all in one met bijzondere eisen

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

• zooitjezooitje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03-2021
Hoi,
Ik zoek voor in de keuken een all-in-one pc. Om zelf een prijs-kwaliteit vergelijking uit te kunnen voeren zoek ik naar een overzicht van de all-in-one exemplaren. Bij voorkeur met wat reviews/ervaringen. Mijn zoektocht in GOT en op internet leveren wel wat oudere exemplaren op maar geen recente lijst of waardevolle ervaringen.

Het belangrijkste doel voor mij om te vergelijken of het systeem voldoet aan ALLE eisen die ik er aan stel:
- niet te groot (woonkamer model)
- tvtuner ingebouwd
- vesa muurbevestiging
- touchscreen
- alles draadloos (muis/keyboard)
- voorkeur: windows 7

specificaties die vaak niet zijn opgeomen in de specs maar soms wel aanwezig zijn. *sigh* Dit maakt het vinden van passende modellen dan ook lastig.

Is er al iemand eerder hier mee bezig geweest?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Zo'n lijst gaat niemand zomaar inelkaar zetten. Gewoon filtreren in http://pw.tweakers.net en dan zelf alles bijlangs gaan. Zodra iets niet aan 1 van je eisen voldoet kun je hem al doorstrepen. En ik verwacht dat je dan zelf ook wel vrij snel door de lijst heen bent. Op GoT verwachten we dan ook zelf wat inzet, en die zit ik niet terug....

Lees ook *LET OP* - Wat moet ik kopen

Wel geef ik je nog een tip: De kans dat je een ingebouwde tvtuner gaat vinden is erg klein, ik denk zelfs dat je geen gaat vinden. Die eis kun je dus het beste laten vallen en oplossen met een USB-dongle. Muis en toetsenbord kunnen gewoon draadloos natuurlijk, maar ook hier: Dat zal niet ingebouwd zijn, of je zal bluetooth moeten hebben.

• zooitjezooitje
ik las net de "LET OP" en zie dat ik mijn post nog niet gereed is. Bedankt voor de bevestiging van een conclusie die zelf langzaam maar zeker ook al heb gemaakt (tvtuner).

• zooitjezooitje
pricewatch bekeken maakt het niet veel makkelijker.

geen selecties voor:
- all-in-one
- vesa mount

na wat klikken zie ik alleen dat de Dell Inspiron 22 overblijft. Weet iemand of deze aan de muur te bevestigen is? (dit is een harde eis voor mij)

• GENETX
www.dell.nl ? Je bent hier op GoT, juist hier wordt verwacht dat je dat zelf nazoekt. Zoiets staat namelijk gewoon in de specs en dat kun je zelf ook wel lezen. Wij zijn geen slaafjes die alles voor je opzoeken, hooguit ter ondersteuning om mee te denken naar oplossingen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De Acer Aspire Revo R3600 en R3610 hebben een VESA-mount, maar zijn niet meer verkrijgbaar. Misschien als je zoekt op Ebay of iets dergelijks. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• GENETX
Codecaster, die hebben geen touchscreen ;)

Overigens heeft die Inspiron 22 dus geen VESA mount, zoals je misschien zelf ook al had gevonden. De Inspiron One 19 echter wel, maar die is weer niet in Nederland te koop...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Oh wacht :P

Die Revo-modellen kun je aan een bestaand scherm hangen, aan de VESA-mount. Dan kun je 'm niet meer aan de muur hangen op die manier, nee. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

De Aldi/Medion heeft wat je zoekt ... http://www.medion.com/nl/...57A1&utm_campaign=Rondell

Verwijderd

TS heeft in 1,5 jaar nog niets geleerd :/. Toen met goede reden op slot gezet door toenmalig moderator GENETX. keukencomputer

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tablet?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica