje vanaf met die super-duper auto's, dat is wel jammer, doe mij maar gewoon de modellen die je ook op straat ziet :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Boudewijn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:20:
[...]

Ik vind de lol er eerlijk gezegd wel een beetje vanaf met die super-duper auto's, dat is wel jammer, doe mij maar gewoon de modellen die je ook op straat ziet :).
online racen we van alles door elkaar, maar een echte low-power straatauto klasse moeten we nog maken. (iets van 250pk 1400/1500 kg ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Volgens mij was hij 2 miljoen;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

rlKoekie schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:25:
[...]

online racen we van alles door elkaar, maar een echte low-power straatauto klasse moeten we nog maken. (iets van 250pk 1400/1500 kg ofzo?)
Ik vind het zelf wel aardig tot en met de ferrari's. De auto's van boven die prijsklasse... daar heb ik gewoon minder mee.
Zal wellicht nu en dan eens online komen voor het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Boudewijn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:20:
[...]

b-spec doe ik meestal wel met een snelle auto. Maar als ik zelf race probeer ik ongeveer gelijk te zijn aan de auto's die er mee doen. Lekker spannend is het dan, ben namelijk niet zo heel goed erin dus zoveel mogelijk oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:20:
Whoooo dat was vet, 2 uur en 29 minuten knallen, heb hem uiteindelijk gedaan met die 908 van Team Peugeot, 1ste en 2e fase turbo er op en harde race banden (gaan toch ff wat langer mee, neem ik aan).
Elke 25 ronden een pitstop en niet meer diesel meegenomen dan nodig omdat de banden toch korter meegaan. Eigenlijk is na 23 ronden het beste echt van de banden af en lever je in op de concurrentie, echter besloot ik steeds 2 ronden door te ploeteren en zo 1 pitstop (ook al gauw bijna 2 ronden) minder te maken.

Ik voel er wel wat voor om binnenkort online met 16 man een die-hard-gt5 indy 500 te doen (is toch leuker dan tegen 11 ai rijders) met schade, zodat je echt uit de muur moet blijven wil je niet extra hoeven stoppen. Zal zo eens kijken of er animo voor is in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
bello2185 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:56:
[...]

Ligt dat misschien aan je tv instellingen? Een vriend van mij had ook last van lagg met GT5, toen heeft hij de tv op de "Game" setting gezet en daarna was het weg. Ik heb ook een "Spel" setting op mijn tv, maar op de normale instelling werkt het ook smooth. :)
Mijn tv heeft geen game mode zover ik kan herinneren :X het is de samsung 32a552
De nadelen aan GT5 die ik tot nu toe zelf kan zien zijn die vreselijke schaduwen die er uit zien alsof ze uit een 10 jaar oud spel komen.
Af en toe screentear en die vreselijke laadtijden.
Het lukt me trouwens ook niet om mijn eigen muziek te kunnen horen in-game

Vanmorgen nog ff gespeeld maar snel uit gezet omdat ik anders niks meer aan school doe.
Status: IB rijbewijs, amg drive school en light weight k cup ofzo gedaan.

Zou trouwens wel willen weten hoe phase rijd als die alles goud kan krijgen..WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

De laadtijden zijn idd ruk, maar sommige metertjes werken ook niet in de auto's vanuit cockpitview en het publiek is echt 1995 stijl. Alhoewel je dat ook niet echt merkt als je hard rijdt.

Zijn er hier mensen die GT5 met een SSD in hun PS3 hebben getest? Dat zou wel verschil moeten maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:07:
[...]

Whoooo dat was vet, 2 uur en 29 minuten knallen, heb hem uiteindelijk gedaan met die 908 van Team Peugeot, 1ste en 2e fase turbo er op en harde race banden (gaan toch ff wat langer mee, neem ik aan).
Elke 25 ronden een pitstop en niet meer diesel meegenomen dan nodig omdat de banden toch korter meegaan. Eigenlijk is na 23 ronden het beste echt van de banden af en lever je in op de concurrentie, echter besloot ik steeds 2 ronden door te ploeteren en zo 1 pitstop (ook al gauw bijna 2 ronden) minder te maken.

Ik voel er wel wat voor om binnenkort online met 16 man een die-hard-gt5 indy 500 te doen (is toch leuker dan tegen 11 ai rijders) met schade, zodat je echt uit de muur moet blijven wil je niet extra hoeven stoppen. Zal zo eens kijken of er animo voor is in het andere topic.
Het is toch maar 1 turbo wat je erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Aight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Het is toch maar 1 turbo wat je erop kan zetten?
1 heeft maar nut ja.
Van klein (lage toerentallen) naar groot (hogere toerentallen)

Alle 3 monteren heeft geen nut lijkt me :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 23-01-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb er hier kortgeleden een SSD ingezet en dat scheelt behoorlijk met de laadtijden. Als ik bijvoorbeeld een A-spec race start zie je bovenaan het scherm de grid langsscrollen. Met mijn oude 5400rpm schijf zag ik altijd de komplete grid langskomen (en vaak zelfs nog een herhaling van de eerste plekken). Nu kom ik al in het racescherm nadat ik plaats 10, 9 of soms wel 8 voorbij zie scrollen (hangt een beetje van het circuit af).

Er is zelfs een youtube videotje van gemaakt waarin het verschil duidelijk te zien is:

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

sh1nigami schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:09:
Zou trouwens wel willen weten hoe phase rijd als die alles goud kan krijgen..WTF
Valt wel mee eigenlijk, ik heb toen het spel uit was die licenties allemaal afgeragd zodat ik ze tenminste gehaald had, toen had ik er iets van 20 op goud en de rest zilver en brons.

Vorig weekend ben ik er eens een avond/nacht flink voor gaan zitten en heb ik alles op goud gehaald op eentje na, die heb ik vannacht eindelijk op goud gereden.

Mijn recept voor victory: Alle hulpmiddelen uit behalve abs1, veeeeeel geduld, en wat sterke drank om de steeds terugkerende ergernissen te onderdrukken :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:07:
[...]Ik voel er wel wat voor om binnenkort online met 16 man een die-hard-gt5 indy 500 te doen (is toch leuker dan tegen 11 ai rijders) met schade, zodat je echt uit de muur moet blijven wil je niet extra hoeven stoppen. Zal zo eens kijken of er animo voor is in het andere topic.
Lijkt me wel gaaf; maar dan idd wel met bijvoorbeeld een Peugeot 908, Audi R10 en andere tijdgenoten; met de FGT houdt je het niet echt dik 2 uur vol;-) En wel op harde banden, soft is niet leuk...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:43:
[...]

Lijkt me wel gaaf; maar dan idd wel met bijvoorbeeld een Peugeot 908, Audi R10 en andere tijdgenoten; met de FGT houdt je het niet echt dik 2 uur vol;-) En wel op harde banden, soft is niet leuk...
Lijkt me leuk.....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
als je minder pks moet hebben moet je wat tuning veranderen? :o

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ericjooo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:43:
[...]

ik doe ook mee dan hoor :) type auto maakt me niet zo veel uit, FGT is ook kicken over die oval heen, maar dat kan bijna zonder remmen en dan is het snel saaai. de Le Mans prototype series autos ervoor misbruiken lijkt me een prima idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
bob mee laten oval racen met de bak te kort ingesteld (veel tegen de rev limiter aan laten hikken dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

rlKoekie schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:52:
[...]

ik doe ook mee dan hoor :) type auto maakt me niet zo veel uit, FGT is ook kicken over die oval heen, maar dat kan bijna zonder remmen en dan is het snel saaai. de Le Mans prototype series autos ervoor misbruiken lijkt me een prima idee.
Doe maar een reglementvoorstel. Ik publiceer het wel op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik zie veel auto's in gt5 het stuur aan de linkere kant hebben. Heeft iemand een idee waarom dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Evertt schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:13:
Ik zie veel auto's in gt5 het stuur aan de linkere kant hebben. Heeft iemand een idee waarom dit zo is.
Auto's hier hebben het stuur ook aan de linkerkant ;)

Maar in Japan rijden ze links, dus daar zijn ze niet anders gewend dan dat het stuur rechts zit, vandaar dat dat ook goed terug te zien is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
X2010 bemachtigd :D

Nu indy 500 ermee aan t doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
JoepW schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Doe maar een reglementvoorstel. Ik publiceer het wel op de site.
Het moet wel lekker hard gaan, dat je ook kan inhalen dmv slipstreamen.
Dus die peugeot 908 en soortgelijke wagens, met een max van 900pk.
Alle rijhulpen uit, muv van abs.
Schade volledig om mensen te motiveren niet te botsen en uit de muur te blijven.
Harde race banden (of minder). 200 ronden op de oval van indianapolis.
Op een zondag avond vanaf een uur of 8.

Moet dit dan niet eigenlijk in het online racen topic?

Plak het daar ook ff.

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 23-01-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Lampuhkap schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:29:
X2010 bemachtigd :D

Nu indy 500 ermee aan t doen
Heb net die Vettel events pas geunlocked, probeerde eerst monza maar na 3 pogingen zit ik nog 6 seconden boven brons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:41:
[...]

Heb net die Vettel events pas geunlocked, probeerde eerst monza maar na 3 pogingen zit ik nog 6 seconden boven brons...
Tip voor Monza: hij staat toe dat je afsnijdt over die groene vlakken... Tip in het algemeen voor de Vettelchallenge: Zet asm en tcs uit, abs op 1 en skidrecovery/slipherstel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Phase schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:45:
[...]

Tip voor Monza: hij staat toe dat je afsnijdt over die groene vlakken... Tip in het algemeen voor de Vettelchallenge: Zet asm en tcs uit, abs op 1 en skidrecovery/slipherstel aan...
Ok, ga ik morgen proberen, heb normaal alles uit en alleen ABS op 1. Zal hierbij is slipherstel toevoegen, kijken of dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfoe, de 4uur van de Nurburgring gedaan met de 787B.
Is best werken af en toe om 'm op de baan te houden.
Wel een 7'31.xxx eruit gekregen.
Nadeel was dat ik om de 3 ronden moest pitten, dus de 2e lap van iedere stint was mijn kans om een snelle tijd neer te zetten (rondje 3 waren de banden al gaar)

Nu moet ik dus nog 700.000xp halen voor het volgende level....

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-09 18:16
Heb ik nu ook, ik had gehoopt om met de 9u van Tsukuba naar 36 te gaan, maar ik ging maar tot iets over de helft van 35 (vanaf begin 35).

Nu zal ik met de 24u van Le Mans wel naar 36 gaan, maar dan.. De seasonal events voegen ook zo goed als niks meer toe qua XP bij de hogere levels, dus dat wordt grinden tenzij ze met iets komen waarmee je makkelijker naar 40 kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Hoi allemaal,
zit te twijfelen of ik de lambo murcie sv en de merc c63 amg moet kopen, of een 458 italia en een sls amg. Heb een budget van 5 ton precies. Kan iemand me vertellen welke het best te tunen zijn en of rm-tuning mogelijk is..
Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door McDaBom op 23-01-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

racemod is dus niet mogelijk, dat zijn maar een paar auto's ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 19:08

f.h

McDaBom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:47:
Hoi allemaal,
zit te twijfelen of ik de lambo murcie sv en de merc c63 amg moet kopen, of een 458 italia en een sls amg. Heb een budget van 5 ton precies. Kan iemand me vertellen welke het best te tunen zijn en of rm-tuning mogelijk is..
Alvast bedankt!
De SLS AMG en (vooral) de 458 zijn stock al echt heel fijne auto's om mee te rijden :) Duidelijk optie 2 in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
De SLS win je bij het AMG Special Event. Dus als je die nog gaat doen is dit weggegooid geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Sander H schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:27:
De SLS win je bij het AMG Special Event. Dus als je die nog gaat doen is dit weggegooid geld :P
Mwah, het is niet iedereen gegeven goud te halen bij die AMG Challenge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)7
PS3 mee naar de KMA genomen, ik wilde heel de week een stuk of 9 Tsukuba 9-uurs races opstarten (voor de credits).
Heb ik alle 6 B-speccies op "delen met vrienden" staan.
Kan ik hier niet ongedaan maken, omdat ik het PSN niet op kan...
|:(

@McDaBom:
Optie 2 inderdaad, 458 en SLS zijn fijne wagens!!
458 is ook nog eens heerlijk snel te maken!
(wel in Mugello Rosso nemen he ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
McDaBom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:47:
Hoi allemaal,
Alvast bedankt!
Als je nog iets verder bent in het spel heb je zoveel geld dat je niet meer weet waar je het moet laten.
Dan ga je dit soort auto's dubbel kopen omdat je een ander kleurtje ook wel leuk vind...
Ik zou dus zeggen, kies nu een auto waar je nu in wilt rijden, die anderen komen echt ook nog wel een keer in je garage.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Jeroenit schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:37:
[...]

Als je nog iets verder bent in het spel heb je zoveel geld dat je niet meer weet waar je het moet laten.
Dan ga je dit soort auto's dubbel kopen omdat je een ander kleurtje ook wel leuk vind...
Ik zou dus zeggen, kies nu een auto waar je nu in wilt rijden, die anderen komen echt ook nog wel een keer in je garage.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die luxe nooit gehad heb... ben level 30/31 en heb 2 ton op de bank. Ik zie veel te vaak wat leuks in de 2ehands shop, en verbouw vrij regelmatig een auto, dan ben je er zo doorheen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ybastiaans schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:58:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die luxe nooit gehad heb... ben level 30/31 en heb 2 ton op de bank. Ik zie veel te vaak wat leuks in de 2ehands shop, en verbouw vrij regelmatig een auto, dan ben je er zo doorheen... :P
Auto-A-Spec-grinden is het toverwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
JoepW schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:31:
[...]

Dat gaat me een beetje te ver, ik ga niet een keyboard aansluiten en weet ik veel allemaal om hem via de muur rond te laten rijden... :9

Ik doe als grind-race meestal de Le Mans race bij Dreamcar Championship, 3 ronden over Le Mans. Mooie baan en goed om veel rondjes op te draaien, vooral met de Peugeot. Niet het snelst, maar wel leerzaam. Of bijvoorbeeld voor 78.000 Cr met mijn extra lichte M3 CSL gummend over de Ring in Schwarzwald 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:31:
[...]

En hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Lol, gewoon keer op keer dezelfde race rijden waarmee je veel geld verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Like the Wind grinden gaat prima met de X2010 alleen wel irritant dat m'n G25 stuur zowat uit elkaar trilt op de rechte stukken. :o
Zo bijvoorbeeld:

[ Voor 46% gewijzigd door superbassie op 24-01-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

stuur? controller gebruiken daarvoor!
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs063.snc6/167364_134326193297050_100001590110060_233437_7434673_n.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door himlims_ op 24-01-2011 12:31 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zelf rijden met stuur + X2010 bedoelde ik. :)
Dat auto grinden met controller heb nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig, ik heb het beveiligde internet kunnen activeren op mijn PS3 en dus alle coureurs van de online status af gehaald.
Ze zullen het weten ook, want ze gaan de komende tijd errug veel 9-uurs races op Tsukuba rijden :P
(vooor mij de meest effectieve manier om snel B-spec credits te verzamelen zonder te vaak opnieuw starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dit weekend eindelijk de Formula GT gehaald, na een paar frustrerende races. Ben nu iets van level 28 A-Spec en nog maar level 14 B-spec. Deze week maar eens de B-Spec gaan halen tot aan de endurance en dan hopen op de remote functie bij een nieuwe patch. :)

Ga binnenkort maar eens een Wheelstand halen voor mijn oude vertrouwde Logitech Momo Racing Wheel, de zwarte. Wist niet dat er verschillende stands waren met enigszins betaalde prijzen. Ga voor een Wheelstand Pro denk ik. Dan wat meer realistisch racen dan met de controller, want daarmee krijg ik die verrekte gold niet op de nascar outside lane proef. Kom dan nog 7 duizendste tekort :S Voor de rest moet ik nog bezig met alle licenses op gold te zetten, maar daar gebruik ik straks het stuurtje wel voor.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice dat je het FGT kampioenschap gehaald hebt!
Slipherstel gebruikt?
Ik ga die van het weekend maar eens doen denk.
Tot nu is dat het kampioenshap waar ik het meest tegenop zie...

Question:
Bij de Grand Tour kan je bij het rally event (Toscana) slipherstel niet aanzetten.
Wat is dan qua instellingen het lekkerst (lees: makkelijkst) rijden?
TC op 1 kan ook, maar dan verlies ik voor mijn gevoel veel snelheid in de bochten tov glijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FGT is eigelijk best makkelijk, omdat je geen penalty krijgt op diverse stukken, kan je bijna op elke baan flink afsnijden. Monza op 2de chicane, Suzuka laatste chicane, enkel Monaco had ik wat moeite, puur door eigen fouten moet je flink vechten om weer vooraan te komen.

Vind zelf de F2007 en 2010 veel fijner rijden dan de FGT, ondanks hij 'sneller' zou moeten zijn, maken de echte F1 bolides veel betere bochten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SinergyX schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:08:
FGT is eigelijk best makkelijk, omdat je geen penalty krijgt op diverse stukken, kan je bijna op elke baan flink afsnijden. Monza op 2de chicane, Suzuka laatste chicane, enkel Monaco had ik wat moeite, puur door eigen fouten moet je flink vechten om weer vooraan te komen.

Vind zelf de F2007 en 2010 veel fijner rijden dan de FGT, ondanks hij 'sneller' zou moeten zijn, maken de echte F1 bolides veel betere bochten.
Ja ik vind die FGT ook niet zo fijn. Gisteren 2e geworden in het kampioenschap, 3 1ste plaatsen, 2 5e plaatsen en op suzuka werd ik 12e, nadat ik in de 2e ronde al de leiding had maar vanaf de 17e ronde ineens niet op de baan kon blijven en 3 of 4 x spinde... Op de nurburgring gingen die AI drivers trouwens bijna elke ronde in een spin na de laatste chicane en het gekke was dat toen ik B-Spec deed dan mijn B-Spec coureur precies daar ook 4x van de baan ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Laatst online: 13-09 08:07
Heb sinds dit weekend ook eindelijk GT 5 , Super Spel ! , echter liep ik tegen beginners fout aan was me aan het focussen op 1 auto waardoor ik de rest verkocht had en later bleek ik dus bepaalde auto's voor bepaalde races nodig te hebben :$

Maar tot nu super gaaf spel ! heb alleen nog maar in A - Spec gezeten dus moet nog vele gameplays ontdekken.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jenpet schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:26:
Heb sinds dit weekend ook eindelijk GT 5 , Super Spel ! , echter liep ik tegen beginners fout aan was me aan het focussen op 1 auto waardoor ik de rest verkocht had en later bleek ik dus bepaalde auto's voor bepaalde races nodig te hebben :$

Maar tot nu super gaaf spel ! heb alleen nog maar in A - Spec gezeten dus moet nog vele gameplays ontdekken.
kijk of je auto's kunt bemachtigen voor die online-seasonal events, die races leveren je dik centjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

LOL, mijn A-Spec BOB rijdt nu rondjes 42.0 over de Indy Oval. :)
Twee elastiekjes op mijn Dualshock, rumble uitgezet en een stukje rubber om de Enter-toets vast te zetten op een oud USB toetsenbord en het geld en Experience stromen binnen. :*)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Chrasher schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:29:
Twee elastiekjes op mijn Dualshock, rumble uitgezet en een stukje rubber om de Enter-toets vast te zetten op een oud USB toetsenbord en het geld en Experience stromen binnen. :*)
Whahah gast, dat er ook echt mensen zijn die dit doen! Ik zet wel vaak voor ik ga slapen even een B-Spec aan (sinds ik endurance heb unlocked)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Sinds vandaag 60 goud! *O*
Afbeeldingslocatie: http://i895.photobucket.com/albums/ac151/SyncMaster20/Prive/GT5AllGold.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Kan iemand mij wat tips geven over B-spec :> , ik begrijp er namelijk geen hout van. Ik heb een driver aangemaakt en heb hem een Ford Focus ST gegeven.

Als ik hem laat racen (dus in level 0), vliegt hij constant uit de bocht. Het maakt niet uit wat ik doe hoe of wat, maar ik doe toch iets vreselijk fout :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

je bob moet nog ervaring opbouwen - pas rond lvl 10 kan die zelfstandig racen (zonder omkijken)
daarom zul je 'm een aantal races bij de hand moeten nemen.
ben je wat verder kun je een noob-bob een groter event laten meedoen, dan vliegt ie aantal lvl's omhoog (bijv. endurance race van lvl 0 naar lvl 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Th1x4nG schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:06:
Het voordeel is dat je veel beter kan doseren, lijkt me :)
Inderdaad.

Het is een tussenweg tussen de controller en pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
hier mijn voortgang nog maar even.... ik moet eens een andere hobby gaan zoeken...
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_smhmm-MiRAE/TT14RUYR0DI/AAAAAAAAEws/g2TQT3dRsXs/gt52.jpg

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Chrasher schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:29:
Geweldig he?? maarre, even een domme vraag, hoe zet je de rumble uit??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Heeft iemand eigenlijk al Zandvoort of Assen proberen na te maken met de course maker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28

reaL_G

G

Ericjooo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:05:
[...]

Geweldig he?? maarre, even een domme vraag, hoe zet je de rumble uit??
ps knop vasthouden, de rest spreekt voorzich

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik heb eigenlijk alleen afgesneden bij de chicane op Nurburgring. Dat is niet echt 1 van me favo circuits, dus door vol gas links te sturen na de grindbak, kom je precies op het rechte stuk na de chicane uit, waar je vol in de ankers kan. Soms raak je dan een andere auto, maar door 5-6 seconden te winnen door af te snijden, kom je daar snel weer bovenuit.

Bij de laatste sessie waar ik uiteindelijk dus eerste werd in het kampioenschap, werd ik 1ste bij de 1ste 2 races, daarna gequit op Monaco, daar kom ik dus echt niet mee met de rest. 3rde geworden volgens mij op Nurburgring en daarna door naar Monza. Daar regende het opeens en na een ronde ging het hele veld naar binnen voor regenbanden. Ik had van te voren al ergens gelezen dat wisselen geen zin heeft en ben dus gewoon doorgegaan op de slicks, racing soft. Door niet te pitten, won ik meteen 20 seconden en daarna de voorsprong makkelijk uitgebouwd naar bijna 60 seconden op het eind, ondanks een slippertje af en toe.

Ook Suzuka was het regenachtig en dit circuit ligt me helemaal niet. Ging er even vanuit dat ook hier het hele veld naar binnen zou gaan, maar blijkbaar was ik toch de enige op slicks. Door heel geconcentreerd te blijven rijden en uit de spray te blijven van de voorganger, lukte het ronde na ronde tegenstanders in te halen. Vlak voor de pitingang zit nog een chicane die ook iets af te snijden is over asfalt, en daar kan je vaak ook 1 of 2 plekken winnen. Aan het eind en na bijna 3 uur eindelijk ook deze op positie 1 geëindigt.

Qua settings heb ik deze aangehouden:
http://www.gthq.nl/en/For...d-championship-auto-setup

Bij autosettings reed ik met TC op 5, behalve bij laatste regenrace, toen op 8. ASM aan, slipherstel aan. Zonder kan ik met de controller echt niet fatsoenlijk rijden met deze auto. Ondanks de 8 qua TC, is het in de regen trouwens nog steeds uitkijken met gasgeven, zeker als je uit een bocht komt.

Zal mij benieuwen hoe het rijdt met een stuur, want als ik de tijden van de seasonals zie, dan moet je met een stuur veel beter kunnen rijden dan met de controller. Tijden liggen tot 2 seconden lager dan met de DS3, dus denk daar ook nog wel wat tijd te kunnen winnen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rij met een stuur, enkel TC had ik aan staan. De F2007 durf ik rustig zonder TC/ASM/etc te rijden, maar zelfs met die setup op de FGT (die komt afaik van gtplanet) was dat ding niet betrouwbaar in de bocht, bijna driften door sommige bochten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

himlims_ schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:45:
je bob moet nog ervaring opbouwen - pas rond lvl 10 kan die zelfstandig racen (zonder omkijken)
daarom zul je 'm een aantal races bij de hand moeten nemen.
ben je wat verder kun je een noob-bob een groter event laten meedoen, dan vliegt ie aantal lvl's omhoog (bijv. endurance race van lvl 0 naar lvl 20)
Kan je een level 0 mee laten doen met een endurance? Moet je dan eerst een andere bob naar level 25 brengen zodat die events toegankelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010

Downforce wat je op de F2007 & 2010 kunt zetten is ook een stuk hoger dan op de FGT, 200 om 90 dacht ik (achter). + de mechanische grip van de Ferrari's is echt een klap hoger. Durf bijna te stellen dat de Ferrari's sneller zijn op het circuit. Behalve op Le Mans en Monza dan... MIsschien heeft iemand dit al eens getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik ben dit weekend nog niet zoveel opgeschoten... Ik die Formula GT in A-spec blijf ik steken op Monaco... Met die bochten en die snelheid knal ik steeds tegen een muurtje en dan ben je snel gezien :?

Misschien eens wat instellingen van het web plukken om te kijken of ik hem beter kan afstellen, waardoor ie wat makkelijk wordt... Zelfde geldt voor B-spec NASCAR, Formula GT en American.. Op die Daytona Oval gaat die stomme bob van mij steeds remmen :( Maakt niet uit of ik hem in een fully tuned Ford GT zet of een NASCAR wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
thunder8 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Kan je een level 0 mee laten doen met een endurance? Moet je dan eerst een andere bob naar level 25 brengen zodat die events toegankelijk zijn?
Klopt. :)

Je B-spec moet gewoon een bepaald level zijn, in het algemeen.
Daarna kan je elke B-Spec coureur een event laten rijden, ongeacht de level van die coureur.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 24-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
thunder8 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Dat kan inderdaad. Je b-spec niveau bepaalt aan welke races je mee kan doen, en dan heb je zelf de keuze welke bob's je gaat inzetten. Endurance is een mooie manier om een nieuwe bob in niveua te laten stijgen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

f.h schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:17:
Heeft iemand eigenlijk al Zandvoort of Assen proberen na te maken met de course maker? :+
Nee, en dat zal ook niemand gaan proberen schat ik. De coursemaker is niet meer dan een veredelde random generator waar je enkele parameters kunt aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Dr. Quipers schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:45:
Ik ben dit weekend nog niet zoveel opgeschoten... Ik die Formula GT in A-spec blijf ik steken op Monaco... Met die bochten en die snelheid knal ik steeds tegen een muurtje en dan ben je snel gezien :?

Misschien eens wat instellingen van het web plukken om te kijken of ik hem beter kan afstellen, waardoor ie wat makkelijk wordt... Zelfde geldt voor B-spec NASCAR, Formula GT en American.. Op die Daytona Oval gaat die stomme bob van mij steeds remmen :( Maakt niet uit of ik hem in een fully tuned Ford GT zet of een NASCAR wagen...
Ik heb de standaard settings van mijn Ferrari F2007 gekopieerd naar de FGT, gewoon omdat ik die F2007 zo ontzettend fijn vind rijden standaard. Dus ik dacht misschien heeft t zin. Nu zeg ik niet dat het door de afstelling kwam maar ik heb het championship iig heeel makkelijk gehaald in de 1e poging en elke race gewonnen. Wel met slipherstel aan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Stefie2010 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Ik heb de standaard settings van mijn Ferrari F2007 gekopieerd naar de FGT, gewoon omdat ik die F2007 zo ontzettend fijn vind rijden standaard. Dus ik dacht misschien heeft t zin. Nu zeg ik niet dat het door de afstelling kwam maar ik heb het championship iig heeel makkelijk gehaald in de 1e poging en elke race gewonnen. Wel met slipherstel aan btw.
Ja ik heb slipherstel ook wel aan staan en dan gaan die eerste 2 prima, maar dan ga ik op Monaco de mist in :| Ik ga eens wat settings zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Dr. Quipers schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:16:
[...]

Ja ik heb slipherstel ook wel aan staan en dan gaan die eerste 2 prima, maar dan ga ik op Monaco de mist in :| Ik ga eens wat settings zoeken :)
Gewoon Championship afmaken, mits je de andere races wint wordt je toch kampioen. En als je Monaco per se goud wil hebben kun je die altijd later alsnog los rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 13-09 20:22
ik ben nu lvl 29 a-spec (op de helft) en level 18 b-spec.... Ik wil graag level 30 a-spec worden zodat ik de vettel challenge kan doen. Wat is de slimste race om experience te grinden zodat ik lvl 30 kan worden... (seasonals al gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamcar Championship is het beste grinden in A-Spec. Zeker als je de ebschikking hebt over een FGT. Of je wacht tot donderdag als de nieuw seasonals er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:09:
Dreamcar Championship is het beste grinden in A-Spec. Zeker als je de ebschikking hebt over een FGT. Of je wacht tot donderdag als de nieuw seasonals er zijn.
Ik deed vaak een losse race van de DC championship. (B-spec)
Volgens mij de 1e, over de Indy ring met een FGT.
Dat gaat vrij vlot :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 24-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Phase schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:01:
[...]

Nee, en dat zal ook niemand gaan proberen schat ik. De coursemaker is niet meer dan een veredelde random generator waar je enkele parameters kunt aanpassen..
LOL blijkt wel dat ik er nog niet naar gekeken heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
dream car heb ik vanochtend gedaan met een minolta, beetje overkill op indy. monza motregende het dus gewoon op slicks doorraggen. de laatste race was wel erg nat, rondetijden van ongeveer 9.40. wel met 1.40 voorsrpong gewonnen.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn HKS gooistick binnen gekregen, beetje jammer dat hij aan een draadje zit :( Maargoed, eens kijken hoe dit werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de CLK-GTR Race Car '98 een aanrader? ziet er vet uit maar het is tog wel erg prijzig en wil ook nog een FGT kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
oeh jij hebt m ook? :D Bevalt ie bij jou een beetje? (de hks controller that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ik het zo zeggen.. wennen, flink wennen. Het gevoel van een 45graden scheef race'stuurtje' is nog niet echt makkelijk om mee te rijden, laat staan met echt snelle bakken (met de ER34 ben ik bijna 3 sec langzamer op trial mountain). Gelukkig kan je ook nog met het normale analoge pookje werken.

Het display van gas geven is wel erg stoer, al heb je eigelijk toch geen tijd om er naar te kijken :P

In menu's is het even wennen dat je nu met rechter analoog werkt (waar dus nu D-pad zit).

Denk dat ik nog flink wat moet testen om een beter oordeel te geven, maar an sich rijd het best lekker (ik ben een D-pad rijder, dus het 'stuurtje' zit wel op de juiste plek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik kan er al een 7.11.030 op de ring met mn R8 uitpersen :D Dus dat gaat bij mij iig al goed. Ik kan nu ook heeel licht drifts erin houden wat ik voorheen niet goed kon :P

Hij went naar mijn idee best snel :D Maar goed, das voor iedereen weer anders natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Afbeeldingslocatie: http://www.reallifecomics.com/comics/2011/20110124_2610.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
That is, how it is.

Al had ik licenties en speciale events bij Forza wel tof gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik heb juist het tegenovergestelde, met Forza 3 werd ik op een gegeven moment moe van race na race na race na race en dan ook nog vaak op circuits die ontelbaar keer terugkomen.

In GT5 is zoveel meer te doen en de afwisseling vele malen groter dat het me nog lang niet verveelt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Spot On. :D GT is zeker de betere sim, maar niet per sé leuker om te spelen. Vooral in het begin heb je een rare mix tussen frustrerende challenges en veel te simpele races; waar je je maar doorheensleurt om bij het leuke deel te komen.

Ik vind beide leuk hoor, maar op 2 verschillende manieren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sander H schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:48:
Ik heb juist het tegenovergestelde, met Forza 3 werd ik op een gegeven moment moe van race na race na race na race en dan ook nog vaak op circuits die ontelbaar keer terugkomen.

In GT5 is zoveel meer te doen dat het me nog lang niet verveelt :)
Ik vond dat juist gaaf, er was altijd wat te doen, nu zit ik bij die endurance (verder alles op goud, behalve wat amg-challenges en grand tour eiger met de alfa) en ben nu eigenlijk al een paar dagen niet aan het spelen muv b-spec... maar dat is saai.

Vond wel dat ze bij Forza wat meer variatie in de gebruikte banen hadden kunnen doen voor de events, maar dat geldt voor GT5 ook zeker. Sterker nog, het zijn veelal dezelfde banen als in Forza III, Laguna Seca, Nurburgring, Tsukuba, Suzuka, etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 24-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Hoyden schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:55:
[...]

Klopt. :)

Je B-spec moet gewoon een bepaald level zijn, in het algemeen.
Daarna kan je elke B-Spec coureur een event laten rijden, ongeacht de level van die coureur.
Cool, ben al bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik heb in ieder geval bij GT5 nog nooit het "gadver alweeeeer 8 rondjes op deze baan" gevoel gehad. Dat had ik bij Forza 3 heel vaak toen Sunset peninsula raceway of Sebring weer eens langs kwam :P

Ik heb nu ook alle Aspec events op goud, behalve de twee 24 uurs races en heb nog geen zin om die te gaan starten. Maar ik vermaak me nu wel met het uitbreiden van mijn autocollectie, photomode, wat nieuwe wagens over de Ring proberen etc.

Denk dat het gewoon een persoonlijke smaak is, ik heb al vele uren meer gestoken in GT5 dan ik heb gedaan in Forza3 (en die heb ik op 100% gehaald). En niet omdat het moet maar omdat ik het leuk vind, en zo zijn er ook genoeg mensen die het omgekeerd hebben :)

Edit: en wat betreft de fun als het gaat om het pure racen, zowel de AI in Forza 3 als GT5 zijn veel te makkelijk, zelfs met een even snelle auto.

[ Voor 9% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sander H schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:08:
Ik heb in ieder geval bij GT5 nog nooit het "gadver alweeeeer 8 rondjes op deze baan" gevoel gehad. Dat had ik bij Forza 3 heel vaak toen Sunset peninsula raceway of Sebring weer eens langs kwam :P

Ik heb nu ook alle Aspec events op goud, behalve de twee 24 uurs races en heb nog geen zin om die te gaan starten. Maar ik vermaak me nu wel met het uitbreiden van mijn autocollectie, photomode, wat nieuwe wagens over de Ring proberen etc.

Denk dat het gewoon een persoonlijke smaak is, ik heb al vele uren meer gestoken in GT5 dan ik heb gedaan in Forza3 (en die heb ik op 100% gehaald). En niet omdat het moet maar omdat ik het leuk vind, en zo zijn er ook genoeg mensen die het omgekeerd hebben :)
In Forza vond ik het painten van wagens en het maken van logo's echt vet. Die 2 banen kwamen bij mij ook echt mijn neus uit, Sebring, Sunset en daarnaast Sedona Racewaypark... en die Sidewinder zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Unbreukable schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:14:
[...]

In Forza vond ik het painten van wagen en het maken van logo's echt vet. Die 2 banen kwamen bij mij ook echt mijn neus uit, Sebring, Sunset en daarnaast Sedona Racewaypark... en die Sidewinder zooi.
Kan me voorstellen dat het painten een groot gemis is voor de liefhebbers. Persoonlijk heb ik er helemaal niets mee, hoogstens een keer een auto van een ander kleurtje voorzien :D

Vanavond maar weer eens de 9u van Tsukuba bspec aanzetten. Bijna level 37.

[ Voor 7% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Laatst online: 04-07 17:32
iemand een idee hoe ik een fiat punto kan krijgen?
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.