Zoals verwacht van K(im?). Holland. Geen rijles nodig, die pakt er in één keer 20 tegelijk
[/flauw]
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 23-01-2011 15:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 23-01-2011 15:33 ]
Op deze zit ik ook nog te wachten, wat kost ie? Hou ik dat geld apart mocht ik hem tegenkomenybastiaans schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:22:
Van het weekend mooi een nieuw wagentje gescoord uit de tweedehands markt: ik had de 190 evo II al, nu heb ik ook de 190 evo II Race Car... Wat een gave kar. Vandaag maar eens mee over de Ring knallen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
[ Voor 20% gewijzigd door Unbreukable op 23-01-2011 16:20 ]
Ongeveer 2 ton.Stefie2010 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:27:
[...]
Op deze zit ik ook nog te wachten, wat kost ie? Hou ik dat geld apart mocht ik hem tegenkomen
Zal er om hangen, 787B heeft wat minder pk's dan de rest van het veld. Weet niet of je er een grotere turbo op kunt schroeven? Je zou natuurlijk gewoon de race kunnen starten en dan t ff een paar rondjes aankijken.Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:20:
Iemand tips mbt tot de wagen die ik zal gebruiken voor mijn A-Spec Indy 500 Endurance... het liefst een premium. Wil niet weer met die FGT rijden... is de 787B een wagen die dit kan winnen? Of 1 van de peugeot le mans wagens (die hebben alleen een stuk minder pk dan de tegenstanders)?
Verwijderd
Makkie.Aight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:19:
Kan je met de FGT ook Like the Wind halen?
Gaat inderdaad wel heel makkelijk allemaal
Nog meer rijdenFerdiV schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Hoe kun je er het beste voor zorgen dat de olie slecht word? Mijn auto heeft 362 terwijl ik 345 BHP moet hebben, maar ik ga er zojuist even mee rijden en nu is het 363
Ik vind de lol er eerlijk gezegd wel een beetje vanaf met die super-duper auto's, dat is wel jammer, doe mij maar gewoon de modellen die je ook op straat zietAight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:19:
Kan je met de FGT ook Like the Wind halen?
Geen zin om 5 miljoen uit te geven voor alleen de all star race b-spec
online racen we van alles door elkaar, maar een echte low-power straatauto klasse moeten we nog maken. (iets van 250pk 1400/1500 kg ofzo?)Boudewijn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:20:
[...]
Ik vind de lol er eerlijk gezegd wel een beetje vanaf met die super-duper auto's, dat is wel jammer, doe mij maar gewoon de modellen die je ook op straat ziet.
Ik vind het zelf wel aardig tot en met de ferrari's. De auto's van boven die prijsklasse... daar heb ik gewoon minder mee.rlKoekie schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:25:
[...]
online racen we van alles door elkaar, maar een echte low-power straatauto klasse moeten we nog maken. (iets van 250pk 1400/1500 kg ofzo?)
b-spec doe ik meestal wel met een snelle auto. Maar als ik zelf race probeer ik ongeveer gelijk te zijn aan de auto's die er mee doen. Lekker spannend is het dan, ben namelijk niet zo heel goed erin dus zoveel mogelijk oefenen.Boudewijn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:20:
[...]
Ik vind de lol er eerlijk gezegd wel een beetje vanaf met die super-duper auto's, dat is wel jammer, doe mij maar gewoon de modellen die je ook op straat ziet.
Whoooo dat was vet, 2 uur en 29 minuten knallen, heb hem uiteindelijk gedaan met die 908 van Team Peugeot, 1ste en 2e fase turbo er op en harde race banden (gaan toch ff wat langer mee, neem ik aan).Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:20:
Iemand tips mbt tot de wagen die ik zal gebruiken voor mijn A-Spec Indy 500 Endurance... het liefst een premium. Wil niet weer met die FGT rijden... is de 787B een wagen die dit kan winnen? Of 1 van de peugeot le mans wagens (die hebben alleen een stuk minder pk dan de tegenstanders)?
Mijn tv heeft geen game mode zover ik kan herinnerenbello2185 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:56:
[...]
Ligt dat misschien aan je tv instellingen? Een vriend van mij had ook last van lagg met GT5, toen heeft hij de tv op de "Game" setting gezet en daarna was het weg. Ik heb ook een "Spel" setting op mijn tv, maar op de normale instelling werkt het ook smooth.
Het is toch maar 1 turbo wat je erop kan zetten?Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:07:
[...]
Whoooo dat was vet, 2 uur en 29 minuten knallen, heb hem uiteindelijk gedaan met die 908 van Team Peugeot, 1ste en 2e fase turbo er op en harde race banden (gaan toch ff wat langer mee, neem ik aan).
Elke 25 ronden een pitstop en niet meer diesel meegenomen dan nodig omdat de banden toch korter meegaan. Eigenlijk is na 23 ronden het beste echt van de banden af en lever je in op de concurrentie, echter besloot ik steeds 2 ronden door te ploeteren en zo 1 pitstop (ook al gauw bijna 2 ronden) minder te maken.
Ik voel er wel wat voor om binnenkort online met 16 man een die-hard-gt5 indy 500 te doen (is toch leuker dan tegen 11 ai rijders) met schade, zodat je echt uit de muur moet blijven wil je niet extra hoeven stoppen. Zal zo eens kijken of er animo voor is in het andere topic.
1 heeft maar nut ja.Aight! schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:15:
[...]
Het is toch maar 1 turbo wat je erop kan zetten?
[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 23-01-2011 19:21 ]
PSN-id: Chrasher
Valt wel mee eigenlijk, ik heb toen het spel uit was die licenties allemaal afgeragd zodat ik ze tenminste gehaald had, toen had ik er iets van 20 op goud en de rest zilver en brons.sh1nigami schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:09:
Zou trouwens wel willen weten hoe phase rijd als die alles goud kan krijgen..WTF
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Lijkt me wel gaaf; maar dan idd wel met bijvoorbeeld een Peugeot 908, Audi R10 en andere tijdgenoten; met de FGT houdt je het niet echt dik 2 uur vol;-) En wel op harde banden, soft is niet leuk...Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:07:
[...]Ik voel er wel wat voor om binnenkort online met 16 man een die-hard-gt5 indy 500 te doen (is toch leuker dan tegen 11 ai rijders) met schade, zodat je echt uit de muur moet blijven wil je niet extra hoeven stoppen. Zal zo eens kijken of er animo voor is in het andere topic.
Lijkt me leuk.....Ericjooo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:43:
[...]
Lijkt me wel gaaf; maar dan idd wel met bijvoorbeeld een Peugeot 908, Audi R10 en andere tijdgenoten; met de FGT houdt je het niet echt dik 2 uur vol;-) En wel op harde banden, soft is niet leuk...
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
als je minder pks moet hebben moet je wat tuning veranderen?FerdiV schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Hoe kun je er het beste voor zorgen dat de olie slecht word? Mijn auto heeft 362 terwijl ik 345 BHP moet hebben, maar ik ga er zojuist even mee rijden en nu is het 363
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
ik doe ook mee dan hoorEricjooo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:43:
[...]
Lijkt me wel gaaf; maar dan idd wel met bijvoorbeeld een Peugeot 908, Audi R10 en andere tijdgenoten; met de FGT houdt je het niet echt dik 2 uur vol;-) En wel op harde banden, soft is niet leuk...
bob mee laten oval racen met de bak te kort ingesteld (veel tegen de rev limiter aan laten hikken dus)FerdiV schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Doe maar een reglementvoorstel. Ik publiceer het wel op de site.rlKoekie schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:52:
[...]
ik doe ook mee dan hoortype auto maakt me niet zo veel uit, FGT is ook kicken over die oval heen, maar dat kan bijna zonder remmen en dan is het snel saaai. de Le Mans prototype series autos ervoor misbruiken lijkt me een prima idee.
Auto's hier hebben het stuur ook aan de linkerkantEvertt schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:13:
Ik zie veel auto's in gt5 het stuur aan de linkere kant hebben. Heeft iemand een idee waarom dit zo is.
Het moet wel lekker hard gaan, dat je ook kan inhalen dmv slipstreamen.JoepW schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:02:
[...]
Doe maar een reglementvoorstel. Ik publiceer het wel op de site.
[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 23-01-2011 20:42 ]
Tip voor Monza: hij staat toe dat je afsnijdt over die groene vlakken... Tip in het algemeen voor de Vettelchallenge: Zet asm en tcs uit, abs op 1 en skidrecovery/slipherstel aan...Unbreukable schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:41:
[...]
Heb net die Vettel events pas geunlocked, probeerde eerst monza maar na 3 pogingen zit ik nog 6 seconden boven brons...
Ok, ga ik morgen proberen, heb normaal alles uit en alleen ABS op 1. Zal hierbij is slipherstel toevoegen, kijken of dat scheelt.Phase schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:45:
[...]
Tip voor Monza: hij staat toe dat je afsnijdt over die groene vlakken... Tip in het algemeen voor de Vettelchallenge: Zet asm en tcs uit, abs op 1 en skidrecovery/slipherstel aan...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 6% gewijzigd door McDaBom op 23-01-2011 21:58 ]
De SLS AMG en (vooral) de 458 zijn stock al echt heel fijne auto's om mee te rijdenMcDaBom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:47:
Hoi allemaal,
zit te twijfelen of ik de lambo murcie sv en de merc c63 amg moet kopen, of een 458 italia en een sls amg. Heb een budget van 5 ton precies. Kan iemand me vertellen welke het best te tunen zijn en of rm-tuning mogelijk is..
Alvast bedankt!
Mwah, het is niet iedereen gegeven goud te halen bij die AMG ChallengeSander H schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:27:
De SLS win je bij het AMG Special Event. Dus als je die nog gaat doen is dit weggegooid geld
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2011 23:20 ]
Als je nog iets verder bent in het spel heb je zoveel geld dat je niet meer weet waar je het moet laten.McDaBom schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:47:
Hoi allemaal,
zit te twijfelen of ik de lambo murcie sv en de merc c63 amg moet kopen, of een 458 italia en een sls amg. Heb een budget van 5 ton precies. Kan iemand me vertellen welke het best te tunen zijn en of rm-tuning mogelijk is..
Alvast bedankt!
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die luxe nooit gehad heb... ben level 30/31 en heb 2 ton op de bank. Ik zie veel te vaak wat leuks in de 2ehands shop, en verbouw vrij regelmatig een auto, dan ben je er zo doorheen...Jeroenit schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:37:
[...]
Als je nog iets verder bent in het spel heb je zoveel geld dat je niet meer weet waar je het moet laten.
Dan ga je dit soort auto's dubbel kopen omdat je een ander kleurtje ook wel leuk vind...
Ik zou dus zeggen, kies nu een auto waar je nu in wilt rijden, die anderen komen echt ook nog wel een keer in je garage.
Auto-A-Spec-grinden is het toverwoordybastiaans schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:58:
[...]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die luxe nooit gehad heb... ben level 30/31 en heb 2 ton op de bank. Ik zie veel te vaak wat leuks in de 2ehands shop, en verbouw vrij regelmatig een auto, dan ben je er zo doorheen...
Dat gaat me een beetje te ver, ik ga niet een keyboard aansluiten en weet ik veel allemaal om hem via de muur rond te laten rijden...
Lol, gewoon keer op keer dezelfde race rijden waarmee je veel geld verdient..
Zo bijvoorbeeld:
[ Voor 46% gewijzigd door superbassie op 24-01-2011 12:27 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2011 13:07 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik vind die FGT ook niet zo fijn. Gisteren 2e geworden in het kampioenschap, 3 1ste plaatsen, 2 5e plaatsen en op suzuka werd ik 12e, nadat ik in de 2e ronde al de leiding had maar vanaf de 17e ronde ineens niet op de baan kon blijven en 3 of 4 x spinde... Op de nurburgring gingen die AI drivers trouwens bijna elke ronde in een spin na de laatste chicane en het gekke was dat toen ik B-Spec deed dan mijn B-Spec coureur precies daar ook 4x van de baan ging.SinergyX schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:08:
FGT is eigelijk best makkelijk, omdat je geen penalty krijgt op diverse stukken, kan je bijna op elke baan flink afsnijden. Monza op 2de chicane, Suzuka laatste chicane, enkel Monaco had ik wat moeite, puur door eigen fouten moet je flink vechten om weer vooraan te komen.
Vind zelf de F2007 en 2010 veel fijner rijden dan de FGT, ondanks hij 'sneller' zou moeten zijn, maken de echte F1 bolides veel betere bochten.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
kijk of je auto's kunt bemachtigen voor die online-seasonal events, die races leveren je dik centjes op.jenpet schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:26:
Heb sinds dit weekend ook eindelijk GT 5 , Super Spel ! , echter liep ik tegen beginners fout aan was me aan het focussen op 1 auto waardoor ik de rest verkocht had en later bleek ik dus bepaalde auto's voor bepaalde races nodig te hebben![]()
Maar tot nu super gaaf spel ! heb alleen nog maar in A - Spec gezeten dus moet nog vele gameplays ontdekken.
PSN-id: Chrasher
Whahah gast, dat er ook echt mensen zijn die dit doen! Ik zet wel vaak voor ik ga slapen even een B-Spec aan (sinds ik endurance heb unlocked)...Chrasher schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:29:
LOL, mijn A-Spec BOB rijdt nu rondjes 42.0 over de Indy Oval.![]()
Twee elastiekjes op mijn Dualshock, rumble uitgezet en een stukje rubber om de Enter-toets vast te zetten op een oud USB toetsenbord en het geld en Experience stromen binnen.
Inderdaad.Th1x4nG schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:06:
Het voordeel is dat je veel beter kan doseren, lijkt me
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Geweldig he?? maarre, even een domme vraag, hoe zet je de rumble uit??Chrasher schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:29:
LOL, mijn A-Spec BOB rijdt nu rondjes 42.0 over de Indy Oval.![]()
Twee elastiekjes op mijn Dualshock, rumble uitgezet en een stukje rubber om de Enter-toets vast te zetten op een oud USB toetsenbord en het geld en Experience stromen binnen.
ps knop vasthouden, de rest spreekt voorzichEricjooo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:05:
[...]
Geweldig he?? maarre, even een domme vraag, hoe zet je de rumble uit??
GiTS
Ik heb eigenlijk alleen afgesneden bij de chicane op Nurburgring. Dat is niet echt 1 van me favo circuits, dus door vol gas links te sturen na de grindbak, kom je precies op het rechte stuk na de chicane uit, waar je vol in de ankers kan. Soms raak je dan een andere auto, maar door 5-6 seconden te winnen door af te snijden, kom je daar snel weer bovenuit.SinergyX schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:08:
FGT is eigelijk best makkelijk, omdat je geen penalty krijgt op diverse stukken, kan je bijna op elke baan flink afsnijden. Monza op 2de chicane, Suzuka laatste chicane, enkel Monaco had ik wat moeite, puur door eigen fouten moet je flink vechten om weer vooraan te komen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan je een level 0 mee laten doen met een endurance? Moet je dan eerst een andere bob naar level 25 brengen zodat die events toegankelijk zijn?himlims_ schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:45:
je bob moet nog ervaring opbouwen - pas rond lvl 10 kan die zelfstandig racen (zonder omkijken)
daarom zul je 'm een aantal races bij de hand moeten nemen.
ben je wat verder kun je een noob-bob een groter event laten meedoen, dan vliegt ie aantal lvl's omhoog (bijv. endurance race van lvl 0 naar lvl 20)
Downforce wat je op de F2007 & 2010 kunt zetten is ook een stuk hoger dan op de FGT, 200 om 90 dacht ik (achter). + de mechanische grip van de Ferrari's is echt een klap hoger. Durf bijna te stellen dat de Ferrari's sneller zijn op het circuit. Behalve op Le Mans en Monza dan... MIsschien heeft iemand dit al eens getest?SinergyX schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:08:
Vind zelf de F2007 en 2010 veel fijner rijden dan de FGT, ondanks hij 'sneller' zou moeten zijn, maken de echte F1 bolides veel betere bochten.
Klopt.thunder8 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Kan je een level 0 mee laten doen met een endurance? Moet je dan eerst een andere bob naar level 25 brengen zodat die events toegankelijk zijn?
[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 24-01-2011 15:56 ]
Dat kan inderdaad. Je b-spec niveau bepaalt aan welke races je mee kan doen, en dan heb je zelf de keuze welke bob's je gaat inzetten. Endurance is een mooie manier om een nieuwe bob in niveua te laten stijgen.thunder8 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Kan je een level 0 mee laten doen met een endurance? Moet je dan eerst een andere bob naar level 25 brengen zodat die events toegankelijk zijn?
PSN: jannvsdvinvs
Nee, en dat zal ook niemand gaan proberen schat ik. De coursemaker is niet meer dan een veredelde random generator waar je enkele parameters kunt aanpassen..f.h schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:17:
Heeft iemand eigenlijk al Zandvoort of Assen proberen na te maken met de course maker?
Ik heb de standaard settings van mijn Ferrari F2007 gekopieerd naar de FGT, gewoon omdat ik die F2007 zo ontzettend fijn vind rijden standaard. Dus ik dacht misschien heeft t zin. Nu zeg ik niet dat het door de afstelling kwam maar ik heb het championship iig heeel makkelijk gehaald in de 1e poging en elke race gewonnen. Wel met slipherstel aan btw.Dr. Quipers schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:45:
Ik ben dit weekend nog niet zoveel opgeschoten... Ik die Formula GT in A-spec blijf ik steken op Monaco... Met die bochten en die snelheid knal ik steeds tegen een muurtje en dan ben je snel gezien![]()
Misschien eens wat instellingen van het web plukken om te kijken of ik hem beter kan afstellen, waardoor ie wat makkelijk wordt... Zelfde geldt voor B-spec NASCAR, Formula GT en American.. Op die Daytona Oval gaat die stomme bob van mij steeds remmenMaakt niet uit of ik hem in een fully tuned Ford GT zet of een NASCAR wagen...
Ja ik heb slipherstel ook wel aan staan en dan gaan die eerste 2 prima, maar dan ga ik op Monaco de mist inStefie2010 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Ik heb de standaard settings van mijn Ferrari F2007 gekopieerd naar de FGT, gewoon omdat ik die F2007 zo ontzettend fijn vind rijden standaard. Dus ik dacht misschien heeft t zin. Nu zeg ik niet dat het door de afstelling kwam maar ik heb het championship iig heeel makkelijk gehaald in de 1e poging en elke race gewonnen. Wel met slipherstel aan btw.
Gewoon Championship afmaken, mits je de andere races wint wordt je toch kampioen. En als je Monaco per se goud wil hebben kun je die altijd later alsnog los rijdenDr. Quipers schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:16:
[...]
Ja ik heb slipherstel ook wel aan staan en dan gaan die eerste 2 prima, maar dan ga ik op Monaco de mist inIk ga eens wat settings zoeken
Verwijderd
Ik deed vaak een losse race van de DC championship. (B-spec)Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:09:
Dreamcar Championship is het beste grinden in A-Spec. Zeker als je de ebschikking hebt over een FGT. Of je wacht tot donderdag als de nieuw seasonals er zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 24-01-2011 17:24 ]
LOL blijkt wel dat ik er nog niet naar gekeken hebPhase schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Nee, en dat zal ook niemand gaan proberen schat ik. De coursemaker is niet meer dan een veredelde random generator waar je enkele parameters kunt aanpassen..
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verwijderd
That is, how it is.
[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 20:50 ]
Spot On.
Ik vond dat juist gaaf, er was altijd wat te doen, nu zit ik bij die endurance (verder alles op goud, behalve wat amg-challenges en grand tour eiger met de alfa) en ben nu eigenlijk al een paar dagen niet aan het spelen muv b-spec... maar dat is saai.Sander H schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:48:
Ik heb juist het tegenovergestelde, met Forza 3 werd ik op een gegeven moment moe van race na race na race na race en dan ook nog vaak op circuits die ontelbaar keer terugkomen.
In GT5 is zoveel meer te doen dat het me nog lang niet verveelt
[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 24-01-2011 21:09 ]
Cool, ben al bezigHoyden schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:55:
[...]
Klopt.
Je B-spec moet gewoon een bepaald level zijn, in het algemeen.
Daarna kan je elke B-Spec coureur een event laten rijden, ongeacht de level van die coureur.
[ Voor 9% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 21:15 ]
In Forza vond ik het painten van wagens en het maken van logo's echt vet. Die 2 banen kwamen bij mij ook echt mijn neus uit, Sebring, Sunset en daarnaast Sedona Racewaypark... en die Sidewinder zooi.Sander H schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:08:
Ik heb in ieder geval bij GT5 nog nooit het "gadver alweeeeer 8 rondjes op deze baan" gevoel gehad. Dat had ik bij Forza 3 heel vaak toen Sunset peninsula raceway of Sebring weer eens langs kwam![]()
Ik heb nu ook alle Aspec events op goud, behalve de twee 24 uurs races en heb nog geen zin om die te gaan starten. Maar ik vermaak me nu wel met het uitbreiden van mijn autocollectie, photomode, wat nieuwe wagens over de Ring proberen etc.
Denk dat het gewoon een persoonlijke smaak is, ik heb al vele uren meer gestoken in GT5 dan ik heb gedaan in Forza3 (en die heb ik op 100% gehaald). En niet omdat het moet maar omdat ik het leuk vind, en zo zijn er ook genoeg mensen die het omgekeerd hebben
Kan me voorstellen dat het painten een groot gemis is voor de liefhebbers. Persoonlijk heb ik er helemaal niets mee, hoogstens een keer een auto van een ander kleurtje voorzienUnbreukable schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:14:
[...]
In Forza vond ik het painten van wagen en het maken van logo's echt vet. Die 2 banen kwamen bij mij ook echt mijn neus uit, Sebring, Sunset en daarnaast Sedona Racewaypark... en die Sidewinder zooi.
[ Voor 7% gewijzigd door Sander H op 24-01-2011 21:32 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq