Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
* LG Optimus 2x Speed
* Hi Hi Online 20 2 jaar
* Internet Extra
* Zeker Mobiel

Status:

* Laatste update: 09/03/2011
*
* Order verzonden

:D

en hoef niets bij te betalen. ook grappig. :P

bij online 15 was het bijv. 80 euro bijbetalen bij 20 was het gratis en bij 25 was het dan weer 40...

dus maar 20 gedaan :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ienni1983 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:27:

en hoef niets bij te betalen. ook grappig. :P

bij online 15 was het bijv. 80 euro bijbetalen bij 20 was het gratis en bij 25 was het dan weer 40...

dus maar 20 gedaan :P
Online 20: gratis
Online 25: 40,- bijbetalen ?! :? kan niet kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:16
timverbeij schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Dat werd mij dus ook verteld, maar volgens mij is er geen verschil tussen telefonisch bestellen of via hun website. Ik ga anders maar één deze dagen naar een shop van hun, misschien dat dat makkelijker gaat. Laat even weten of je nog een bericht krijgt van AMP, ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Niks van ze gehoort :+ hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb ook iets vreemds. Van de week belde ik om mijn abo te verlengen bij Hi en daar vertelden ze me dat ik bij een Hi Online 45 (1jaar) nog €160 bij moest betalen. Verder zou het pas tot begin april duren voor dat ie uberhaupt leverbaar zou zijn. Vandaag nog maar eens bellen omdat ik geluiden hoorde over dat Hi de telefoon al had, kreeg ik opeens een flinke meevaller te horen: Gratis bij een Hi Online 35 (1jaar)! Mooier kan niet!

Nu nog een klein weekje wachten... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:23
Net besteld in de Hi shop:

1 jarig Hi online 45 met internet extreem

Eerste 6 mnd € 49,90
Tweede 6 mnd € 57,90

Toestelprijs: 59,95

Werd net al gebeld (na ong 2 uur) door de koerier dat hij morgen afgeleverd kon worden.
Heb een afspraak voor vrijdag gemaakt ivm zakelijke afspraken morgen
Aflevering ook nog eens op mijn werk. Al met al top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
@jwstoop Hm, dan zal jij wel net voor mij hebben besteld, ik kreeg net namelijk een sms dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Jeroen04 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:07:
@jwstoop Hm, dan zal jij wel net voor mij hebben besteld, ik kreeg net namelijk een sms dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is... :(
mmm Op de hi site geven ze er nu nog 2 op voorraad....

http://shop.www.hi.nl/hi/...s-2x-Speed/TLGOPTIbl.html

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/8991/21101950.png

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-03-2011 16:22 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Net een sms van t-mobile:

Binnen 3 weken ontvangt u een email&sms van AMP- logitstics waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Mvg T-Mobile

[ Voor 36% gewijzigd door weebeast op 09-03-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Heb hetzelfde mailtje ontvangen.
Maar begrijp ook dat ze vaak veel eerder zijn met leveren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:41
Hier issie ook verzonden :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Als ik had geweten dat GSMWijzer pas nummerportering gaat aanvragen nadat ze het toestel binnenhebben, had ik hem wel ergens anders besteld. Ik word zo paranoide dat ik denk dat GSMWijzer 'mijn' toestel alweer heeft verkocht en wacht op een nieuwe batch voordat ze me zeggen dat Vodafone klaar is met het meenemen van mijn nummer. Het heeft imho geen zin om GSMWijzer hierover te bellen. Als ze zeggen dat dit inderdaad zo is, baal ik, en als ze zeggen dat het niet zo is vertrouw ik ze toch niet helemaal.

En ik moet hier wat minder F5'en. Ben stikjaloers op iedereen die meldt dat hun toestel is verzonden.

*zucht*

Edit: bizarre toestand trouwens. Als je bij BelCompany binnenloopt, dan zeg je 'ik wil dat toestel' en dan zeg je dat je je nummer wilt meenemen. Als je dan de goeie papieren bij je hebt loop je bellend de winkel uit. Waarom is dat zo anders voor een webwinkel? Of is dat die 100 euro verschil tussen GSMWijzer en BelCompany?

[ Voor 20% gewijzigd door Ippe Ziepe op 09-03-2011 17:52 . Reden: sorry voor mijn gezeur hoor, ik word gewoon ontzettend ongeduldig intussen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik was het _Helemaal_ zat dat wachten op de T-Mobile webshop. Om 10 uur stond ik deze ochtend voor de deur van T-Mobile in Maastricht ( Plenty exemplaren ).

Er stonden al een paar annuleringen van mijn order in het systeem.. de laatste order die erin stond en waar ik nog niets van gehoord had moest ik ter plekke via 1200 annuleren en toen kon ik mijn 2X meenemen.

Wel een probleem met mijn simkaart, een nog oude van Ben. ( ruim 10 jaar onderhand ). Pakt geen netwerk, of maar heel even, vaak pin code request etc.. Met de sim van mijn vrouw werkt het netwerk uitstekend, en met wifi doet alles het ook nog. Met wat geluk is mijn nieuwe simkaart morgen binnen.

Eerste indruk? WOW.. van een Hero afkomstig doet ie et errug leuk.

Perm. root via Superoneclick 1.7 Samba etc draait alweer lustig :)

Player controls uitzetten doe je middels de player zelf -> instellingen.

Ga nu verder spelen en zie jullie wel in het ervaringen topic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
weebeast schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:31:
Net een sms van t-mobile:

Binnen 3 weken ontvangt u een email&sms van AMP- logitstics waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Mvg T-Mobile
Gewoon naar de winkel gaan.. T-mobile webshop is ... <sensored> ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 26-08 03:53
Misschien stomme vraag maar ik kon het echt niet vinden op sites van providers...

Hoeveel maanden voordat mijn abbo afloopt kan ik naar een andere provider overstappen ? (of verschilt dit per provider ?)

Bij voorbaat dank,
Jurian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

zero_cool89 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:55:
Misschien stomme vraag maar ik kon het echt niet vinden op sites van providers...

Hoeveel maanden voordat mijn abbo afloopt kan ik naar een andere provider overstappen ? (of verschilt dit per provider ?)

Bij voorbaat dank,
Jurian
4 maanden, alhoewel een collega van me een SMS kreeg van Hi dat het daar sinds 1 maart naar 2 maanden is gegaan. Maar volgens mij is dat als je bij Hi blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Hi.nl is heel raar moet ik zeggen. Mag vandaag officieel verlengen, maar Optimus is uitverkocht natuurlijk haha.
Even gekeken wat ik bij Hi student 30 met extreem internet (33,90 per maand voor 225min/450sms & 2gb internet a 7.2Mb) moet bijbetalen voor bv Desire Z. 129,-!!! voor een oude telefoon, terwijl ik nu via studentmobiel 18,- bijbetaal voor de optimus haha. Voor de Desire HD zou ik 160 moeten betalen.. Is de optimus nou echt zo goedkoop?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Naad schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:13:
Hi.nl is heel raar moet ik zeggen. Mag vandaag officieel verlengen, maar Optimus is uitverkocht natuurlijk haha.
Even gekeken wat ik bij Hi student 30 met extreem internet (33,90 per maand voor 225min/450sms & 2gb internet a 7.2Mb) moet bijbetalen voor bv Desire Z. 129,-!!! voor een oude telefoon, terwijl ik nu via studentmobiel 18,- bijbetaal voor de optimus haha. Voor de Desire HD zou ik 160 moeten betalen.. Is de optimus nou echt zo goedkoop?!
Viel mij ook al op....kon trouwens ook veel korting krijg op de SE Arc...maar de bij HTC telefoons geven ze op de een of andere manier niet veel korting...(ook voor de "oude" Desire moet ik nog 100 euro bijbetalen bij een 1 jarig abo verlenging)

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 10-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafs
  • Laatst online: 10:01
LG Optimus 2X Speed besteld op pre-order bij Typhone, levertijd zou 2 weken zijn. Prima.
Inmiddels zijn die 2 weken allang voorbij, heb het sim-kaartje gekregen voor het abbonement (T-mobile) maar nog geen telefoon.

Had er vorige week een mail achteraan gestuurd, de levering zou deze maandag binnenkomen en hij zou die maandag of dinsdag op de post worden gedaan. Geen wijzigingen gekregen in de email dus nog eens een email gestuurd, geen reactie op gekregen dus net maar eens op de chat van Typhone gevraagd.

Blijkt dat de levering is uitgesteld tot een onbekende leverdatum, lekker is dat.
Zit je met een simkaartje zonder telefoon, erg handig.

Ben benieuwd wanneer die dan wel leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Als ik 1 jaar verleng bij Hi moet ik bijbetalen voor Optimus 2x: 79.95
Galaxy S: 59.95
BB Torch: 199.95 !!
Desire HD: 209.95

Ding is gewoon goedkoop
HTC is duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Nieuwe voorraad bij Hi.nl!! 27 stuks!
Ik ga kijken of ik studentmobiel kan cancellen, dan heb ik m morgen binnen!

EDIT:
Studentmobiel kunnen annuleren, die krijgen m morgen weer binnen.
Hi.nl besteld, morgen geleverd! Nu nog even HDMI kabeltje scoren (was t micro hdmi 1.4 ofzo?)

[ Voor 42% gewijzigd door Naad op 10-03-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Ippe Ziepe schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:16:
[...]

4 maanden, alhoewel een collega van me een SMS kreeg van Hi dat het daar sinds 1 maart naar 2 maanden is gegaan. Maar volgens mij is dat als je bij Hi blijft.
Je kunt bij Hi / KPN 2 maanden voor einddatum verlengen.

Indien je nu Hi hebt en je wilt naar bijv. T-Mobile, dan kun je dit 4 maanden voor einddatum al regelen bij T-Mobile.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
freddyathlon schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:40:
[...]

Je kunt bij Hi / KPN 2 maanden voor einddatum verlengen.
Als je voor 31 maart een sms met de tekst "NEE" stuurt naar 7171, kun je als het goed is 4mnd voor einddatum verlengen.

HI: http://www.hi.nl/Productinfo/Verlengtermijn.htm

KPN: http://www.kpn.com/prive/...jziging-verlengmoment.htm

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 10-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 13:41
Mafs schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:42:
LG Optimus 2X Speed besteld op pre-order bij Typhone, levertijd zou 2 weken zijn. Prima.
Inmiddels zijn die 2 weken allang voorbij, heb het sim-kaartje gekregen voor het abbonement (T-mobile) maar nog geen telefoon.

Had er vorige week een mail achteraan gestuurd, de levering zou deze maandag binnenkomen en hij zou die maandag of dinsdag op de post worden gedaan. Geen wijzigingen gekregen in de email dus nog eens een email gestuurd, geen reactie op gekregen dus net maar eens op de chat van Typhone gevraagd.

Blijkt dat de levering is uitgesteld tot een onbekende leverdatum, lekker is dat.
Zit je met een simkaartje zonder telefoon, erg handig.

Ben benieuwd wanneer die dan wel leverbaar is..
ik heb mijne afgelopen zaterdag al ontvangen, ook bij typhone icm met t-mobile verlenging
hij stond toen ik hem kreeg ook als niet leverbaar op de site. moet ik wel zeggen dat ik hem op 11 februari al had besteld. en hij werd toen echt 6 of 7 keer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafs
  • Laatst online: 10:01
Wat raar dat bijvoorbeeld Hi nu nog 24 op voorraad heeft, en Typhone kan hem niet leveren. Door problemen met de 'leverancier'.
Ik heb hem overigens de 21e besteld, wat er dus op neer komt dat ik nog een 2 weken mag gaan wachten.
Vind het erg slechte service, een maand met een abbonement rondlopen zonder de telefoon waar je voor betaald.

Jaloers op de huidige eigenaars.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafs schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:09:
Wat raar dat bijvoorbeeld Hi nu nog 24 op voorraad heeft, en Typhone kan hem niet leveren. Door problemen met de 'leverancier'.
Ik heb hem overigens de 21e besteld, wat er dus op neer komt dat ik nog een 2 weken mag gaan wachten.
Vind het erg slechte service, een maand met een abbonement rondlopen zonder de telefoon waar je voor betaald.

Jaloers op de huidige eigenaars.. :(
De telefoon is een deel van het contract wat je afsluit. Zolang dat niet is geleverd kan je ook niet zeggen dat het contract ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42
Alleen van toepassing op een nieuw abbo. Ga je verlengen dan is het een ander verhaal. Je kan niet verlengen met een tussenpauze.

Overigens morgen 2X binnen, 5min aan de telefoon bij Hi om mijn backorder terug te zetten, waren ze vergeten. En 5min later telefoontje van de koeriersdienst.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Update!

Wat voorafging:
Op 22 februari bestelde ik de O2XS bij GSMwijzer i.c.m. een Vodafone abo. Ze zeiden daar dat ze moesten wachten tot het toestel daadwerkelijk binnen was voordat ze nummerportering konden aanvragen. Okee, dat snap ik wel voor een nieuw toestel. Dus afgelopen vrijdag was ik blij dat het toestel bij GSMwijzer was. Alleen nog even wachten op nummerportering, maar de man die ik sprak van GSMwijzer zei me dat dat niet zo lang hoefde te duren. Grote kans dat ik het toestel woensdag in handen zou hebben. Yay!

Wat niet goed ging:
Vandaag nog steeds geen statusupdate over de portering. Dus belde ik maar eens met Vodafone, want ik verwachtte dat GSMwijzer zelf zou zeggen dat ze geen zicht hadden op wat Vodafone doet. Vodafone vertelde me dat de portering was goedgekeurd. Hoera! Maar de status bij GSMwijzer was nog steeds: wachten op Vodafone. Dus belde ik mijn vrienden van GSMwijzer maar weer eens.

Ik: "Goed nieuws, Vodafone zegt dat de portering OK is! Jullie kunnen mijn toestel dus opsturen."
GSM: "Morgen komen ze weer binnen, dus dan kunnen we hem versturen."
Ik: "Nee, hij is afgelopen vrijdag binnengekomen, dus je kunt hem nu versturen."
GSM: "Uhh... Even aan een collega vragen."
Wachttonen.
GSM: "We hebben ze nu niet meer op voorraad en ze komen morgen binnen." (+ smoes over iets met Vodafone, die ik voor het gemak maar heb genegeerd.)
Ik: "Dat begrijp ik niet. Op 22 februari bestel ik dat toestel om hem snel te hebben. Het toestel komt binnen bij u, en dan legt u het toch apart totdat Vodafone de portering heeft goedgekeurd? Het lijkt erop dat jullie 'mijn' toestel aan iemand anders hebben verkocht. Waarom moest ik anders wachten tot het toestel de eerste keer binnen was?"
GSM: "Ik begrijp uw punt. Voor zo'n eerste batch hebben we nooit genoeg toestellen om aan de vraag te voldoen, vandaar dat uw toestel er nu niet is. Wilt u de autolader er gratis bij, ter compensatie?"
Ik: "Doet u dat dan maar."

Balen. Hopelijk wordt hij dus morgen verstuurd en dan heb ik hem zaterdag thuis. Lukt dat niet, dan bezorgen ze op z'n vroegst dinsdag, maar dan ben ik niet thuis. Ik wil niet weten of ik hem dan bij een depot moet ophalen of dat ze het eerst woensdag nog eens proberen, als ik ook niet thuis ben. *fingers crossed voor zaterdag*

Jammer dat GSMwijzer kiest voor deze vertragende manier van pre-orderen, wel fijn dat ze het zo 'oplossen'.

Trek hier zelf je conclusies maar uit, of je daar (of bij Studentmobiel, zelfde firma) wilt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Ippe Ziepe schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:09:
Update!

Wat voorafging:
-----
Wat niet goed ging:
----
Jammer dat GSMwijzer kiest voor deze vertragende manier van pre-orderen, wel fijn dat ze het zo 'oplossen'.

Trek hier zelf je conclusies maar uit, of je daar (of bij Studentmobiel, zelfde firma) wilt bestellen.
Toen ik ze dinsdag belde zeiden ze ook dat ze het toestel volop binnenkregen deze week. Vandaag gebeld, nu zeiden ze dat ie morgen binnenkomt (want dat was vorige week vrijdag ook!).
Snel nog kunnen annuleren =D net bij Hi gezien dat mn Optimus is verzonden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Ik begrijp je frustratie, maar een gratis autolader als compensatie vind ik eigenlijk best nette service.
(jij had natuurlijk liever de phone al gehad en de lader zelf gekocht...zou ik ook hebben).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Golf2vr6 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:34:
[...]
Ik begrijp je frustratie, maar een gratis autolader als compensatie vind ik eigenlijk best nette service.
(jij had natuurlijk liever de phone al gehad en de lader zelf gekocht...zou ik ook hebben).
Inderdaad. Dat zei ik toch ook? Met "wel fijn dat ze het zo 'oplossen'" bedoelde ik dat in elk geval wel. :)

Als ik niet blij was geweest met die lader had ik wel wat meer stennis geschopt, maar dat vond ik zeker niet nodig. Wat ik met mijn blaverhaal wilde zeggen is: GSMwijzer is niet duur, maar er kan wel eens wat misgaan, maar dat lossen ze op zich netjes op. (Alles heeft ook zijn prijs natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 16:43
belde net de klantenservice van t-mobile met de vraag of ze deze in filiaal Weert op voorraad hebben.
kan ze niet zeggen, er is geen voorraad systeem en het filiaal kan ook niet gebeld worden want ze hebben geen telefoon daar. asjemenou?

Sommige hadden het in dit forum over t-mobile filiaal bellen, hoe kom je aan die nummers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Heren, gewoon halen bij de lokale T-Mobile shop. En anders bellen zij wel naar een andere filiaal als ze de LG niet op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens bellen.com is T-mobile ook het goedkoopst: totaal € 429 voor één jaar (Relax 60, 12 x €12,50 + €279,95 = 429,95).

Ik heb gisteren ook even in de webchat gezeten met een T-mob medewerker. Ik heb mijn huidige abonnement al beeindigd, maar wilde toch even kijken of de O2XS nog voor een leuk bedrag binnen te halen was. Dat bleek niet het geval. Ze doen niet aan langeklantkorting, en de medewerker kon ook geen mooie aanbieding maken. De prijzen op de webshop zijn gewoon vast.

Hij raadde me wel aan te kijken naar een iplan ipv gewoon abo + internet. Dat is in veel gevallen goedkoper, en je krijgt er een stapel sms-jes en sneller internet bij.

Ik laat mijn annulering nu gewoon doorgaan en ga kijken of ik hem ergens los op de kop kan tikken. Het gaat mij namelijk om het toestel, aangezien ik van mijn baas geen nieuwe krijg zolang mijn huidige het nog doet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

T-Mobile:

Klantenservice +1
Kosten +1 (gunstig, bedoel ik)

Dekking GSM/2G/3G -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bashje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 11:41
Ippe Ziepe schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:09:
Update!

Wat voorafging:
Op 22 februari bestelde ik de O2XS bij GSMwijzer i.c.m. een Vodafone abo. Ze zeiden daar dat ze moesten wachten tot het toestel daadwerkelijk binnen was voordat ze nummerportering konden aanvragen. Okee, dat snap ik wel voor een nieuw toestel. Dus afgelopen vrijdag was ik blij dat het toestel bij GSMwijzer was. Alleen nog even wachten op nummerportering, maar de man die ik sprak van GSMwijzer zei me dat dat niet zo lang hoefde te duren. Grote kans dat ik het toestel woensdag in handen zou hebben. Yay!

Wat niet goed ging:
Vandaag nog steeds geen statusupdate over de portering. Dus belde ik maar eens met Vodafone, want ik verwachtte dat GSMwijzer zelf zou zeggen dat ze geen zicht hadden op wat Vodafone doet. Vodafone vertelde me dat de portering was goedgekeurd. Hoera! Maar de status bij GSMwijzer was nog steeds: wachten op Vodafone. Dus belde ik mijn vrienden van GSMwijzer maar weer eens.

Ik: "Goed nieuws, Vodafone zegt dat de portering OK is! Jullie kunnen mijn toestel dus opsturen."
GSM: "Morgen komen ze weer binnen, dus dan kunnen we hem versturen."
Ik: "Nee, hij is afgelopen vrijdag binnengekomen, dus je kunt hem nu versturen."
GSM: "Uhh... Even aan een collega vragen."
Wachttonen.
GSM: "We hebben ze nu niet meer op voorraad en ze komen morgen binnen." (+ smoes over iets met Vodafone, die ik voor het gemak maar heb genegeerd.)
Ik: "Dat begrijp ik niet. Op 22 februari bestel ik dat toestel om hem snel te hebben. Het toestel komt binnen bij u, en dan legt u het toch apart totdat Vodafone de portering heeft goedgekeurd? Het lijkt erop dat jullie 'mijn' toestel aan iemand anders hebben verkocht. Waarom moest ik anders wachten tot het toestel de eerste keer binnen was?"
GSM: "Ik begrijp uw punt. Voor zo'n eerste batch hebben we nooit genoeg toestellen om aan de vraag te voldoen, vandaar dat uw toestel er nu niet is. Wilt u de autolader er gratis bij, ter compensatie?"
Ik: "Doet u dat dan maar."

Balen. Hopelijk wordt hij dus morgen verstuurd en dan heb ik hem zaterdag thuis. Lukt dat niet, dan bezorgen ze op z'n vroegst dinsdag, maar dan ben ik niet thuis. Ik wil niet weten of ik hem dan bij een depot moet ophalen of dat ze het eerst woensdag nog eens proberen, als ik ook niet thuis ben. *fingers crossed voor zaterdag*

Hier hetzelfde verhaal,

De status bij gsmwijzer was nog steeds 'wachten op nummerbehoud bij Vodafone' bel ik Vodafone op...
Kunnen zij mij vertellen dat dit allang geregeld is...
Oke, ik bel GSMwijzer op; bleek in hun systeem te staan dat deze goedkeuring al woensdag binnen was!
Ik zeg vervolgens dat ik het op z'n zachtstgezegd vreemd vind dat ik mijn gsm dan nog niet heb...
Zegt de verkoper dat deze telefoon nog niet eerder binnen is gekomen bij ze!
Ik herinner hem er maar even fijntjes aan dat deze telefoon er vrijdag al was...
Waarna hij na het kijken in zijn systeem mij wederom gelijk moet geven.
Hij beloofde daarna dat deze telefoon vandaag bij ze binnenkwam & vandaag de deur uit zal gaan.
Na nog even aangestipt te hebben dat ik het vervelend vind hoe het allemaal loopt & mijn eigenlijke toestel dus aan iemand anders is verkocht bieden ze mij ook een autolader aan er compensatie...

Nou, in het vervolg dus niet bij GSMwijzer bestellen als je nummerportering nodig hebt!
& hopen dat ik de gsm morgen in mijn handen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

bashje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:20:
[...] & hopen dat ik de gsm morgen in mijn handen heb!
Vergeet het maar. Ik heb ze net gebeld en nu zeggen ze dat ze medio komende week worden verwacht.

Misschien hebben we hem wel voordat de quadcores uitkomen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bashje
  • Laatst online: 26-07 11:41
Ippe Ziepe schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Vergeet het maar. Ik heb ze net gebeld en nu zeggen ze dat ze medio komende week worden verwacht.

Misschien hebben we hem wel voordat de quadcores uitkomen! 8)7
Haha hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat rekenen ben ik wel blij met abbonementje.. (eergisteren mijn LG optimus 2X gekocht te T-Mobile in de Bijlmer.)

1 jarig - Relax 330 van T-Mobile

35 euro per maand
9,95 (ipv 15) voor PLUS Internet. (3,6mbit down en na 2 gig word je afgeknepen.)
59,95 (kosten toestel)

= 559,55 euro / gedeeld door 12 is dat per maand = 46,62 per maand
en dan nog iets van 25 euro aansluitkosten. (was de helft door een actie)

ik mag ook nog binnen 8 dagen besluiten of ik er een val, vocht, diefstal verzekering erbij neem. (27 euro per kwartaal..) Dat weet ik nog niet, hebben jullie daar gedachten over?

edit : op de bon staat dat de telefoon voor 403,71 standaard prijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
The_Admin schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:08:
Iemand 'm al gekregen via webshop van Hi? Of uberhaupt status 'verzonden'?
Gister jaartje verlengd online (gunstige prijs :D ), maar er staat nu dat het een 'voorinschrijving' is. Vandaag ff gebeld, maar ze hadden echt 'geen enkel zicht' op wanneer toestel binnen waren en verzonden zouden worden...
Ik heb gisteren besteld en nu status verzonden en met track en trace zie ik hem ook bij TNT staan, dus morgen....... en heb hem met verlenging voor nop aangeschaft, waarschijnlijk een glitch gisteren op de hi site denk ik, even voor zes uur s'avonds. Nu zou dezelfde verlenging 109 Eurotjes kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:09:
Na wat rekenen ben ik wel blij met abbonementje.. (eergisteren mijn LG optimus 2X gekocht te T-Mobile in de Bijlmer.)

35 euro per maand
9,95 (ipv 15) voor PLUS Internet. (3,6mbit down en na 2 gig word je afgeknepen.)
59,95 (kosten toestel)

Die internetkosten zijn de 1e 4 maanden gratis toch?
Dus er gaat eigenlijk nog 40 euro vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:09:

35 euro per maand
59,95 (kosten toestel)

ik mag ook nog binnen 8 dagen besluiten of ik er een val, vocht, diefstal verzekering erbij neem. (27 euro per kwartaal..) Dat weet ik nog niet, hebben jullie daar gedachten over?

edit : op de bon staat dat de telefoon voor 403,71 standaard prijs.
Zelfde abonnement en opties, en ik moest dus maar 39,95 bijbetalen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
IEmand al via T-mobile online besteld en toestel ontvangen?
Ben benieuwd in hoeverre die 3weken levertijd klopt.
Zeker gezien hij nu bijna overal goed leverbaar is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Laatst online: 08-09 10:17
Gisteren in de T-mobile shop in Amersfoort te horen dat ie op zijn vroegst volgende week weer binnenkomt. Zijn er nog andere zaken die hem eventueel verkopen en op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Sinned123 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:10:
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, want ik heb gisteren mijn abbo verlengt online.
Hoopte eigenlijk dat de telefoon gewoon op voorraad was en ik al een email/sms van AMP zou krijgen, maar helaas niet gebeurd (tja, ongeduldig he...).

Zal dus hopelijk volgende week zijn.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik heb m afgelopen dinsdag besteld via de telefoon. Alleen een sms ontvangen van t-mobile dat ik binnen 3 weken bericht krijg van AMP. Dus het is nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdagavond simlock-vrij besteld bij belsimpel.nl

Meteen even gebeld wanneer ik hem zou hebben, de verkoper melde me dat ze hem woensdag zouden opsturen en dat ik hem dan donderdag zou hebben. Prima

En toen keek ik donderdag in de orderstatus, stond er nog steeds: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl.
Terwijl mij werd vertelt dat ze hem op voorraad hadden (!)

Dus ik donderdag weer bellen,
krijg ik als antwoord 'Ja de hardware is nog niet binnen, als we het voor 5 uur binnen krijgen heeft u hem morgen, en anders zaterdag.'

Nu is het zaterdag, en is mijn orderstatus nog steeds :Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl.

Lijkt erop dat ze gewoon willen voorkomen dat ik annuleer. Net geprobeerd te bellen maar ze zijn zaterdag gesloten. Dus maandag maar weer bellen......

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Laatst online: 15:58

GZN

Geduld hebben en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht ik ook maar als ik wil annuleren, moet dat binnen een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:40:
dacht ik ook maar als ik wil annuleren, moet dat binnen een week?
Toestel is nog niet geleverd.
Annuleren moet zonder probleem kunnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Sinned123 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:10:
T-Mobile online is iets wat ik iedereen afraad.

Mijn bestelling is meermale geannulleerd, weer in het systeem gezet etc...

Uiteindelijk geannulleerd en gewoon de X2 bij de T-Mo shop gehaald.. Thuisgekomen bleek mijn oude sim het er niet in te doen. Dus via de telefoon een nieuwe sim besteld.. na 3 dagen nog niet thuis... "ja meneer, wel verstuurd"

Dus weer naar de winkel en 3 minuten later kan ik weer bellen. De webshop nooit meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 16:41
woops, wrong topic |:(

[ Voor 93% gewijzigd door The_Admin op 13-03-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een beroerde service bij belsimpel.nl
heeft iemand daar al iets binnen?
Ik zal nog 5-7 werkdagen moeten wachten van ze.
Terwijl ik al een week wacht..

heeft iemand al iets binnen van belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Wat een beroerde service bij belsimpel.nl
heeft iemand daar al iets binnen?
Ik zal nog 5-7 werkdagen moeten wachten van ze.
Terwijl ik al een week wacht..

heeft iemand al iets binnen van belsimpel?
Volgens mij zijn er meer bedrijven die er last van hebben dat ze niet precies weten wanneer LG gaat leveren. GSMwijzer ook bijvoorbeeld. Daar kunnen die bedrijven niet zo veel aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een aantal weken bij studentmobiel besteld (valt onder gsmwijzer). Zelfde probleem dat mijn nummerbehoud gewoon geaccepteerd is door Vodafone en op de site van studentmobiel nog niet.

Vandaag maar eens gemaild dat ik teleurgesteld ben en dat ik graag snel informatie over mijn order krijg.

Ik ga ook maar eens proberen die autolader gratis er bij te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Net verlengd bij Vodafone, toestel was op voorraad en zou er binnen 5 werkdagen moeten zijn.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:06
Ik ontving net onderstaande mail van GSMWijzer:
Geachte Dhr. Xyanide,

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de LG Optimus 2.

Helaas is de levering van dit toestel vertraagd tot aanstaande dinsdag/woensdag (22/23 maart).

U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van LG.

Niettemin onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van GSMwijzer.nl
Nog even wachten dus :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Net contact gehad met t-mobile.
Gevraagd wat de levertijd was.
ze zeiden 4weken......
Ik heb vervolgens de bestelling geannuleerd.
Ze konden wel mij op een betere lijst zetten, waardoor de levertijd nog maar 2weken was.
Aparte praktijken dus.

Ze gaven tevens aan dat de telefoon in de winkels nergens meer op voorraad was en dat ik toch echt snel moest beslissen omdat de prijzen omhoog gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Volgens t-mobile ordermanagment(op hun forum) 3 weken vanaf de dag dat je bestelt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb het van de verkoper aan de telefoon, die in het backorder systeem kon kijken.
Leveringsproblemen bij LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Sinned123 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:51:
Ik heb het van de verkoper aan de telefoon, die in het backorder systeem kon kijken.
Leveringsproblemen bij LG.
Raar dat ze hem dan wel binnen 2 weken kunnen leveren als ze je op een andere lijstje zetten 8)7 . Heb geen zin om nog 3 weken te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:55
xyanide schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:23:
Ik ontving net onderstaande mail van GSMWijzer:

[...]

Nog even wachten dus :9~.
Ik heb dezelfde mail ontvangen. Zou het lonen om een Vodafone winkeltje te bezoeken?
Online bij Vodafone moet ik nog extra betalen voor de telefoon terwijl dat via studentmobiel niet het geval is, wellicht wil de shop de aanbieding van studentmobiel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 21:28
Vanmiddag rond 16:00 besteld via Hi.nl

Hi 25 met extra snel internet genomen voor 1 jaar met maar 180 bijbetalen, leek me een prima deal! Ik zou binnen 2 uur gebeld worden maar dat is nog niet gebeurd. Ik denk dat dat is omdat de levertijd 2-5 dagen is en ze me gewoon nog niet zoveel te vertellen hebben.

Ik hoop hem dus binnenkort te hebben, dan kan die oude iPhone eens de kast in!

Overigens was hij bij de Phonehouse Kinkerstraat in Amsterdam nog op voorraad maar konden ze niet aan de prijs tippen van online bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Farai op 15-03-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyCaptain
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-01 10:48
Ik heb een aanvraag lopen bij studentmobiel en ik heb ook de mail gekregen met de melding dat er nieuwe toestellen op 22/23 maart binnenkomen.
Nu zat ik bij Hi en MTVmobil te kijken en zij beweren dat het toestel op voorraad is. Ook vermelden ze dat als je voor 17.00 uur besteld je het toestel de volgende dag in huis hebt.
Is het nu waar dat je hem dan de volgende dag in huis hebt? Of heb je dan ook een levertijd van 2-5 dagen zoals Farai denkt?

AMD 2600,Inno3D 1660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helemaal geen mail van studentmobiel gehad. Heb net gebeld en heb gelijk gevraagd waarom er nog niet aangegeven staat dat nummerbehoud gewoon geregeld is. Ze blijven als excuus geven dat het toestel slecht leverbaar is op elke opmerking die je geeft krijg je steeds dat antwoord. Teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Laatst online: 08-09 10:17
Wat ik me afvraag is of de uiterste registratiedatum van 1 mei voor de gratis VIP service nog verlengd wordt. Door problemen met de bevoorrading zie ik het wel gebeuren dat het gros van de mensen nog een paar weken moet wachten...

EDIT: Duurt nog effectief anderhalve maand dus... April bestaat ook nog

[ Voor 23% gewijzigd door theRich op 15-03-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
4 weken wachten zeggen ze bij de t-mobile. Bestelling annuleren en toestel bestellen bij hi? 2-5 dagen levertijd.
Ik denk dat ik dat maar doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Ben blij dat ik mijne vorige week heb kunnen bestellen, en ontvangen bij Hi.nl
Morgen krijg ik een nieuwe, touch knoppen reageren alleen boven de knoppen, niet op.
VIP service is dus niet geheel 24, gisterochtend 9.30 gebeld, vanmorgen 10.30 gebeld door de service partner gebeld, morgen in de ochtend een nieuw toestel. Al met al wel 10 keer beter dan 2 weken opsturen zonder vervangend toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Zag dat Vodafone hem ook zelf gaat leveren. Hoopte dat ik GSMwijzer kon annuleren en dan via Vodafone zelf bestellen om het toestel voor het weekend nog te hebben. Maar: even gebeld met Vodafone en nu blijkt dat Vf de O2XS pas kan leveren vanaf begin april. Misschien moeten ze er nog een eigen bootloader op zetten of zoiets.

Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat ik me nou afvraag he: wat maakt het uit dat je het toestel een dag eerder of later hebt? Ik snap dat je graag snel het nieuwste speeltje wil hebben, maar over een week (of twee/drie) hebben tonnen mensen hem en boeit het allemaal niet meer.
Van dat annuleren bij de één die hem niet gisteren kan sturen en dan bestellen bij een andere zaak waarvan je ook niet weet of je hem morgen in huis hebt (voor hetzeflde geld sturen die morgen ook een vertraginsmail) wordt volgens mij niemand beter.
Jijzelf niet: dikke kans dat je een minder goede deal afsluit bij die tweede zaak
De 1e zaak niet: die hebben al tijd = geld gestoken in het verwerken van je order
De 2e zaak niet: die steken nu geld in jouw order, met als levensgroot gevaar dat je morgen cancelt omdaat zaak C misschien nog wel kan leveren.

geen verwijt, ik vraag het me gewoon af. Ippe Ziepe is al de zoveelste die ik zie 'omboeken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 21:28
Vandaag een mail gehad van Hi dat hij weer op voorraad is en dat de koeriersdienst contact met me op gaat nemen. Is nog niet gebeurd maar ik verwacht hem dus morgen of overmorgen te krijgen. Dus bij Hi 2-3 dagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

gwystyl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:00:
Wat ik me nou afvraag he: wat maakt het uit dat je het toestel een dag eerder of later hebt? Ik snap dat je graag snel het nieuwste speeltje wil hebben, maar over een week (of twee/drie) hebben tonnen mensen hem en boeit het allemaal niet meer.
Van dat annuleren bij de één die hem niet gisteren kan sturen en dan bestellen bij een andere zaak waarvan je ook niet weet of je hem morgen in huis hebt (voor hetzeflde geld sturen die morgen ook een vertraginsmail) wordt volgens mij niemand beter.
Jijzelf niet: dikke kans dat je een minder goede deal afsluit bij die tweede zaak
De 1e zaak niet: die hebben al tijd = geld gestoken in het verwerken van je order
De 2e zaak niet: die steken nu geld in jouw order, met als levensgroot gevaar dat je morgen cancelt omdaat zaak C misschien nog wel kan leveren.

geen verwijt, ik vraag het me gewoon af. Ippe Ziepe is al de zoveelste die ik zie 'omboeken'
Wacht eens, ik boek helemaal niets om. Waar het om gaat, is dat ik op 22 februari een toestel pre-order. Om mijn abonnement over te kunnen sluiten van T-M naar Vf moeten ze wachten tot het toestel binnen is, voordat ze het omboeken in gang zetten. Nummerportering gelukt, maar inmiddels hebben ze het toestel verkocht aan iemand die geen abo wilde, en die het toestel dus meteen geleverd kreeg. In de tussentijd is de voorraad op en moet ik wachten, terwijl ik al veel eerder heb besteld. En dat vind ik niet netjes. (OK, ik krijg nu een autolader van 5 euro gratis.) Als een verkopende partij netjes met mij omgaat, dan ben ik hondstrouw.

Edit: dus voor de duidelijkheid: ik wacht gewoon op GSMwijzer, waar ik hem op 22 februari heb besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Ippe Ziepe op 15-03-2011 20:35 . Reden: Zie tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ze zijn elders niet beter hoor.
Getuige t-mobile die mij wel even op een andere lijst konden zetten.
Iemand anders die dan niet heeft geklaagd moet dan ineens 2weken extra gaan wachten.
Was voor mij reden genoeg om de order te annuleren.

Ze adverteren maar met levertijden die voor 95% niet gehaald kunnen worden.
Ondertussen besteld de klant daar wel.
Persoonlijk groot gelijk als je overboekt, uiteindelijk moet de dienst verlening dan omhoog.
Ze gaan veelal uit van minimale levertijden, terwijl ik liever maximale zie.
Verder is de communicatie belabberd of geheel niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Sinned123 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:47:
Ze zijn elders niet beter hoor.
Getuige t-mobile die mij wel even op een andere lijst konden zetten.
Iemand anders die dan niet heeft geklaagd moet dan ineens 2weken extra gaan wachten.
Was voor mij reden genoeg om de order te annuleren.

Ze adverteren maar met levertijden die voor 95% niet gehaald kunnen worden.
Ondertussen besteld de klant daar wel.
Persoonlijk groot gelijk als je overboekt, uiteindelijk moet de dienst verlening dan omhoog.
Ze gaan veelal uit van minimale levertijden, terwijl ik liever maximale zie.
Verder is de communicatie belabberd of geheel niet aanwezig.
Ik heb hem op 4 maart bestelt dus wacht al 11 dagen. Hopelijk komt die eerder dan begin april wat t-mobile twitter zei 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
ik had ook die eerder genoemde mail gehad met uitstel tot begin komende week.
Maar als ik dan hoor hoe lang sommige mensen al wachten, dan vraag ik me af of er volgende week niet weer een nieuwe uitstelmail volgt... :'(

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06 21:53
Hoelang denken jullie dat het zal duren voordat de lg word gegeven met een eenjarig abbo? Bij de desire kwam het eenjarige abbo namelijk in oktober, ik vermoed dat dat voor deze ook het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Heb net een mail van T-Mobile gekregen dat ze de LG Optimux 2X opgaan sturen.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHengeveld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-07 14:48
Gistermiddag de Optimus 2X ontvangen van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Laatst online: 25-11-2022
Jay-K schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:43:
Heb net een mail van T-Mobile gekregen dat ze de LG Optimux 2X opgaan sturen.
Leuk! Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Faris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:55:
[...]

Leuk! Wanneer had je hem besteld?
Heb de telefoon op 3 maart besteld.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb de mijne op 11 maart besteld, dus hopelijk komt hij ook snel.
Helaas nog geen email ontvangen :'(

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
T-mobile heeft op zijn website de levertijd aangepast naar 4 weken.

@speedme: Ik heb hem 7 maart besteld en ook nog niks ontvangen, zal gelijk hier een berichtje plaatsen als ik ook iets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
shenr schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:27:

@speedme: Ik heb hem 7 maart besteld en ook nog niks ontvangen, zal gelijk hier een berichtje plaatsen als ik ook iets hoor.
Toen ik hem bestelde stond er op de website een levertijd van 1-2 weken.
Gisteren gekeken en ik zag een levertijd van 3 weken staan en blijkbaar is dit weer aangepast naar 4 weken.

Mij maakt het niet zo heel veel uit, want ik heb gewoon nog een goede telefoon (HTC HD2 met Android 2.3), maar ik ben gewoon ongeduldig en wil met de LG 2X kunnen spelen :9

1 ding is wel zeker : dit is een erg populaire telefoon en dus zal er een grote community voor komen met custom roms, etc.
Dat vind ik toch altijd wel belangrijk, de support is dan ook erg groot vanuit de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een bericht gehad van T-Mobile, morgen word de telefoon door AMP geleverd.. Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
Ik begrijp die T-mobile niet, sommige krijgen ze deze week binnen maar op de site is levertijd verhoogt naar 4 weken!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Faris op 16-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:36:
Net een bericht gehad van T-Mobile, morgen word de telefoon door AMP geleverd.. Ben benieuwd! :)
Wanneer had je hem besteld dat je hem morgen krijgt!?

[ Voor 4% gewijzigd door Faris op 16-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Maandag telefonisch bij Vodafone besteld, vandaag verzendbevestiging, hopelijk morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:23

M0nkeymen

Monkeystyle!

shenr schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:27:

Ik heb hem ook 7 maart bij T-mobile besteld en sindsdien niets vernomen, in mijn mailtje dat ik destijds krijg stond:
• Deze telefoon heeft een levertijd van 4 tot 5 weken

Dus ik verwacht hem niet op korte termijn. :X wachten is altijd lastig...

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faris schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Wanneer had je hem besteld dat je hem morgen krijgt!?
Twee weken geleden besteld, toen stond de officiële levertijd op 5 werkdagen (Dit heeft T-Mobile zoals gewoonlijk dus niet gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij Hi voor de LG. Toen was ie niet op voorraad, nu echter al een paar dagen wel en heb ik nog steeds niets binnen. Wat moet ik hier nou mee? Bellen heb ik al gedaan, konden ze niks aan doen zeiden ze...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
M0nkeymen schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:10:
[...]

Ik heb hem ook 7 maart bij T-mobile besteld en sindsdien niets vernomen, in mijn mailtje dat ik destijds krijg stond:
• Deze telefoon heeft een levertijd van 4 tot 5 weken

Dus ik verwacht hem niet op korte termijn. :X wachten is altijd lastig...
Heb hem op 4 maart besteld en nog niks gehoord van t-mobile. Dus volgens mij is de rest dus, vanaf 4 maart, binnenkort aan de beurt. Kreeg telefonisch(gebeld naar klantenservice) te horen dat mijn toestel deze week geleverd zou worden(levertijd 2 weken, dit klopt wel aangezien mensen die hem op 3 maart hebben besteld hem morgen binnen krijgen dus precies 2 weken 8)7 ). Verwacht er niet veel van, maar ja hopen kan je altijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jeroen04 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:26:
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij Hi voor de LG. Toen was ie niet op voorraad, nu echter al een paar dagen wel en heb ik nog steeds niets binnen. Wat moet ik hier nou mee? Bellen heb ik al gedaan, konden ze niks aan doen zeiden ze...? :?
Gewoon wachten? Iedereen heeft leveringsproblemen volgens mij. Ik neem aan dat op alle pagina's staat dat het een verwachting is en geen garantie dat die levertijd gehaald wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Zoals eerder al gemeld heb ik de order bij t-mobile geannuleerd.
En de telefoon los aangeschaft via marktplaats voor 340euro.

Heb nu maar bij vodafone een abbonnement afgesloten met een ipad2 als kado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
gwystyl schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:21:
[...]
Gewoon wachten? Iedereen heeft leveringsproblemen volgens mij. Ik neem aan dat op alle pagina's staat dat het een verwachting is en geen garantie dat die levertijd gehaald wordt
Op de Hi site stond 3 dagen geleden dat ze een voorraad hebben van 35 stuks. Nu is dat nog 5. Volgens mij had ik die van mij allang kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Besteld op 22 februari en nog niets binnen. Ook geen mail van GSMwijzer, maar ik heb ze gebeld en ze verwachten hem komende week.

Inmiddels ben ik zo gewend aan het wachten, dat ik erover twijfel of ik deze niet annuleer en wacht op de Optimus 3D. Dat lijkt een 2X Speed + 3D te zijn. Ook gaaf.

Dubio: wat als de 3D tegenvalt? Dan heb ik voor niets minimaal nog een maand gewacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
ik denk niet dat de 3d zal tegenvallen volgens mij is de hardware hetzelfde, en dat 3d hoef je niet te gebruiken.
Ik heb overigens een andere opmerking, als ik tether via wifi blijft de verbinding niet automatisch actief (timeout kan je op 15 minuten zetten) is er een manier om dit te verlengen? Zonder constant aan te moeten zetten. Is vast wel een widget voor, ga even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn hoor T-Mobile, staat AMP voor de deur.. Blijkt er een letter op het contract niet te kloppen, Nee meneer, wij mogen u dan het pakketje niet afgeven.. FIJN! Weer een week wachten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

(jarig!)
Zal mij benieuwen wanneer ik de mijne kan verwachten...

[ Voor 68% gewijzigd door freddyathlon op 18-03-2011 09:23 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Canis Lupus schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:08:
Maandag telefonisch bij Vodafone besteld, vandaag verzendbevestiging, hopelijk morgen binnen :D
En gisteren binnen gehad. Maandag verlengd/besteld, donderdag binnen.
Fijne, mooie telefoon, moet nog wel even aan Android en touchscreen wennen (na Nokia E71 ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Canis Lupus op 18-03-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ippe Ziepe schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:01:
Dubio: wat als de 3D tegenvalt? Dan heb ik voor niets minimaal nog een maand gewacht...
Ik heb nog geen echte previews van de 3D gezien, maar de problemen met de Nintendo 3DS voorspellen niet veel goeds. http://nintendo3dsblog.co...-should-you-turn-them-off

Geen idee of LG een beter 3D scherm heeft, maar dat zal denk ik niet goedkoop zijn, dus naar mijn mening niet waarschijnlijk.

Maar nogmaals, dit is alleen mijn speculatie, echte onderbouwing heb ik ook niet. En uiteindelijk is het je eigen keuze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:41:
[...]

Ik heb nog geen echte previews van de 3D gezien, maar de problemen met de Nintendo 3DS voorspellen niet veel goeds. http://nintendo3dsblog.co...-should-you-turn-them-off

Geen idee of LG een beter 3D scherm heeft, maar dat zal denk ik niet goedkoop zijn, dus naar mijn mening niet waarschijnlijk.

Maar nogmaals, dit is alleen mijn speculatie, echte onderbouwing heb ik ook niet. En uiteindelijk is het je eigen keuze. ;)
Hij heeft het over dat zijn ogen problemen hebben met het aanpassen aan het beeld. Hetzelfde heb je ook als je in de bioscoop naar een 3D film gaat of een 3D TV kijkt. Het is niks anders dan even wennen. Om nou te zeggen dat er "problemen" zijn en om "niet veel goeds te voorspellen" is zeer overdreven.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste