Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:19:
*O* *O* *O* *O*
Kreeg net mail van fanatec, mijn Wheelstand wordt opgestuurd. Hopelijk krijg ik hem vrijdag van ups.
Kan ik eindelijk mijn GT3 RS _/-\o_ stuurtje + CSP _/-\o_ :9~ gaan gebruiken. Staan al zeker een dikke maand :O in de doos...... stof te happe.
Dat had ik niet vol gehouden..... Ik had het dan allemaal tijdelijk ergens op vast gemaakt.
Maar ik wens je veel plezier met de zooi. Het is geweldig spul kan ik zeggen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Heb je hem nog niet geprobeerd op een bureau ofzo? Zo lang zou ik niet kunnen wachten denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Zeker ergens op getest:

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/2268/tijdelijkopstelling001.jpg

Maar door de geweldige FF had ik continue het tafeltje in mijn handen en online trilde stuurtje gewoon los als ik schade had aan mijn auto. Dan heb ik het nog niet over de rug pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
downing schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:58:
Zeker ergens op getest:

[afbeelding]

Maar door de geweldige FF had ik continue het tafeltje in mijn handen en online trilde stuurtje gewoon los als ik schade had aan mijn auto. Dan heb ik het nog niet over de rug pijn.
Op tafel LACK van 5 euro bij de ikea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik had zelf een tafeltje in elkaar gebeunt lol, zodat ik ook met het stuurtje kon rijden.
Ben blij dat mijn Wheel Stand er ook aankomt. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
downing schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:58:
Zeker ergens op getest:

[afbeelding]

Kan me voorstellen dat dat voor geen meter rijdt ;)

Ik zelf gebruik hem altijd op m'n bureau, werkt wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zo zeg, IA-1 is echt makkelijk! Haalde ooit toen ik snel door die licenties heen knalde al zilver maar ben nu even aan het proberen om alles goud te krijgen.

Eerste run haalde ik gelijk met ruim 2 tienden onder goud. Het rare is, ik reed als een debiel, en kwam met rokende banden door de knik naar links... door dit soort dingen ben ik nog steeds van mening dat het physics model van GT5 toch niet zo heel goed is omdat het wederom een voorbeeld is dat in GT5 glijden met de wagen sneller is dan strak rijden. In tegenstelling tot hoe je irl snel zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Wat jij zegt verschilt per bocht, circuit (grip van het asfalt) en de kp/kg/downforce van de auto.
Soms is driften voor de apex ruim erin en dan vol op het gas verder (zeg maar nivo rally) en soms is het precies op de curb rijden sneller.
Maar moet eerlijk zeggen dat mijn ervaring is dat het laatste meestal sneller is.
Gisteren was dat goed te zien met de Lupo cup. Strak langs de curb was veel sneller. Dit met name omdat de pk's relatief laag zijn van die doosjes.
Trouwens heb ik bij de historische races iemand gekend die met zijn Healey het hele veld structureel op elk circuit (dus irl) zoek reed met een 'rally achtige hoe dwars zal ie gaan'-stijl ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 18-01-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:22:
. door dit soort dingen ben ik nog steeds van mening dat het physics model van GT5 toch niet zo heel goed is omdat het wederom een voorbeeld is dat in GT5 glijden met de wagen sneller is dan strak rijden. In tegenstelling tot hoe je irl snel zou kunnen zijn.
Dat hangt helemaal van de slipcurve van de banden af. In de jaren 60 hadden racebanden het meeste grip als ze een beetje glijdend door de bochten gingen. Tegenwoordig kan dat in de F1 zeker niet meer, maar de banden zijn dan ook compleet veranderd. Je weet echter niet hoe erg dat is veranderd bij straatbanden

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

GAIAjohan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:43:
[...]
Dat hangt helemaal van de slipcurve van de banden af. In de jaren 60 hadden racebanden het meeste grip als ze een beetje glijdend door de bochten gingen. ....
Hihi, ken jij 'm ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Haha echt vet, doe nu licentie IA-2 rij ik eerst 30,301 (1 duizenste boven goud) en mijn volgende run 30,299 (1ste onder goud). in ieder geval is ie binnen!

Het zou mooi zijn als je die herhalingen van die licenties over elkaar heen kon leggen en in 1 beeld 2 of 3 verschillende spelers met hun gouden run zou kunnen vergelijken.

MBT het glijden of niet glijden, mijn gevoel zegt me dat glijden met de 207 (B-5) en met de megane (B-6) zou toch irl niet sneller moeten zijn door die bochten? Nou moet ik wel zeggen dat het natuurlijk steeds om 1 bocht gaat, en ik haal goud met 18,888 terwijl ik glij maar dat als ik nog beter strak zou rijden (misschien kan ik dat niet goed genoeg) daar nog onder zou kunnen. maw een beetje glijden is voor mij dan de manier ipv dat het aan de game physics ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Hmmpf, na lvl 40 b-spec geen XP meer... Gisteren dus voor niks de 24h Nürburgring aangezet... :s

Wordt nu tijd om te gaan a-speccen, heb iig alle auto's al die ik daarvoor nodig zal hebben....

En kan nu eindelijk een keer m'n PS3 uitzetten.... (staat sinds half december ofzo continu aan)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
nAffie schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:38:
Hmmpf, na lvl 40 b-spec geen XP meer... Gisteren dus voor niks de 24h Nürburgring aangezet... :s

Wordt nu tijd om te gaan a-speccen, heb iig alle auto's al die ik daarvoor nodig zal hebben....

En kan nu eindelijk een keer m'n PS3 uitzetten.... (staat sinds half december ofzo continu aan)
Gast, bedoel je nou te zeggen dat je de sinds je de game hebt nog geen meter zelf gereden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, en het is ook geen grap. Ga maar eens op zoek naar wat informatie over diagonaalbanden die ze gebruikten in de jaren 60 en 70. Tis niet voor niets dat een beetje driften in bochten toen beter was dan perfect rijden. Mensen die hier erg goed mee om konden gaan waren de beste coureurs. Het exacte rijden is pas echt begonnen toen de radiaalbanden kwam met een kleine slip curve. Deze banden waren sneller, maar driften/slippen gaf je juist enorm veel nadeel. Met name door de banden zit er een enorm verschil tussen de jaren 60 en 70 en nu. En dan heb ik t niet alleen over de F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:51

Bever!

3

lol hoezo spelelement weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Unbreukable schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:47:
[...]

Gast, bedoel je nou te zeggen dat je de sinds je de game hebt nog geen meter zelf gereden hebt?
Oh jawel, ben ergens lvl 24 a-spec, wat challenges en licences gedaan... maar had niet zoveel tijd om zelf meer te rijden na m'n vakantie dus vandaar maar b-spec gaan doen, ook ivm de auto's die ik weer kan gebruiken voor a-spec...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sjonge, waarom zijn sommige van die S-Licenties zooo makkelijk, neem nou S-6 na de 2e bocht ligt ik al eerste...

Voor die begin licenties moet je Gilles Villeneuve (of elke andere race god) zijn en dan kom je bij die S-Licentie en dan zitten er er paar bij die van het niveau chanoch nissany zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
wel makkelijk zo'n Bspekkie , je zet iemand in een veelste snelle auto( x1 2010 s. vettel) en je laat hem dreamcar of een endurence rijden. in een uurtje(dreamcup) 1mil rijker:D.

online beetje met wat nlers of fransen driften is ook geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
nAffie schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:38:
Nog wel gewoon voor je bspec coureurs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Sander H schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:04:
[...]

Nog wel gewoon voor je bspec coureurs toch?
Ja, de bob's levelen wel verder...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:51:
[...]
Deze banden waren sneller, maar driften/slippen gaf je juist enorm veel nadeel. Met name door de banden zit er een enorm verschil tussen de jaren 60 en 70 en nu. En dan heb ik t niet alleen over de F1.
Klopt. Ter aanvulling; in de MotoGP was er enkele jaren geleden ook een bandensoort die profiteerde van dit rijgedrag;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6f4XD49VyoA]

McCoy was daar vooral erg goed mee. Door het spinnen ontstond er soort supergriplaagje op de band, terwijl hij er niet harder van ging slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn laatste 24uur van le Mans is net begonnen.
Ik heb nog ca 700.000xp nodig, dus morgen rond 22.00 uur ben ik B-spec lvl40.
Dan nog even de 24uur op de Groene Hel aanzetten en klaar.....
Tot juni of zo worden er doordeweeks veel dreamcar championships gedaan om geld te verdienen.

Maar van het weekend eerst maar eens gaan zitten voor de resterende AMG challenges and Loeb Rally tests.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
@ Roamer: Ja Garry McCoy kennen we nog wel, het was altijd spectaculair om naar die gast te kijken!

Ik ben echt op dreef vanavond, haalde S8 gewoon in mijn 2e poging vanavond, nadat ik in november zeker 10x nodig had voor zilver, nu hoppa! in 2x goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McCoy was heel erg goed in het driften met een motorfiets, echt wijs om te zien. Melandri kan er ook wat van trouwens...zoek maar op YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
[...]

Nee, en het is ook geen grap. Ga maar eens op zoek naar wat informatie over diagonaalbanden die ze gebruikten in de jaren 60 en 70. Tis niet voor niets dat een beetje driften in bochten toen beter was dan perfect rijden. Mensen die hier erg goed mee om konden gaan waren de beste coureurs. Het exacte rijden is pas echt begonnen toen de radiaalbanden kwam met een kleine slip curve. Deze banden waren sneller, maar driften/slippen gaf je juist enorm veel nadeel. Met name door de banden zit er een enorm verschil tussen de jaren 60 en 70 en nu. En dan heb ik t niet alleen over de F1.
Ik speel heel af en toe nog wel eens GPL, en daar word je echt een goeie coureur van. Technieken als trailbraken etc. maken je echt een veel snellere coureur, juist omdat je veel beter leert wat het verschuiven van gewicht met een auto doet en wat je daarmee kan qua rijstijlen. Daarvan gebruik makend pak je de laatste tienden naar toptijden, maar daarvoor moet je wel VEEL oefenen met de auto en op de baan.

Een normale rubberen band presteert het best met tussen de 0 en 5% slip (uit mijn hoofd, die les op de HTS is ook al weer een jaar of 6, 7 geleden), een diagonaalband van vroeger met een nog veel hogere slipwaardes, daar zit hem dat in. De huidige band heeft dus ook wel een beetje slip nodig, maar dat is zo weinig dat dat heel moeilijk te realiseren is.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:34:
McCoy was heel erg goed in het driften met een motorfiets, echt wijs om te zien. Melandri kan er ook wat van trouwens...zoek maar op YT.
... Donington Park met één hand aan het stuur en één vingertje in de lucht... _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door ybastiaans op 18-01-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

[...]
Ik hoef die info over banden niet op te zoeken.
Ik heb op die glijbanden (diagonaal bandjes van Michelin) geracet met klassieke auto's in de FIA klassieke klasse ;)
En daarnaast hadden we een merken competitie en dan reden we op moderne toyo's (Radiaal).
Het verschil was enorm. We wisselde zelfs van gewoon naar ls diff vanwege de bandjes.
Dussuh mijn opmerking over die Healey was ter bevestiging en niet als verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoe gaan jullie alle auto's verzamelen? De standaard modellen kan je natuurlijk niet zomaar kopen. Dus dat betekend dat je steeds moet wachten tot er wagens bij de used car dealer staan. Is die used car dealer toevallig zo slim om geen wagens te laten zien die je al hebt? dus als je hem steeds leeg koopt dat er daarna compleet andere wagens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ybastiaans schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:14:
[...]

[...]

... Donington Park met één hand aan het stuur en één vingertje in de lucht... _/-\o_
Philip Island bedoel je:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5jv2miNdHFE&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Unbreukable schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:22:
Hoe gaan jullie alle auto's verzamelen? De standaard modellen kan je natuurlijk niet zomaar kopen. Dus dat betekend dat je steeds moet wachten tot er wagens bij de used car dealer staan. Is die used car dealer toevallig zo slim om geen wagens te laten zien die je al hebt? dus als je hem steeds leeg koopt dat er daarna compleet andere wagens staan?
Neuh, de 2de hands shop is niet slim. Ik heb al een keer een dubbele gekocht. Vandaar dat ik het nu bijhoud.
Na flink grinden kijk ik er af en toe. Maar het is een #$@-systeem zo.
Leuke statistiek per merk:
Nissan 137
Honda 101
Mazda 97
Toyota 82
Mitsubishi 72
Subaru 36
Chevrolet 31
Audi 27
Ford 26
Mercedes-Benz 21
Volkswagen 20
BMW 19
Lexus 19
Lotus 18
Daihatsu 16
Peugeot 16
Suzuki 16
Alfa Romeo 15
Dodge 15
Renault 14
Ferrari 12
Citroën 11
Jaguar 11
Acura 10
Fiat 9
TVR 8
Hyundai 7
Lamborghini 7
NISMO 7
Opel 7
Vauxhall 7
Amuse 6
Infiniti 6
MINI 6
Spoon 6
Aston Martin 5
Lancia 5
Pagani 5
Pontiac 5
RUF 5
Chrysler 4
Gran Turismo 4
Isuzu 4
Autobacs 3
McLaren 3
Mine’s 3
Pescarolo 3
RE 3
Shelby 3
Volvo 3
Alpine 2
BLITZ 2
Buick 2
Chaparral 2
HKS 2
Holden 2
HPA Motorsports 2
MG 2
Opera 2
Plymouth 2
Scion 2
Tommykaira 2
AC Cars 1
AEM 1
Art Morrison 1
Autobianchi 1
Bentley 1
Bugatti 1
Cadillac 1
Callaway 1
Caterham 1
Cizeta 1
DMC 1
Dome 1
Eagle 1
Gillet 1
Ginetta 1
Grand Touring Garage 1
High End Performance 1
Hommell 1
Jay Leno 1
Jensen 1
Land Rover 1
Lister 1
Marcos 1
Maserati 1
Mercury 1
Mugen 1
Oullim 1
Panoz 1
S 1
Saleen 1
Seat 1
Spyker 1
Tesla 1
Tom’s 1
TRD 1
TRIAL 1
Triumph 1

Van sommige merken hoef ik echt niet de volle verzameling. Ik heb een verlanglijstje gemaakt en de auto's die ik mis ga ik proberen te ruilen tegen iets wat ik kwijt wil.
Wie wil er nou 137 Nissan :9

[ Voor 50% gewijzigd door JoepW op 18-01-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Foutje van mij, perfect gecorrigeerd. Ik zeg kippenvel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

zo, BT headset besteld bij play.com, dank voor de tip Bizzarro!
Wat zijn de ervaringen met levertijden van die toko?

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik gebruik een excel sheet waar ik alle auto's die ik heb met groen gemarkeerd heb. Na maximaal 5 races kijk ik weer in de used car dealer en koop ik alles wat ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik de Gran Turismo app for Android. :) Kan ik gewoon aanklikken welke wagens ik heb.
Kijk ik eens in de used car showroom, kan ik meteen checken of ik m al heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:20:
[...]

Ik hoef die info over banden niet op te zoeken.
Ik heb op die glijbanden (diagonaal bandjes van Michelin) geracet met klassieke auto's in de FIA klassieke klasse ;)
En daarnaast hadden we een merken competitie en dan reden we op moderne toyo's (Radiaal).
Het verschil was enorm. We wisselde zelfs van gewoon naar ls diff vanwege de bandjes.
Dussuh mijn opmerking over die Healey was ter bevestiging en niet als verbazing.
Ok, ik dacht dat jij dacht dat het een grap was. :P Met Hihi. Nja, verkeerd begrepen dus :P

Ninjaedit:
:F Dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sander H schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Ik gebruik een excel sheet waar ik alle auto's die ik heb met groen gemarkeerd heb. Na maximaal 5 races kijk ik weer in de used car dealer en koop ik alles wat ik nog niet heb.
Heb het zelf ook in een excel sheet, alleen stel je moet straks nog 10 wagens om alles te hebben. Hoe groot is dan de kans dat die 10 wagens bij de used car dealer staan, dat kan wel een jaar duren voor ze er allemaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Weet iemand de instellingen voor Historic cup (Bspec) met de Toyota7.. ik kom niet verder dan 3de plaats met de cote du azur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik vind in de android market een app voor forza, waarmee je de perfecte tune setup vindt voor een bepaalde auto.. Eens zien of ie ook goed werkt voor GT5..
Je moet de aandrijflijn, gewicht en gewichtsverdeling invoeren. :/

Het lijkt me dat de wagendimensies en wielbasis en spoorbreedte ook wel handig zijn :/

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 19-01-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:42:
Hmm, ik vind in de android market een app voor forza, waarmee je de perfecte tune setup vindt voor een bepaalde auto.. Eens zien of ie ook goed werkt voor GT5..
Je moet de aandrijflijn, gewicht en gewichtsverdeling invoeren. :/

Het lijkt me dat de wagendimensies en wielbasis en spoorbreedte ook wel handig zijn :/
En wat dacht je van de wielgeometrie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vanmorgen bezig met mijn oude bobbie level 37 toen ik ineens de The Air of Experience Raise a B-Spec driver to the peak of his career. trophy kreeg blijkbaar kan ik dus die bob met pensioen sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hoe hebben jullie die nascar race voor elkaar gekregen met jullie bobje.
De eerste race die wint hij makkelijk maar daarna begint de ellende. Op de helft van de race beginnen de bandjes wat te slijten en daar begint het glijden dan......De AI gaat geen enkele keer de pit in maar die van mij moet ik er gewoon insturen want anders kan hij de auto niet meer onder controle houden.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:09:
Hoe hebben jullie die nascar race voor elkaar gekregen met jullie bobje.
De eerste race die wint hij makkelijk maar daarna begint de ellende. Op de helft van de race beginnen de bandjes wat te slijten en daar begint het glijden dan......De AI gaat geen enkele keer de pit in maar die van mij moet ik er gewoon insturen want anders kan hij de auto niet meer onder controle houden.....
Truc is vrij simpel, halverwege de race de pits in laten gaan en hij rijd de laatste 2 rondjes zonder problemen naar de eerste plaats :P Enige probleem is de laatste Daytona race, daar heb je dus het 'bob wil niet hard in de bocht rijden' problemen. Beste is om daar continue 'slow down' te blijven geven, tot de laatste ronde op het rechte stuk vol laten pushen, met mazzel pakt hij dan net bij uitrijden van de bocht richting finish de nr. 1 en ben je eerste.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hmmzz ik ga het nog maar weer een keer proberen als ik thuis ben.
Heb hem dus op de helft van de race inderdaad de pit ingestuurd maar dit mocht niet baten.
Werd niet hoger dan vierde. Misschien mijn bob nog maar wat laten levelen.
Heb trouwens een hete bob maar inhalen vind hij nog best lastig.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:16:
[...]

Truc is vrij simpel, halverwege de race de pits in laten gaan en hij rijd de laatste 2 rondjes zonder problemen naar de eerste plaats :P Enige probleem is de laatste Daytona race, daar heb je dus het 'bob wil niet hard in de bocht rijden' problemen. Beste is om daar continue 'slow down' te blijven geven, tot de laatste ronde op het rechte stuk vol laten pushen, met mazzel pakt hij dan net bij uitrijden van de bocht richting finish de nr. 1 en ben je eerste.
Voor Daytona zweeft er ergens op internet een wagenafstelling rond waardoor die makkelijk te halen is. Bob raakt hierbij de muur niet en remt niet af in de bochten! Heel makkelijk te halen dan. Heb em zo niet bij de hand, ff zoeken.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Geleend van GTplanet... :P

Voor de mensen die er ook moeite mee hebben.
Ik ga hem zelf vanmiddag pas uit proberen....

Race 1

Front Downforce - 45
Rear Downforce - 45
Front Breaks - 1
Rear Breaks - 0
Front Ride Height - -30
Rear Ride Height - -30
Transmission/ Top Speed - 249MPH - 401 km

Just keep telling bob to overtake and he will win by a huge margin.

Race 2

Front Downforce - 45
Rear Downforce - 45
Front Breaks - 1
Rear Breaks - 0
Front Ride Height - -30
Rear Ride Height - -30
Transmission/ Top Speed - 219MPH – 352 km

Race 3

Front Downforce - 45
Rear Downforce - 45
Front Breaks - 1
Rear Breaks - 0
Front Ride Height - -30
Rear Ride Height - -30
Transmission/ Top Speed - 236MPH – 380 km

Dont push bob too hard on this one, otherwise you will pit in on your last lap for a tire change and lose the race.

Race 4

Front Downforce - 45
Rear Downforce - 45
Front Breaks - 1
Rear Breaks - 0
Front Ride Height - -30
Rear Ride Height - -30
Transmission/ Top Speed - 224MPH – 360 km

Race 5

Front Downforce - 45
Rear Downforce - 45
Front Breaks - 1
Rear Breaks - 0
Front Ride Height - -30
Rear Ride Height - -30
Transmission/ Top Speed - 224MPH – 360 km

Gaat over de NASCAR challenge in B-spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dacht ik andere instellingen gebruikt die ergens in het vorige topic rondzweven.
Werkte prima (mijn B-speccies waren toen wel al een redelijk hoog lvl).

Op de daytona oval heb ik het volgende gedaan:
Voor iedere bocht (zijn er 2 dus) op de "push"-knop duwen.
Na de laatste bocht weer, zodat ie minimaal (of zelfs helemaal niet) afremt voor de knik op start-finish.

Zo reed mijn B-speccie langzaam maar zeker wel steeds verder weg van het veld.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik neem je tip mee voor vanmiddag.....hoop echt dat het hiermee lukt.
Zelfde probleem heb ik met de historic cup en dan de laatste race. Instelling gebruikt van gtplanet voor mijn toyota 7 maar hij komt niet verder dan de derde plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:40:
Geleend van GTplanet... :P

Voor de mensen die er ook moeite mee hebben.
Ik ga hem zelf vanmiddag pas uit proberen....
Ligt het aan mij, of enige wat per race verschillend is, is de topspeed? :?

Ik gebruikte de grindmap settings, welke ook LSD etc hadden opgegeven, daar zat een enorm verschil is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

jeps alleen topspeed is anders per race.....
Wat zijn de grindmap settings dan...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Wat zit er een belachelijk groot verschil tussen die license challenges zeg...
Probeer alles op goud te krijgen en tot IC-10 (2 laps Rome City Course) gaat dat prima. Maar die IC-10 is gewoon onmogelijk met die klote Ferrari! :( Kom niet eens de eerste bocht door zonder gediskwalificeerd te worden...

Voor m'n eigen bestwil de PS3 maar ff uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb de 10-ic gedaan zonder hulpmiddelen. Door de uitlegvideo te kijken, goed de inhaal momenten bepaald.

[ Voor 198% gewijzigd door Gizzy op 19-01-2011 15:42 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Gizzy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Ik moet zeggen de uitleg film bekijken heeft mij een hoop geholpen! Vooral letten op de inhaal momenten. Soms heeft eerder inhalen juist een averechts effect omdat je dan slipstream mist!
Ik heb het helemaal zelf gedaan, zonder video's of slipherstel e.d. Toen ik hem uiteindelijk had, bleek ik het zo ongeveer precies het zelfde gedaan te hebben als de youtube video die ik later bekeken heb. Het allerbelangrijkste is inhalen waar het kán, niet waar jij sneller bent. Je pakt er een hele rits in bocht 1 t/m3, vervolgens een rits bij de hairpin op de kinderkopjes. Niet proberen in te halen in de knijpende links rechts, hard eruit komen en vervolgens een paar man pakken in de laatste bochtensectie. Niet wild in de laatste bocht inhalen, zorgen dat je er heel hard uit komt zodat je kunt slipstreamen op het rechte stuk, en herhaal het riedeltje weer. Vooral in Bocht 1 t/m 3 pak je veel tijd als je de Ferrari de bocht goed inremt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
[...]

Ik moet zeggen de uitleg film bekijken heeft mij een hoop geholpen! Vooral letten op de inhaal momenten. Soms heeft eerder inhalen juist een averechts effect omdat je dan slipstream mist!
Dat hielp bij mij ook wel ja! :) Vond dit wel 1 van de moeilijkste om op goud te halen van de licenties, maar je kan in die eerste bocht veel meer risico nemen dan je in eerste instantie denkt en er binnendoor heel veel inhalen. Als je de juiste snelheid hebt pak je er ook 2 in die lange doordraai naar links. Dan hard in de remmen voor de bocht naar rechts en hopen dat je kan slipstreamen op het rechte stuk en dan moet het wel goed gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zin in morgen! Krijgen we weer wat nieuwe races erbij! Ondanks dat ik er flink wat uren mee gespeeld heb vind ik het toch altijd wel weer dat je snel het einde hebt bereikt... :X Van mij mogen er 4 x zoveel races in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
[...]

Had er al wat bekeken op YT ja en je kan er veel uit halen. Misschien dat ik het vanavond nog eens probeer want als ik gefrustreerd ben rij ik alleen maar slechter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:38:
Zin in morgen! Krijgen we weer wat nieuwe races erbij! Ondanks dat ik er flink wat uren mee gespeeld heb vind ik het toch altijd wel weer dat je snel het einde hebt bereikt... :X Van mij mogen er 4 x zoveel races in!
huh, weet je dat zeker? We hebben afgelopen donderdag toch serie 4 van de Seasonals gehad... Krijgen we dan alweer een nieuwe reeks? Of zit er een andere update aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dacide schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:51:
[...]

huh, weet je dat zeker? We hebben afgelopen donderdag toch serie 4 van de Seasonals gehad... Krijgen we dan alweer een nieuwe reeks? Of zit er een andere update aan te komen?
Ik neem aan dat de races van 3 vervallen en de 5e serie erbij komt.

Van mij mogen het er deze keer ook meer dan 5 zijn. Het liefst zie ik 100 extra A-Spec events, hopen dat dat in de februari update zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:15:
Mijn laatste 24uur van le Mans is net begonnen.
Ik heb nog ca 700.000xp nodig, dus morgen rond 22.00 uur ben ik B-spec lvl40.
Dan nog even de 24uur op de Groene Hel aanzetten en klaar.....
Tot juni of zo worden er doordeweeks veel dreamcar championships gedaan om geld te verdienen.

Maar van het weekend eerst maar eens gaan zitten voor de resterende AMG challenges and Loeb Rally tests.
Ik d8 eigenlijk dat het een grap was maar ze duren dus echt 24 uur,

Gaat "Mr. Miyagi" (KY) dan ook een nieuwe PS3 aanschaffen voor me doordat de mijne oververhit geraakt is door al z'n 24 uurs races. Plus het feit dat je niet eens kunt saven tussendoor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Als hij op een goede plek staat (dus niet tegen een muur, stoffige omgeving etc.) kan hij makkelijk 24/7 aanstaan. Bij mij heeft hij op z'n langst denk ik 72 uur aangestaan en hij was op het eind even warm als dat hij normaal is na een uurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Sander H schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:10:
Als hij op een goede plek staat (dus niet tegen een muur, stoffige omgeving etc.) kan hij makkelijk 24/7 aanstaan. Bij mij heeft hij op z'n langst denk ik 72 uur aangestaan en hij was op het eind even warm als dat hij normaal is na een uurtje :)
Hij staat bij bij continue aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nou nog 3 licenties op goud te doen. Ben nu al een poosje met IB-3 bezig, das de slalom met de Toyota FT-86... zwaar maar dan ook echt zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bl0cKeR schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:32:
zo, BT headset besteld bij play.com, dank voor de tip Bizzarro!
Wat zijn de ervaringen met levertijden van die toko?
Ongeveer twee weken meestal, pakketpost is in veel gevallen sneller dan brievenbuspost via play. De headset komt per pakket. Heb de mijne gisteren ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
speaking of koptelefoontjes en headsets: ik heb dit beestje besteld van turtle beach:
http://www.turtlebeach.co...dsets/ear-force-px21.aspx
met een beetje mazzel is ie morgen binnen :)

[ Voor 10% gewijzigd door rlKoekie op 19-01-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Unbreukable schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:39:
Nou nog 3 licenties op goud te doen. Ben nu al een poosje met IB-3 bezig, das de slalom met de Toyota FT-86... zwaar maar dan ook echt zwaar irritant.
Stond de hele tijd op 18,507... ...en dan opeens haal je het meteen met 18,346.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

reaL_G

G

Sander H schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:10:
bij mij ook ruim 4 24/7 dagen aan, bspeccen, filmpie kijken, bspeccen.....
word niet warmer als normaal.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nog 1 licentie te doen, en dan heb ik ook zo'n mooie gouden beker naast mijn naam in de OP!
Het is wel een lastige, IA-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
4 weken dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe setup van Nascar geprobeerd, meteen alles eerste rijden :D Enkel Daytona was even twijfel, alles rijd in 0,800 seconde van elkaar :X Gele lijntje plakken en succes :P Nadeel, B-spec Daytona heeft er nog geen zin in, steeds laatste ronde weer 3-4 plekjes kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... ik had wel een bloemetje of iets in de trand van "5 wagens naar keuze" (uhuh) verwacht als je lvl40 B-spec zou worden :P
Niet dus, alleen de troffee.
24uur Nurburg staat nu aan, hopen dat de gift ticket voor het completen van de Endurance races nog wat leuks oplevert dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Unbreukable schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:38:
Nog 1 licentie te doen, en dan heb ik ook zo'n mooie gouden beker naast mijn naam in de OP!
Het is wel een lastige, IA-7.
Relaxed hoor en respect!!!

Ik heb er op dit moment 41 op goed.....moet er dus nog 19.
Gister ook even bezig geweest met IC10 maar inderdaad killing die shit....
Sta in de derde bocht derde maar ik kom niet meer bij de laatste twee inb de buurt.
Heb het vermoeden dat ik voor het rechte stuk maar moet slipstreamen achter de derde plek aan.
Voor de rest zal ik de grootste moeite krijgen met de laatste twee slalom testen, zo irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Jaja, en de nieuwe Seasonals zijn er!!
VW Schimmwagen @ Cape Ring Periphery (800,000 cr/30000 exp)
Peugeot 207 GTi @ Cote d' Azur (150,000 cr/40,000 exp)
TVR Tuscan Speed 6 @ Cape Ring South (200,000 cr/70,000 exp)
Alfa Romeo 8C Competizione @ Rome (350,000 cr/90,000 exp)
DTM Touring Cars @ Nuburgring GP/D (2,000,000 cr/120,000 exp)
All are 5 laps except for the DTM event, which is 8 laps.

Time Trials:
Pre 1980's Japanese Cars (<197 HP, >1000 kg, Comfort Soft) @ Cape Ring
Pre 1980's European Cars (<395 HP, >950 kg, Sports Medium) @ Nurburgring GP/F

New Dealership:
Ford F-150 Lightning
Dodge Ram
BMW M3 GTR Race Car
Opel and Vauxhall Calibra Touring Cars
Opel and Vauxhall Astra Touring Cars
Audi A4 Touring Car
Mercedes-Benz CLK Touring Car
Audi TT-R Touring Car
Alfa 155 2.5 V6 Ti '93
Formula Gran Turismo
bron: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=166737

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rlKoekie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:59:
speaking of koptelefoontjes en headsets: ik heb dit beestje besteld van turtle beach:
http://www.turtlebeach.co...dsets/ear-force-px21.aspx
met een beetje mazzel is ie morgen binnen :)
graag hoor ik jouw ervaring - ben benieuwd naar de werking en kwaliteit van 't systeem. gister nieuw headset binnen gekregen, ben zuiver en helder te verstaan voor andere. maar ik hoor iedereen met kraak alsof deze in een koekblik lult

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hmmm ik hoopte eigenlijk dat ik gedwongen zou worden wat nieuwe dure wagens te kopen... deze heb ik allemaal al. Heb nu bijna 20 miljoen op de bank dus ik ga eerst maar eens wat uitgeven en dan de seasonals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ideaal voor de mensen die de M3 GTR nog niet in bezig hebben. Zo'n ontzettend fijne auto om te rijden (ik heb hem gewoon @stock gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
himlims_ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:57:
[...]
...maar ik hoor iedereen met kraak alsof deze in een koekblik lult
Stiekem deden we dat ook :D

Ahh, nieuwe seasonals. Lekker 3,5 miljoen credits binnen trekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Jackal131 op 20-01-2011 09:19 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn lekkere koekjes tijdens het racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehhhh, ff grinden voor alle DTM auto's! Alfa heb ik al een poosje, top auto. Bijna level 36 B-Spec, vanavond weer de 24u van Le Mans opstarten. Nu is hij bezig met de 9 uur van Tsukuba, kom vanzelf wel op level 40 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Jackal131 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:16:
[...]

Stiekem deden we dat ook :D

Ahh, nieuwe seasonals. Lekker 3,5 miljoen credits binnen trekken.
Nou, je gaat in ieder geval die schwimmwagen moeten kopen voor 625.000 dus die kan je vast van je 3.500.000 af trekken (of je moet die toevallig met een 1000 ticket ofzo hebben gekregen).
Hetzelfde geldt ook voor die TVR, al kost die maar 94.800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Unbreukable schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:39:
Ja ik kom er ook maar niet langs. Wel op brons of zilver, maar goud nee. Ik kan het juiste ritme maar niet vinden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Gizzy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:32:
[...]

Ja ik kom er ook maar niet langs. Wel op brons of zilver, maar goud nee. Ik kan het juiste ritme maar niet vinden.
Heb hem gisteren gehaald, ik probeerde eerst een constante snelheid te houden en dan rustig er door heen rijden. Dit resulteerde of in een glijpartij of een "langzame" tijd. Later bedacht ik me dat ik misschien meer gebruik moest maken van de achterwiel aandrijving.

Wat ik toen deed was voor het sturen gas los, dan volgas de wagen om het pionnetje heen duwen en weer snel gas los voor de volgende en weer volgas. Steeds een beetje harder, ik haalde hem hiermee uit eindelijk met bijna 2 tienden onder goud. Gas geven komt de bestuurbaarheid echt ten goede. Gewoon een beetje pompend met je gas er door heen (vanaf het moment dat je in de 3e versnelling zit) en al vanaf het 1 na laatste poortje vast volgas naar de streep.

[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 20-01-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Unbreukable schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:29:
[...]

Nou, je gaat in ieder geval die schwimmwagen moeten kopen voor 625.000 dus die kan je vast van je 3.500.000 af trekken (of je moet die toevallig met een 1000 ticket ofzo hebben gekregen).
Schiet dan ook niet echt op als je de schwimmwagen moet kopen voor 625k, en je maar 800k wint met de race :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
[...]

Niet waar, die win je geloof ik bij de Top Gear Challenges, als je de hele boel op goud haalt.

De TVR moet je wél kopen, maar dat is ook zeker de moeite. Gave bak, licht, en echt een beresterke motor. Veel koppel onderin, echt super om mee te gummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DTM Touring Cars @ Nuburgring GP/D (2,000,000 cr/120,000 exp
Is die race niet identiek aan de A-spec Extreme DTM race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]

Per saldo levert het dus maar 175.000 credits op :( . Misschien deze dan maar overslaan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Nog even de indy 500 en de nieuwe seasonals doen en dan zit ik lvl 30, jeuj vettel challenge doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Jackal131 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:52:
[...]

Per saldo levert het dus maar 175.000 credits op :( . Misschien deze dan maar overslaan.
Ik zou hem alleen al doen voor de xp die je ermee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

ybastiaans schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:52:
[...]

Niet waar, die win je geloof ik bij de Top Gear Challenges, als je de hele boel op goud haalt.
Je krijg wel de Kubbelwagen bij de A-Spec European Classic Car Championship. Bij de Top Gear Specials win je weer andere auto's helaas :/
MeagaShira schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:56:
[...]

Ik zou hem alleen al doen voor de xp die je ermee krijgt.
True :)

[ Voor 21% gewijzigd door FastBunny op 20-01-2011 09:58 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ja, de XP is veel belangrijker dan die credits, credits kan je genoeg verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Die schwimmwagen moet je dus kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

BertP schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:09:
Die schwimmwagen moet je dus kopen?
Of al gewonnen hebben. Straks eens even kijken of ik dat hok niet verkocht heb....

Check: Verkocht :(

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 20-01-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
JoepW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:11:
[...]

Of al gewonnen hebben. Straks eens even kijken of ik dat hok niet verkocht heb....

Check: Verkocht :(
Waar heb jij die mee gewonnen? 1000 ticket? Of een level X ticket? Want bij geen enkel A/B Spec, Special Event of Licentie krijg je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Unbreukable schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Waar heb jij die mee gewonnen? 1000 ticket? Of een level X ticket? Want bij geen enkel A/B Spec, Special Event of Licentie krijg je die.
geloof bij topgear races. of bij vw dealer kopen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
ik heb ze allemaal al gehaalds :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Die Schwimmwagen kan je nergens winnen, tenzij je geluk hebt en hem bij een level X ticket krijgt. Ik heb op 4 events na alles gewonnen en heb hem nog niet in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Nice nice nice! :D Eindelijk de 155 DTM in de online shop :D Is m'n Alfa garage compleet :9 Denk dat ik gelijk maar al die andere Touring Cars ga kopen O-)

Vanavond maar weer even deze Seasons halen en dan moet ik maar eens die A-spec Formula GT doen, dan heb ik tot de Endurance alle mogelijke A-spec XP's op goud (op de 8C @ Grand Tour na... :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
whoei, even die DTM winnen straks en dan kan ik een mooie LM racer kopen om mee te rijden vanavond :D
himlims_ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:57:
[...]
graag hoor ik jouw ervaring - ben benieuwd naar de werking en kwaliteit van 't systeem. gister nieuw headset binnen gekregen, ben zuiver en helder te verstaan voor andere. maar ik hoor iedereen met kraak alsof deze in een koekblik lult
ik zal na een paar daagjes gebruik wel even rapport uitbrengen

[ Voor 67% gewijzigd door rlKoekie op 20-01-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanavond ook maar eens de nieuwe events doen, heb er al zin in (met controller maar het is ff niet anders). Moet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik ga nu beginnen aan de seizoens events, die swimmwagen komt wel wat pk's te kort op de competitie. Ik ga hem toch eerst stock proberen. en ECU tuning op een wagen uit 1942....kan dat wel?

Ben benieuwd hoe lang 1 rondje duurt met 24 pk..

[ Voor 12% gewijzigd door Unbreukable op 20-01-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik had hem ook gewonnen en volgens mij bij de top gear test....Vond die auto echt waardeloos en had hem in het begin dus ook meteen verkocht.... :(
Nooit moeten doen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
MeagaShira schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:19:
Ik had hem ook gewonnen en volgens mij bij de top gear test....Vond die auto echt waardeloos en had hem in het begin dus ook meteen verkocht.... :(
Nooit moeten doen dus...
Top gear event geeft: Top Gear Track in Arcade, een Elise en een Jaguar XFR.

Ik zal het ook maar gelijk verklappen voordat iedereen er tijd in steekt: met de swimmwagen stock ga je 11e worden en in je 2e ronde wordt je al gelapt.

[ Voor 17% gewijzigd door Unbreukable op 20-01-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Sander H schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:33:
Die Schwimmwagen kan je nergens winnen, tenzij je geluk hebt en hem bij een level X ticket krijgt. Ik heb op 4 events na alles gewonnen en heb hem nog niet in bezit.
Ik had 'm gewonnen met zo'n dom ticket.
Maar ik heb 'm alweer. Net ff iets meer dan 8 mio. uitgegeven ;) Alles gekocht wat ik nog niet had. Hehe. Nu weer grinden, want minder dan 10 mio. op de bank is niet gewoon voor mij :)

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.