Hulp keuze BTO en SONY VPCF13

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• kjs021
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12 19:27
Hallo allemaal,

Aangezien mijn laptop het aan het begeven is ben ik op zoek naar een volgende laptop.
Er zijn in mijn ogen twee erg interessante opties:

BTO 15P31
Mediamarkt Sony VPCF13M1E ( Deze versie wordt dus 15.8% goedkoper met de aankomende BTW gekke mediamarkt weken :) )

Heb al veel navraag gedaan over welke beter is en reviews opgezocht, maar de meningen lopen nogal uiteen.
Zo blijkt die van de mediamarkt last te hebben van mogelijke hitte problemen terwijl anderen dit weer ontkrachten.

Ik hoop dus dat u/jullie mij hierin kunnen adviseren.

De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor school en af en toe is een spelletje ( het liefst op hoge graphics ).

Alvast bedankt!

Mvg,

KJ

Verwijderd

kjs021 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:16:
( Deze versie wordt dus 15.8% goedkoper met de aankomende BTW gekke mediamarkt weken :) )
15,966%

Welke moet ik kopen-topics zijn niet meer toegenstaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen. Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, die hoort namelijk in een van de (N)BBG topics. In dit geval [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2010.
Vertel dan meteen je eisen, met dit soort "boodschappenlijstjes" kunnen wij niets: beide laptops zijn voor uiteenlopende doelen geschrikt vanwege de afwijkingen in scherm, grafische kracht, en de accuduur.

Dit topic gaat dicht.

Lees ook meteen Het algemeen beleid #groeten

Dit topic is gesloten.