Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Hallo,

Ik wil binnenkort waarschijnlijk een Blackberry Curve 8520 kopen, maar ik hoor van iedereen dat ik een special soort internet, Blackberry internet service, moet hebben. Betekend dit dat ik mijn huidige abonnement niet kan gebruiken in een blackberry? Ik heb een abonnement bij Telfort met eindeloos internet. Ook heeft iemand mij verteld dat ik dit om kan laten zetten?

Danny :)

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Danny96 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:34:
Ik heb een abonnement bij Telfort met eindeloos internet. Ook heeft iemand mij verteld dat ik dit om kan laten zetten?
Zover ik weet heeft Telfort geen BlackBerry Data Abonnementen (BIS), dit betekend waarschijnlijk dat je voor "Volwaardig" BlackBerry gebruik over moet stappen naar Respectievelijk, T-Mobile, KPN of Vodafone.

Het hoe en waarom, vind je in de link van Havana hierboven.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht.

De antwoorden op deze vragen kan de helpdesk van je telecomprovider prima geven, vaak zijn de antwoorden ook gewoon te vinden op de website van deze.

Het GoT forum is geen helpdesk forum, hier wordt eigen initiatief op prijs gesteld. Meer informatie hoe je dit forum moet gebruiken kan je hier Het algemeen beleid vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 19-01-2011 21:54 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.