Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen
Ik zoek een moederbord dat sodimm ondersteunt ddr2 of ddr3
en liefst ook een core duo T7500.
Omdat mijn ASUS G1S heeft het begeven ik denk dat de video kaart stuk is.
ik heb zelf al wat gezocht maar vind enkel erg dure modellen.
groetjes

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gebruik de Pricewatch en stel verdere filters in om te zoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:48

M2M

medicijnman

pricewatch

En ja, die moederborden zijn duur. ITX modellen zijn altijd duur(der). Zeker als het ook nog eens een niche markt serveert.

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 16-01-2011 03:14 ]

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Dank u
Tis fijn om zo snel geholpen te zijn
groetjes

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je bedoelt toch dat het moederbord van je laptop stuk is? (nvidia 8600GT waarschijnlijk doorgebrand). Als je garantie verlopen is wordt dat heel erg moeilijk. Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=78483

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Verder zoek je iets dat niet direct 13-in-een-dozijn is, dus moet je ook niet de laagste prijzen verwachten. Overigens kan het geen kwaad om je wat beter in de materie te verdiepen: een T7500 is een socket MP CPU, en socket M P is niet meer de nieuwste; je zult allicht 2e hands meer succes hebben.

Op GoT verwachten we dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. Er is nog zat wat je hier zelf kunt doen. We verwachten ook dat je aangeeft waar en hoe je gezocht hebt, en wat je vondt. Je meldt "al wat gezocht maar vind enkel erg dure modellen" - dat zegt niets. Waar gezocht? Op welke termen? Wat gevonden? Links? Wat noem jij duur?

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 16-01-2011 15:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.