Welke keyboard-layout is dit?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik dit keyboard van Lenovo (SK-8815). Afbeeldingslocatie: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/54780_lenovo_enhanced_performance_usb_kybd.jpg
(plaatje komt niet helemaal overeen met layout van mijn keyboard)
Het lukt me maar niet om de juiste keyboard-layout in te stellen (via Windows XP->regional options etc)
Zo zit de @ in de hoek van het keyboard (onder de ESC).. maar hij komt tevoorschijn als ik shift+2 druk...en zo kloppen er wel meer knoppen niet... (zoals > < : ; - enz enz )

Volgens de site van Microsoft heb ik een Nederlandse layout.. maar als ik dat zo instel via de config dan blijven de knoppen op de oude layout staan...

Wat doe ik fout??

[ Voor 17% gewijzigd door YoG op 13-01-2011 14:05 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:19

EXX

EXtended eXchange

Dit is volgens Wikipedia de Nederlandse keyboard layout:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/24/Nederlandse_toetsenbordindeling_-_tekst_als_paden.svg/800px-Nederlandse_toetsenbordindeling_-_tekst_als_paden.svg.png

edit:
spuit 11

instellen gaat zo:

Windows XP
To install Dutch language and Dutch keyboard layout in Windows XP, follow these steps:

1. In the Windows XP standard Start menu, click Start add-Dutch-language-xp, and then click Control Panel.
2. Double-click Regional and Language Options.
3. Click the Languages tab, and then click Details under "Text Services and Input Languages".
4. Click Add under "Installed Services", and then click Dutch language and the Dutch keyboard layout you want to use for that language.
5. To configure the settings for the Language bar, click Language Bar under "Preferences".

[ Voor 56% gewijzigd door EXX op 13-01-2011 14:04 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Pagina: 1